Cat (Knight zăpadă)

Și noaptea domnește cu tine și cu mine, atunci când luna plină pe tron ​​....

Femeile și pisici. Pisicile și femei. Catwoman ... .Am le-am iubit întotdeauna atât de diferite: negru și roșu, fum, catifelat, leneș și stremitelnyh.Raskosyh, cu ochi albaștri, cu ochii de culoarea coacăze coapte, luna de vara, sau culoarea migdalei de stepă. Cu mișcările lor moi, precaut si de mers, un animal complet, independent de har. Le-am iubit - sorbit ușor într-un fascicul de argint, sau de dormit într-un nor de lumină solară vartej ... .Au mi-a plăcut în orice moment, în orice fază a lunii, în orice moment al anului ...

De obicei, ei vin la casa mea, fără ezitare, atunci când navighează navighează noaptea peste orașul de pe Neva, a fost naviga de-a lungul cheiului, trecut ferestrele mele, în curs de dezvoltare cu vele perdele albe fara greutate ... și le-a lăsat la fel de ușor de îndată ce zorii pune pe pervazul ferestrei, iar spălare a devenit scale gri-argintiu cu valuri mici pe apă carotide suprafață oglindă. Am fost în liniște, închizând încet ușa, sau ușor a sărit jos de pe pervazul ferestrei de pe rochie vechi parasolar cu fire răsucite, turnate grile de fier pe lateral și apoi pe asfalt de dimineață, gol chiar de stradă ... întotdeauna m-am trezit doar atunci când numai un ecou de lumină, un ecou sumbru liniștită a rămas în casa mea de la vizita unui alt străin, am întâlnit o zi înainte. Și, ca întotdeauna, ea era atrăgătoare din stâncă, pisica perfectă. Este doar prezența sau absența coada ei a determinat ce voi trata ei, lapte sau sampanie.

După fiecare noapte, m-am așezat la o masă lângă fereastră cu o ceașcă de cafea proaspăt preparată și doodle pe o foaie de album care a efectuat cu mine câteva ore, confortabil ghemuit bucată de blană caldă în scaun vechi, sau catifea lumina pielea moale pe mătase neagră de foi mele. Într-un album vechi de acuarele există doar câteva foi curate. M-am întors încet pagină după pagină, iar fiecare dintre acestea au fost: Femeile și pisici, pisici și femei ... Catwoman ...

Iată un alt: negru, în grădina Rumeanțev, a redus alene un membru anterior banc. elevii ei negricioasă decît noaptea, totul - perfecțiune.

Ea a fost așezat pe parapetul malul mării ... cu dungi, gri, simplu ... încercând cu disperare să se uite fericit - și, astfel, nu suna ca una dintre pisici. Ea a închis ochii, mijindu-și ochii în soare, și apoi să le deschidă stînjenit. Se uită în jur și, în același timp, încercând să pară independente. Era singură. Ridicol, de necrezut, pisica bezmerno.Tak deoarece nu există singur. Deci, nu vine singur Catwoman. Acestea sunt doar o femeie, doar o femeie ... Dar nu era ea.
Au stat acolo, zi după zi, noapte după noapte, uneori, dispar pentru câteva ore. Am privit-o - ea a fost tineri, zeci koshkoy.Takie imperceptibile de mers pe jos pe curțile Petrograd, trăind o viață grea, scurtă în urmărirea veșnică de produse alimentare și căldură, încercând să fie învățat nu este prins și oamenii nu înțelegeau. Nu pot să spun că am fost rău pentru ea. Întotdeauna am regretat doar frumoasă.

Ea a așteptat ... Cine, ce? Nu știu ... .Poroy mi se părea că ea nu este o pisica, iar câinele a pierdut stăpânul său, la intersecția dintre străzile aglomerate ... În anticiparea ei a fost atât de multă răbdare și devotament pentru acest loc, ca și cum era o oră necunoscută, un mic, slab. Sphinx trăiesc pe acest granit rece parapetul Chiuvete ....

Iarna a început ... .Cities acoperite cu prima zăpadă spumante ... Casa mea este vizitat ocazional de Catwoman, ci pur și simplu pisica sa dus la primăvară din terasamentului în labirinturile necunoscute mi intrari, subsoluri si alei ... .Ostalas imediat ce a adormit ... .Sneg-o seara, înainte de a merge la alb zăpadă- pene ei subțire, tremură în vânt din spate ... în lumina felinarului ceață slabă este să nu fi văzut, și zhalos uneori acute străpuns inima mea, dar nu am vrut să se ridice de pe scaun cald, purta o haină și a deschis ușa la care nu sunt încă rece, dar iarnă ghimpată.

În dimineața aceea, pisica nu a fost pe parapet, am frecat fereastra aburită mână și nu o văd ... ..Sneg linie orizontală situată pe un rambleu de granit, lăsând nici o îndoială în faptul că astăzi nu a venit. M-am îmbrăcat și a mers la scări.

