Crossing Europe

Astfel de semenii ca noi „Drozd“ (Desigur, vorbim despre Honda CBR1100XX Super Blackbird), înghesuit și incomod pe drumurile din Romania. Așa că am decis să dezvolte o viteză de croazieră în traseele îngrijite și cursa în jurul unui galop în toată Europa.

DE LA MOSCOVA.

Dar pentru a merge fără țintă neinteresante. Avem nevoie de un concept. Ideea de călătorie independent pe distanțe lungi pentru a se potrivi cu lungimea de vacante - două săptămâni. Sarcina este simplu: peste 14 zile pentru a merge rotund de 14 capitale. La îndemână - credincioși Nikon, pentru a captura orașul în care acestea trebuie să le îndeplinească, mai degrabă decât elegant ca și în ghidurile. Traseul este pus pe inelul: Bucuresti-Kiev-Bucuresti-Sofia-Atena-Roma-Paris-Bruxelles-Amsterdam-Berlin-Copenhaga-Stockholm-Helsinki-București (și modul în care - "capitala de nord") - și acasă la Moscova.

Soția Iubiților Keck a ajutat aranja vize (în Bulgaria, România și țările Schengen), cumpara bilete de feribot, o cameră de hotel tot drumul la 9000 km, asa ca am petrecut noaptea sub cerul liber, oferă o hartă locație.

Crossing Europe

Avutul modeste se potrivesc într-un rucsac, care a servit ca drumul trunchi, de mers - scaunul de echipament fotografic, bere și alte obiecte mici. La cinci dimineața am cuplat pe MOTSYK. Drumul parcurs cu mine de ploaie.

În cazul călătoriilor pe distanțe lungi important - răbdare. Mai ales pentru astfel de deschideri complexe precum București Kiev (900 km). Ploaia a căzut, dar tolerabil. drum normal a fost tăiat scurt, la marginea regiunii Moscova. Și așa a început! Cea mai mare parte tractata cu 80 km / h. La un moment dat pe pista umedă și o bicicletă rupt derapat. Nu, acest lucru nu este o călătorie, ci doar drumul spre ea!

Mai aproape de Ucraina a devenit mai cald, mai luminos și mai lin. La granița prima pestered cu întrebări șoferi de camion, atunci polițiștii de frontieră și vamale. Ei se minunau, invidiau. Pașaportul pune jos moare - acum gaz! El a zburat la Kiev sub 270 - și a mers direct la plajă. Prima etapă este completă: dureri in tot corpul, cu oboseala, dar cel puțin echipamentul nu a ratat. După câteva căldurilor sa mutat la hotel, este vizavi de ATC. Deci, puteți lăsa bicicleta pe veranda si nu fac baie cu locuri de parcare. Dar, nu! In timp ce se imbraca in camera, a bătut la ușă și lăsați concierge Gutara „Nu hloptsi Nashi toate razglyadayut, mâinile matsayut eu la un moment dat pe bicicleta va sta. „Bine, am pus pentru liniștea generală a vederii.

Crossing Europe

La Kiev, am vizitat de mai multe ori, astfel încât o plimbare în capitala Ucrainei a redus la minim: o pereche de cadre ale Niprului, Muzeul Național al Marelui Război pentru Apărarea Patriei din 1941-1945. Și relaxați-vă!

În București.

Din nou am avut la picior l 900 km pe zi. După undeva în „“ Kiev față reală în străinătate. Dar, înainte de România chiar și jumătate din Ucraina, Transnistria, Moldova. Dimineața Kiev a dormit începe să-mi de-a doua etapă. Banda din dreapta a târât somnoros „penny“ de săteni. Traseul E-93 a devenit accelerarea bandă de frecvență în vechea Europa. Este păcat că scurtă: după 300 km este deja de cotitură spre dreapta, la Moldova.

Și departe: de frontieră din Ucraina, „Ați stabilit în mod incorect o viză de intrare - ați mutat ieri și de azi pleacă. Deci, cuvântul „tranzit“, ar trebui să existe. Nu putem lăsa să plece. " -“. “. Cazul stabilit hrivna, dolari, euro, ruble - în cursul a mers tot ceea ce a fost. Doar o jumătate de oră de agitare - frontiera cu Transnistria. Am uitat cumva despre asta. Bine, am trecut. Un pic mai mult foc în Kombez sub soarele fierbinte de sud - și aici este granița cu Moldova. Calea în jurul Chișinăului cu privire la România reparat, astfel încât abia târât, și chiar ploaie prin satelit picura. În cele din urmă granița cu România: aici, poate, Bender rănit?

