În New York, am luat de închiriere Volkswagen Touran (denumit în continuare, a doua jumătate din drum, am avut un Chrysler Grand Voyager) și sa mutat la vest. Drumurile din marile orașe cea mai mare parte bune, deși există nereguli. Pe aceeași acoperire Interstate ca toate noi. Am condus un total de mai mult de 5.500 de km. Și nu au existat gropi. Bine, nu voi lăsa veștile proaste (pentru noi, zone românești pe roți).
Fără a autotourists Navigator nimic de a face acolo. Pointerii la autostradă indică ceea ce așezările locale, astfel încât sari peste ieșire direcția dreapta foarte ușor.
Principala diferență în regulile de ale noastre - este ca o intersecție necontrolată care traversează mașina care primul a condus până la linia de oprire. Viteza este limitată la fiecare secțiune a rutei separat. De obicei, acest 60 - 70 mile / oră (104 - 115 kilometri pe oră), dar viteza de curgere medie pe pistă, în general, în zona de 120 km / h. Cu excepția limitei de viteză toate celelalte reguli sunt respectate. Da, și nimeni nu în detrimentul vitezei nu de mult nerusinata.
Poliția pe drumurile există mai mult decât Europa, deși mai puțin decât noi. Dar, spre deosebire de „leneșilor“ noastre cu radare în tufișuri, politistii americani de patrulare pe drumuri. Nu am văzut niciodată un polițist în picioare în așteptare. Când vă aflați în mașină, astfel încât să poată fi văzut de departe. Și, ca de obicei, la salvat de grabă o viteză nebună sau oprirea cineva care deja lucreaza cu infractorul. Un cuplu de ori a văzut o mașină de poliție a fost pe pista cu un candelabru de lucru, care acoperă o altă mașină, al cărei proprietar a schimbat roata, sau repararea ceva. De câteva ori ne-am oprit (pentru un motiv oarecare, în Oklahoma și în aceeași seară). Totul a fost dureros de familiar, pentru că de multe ori arată în filmele americane. Spate soundlights aprinse, ne-am agățat de marginea drumului și sa oprit. Polițistul o jumătate de minut la radio a raportat descoperirile noastre a ieșit, a spus că am depășit viteza. Noi: "Oh, îmi pare rău, da vina". Apoi a vorbit cu noi un pic, a spus: „? ... Ei bine, ce fac eu cu tine“ (nu la tonul cu care este pronunțat politsionery nostru), și sfătuiți să nu depășească mai mult, „... și închisoare“, eliberat. Pentru a doua oară într-o oră poveste a fost repetat, dar cu un alt șerif. De data aceasta am fost oprit, deoarece el a fost în patrulă a simțit că reconstruiește prea des. El a oprit din vorbit pentru o lungă perioadă de timp cu fiecare dintre noi pe diferite teme: cine suntem, de unde mergem, suntem o astfel de excursie, etc. Ofițerul este verificat în mod clar fiecare dintre noi asupra comportamentului adecvat - care nu este în stare de ebrietate sau pe droguri. Asigurându-vă că suntem dincolo de suspiciune, el a întrebat cât timp vom merge? Am spus că pentru o lungă perioadă de timp. Ceea ce el a sugerat că, probabil, deja obosit și trebuie să ne întoarcem la cel mai apropiat motel. Ei bine, ce pot sa spun. Chiar și aici, în România, sentimentul de comuniune cu poliția americană mi-a lăsat ca un soldat care a fost în concediu acasă, iar acum el a trebuit să se întoarcă la gri barăci, mohorâte.
În general, în America, probabil, nici un colț, care nu ar fi fost închiși sub călătorie auto. Toate aceste interstatală țară ispolosovannaya până departe, zone de recreere, arbuști de benzinării, restaurante și moteluri pe congresele rutiere (la fiecare 10 -. 20 km) sunt proiectate pentru oameni să se deplaseze pe roți. Și oriunde ai fi, poți fi sigur că 60 - $ 90 la vei primi o noapte într-o cameră în care totul este standard: cameră ordonată cu un pat mare (sau două), televizor, cabină de duș. Diferența poate fi în vârstă de numai mobilier. Ei bine, chiar dacă este interzis să fumeze în cameră, cineva o zi înainte de a putea „pokoptit“, si va fi simtit. Pe bună jumătate a pansamentelor ai pus gratuit cafea, ciocolată caldă sau sifon, și fiecare toaletă curată. Toaleta cel mai murdar prins pe o rezervare indian și „neubrannosti“ lui era comparabil cu ceea ce - ceva McDonalds noastră în afara orelor de vârf.
