călătorie nunta inteligentă în Italia

Sau Italia în mașină inteligentă

nunta Otgremev. a doua zi noaptea ne-am dus, în opinia mea, una dintre cele mai bune țări din Europa - Italia. Ajuns în Veneția, și în același loc, în același timp, să meargă cu noi Clooney nunta ta ...))
Opinia publică este ținut ferm că Parisul este cel mai romantic oraș din lume, a fost de două ori capitala Franței, și spune cu toată sinceritatea - nu este așa! Este destul de greu, mare, agitat, murdar și urât mirositoare oraș, umplut cu migranți. O altă problemă de la Veneția, un oraș mic, intim și foarte romantic, pe străzile din care cea mai mare cupluri plimbandu în masă în dragoste, de la adolescenți la pensionari, toate mâinile care dețin, îmbrățișarea și sărutând.

Deoarece cei doi iubiți tineri căsătoriți nu plimbare pe o gondola cu o sticlă de șampanie ...
E scump, dar a meritat!

---
* La plimbare în nacela prețul stabilit în tot orașul, în cazul în care nu există nici un sens să caute mai ieftin. Dar este logic să caute cele mai bune vederi!

* Un cuvânt de consiliere a lua în închiriere de mașini.
În Europa, de asemenea, practicat oameni de afaceri necinstit, o mulțime de ori am auzit, ca masina a găsit zgârieturi „proaspete“ pe gunoi ucis părți ale corpului și este scris o mulțime de bani pentru repararea garanției, și cel mai probabil știi despre acest lucru sa întors deja acasă. Vă recomandăm să luați o fotografie de mașini cu patru laturi și fiecare Kotzk majore la acceptare și după trecerea mașini.
---

Deci, în dimineața zilei de-a treia zi am dat seama destul de ploios, în loc de timpul estimat la ora 9:30, vom părăsi aeroportul abia la începutul al doisprezecelea. Înainte drumul spre Florența (260 km), iar pe drum avem provincia Bologna, acasă la astfel de monștri, cum ar fi: Ferrari, Lamborghini, Pagani, Ducati si numai o zi de lumină pentru ceea ce ar trebui să fie într-una, Doamne ferește, în două muzee.

Alegerea dintr-o listă, axat pe cele mai multe supercar-incredibil spațiu - Lamborghini. Muzeul este situat la fabrica, in localitatea Sant „Agata. In ciuda exponate interesante, muzeul are doar 2 etaje și o suprafață de aproximativ 100m2.

După ce rătăcește pe drumurile locale din provincie, a trebuit să ne întoarcem în Maranello, Ferrari Muzeul. literalmente o oră înainte de închidere.

În continuare calea noastră urmat de intervalul de munte, în cazul în care seara a scăzut de ceață grele, vizibilitatea a fost nu mai mult de 50 de metri, am încetinit la 60-80 pe autostrada federale, dar de zbor constant mașini la viteză mare, care apare de nicăieri și să dispară în nicăieri literalmente în câteva secunde, probabil știu pe căi navigabile locale. ))

În condiții de siguranță la Florența, unde a avut încă să se abată pe străzile înguste ale orașului vechi, în căutarea hotelului nostru.

Ziua a patra (230 km), a început în Florența cu un tur al atracțiile centrale. O plimbare prin centrul orașului, a venit la Piața Catedralei, ne-am dus la Catedrala Santa Maria del Fiore (catedrala principală), domul interior.

Am urcat la cupola, OCHEEEEEN mulți pași mici, înguste. Dar Top oferă vederi absolut uimitoare ale întregului oraș. Odată ajuns la platforma de vizualizare pe care statuia lui David (munca lui Michelangelo), de asemenea, cunoscut sub numele de „buton lui David“ este unul dintre simbolurile neoficiale ale orașului ...))

A doua zi vine la cină, și încă mai avem planuri mari. Următorul pe listă a fost satul Vinci, sat foarte mic, de unde născut unul dintre cei mai mari artiști ai Renașterii - Leonardo da Vinci (numele complet Leonardo Di Piero da Vinci), care este un muzeu al geniului.

Apoi, rata a fost situată la orașul Pisa, în întreaga lume faimos pentru turnul său.

Acolo, el a fost prins, animal rar în habitatul său natural ... :)

Următoarea cale se afla în provincia Siena Toscana, unde am fost capabili de a obține noaptea târziu.

În a cincea zi (250 km), cu mare dificultate, am parcat masina, am mers la o plimbare prin centrul orașului, un bine conservat centrul medieval din Siena, este protejat de UNESCO ca monument de patrimoniu mondial.

ora opt seara a ajuns Orașul Etern de la Roma și pe drum, a reușit să intre în M & B Roma. Ceea ce ascunde, în speranța că ei deja a treia generație într-un test-drive, dar cel puțin uite / sit / tactil, dar, din păcate, prezentarea este programată doar o lună. ((

Al șaselea și a șaptea zi, drumeții proeminent în jurul valorii de la Roma, în primul rând am vizitat Vaticanul
„Stat Dwarf - o enclavă (cel mai mic recunoscut oficial de către stat din lume) pe teritoriul Romei. statutul Vaticanului în dreptul internațional - sprijinirea pe teritoriul suveran al Sfântului Scaun, reședința conducerii spirituale supreme a Bisericii Romano-Catolice ".