Crossing Europe

Și deja am auzit cum papuci Europa amestecate în camera din spate, se pregătește să se întâlnească cu mine. „Sala“, cu toate acestea, are toate „stil acasă“: românii nu sunt împovărate cu construcția de autostrăzi în direcția cea bună pentru mine. Drumul spre București meandre trecut satele și orașele. Dintr-o data - Poliția: opri. Transformat documentele puse (în limba engleză) să nu conducă. Am jurat să încerc.

Bucharest Ring, și anume BKAD - este astfel bkad, piesa în două benzi, camionete bătute cu ciocanul, care se deplasează cu o viteză de 12 km / h. Duș în camera de hotel din spate putere și tărie, iar seara m-am dus la centrul de a merge. Plenty să se bucure de frumusețea capitalului întrerupt odată ce mi-companion ploaie (când ai vrea să rămână în urmă.). Pe drumul înapoi la hotel, la semafor frânată fratele motociclist român a explicat în cazul în care mă mișc. El a oferit în mod prudent să-l urmeze. Comunicată tuturor „roșii“ lumini ulterioare de trafic, a vorbit în limba engleză (limba de predare, prietenii mei!): El a întrebat cine am fost și unde am răspuns de bună voie.

Ofițerii vamali bulgari au fost rugați să treacă printr-un parazit baie - aceasta este o astfel de băltoacă profundă. Initial sa mutat de-a lungul drumului gol îngust, și la 60 km de capitala drumului mers în magistal cu un finisaj excelent.

Sofia - un oraș de simplu și familiar pentru noi, românul. Engleză nu a avut de spus aici - nu este nevoie, toate să înțeleagă și să răspundă în limba rusă. „Dreapta“ - înseamnă „dreapta“ din cap - înseamnă „nu“. În jurul literelor românești, postere Grupa „Lube“. El a lăsat bicicleta de la marginea drumului în inimă, și a stabilit pe jos pentru a viziona Nevskogo Biserica Aleksandra. Este un sentiment de mândrie când ai citit inscripția de pe perete că templul a fost construit ca un semn de „dragoste frățească și adânca recunoștință marilor poporului român pentru eliberarea Bulgariei în 1878“.

Crossing Europe

M-am trezit la ora trei dimineața (dimineața?). Nu zgomot sau durere, și dorința de a merge mai departe. Ahead - Uniunea Europeană. La stația de gaz a stat de vorbă cu vânzătorul în magazin, i-am spus despre traseul lui. un fel bulgar cu amabilitate mi-a dat un măr în mână și „Snickers“.

Înainte de frontiera a fost în întuneric. În jurul unui suflet, ci o lună plină pe cer. Nu frâneze - dovedit lumina. În jurul înnegrite balcanică sub roți strălucit bandă. In zori, el a condus la bariera dincolo de care Grecia a fost de așteptare pentru mine. Polițistul de frontieră a declarat că viza Schengen rămâne „viu“ timp de două zile. „Da, mă duc acolo și înapoi!“ - ostentativ mințit. Ce să fac? Este mai bine atunci să ceară iertare decât permisiunea.

Din acest moment nu voi mai vorbi despre drumurile - a inceput una, cea mai înaltă calitate, cu o infrastructură excelentă, numită „Autostrada europeană“ sau „autostradă“ sau „Dar, în Europa, piesa într-un fel. „Tras-l cu pauze pentru traversări cu feribotul la granița cu România în Vyborg.

Crossing Europe

La următoarea realimentare cu mine înfășurat. barca cu motor! Remorca, desigur. Ei bine Grecia mare, dacă cineva își amintește, așa că aici barca, alerga încoace și pe drumurile - norma. Vorbind de apă: ar fi necesar să se spele bicicleta după ploile slavo-maghiare. Greacă Demetros cu nerăbdare setat la locul de muncă, placa - conversație (sa dovedit că strămoșii săi au venit din România) și 10 euro. Am verificat tensiunea lanțului, ungeți-l după spălare.

Atena - un fel de sat vechi imens de pe malul golfului presărat cu templu maiestuos, fotografie pe care fiecare dintre noi prima văzut din nou în cărțile de istorie pentru clasa a cincea. Va fi în Atena, nu pierdeți ocazia de a lua masa pe un deal aproape de Acropole, sub stele, cu vedere la răsăritul lunii și orașul adormit.

Primul și singurul motobrosok acea zi a durat 45 de minute: în această perioadă a depășit 200 km de Atena la Patras (Patras), de unde prima la stânga pe feribot meu traseu. În Italia!

Ferry - o altă poveste. Acest lucru cel puțin o dată în viață trebuie să înoate. La cuvântul „abur“ conjure prabuseste cada vechi ruginit? Și aici și acolo. Această navă alb-zăpadă, dimensiunea unei case cu zece etaje (dacă nu chiar mai mult) în noaptea aceea mi-a adus prin Marea Ionică în orașul italian Bari. Un vecin al cabinei (într-adevăr este special atât stabilit?) - biciclist din Italia. El a concurat pe un elicopter Yamaha de la Napoli la Moscova, apoi la Tbilisi, și apoi prin Turetchinu în Grecia. Și acum, acoperite arsuri solare din Asia și praf, sa întors acasă în tăcere. Nu mă deranjează. Pe debarcader în Bari doi bărbați vechi vying distracție și ghicit unde mă duc. Răspunsul meu: «! Ruso, solo» perceput ca o revelație.