Cu mașina în America, puteți viziona filme, naviga pe NAT. parcuri și chiar trăiesc pe care o fac mulți. Este puțin probabil ca orice altă țară poate fi văzută pe drumurile este numărul de călători :. Pe remorci, pe microbuze pentru ridicarea înhămați acasă pe roți, motocicliști (și o bună jumătate dintre ei sunt deja destul de în vârstă de vârstă și un cântec special este un celebru tractoare americane: cum ar purtătorii printre sudonyshek agita, extrem de lustruit, crom strălucitor ei. în timpul nopții, o caravană de aceste frumuseti, în general, arată incredibil de frumoasă.
Ei bine, un pic de informații practice. Alimentați mai simplu de numerar. Ele sunt acceptate peste tot (se zvonea că undeva doar carduri). Un galon - un 3,6 litri, 1 mile - 1,6 km.

Muzeul în timpul călătoriei noastre au fost la fiecare pas. Și cele mai multe dintre ele nu corespund într-adevăr la stabilit în înțelegerea noastră a muzeului ca fiind ceva mai mult, serios și științific. Am văzut o mulțime de muzee mici, chiar și în camera. De exemplu, în Hershey (locul de naștere al ciocolatei omonim) am ajuns la muzeu în mărime, probabil, cu un garaj. De regulă, ele sunt rezultatul entuziasmului comunității locale, care a decis să imortalizeze unele - ceva atracție. Un alt astfel de muzeu mi-a plăcut, în special, - este un muzeu al Route 66 în orașul Clinton, Oklahoma. Foarte drăguț și confortabil, cu intrarea va afunda in atmosfera de treizeci de ani, anii șaizeci ai secolului trecut. Dar noi am fost în muzee mari. Cowboy Muzeul în Oklahoma City, cum ar fi orașul lor de restaurare cowboy din vestul sălbatic, și în muzeele de inginerie auto și aero - tehnologie spațială din San Diego, a fost dificil să se mute departe de, și poate chiar echipamentul existent restaurat salvat și aeronavelor.
Mai vreau să vă spun despre un loc destul de departe de muzee. Chiar și vederea greu pentru a apela. Mai degrabă, loc vesel, care ne-a placut. Un fermier excentric când el le-a luat și îngropat pe jumătate la ferma lui (la intrarea în orașul Almora, Texas), în mijlocul câmpului arat câteva Cadillac-uri vechi. După aceea, toți cei care trece consideră că este necesar pentru a opri pe drum, printr-un gard ca Cadillac-uri și să se apropie de ei, care - unele vopsea. Inscripții din momentul în care devine strat mai gros și mai mult de vopsea totul. Apoi, există proprietarul fermei și vopsi toate masinile in alb. Vino noi și idler cu mai mare zel începe măiestria lor. Și toate acestea peste si peste din nou, pe un plan de proprietar Cadillac Ranch ar simboliza o perioadă de timp, de viață. Nu știu ce despre filozofie, dar starea de spirit a acestui mare distractiv de a ridica.

Pacific Ocean Drive

Din moment ce am călătorit într-un 18 - tractor cu roți, încărcat 50 de tone de oțel, în direcția de la Los Angeles, nu a fost ales în mod direct și cel mai rapid drum №5, precum adevărații eroi, ne-am dus la autostrada de by-pass №1, este același Pacific Ocean Drive. Acesta a fost un pas în direcția stabilită în prealabil: un ghid promis perspective ale oceanului și nu a ratat.
Că nu au existat probleme pe drum, am umplut rezervorul plin. Și avea dreptate, t. Pentru a. Nu-mi amintesc stațiile de gaz de pe streamer de munte. Deși este posibil ca, în cazul în care a fost apăsat, ceea ce - vreodată să fie găsit. Dar principalul dezavantaj în acest segment - o constantă rotații. Dacă apoi accelerat, frâna, în sus și în jos - ukachat poate foarte mult. Dar, de-a lungul drum sunt în mod constant de oprire cu o vedere frumoasă, astfel încât problema este rezolvată cu o combinație de serpentine plăcută (contemplarea oceanului), cu un util (restul mișcării intermitente). Foarte supliment organic toată frumusețea a podului vechi, construit în anii treizeci ai secolului trecut.