---
* Cei care doresc să viziteze Vaticanul este recomandat pentru a rezerva bilete in avans pe internet, în caz contrar se confruntă cu o coadă imensă în orice moment al anului.
Asa ca am recomanda pentru a rezerva bilete prin intermediul internetului la toate atracțiile pe care doriți să le vizitați.

Inspecția Capela Sixtină, care este strict interzis să facă fotografii, vorbesc, mers pe jos, zgomot, respira ...))

În general, dacă nu sunteți un fan înfocat al picturii, acolo face nefig, iar costul biletelor nu este bugetul ...
În cazul în care mai bine să meargă în Piața San Pietro și vizita Bazilica San Pietro. Am vizitat multe catedrale catolice din Europa, dar aceasta catedrala este într-adevăr inspiră! Puteți urca, de asemenea, cupola care oferă vederi excelente la centrul de la Roma, dar, din păcate, în prima zi a fost închis din cauza unor evenimente, iar a doua zi nu am avut timp să aibă ...
Și, desigur, cel mai important simbol al orasului - Colosseum (din colosseus latină -. Un imens, imens), una dintre clădirile cele mai grandioase ale lumii antice care au supraviețuit până în vremurile noastre.

---
* Mulți nu știu ce biletul valabil Coliseum cu dreptul de a vizita alte două obiective: Palatin și Forumul Roman, care se află la câțiva pași. Și dacă Coloseum în picioare aceeași colosală a tuturor Cârtița două sute de metri în direcția celorlalte obiective care nu au cozi la toate! în funcție de biletul lor, de asemenea, vă dă dreptul de a vizita Colosseum, fără coadă.
Nu știu de ce (ieșire Toli, Tolley a fost o vacanță), dar am ajuns acolo într-o sâmbătă și am primit bilete gratuite.

A opta zi vine drumul nostru în 250km la Napoli, bucurându-se de ultima glorioasa Roma, ne-am dus la sud.
a cerut în mod specific pentru un navigator mod de a evita drumurile cu taxă, acesta este un pic mai mult, dar o parte a drumului a fost de a merge de-a lungul coastei Mării Tireniene.

(Mers pe navigator)

zi al IX-lea, ultima zi înainte de a pleca, ne-am dus pentru a explora orașul antic roman din Pompei (enumerate ca un site Patrimoniului Mondial UNESCO), îngropat sub un strat de cenușă vulcanică, în erupția Vezuviului și conservate în timp de aproape șaptesprezece secole. În ciuda distrugerii, orașul este perfect conservat și trece toată atmosfera pe care a prevalat în urmă cu aproape două mii de ani.

Și, desigur, mulaje de ghips de oameni care au fost victime ale dezastrului teribil care a căzut mort din pereplasticheskogo de cenușă nor demonstrează plinătatea tuturor groază de ceea ce sa întâmplat.

P.S. Mulți cred că nepăsarea totală se întâmplă doar în România - nu este adevărat! O mică selecție de incidente:

Într-unul dintre hotelurile de deschidere din cabina dus a fost de aproximativ 20 cm, nu am putut obține chiar și în duș, și ce rău recenzie despre hoteluri a fost scris.
Intr-o alta, la o înălțime de mai mult de trei metri comutatoare amplasate și prize.
Și, desigur drum, patch-uri re patch-uri, un plasture pe plasture.

P.P.S. Deci, în concluzie, chiar și un minimum de informații utile pentru cei care merg în Italia.
Italiană, nu fără un motiv considerat a fi cel mai bun - este adevărat!

Doar o nuanță mică, italienii trăiesc propriul program și nu le pasă de tot restul, în dimineața, aproximativ 7 am la 10 pm, vi se va oferi un maxim de mic dejun ușor de o băutură și biscuiți, un maxim de cereale cu lapte. Apoi, toate restaurantele și cafenelele sunt închise înainte de prânz, cu aproximativ 13-16, moment în care va gestiona bine și să mănânce. Apoi, totul este închis până seara, bine, toate produsele alimentare și băuturi este deschis până seara târziu.
Având în vedere faptul că am reușit rareori să prindă ora prânzului, am salvat Trattoria (restaurante fast-food din Italia - în orice caz, nu trebuie confundat cu un McDonald și alte fudom rapid), în cazul în care în orice moment, puteți cumpăra o bucată de pizza gustoase și ieftine.

---
* Deci, atunci când planificați un traseu, recomand să țină cont de specificul zonei gastronomice.

Toată lumea a citit până - Respect separat! ))