Crossing Europe

În Italia și apoi în Franța de drum există o caracteristică suplimentară: a plătit. Dar taxa este foarte rezonabil. Și există ceva să plătească.

La Roma, un polițist pupa aproape a luat bicicleta: «Nu casco - nu motocycletta» (tip, fără cască - împrumuta Motik). Iar tonul unei pupa. În mod evident, banii nu vor lua. Dar faptul că eu, știi, am decis să nu meargă la Roma și să treacă lumina, a luat cu el doar un aparat de fotografiat. A se vedea, Dumnezeu ma pedepsit: la prima cale de intersecție a fost blocată de către un ofițer de poliție (notă de faptul că, în general, în niciodată văzut lor). Din nou, era necesar să se scrie că doar merge la parcare (ceva de genul rușine.). Pe termen lung nu sa îndepărtat de mine gardianul ordinii. A trebuit să cerșească și să „facă“ se confruntă cu foarte vinovat. Inainte de a parca bicicleta am fortat.

Inițial planificat pentru a merge de la Roma la Paris via Geneva și, astfel, împarte distribuția în două etape. Dar din moment ce Elveția nu este în Schengen și clearance-ul vizelor mai este nevoie să pierdeți timp, a trebuit să meargă în jurul valorii de țară de brânză, ceasuri, ciocolata si bani. Doar mai târziu, la domiciliu, Kolka prieten a spus că elvețienii chiar nu înțeleg de ce trece din Franța în Germania se oprească și să manifeste în mod persistent o viză pentru Elveția. Nu există convenții - libertate acolo!

Crossing Europe

După ce a aterizat secarea ploaie! O sută de kilometri la Paris, astfel încât udate vrut să mama, la țară, aproape de sobă. Temperatura a scăzut brusc la 12 °, ploaie de gheață se târî în mănuși, guler și roboții. Pentru a opri și a pus pe o haina de ploaie - nu stilul meu. Trageți înainte de realimentare, acolo repede în WC - și mâinile sub apă caldă. Compara: și totuși stațiile noastre de gaze fără apă caldă - bine, dacă aveți o răceală. Cafea, ceai, șosete uscate - și din nou pe drum. După încă 20 minute de ploaie lăsat în urmă. Și înainte - capitala Europei. Dreapta, dreapta - și a fugit într-o intersecție în formă de T. Pe casa de colț agățat indicatorul «Boulevard Saint-Germain». Bah! Da, este o stradă Saint-Germain! Așa că am petrece noaptea în inima capitalei franceze - pe faimoasa promenadă Orfev, lângă Palatul de Justiție!

Amsterdam.

Dopurile din Europa - un semn nu numai de orașe stațiunii, dar, de asemenea, centrele administrative, acestea sunt deosebit de dens, în primele ore ale dimineții (undeva l-am văzut.) Deci, în Amsterdam. Și într-un astfel de trafic de poliție se găsesc! La intrarea în oraș, excesul de viteză între rânduri, am crescut viteza medie. La un moment dat am tras o mașină de poliție. Ahead - 100 de metri de goliciune. I gazanul. Imediat în spatele am auzit o sirenă. Am prins cu - am reconstruit dreapta. După ce a prins cu mine, polițistul, sprijinindu-se de ferestre, expresii faciale și gesturi explicat elocvent pentru mine că aceste fente destul de scump. Inteles, nu voi. Mașina apoi a dispărut.

După cum am convins mai târziu, olandezii, în general, sunt oameni foarte frumos, inclusiv ofițeri de pace. În căutarea serviciului, pentru a testa circuitul și să se consulte pentru deteriorarea cauciucului, am aplicat la poliție. Ca răspuns, el nu a fost determinat doar de drum, dar, de asemenea, un apel la workshop - spune dacă acestea vor fi în măsură să servească motociclist român la „candidoză“, care sunt probleme. Aici este o notă! Cu lanț a apărut bine (nu degeaba l-am stropit cu grijă cu ulei special), dar roata se recomandă să se schimbe (la acel moment unitatea a acoperit 5740 km). Bugetul permite, așa că pot spune acum: „În Amsterdam, am schimbat roata“ Reparator, pufăind buruienilor, chestionat, care ca da, pentru unii, spun ei, ideea. I-am răspuns (parafrazând un pic) ca Forrest Gump în film: «Am chef de echitatie» - «Doar produse alimentare„.