Dupa-amiaza am ajuns la Santa Barbara. În primul rând, în județul Santa Barbara, în cazul în care, la un sat am dat peste un târg local, iar mai târziu, în orașul în sine. Foarte frumos oraș, confortabil, care a dat numele seriei TV preferate de la începutul anilor nouăzeci. Principala atractie turistica a orasului - o misiune catolică, modul de acțiune. Biletele la „strapunge“ călugăr în vârstă într-o sutană. el a fost gata pentru a clarifica toate întrebările noastre cu un zâmbet beatifică pe fața lui. Dar, cel mai important, ceea ce ne-am iubit Santa Barbara - este o cină fructe de mare minunat, care ne-au fost hrăniți într-un restaurant pe malul mării, al cărui nume l-am pierdut, din păcate.

Universal Studio. Hollywood.

În timpul pregătirii pentru călătorie și să studieze ruta nu am putut găsi în LA pentru tine orice locuri interesante de vizitat. Orasul este foarte mare și constă în principal din autostrada, unitate, străzi și cartiere simple, părți carosabile. Cu toate că, de ce nu vizita marca principală a orașului - la Hollywood? Acolo ne-am decis să facem o sortie de la San Diego.
Ca a doua zi nu a fost o zi liberă, oamenii de la parcul de distracții Universal Studios nu a fost atât de mult, așa cum este descris în câteva comentarii despre acest parc. Cu toate acestea, am luat un bilet pentru $ 130, care dă dreptul de a vizita toate atracțiile și vede coada. Și, poate că nu greșit, pentru că pentru o jumătate de - zi au fost în stare să aibă timp pentru a vizita tot ce ar putea. Pentru gustul meu cel mai spectaculos dintre ele, „Water World“ și „The Terminator“. Cel mai emoțional - stressy - este distractiv, "Panic Room".
impresie specială nu a făcut el însuși districtul Hollywood. Zona de câmpie din Los Angeles. Drumul lung spre stele de pe plăcile au condus de-a lungul garaje, spălătorii, cafenele și magazine. În cele din urmă, aici este - cinematograful chinezesc, care are loc o dată pe an, premiile Oscar. Înainte de el, pe o suprafață de aproximativ 60 de metri, cu 60 agățat o grămadă de privitori și măsoară palmele și tălpile de pantofi tipăritePRINT_ADS_LINK_END celebrelor ființe cerești.

Aș dori să speculeze cu privire la americani. În cap avem o mulțime de stereotipuri despre ele, formate în Uniunea Sovietică (cred că doar despre bani), spectacole Zadornov (chicotind și prost) și propaganda modernă (stau acasă și cred că doar cum să facă rău mamei România).
Sunt de acord doar cu prima promisiune de bani. „Voi face totul la fel ca asta, dar banii ...“ - a spus eroina de „Brother 2“. Dar nu cred că ideea de a înlocui veniturile din toate celelalte american. Am judeca acest lucru de către oamenii care ne-a închiriat apartamentul. La urma urmei, ar putea lua pe principiul: mi-ai bani - Voi locuințe și a fugit. Dar a existat o mulțime de lucruri mici care spun că gazdele au fost o mulțime de dorință, pe care ne-am bucurat. puteți lua o sticlă de vin sau câteva beri în frigider, pe masă erau fructe pentru noi. Puteți consulta orice problemă pentru orice sfat. În San Diego, Dennis - gazda noastră, ne-a dat un card de reducere pentru utilizarea de către cel mai apropiat supermarket, și am economisit bani ei decent.
Cum sunt americanii la română? Da fel! Ei bine, există o țară în care este. Gazda noastră din New York (deși este australian), principala asociație cu România - este Abramovici. Cu toate acestea, ca un exemplu, o conversație cu managerul de la recepție, la un motel în mișcare:
Concierge: De unde ești?
Suntem: Suntem din România.
Concierge (deja toate problemă și a spune la revedere de la noi): Cum vă va mulțumi în limba germană?
Noi: Dankeshon.
Concierge: Dankeshon!
Dar asta e nimic. Am asistat la cât de greu a fost să răspundă în cazul în care este o fata din Estonia. Ea curând a dat seama că era inutil, și cu condiția ca este foarte, foarte departe.