Pisica stătea în față, sprijinindu-se lateral spre ușa de fier, în speranța că cel puțin ea se încălzește ... .Se fin tremura, desen în tot mai adânc sub picioare înghețate. I-am luat - și ea nu a rezistat, dar sa uitat la mine cu recunoștință uimitoare ochi, uriașe culoare, pe care nu am mai văzut nici pisici, sau femei, sau femei-pisici. Ochii culoarea dragostei.

Pisica a trăit cu mine toată iarna ... nu cred că de numele ei. Era ciudat să-l numim altfel decât o pisică. Cu toate că ea a avut cu siguranta o parte din propria lor, acum un nume minunat, care nu avea nicio relație cu numele, care dau oamenilor pisicile. A fost un frumos, secret, torcea, așa cum a fost ea. Dar nu o să știu.

Suntem obișnuiți unul cu altul. Ea nu a fost frică de mine - dimpotrivă: ma urmat în tăcere din cameră în cameră, fără a pierde din vedere mult timp sa uitat la mine serile lungi de iarnă, cu îngustat galben, aur și ochi scântei negre. Ea ma iubea, nu a existat nici o îndoială ... Uneori am început să cred că ea a petrecut atât de mult timp pe parapetul terasament în fața ferestrei mele, doar în speranța de a fi văzut de mine. La fel ca unele misterios, forta nelumesc a atras-o la casa mea, în camera mea, în viața mea ...

Ea a devenit un prieten pentru mine. Pentru prima dată am lăsat în casa mea ființă vie a rasei pisici. Anterior, n-am vrut să se conecteze viața cu orice femeie sau cu o pisica de sex feminin sau pur și simplu pisica ... Era o excepție ... dungi, gri, personalizat ... încercând cu disperare să se uite fericit, ea pare deja să fi devenit atât de ....

Mi-a plăcut faptul că ea a petrecut ore de așteptare pentru mine la ușă, când am plecat în liniște, cu adevărat fericit când ajung acasă, rezemat pe fața fermecător împotriva rama ușii și se uită la mine cu ochii plini de iubire ... Ea nu a fost o pisică în sensul deplin al cuvântului - adică evaziv, blând, aluneca aproape umane în ochii ei, în mișcările ei ... .Se umplut casa mea de așteptare pentru un miracol, de așteptare pentru primăvară. Și am fost recunoscătoare ei pentru ea. I-am iubit în schimb? Nu știu.

In seara aceea am adus acasă Catwoman ... .Am cunoscut-o, cina la un restaurant din mostika..Grifony bancară a strălucit aripile sale aurii, ape curgeau spre apusul soarelui, o mică ploaie de argint sclipi pe geamurile restaurantului. A băut cafea - castan, pur sânge, cu ochii acvamarin ... Ea ar dori să picteze place să ia mâna ... ea nu sa opus.

M-am trezit la prânz. Îl durea capul, patul părea insuportabil de moale, pane a fost deschis - dar era cald. Fetele nu erau acolo. Am ridicat capul și se uită în jur - camera a fost ca mai mulți pereți, tavane și mobilier au schimbat culoarea. Totul a fost familiar și nefamiliare, în același timp. M-am ridicat. În scaunul meu am așezat un străin, fată minion dulce - ea sa uitat la mine cu convingere, insurubare galben lui, aur și ochi scântei negre. A fost pisica mea. Am știut imediat.

Ea a fost tăcut. Apoi a zâmbit și a spus cu voce tare: „! Shoo“ ...

Unii necunoscut pentru mine înainte de a reflexului ma aruncat imediat din pat. Dar nu am căzut, aterizare pe podea cu încredere. Și apoi am văzut reflexia mea într-o mare, stand pe o oglindă de perete.

Am fost o pisică. De obicei, negru, pisica de mare. privirea nesigură la reflectarea ei într-o oglindă veche.
Pisica a țipat din nou. "Shoo!".

Și am sărit afară pe ușă deschisă pe palier, și se rostogoli în jos pe scări, a auzit ușa de la etaj trântit tare.
***

Uneori cred că sunt doar un oraș fantomă, cauzate de non-existența fantezie irepresibilă cuiva vin la viață doar durează atâta timp cât este o obsesie. Rătăcesc în jurul orașului, rece și frumos, care transportă cu mândrie secretul terifiant. Mă uit în fețele voastre, fereastra în sufletul tău, în speranța de a găsi răspunsul. Dar tăcerea din jurul. Snowy, întuneric, triumfător. Mă întorc pe țărmul, se uită la cer, apa, și din nou în fereastra ei ... ..

Deschide ușa pentru mine, Cat. Dovedește-mi că încă mai am. Găsiți reflecția mea veche în latente oglindă. Vreau să văd din nou amprenta mâna pe sticla rece a ferestrei. Numără pașii mei de la parapetul terasamentului până la tine - și te voi desena doar, ești întotdeauna unul.