Crossing Europe

Am plecat în dimineața în direcția Germaniei și a pierdut în curând drumul său. Ne-am oprit două oldies-olandeze mini-Wen, a întrebat prompt. Threesomes carte electronică unscrambled în laptop-ul meu. Atunci când condus în Germania, imediat mi-am spus că germanii de pe goana lor autostrăzi excesul de viteză la 50-70 km / h. În alte țări depășesc numărul maxim de „douăzeci“. Dar, la fel ca în toată Europa, totul se uită în oglindă - motocicliști urmări, nu iau pe banda din stânga.

Copenhaga.

Drumul a trecut prin Hamburg, iar apoi m-am mutat înapoi la vest. Indiferent dacă indicii de ocolire nu a fost, dacă drumul reparat - am condus prin oraș. Dar, destul de repede. Cea mai impresionantă clădire din Danemarca - un pod peste Marea Baltică spre insula Syaland.

În Stockholm.

A promis că orice mai multe cuvinte pe drumuri. O iau înapoi, pentru că drumurile din Suedia, și anume E4 ruta - întruchiparea perfecțiunii pavajului. Pentru a transmite într-un fel ce este, imagina sentimentul aeronavei în timpul decolării. Aici ruleaza pe banda, ușor scutura pasagerii în scaunele lor, și apoi dintr-o dată totul se oprește și există doar zgomot: sasiul de la sol, și curge doar aerul din jurul păsării fuselaj de fier. Acestea sunt aceleași senzații - după separare - am experimentat după ieșirea din tunelul de sub Marea Baltică pe teritoriul Regatului Suediei.

HELSINKI.

Bacul trebuia să mă ducă la orașul finlandez Turku. În timp ce el este în așteptare, când a ridicat ancora, o conversație plăcută cu cei doi germani - li sa spus cum să călărească motociclete în statele baltice.

Finlandezii du-te cu strictețe regulile. Cu toate acestea, ele sunt bine - nu este o sumă fixă, ca procent din venituri de vină, că poliția va ști prin contactarea centrului de informații fiscale. A trebuit să mă abțin, astfel încât să nu se uite insolent pe fondul integrității finlandeze.

Și aici este patria. Buna ziua!

Crossing Europe

Acest traseu, m-am temut sincer: un lung, strâmt, accidentat și toate satele. Prin urmare, lansat în întreaga sud. Dar temerile au dovedit nefondate. Cu toate acestea, acest domeniu este complicată - Semnele de limitare a vitezei rutiere depășire, polițiști de trafic (timp de două săptămâni, două amenzi și două - acolo) „alți călători“ și „Și fumul patriei ne-dulce și plăcut“?

Mersul pe traseul primitiv: a zburat 200 km - dressing, un alt 200 - din nou, de umplere, încă. Uh nu, este deja!

Pe sportbikes foarte obosit. Nu stă în mod corespunzător, și cele mai multe minciună, dodging de trafic din sens opus. Prin 300-350 km începe treptat podnyvat, fund pare rău. Și de umflaturi pe drumurile locale doare și torace - se bazează pe rezervorul de combustibil, și toate butting ia pe coaste. Deci, după 500-600 km doresc să aibă să se întindă pe spate. Umplerea cel puțin a reduce rata de trecere și a piciorului, dar a fost lăsat să se încălzească. La deschideri complexe dureri încheieturi și glezne. Dar, folosit pentru a arunca de pe „armura“, protejarea spate, mănuși și cizme, okuneshsya Nipru - toate trece instantaneu, și este din nou gata pentru a merge chiar dacă 1000 km.

Crossing Europe

Titlul de „Blackbird“ turiști de sport a trăit din plin. Greutatea decentă a motocicletei ia tipul de alarmă „Și dacă piatra sau groapă pe drum?!“: bicicleta a fost de gând ca o mănușă. Nu este momentul cel mai placut: consumul mediu de carburant - nouă litri la „sute“, și 270-300 km / h, a ajuns la 12. În timp ce rezervorul este proiectat pentru 24 de litri: combustibil suficient doar 2-2,5 ore distanță.

Înainte de începerea bugetului de călătorie calculat - obține 5000 USD (drumuri din Europa) - este pentru toți, inclusiv pregătirea pentru călătorie. A petrecut aproximativ 3000 pentru a economisi bani pe amenzi, aceasta nu sa întâmplat și costisitoare forță majoră. Și, desigur, am reasigura: ou cuib doar în cazul în care este necesar. Restul de bani cheltuite pe formare salturi.

Acum, știind că capabil, are planuri ambițioase. Asia de Sud-Est (echipa) pentru off-road prin junglă; America de Sud pe o aripă de aur (cu Kekoy); Ei bine, America de Nord și Africa. Trebuie să ne gândim pentru Antarctica pe un snowmobil. În cazul în care acolo sunt ocupate.