Dar când întâlnim oameni implicați, atunci când România sau URSS, neînțelegeri au apărut și ne-am simțit bine să ne atitudine din partea lor. În San Francisco, un tip tânăr care populează hotelul nostru sa dovedit a fi bulgara. El vorbea bine limba rusă, și cu cuvintele „noi, slavii de Est, ar trebui să ajute reciproc,“ am făcut o parcare în hotel gratuit pentru noi. Ulterior, am vorbit cu el cu cereri mici (de exemplu, a vrut un tirbușon) și el ne-a ajutat. În Las Vegas, fata care ne-a vândut biletele pentru spectacol după ce a aflat că suntem din România, cu respect dat din cap și a spus că ea a fost cubanez. Am răspuns la ea în aceeași privirea respectuos. În New York, am prins un șofer de taxi românesc. Vocea și intonație de unu la unu cu șoferul de taxi de la „Brother 2“, și căutați să spună: „Unde e patria ta, fiule? Gorbaciov a vândut casa ta ...“. Am vorbit cu el, el a vorbit despre viața și cuvintele „Suntem reciproc românesc nu inducă în eroare“, ne-a trecut în condiții de siguranță la dreapta.
Dar m-am dus la partea americanilor. Uneori, când sa întunecat, am uitat să includă luminile în mașină. Și am început imediat să țipe trecătorilor: „Lumina! Lumină!“. În San Diego, am fost în căutarea, în cazul în care vă puteți parca în apropiere de centrul comercial. În cele din urmă a lansat o parcare cu plată în apropierea hotelului, și în picioare lângă portar ne-a ajutat să parcheze. Am plătit și a lăsat mașina. O oră mai târziu, m-am întors să-și reînnoiască. Dar a venit același portar ma oprit. „Acesta va fi în curând la ora șase, iar după șase locuri de parcare este gratuită.“ Am decis să-l joace în condiții de siguranță, „Glumești?“ Mușcă jignit: „Eu sunt un creștin, așa că n-am ieftin.“
Deci, în concluzie am încerca să reflecteze asupra termenilor americani, care părea să-mi bază, inerente într-o măsură mai mare în comparație cu noi. Mai întâi de toate acestea au un mare respect pentru el însuși. Fiecare dintre ele - o valoare „cu un capital“. Orice vânzător la McDonald cu expresia „pe care porțiunea completă sau jumătate?“ Sau managerul magazinului, gestionarea coada de la casa de bilete, să se comporte cu demnitate șerif, pentru a menține ordinea pe teritoriul care ia fost încredințată. Deci, este firesc ca, daca o persoana are un respect de sine a crescut, care încalcă drepturile lor, el nu va lăsa ceea ce am asistat de multe ori. De exemplu, o femeie în picioare într-un magazin în coada de așteptare la casierul chemat mai întâi pe cineva ei (poate soțul ei), cu o grămadă de bunuri. Acei oameni care stăteau în fața „hussy“ găsit instantaneu managerul și biroul de bilete de la direcția de a servi mai parveniților. De asemenea, am trăit într-o casă privată, au aruncat în necunoștință de gunoi în așa cum sa dovedit gunoiul altcuiva poate, în picioare într-o casă vecină. Mai puțin de o zi, am fost condamnat pentru această amantă a butoiului într-un mod foarte strict. Numai scuze și dorința mea de a deja ia aruncat gunoi reduce gradul de conflict, în viitor, a dus la împăcarea părților. Pe autostrada dacă graba la banda extrema stângă și sunt siguri că toți dintre voi care va veni să treacă, te înșeli. Nu întotdeauna. Ce - un cowboy pe un pick-up ieftin da cu ușurință să înțeleagă că, încă de la apariția Colt la vest sălbatic în oameni din America au drepturi egale. Americanii respecta legea. Și pentru că un comportament diferit costisitoare și plină, și pentru că atât de mult respect deja încorporate în subconștient. Orice casier orice serviciu de concierge, ospătar sau manager, furnizarea de servicii pentru a vă va face zâmbind. Lăsați acest lucru și zâmbet însoțitor, le permite, de asemenea am zâmbet înapoi în mod oficial, dar este mai bine decât piatră sau fețe iritate la domiciliu.
E trist, dar suntem pe parametrii de mai sus ca o societate pentru ei este încă departe. Se speră că, atunci când - ceva dorastom.