Vom merge de camping

Călătorește ca cele mai grave și
mare știință ne permit să ne redescoperim.

Karelia. Mergubskoe lac. Un loc în care fiecare dintre noi a lăsat o particulă a sufletului. Este o regiune rece, neprimitoare, dar inimile noastre foșnetul dulce de pini, clipocitul apei pe stânci de coastă, iar vântul neîncetate, creând o simfonie de natură bizară. Este atât de mare atunci când toată echipa era deja aici, deja în dragoste cu toată inima mea Karelia. Cel mai bun vacanta - pentru a călători în cazul în care doriți să fie. Îmi place cea mai mare parte a râului. Spre deosebire de mare, acestea sunt ușoare, puternice și libere. Aceasta este a treia oară când văd un râu în Karelia, dar încă în fiecare an la Marvel grație luxuriantă și a pus-spate eleganța lor. Ele par a fi atât de ușor și rapid, dar la pragul te simți puterea și duritatea lor.

Călătorii, ca de obicei, a început la stația. Poate că acest lucru este cel mai jenant moment pentru mine: mă uit la viitor colegii de echipă și chiar frică să meargă la ei, ajunge să știu. Este necesar chiar acum la adolescenta mea de sine pentru a se agită mina, iar încrederea în sine deja fragilă. Și mama mea, ca și cum bate joc, merge, dă-mi un baton de ciocolată și spune: „Asigurați-vă că să-l împărtășească cu prietenii viitoare!“ Și el mi-a luat la revedere, lăsând, lăsând singur cu gânduri de anxietate. Mă cutremur când cineva vine la umăr ușor. Se pare că acesta este doar un consilier. I-am spus din nou și lăsând în gândurile lor. Deci, a avut loc în liniște două ore. În acest timp am reușit să mă obișnuiesc cu echipa sa în viitor, și nu le consideră a fi atât de neplăcut. Când eram pe peron, am fost abordat de un băiat, și cu reticența evidentă de a începe o conversație a întrebat:

Vom merge de camping

„Cel mai bun vacanta - pentru a călători în cazul în care vă place să fie ...“

- Ai fost deja în tabără?

- Da, - i-am răspuns, și care doresc să se laude, a adăugat ea, - de trei ori deja!

- I - patru! - băiatul a spus, în mod clar mândru de ea.

Deci, cuvânt cu cuvânt, conversația a apelat la tabără, și în curând am observat cu surprindere că zâmbetul și să se distreze spune o poveste. Ele nu sunt atât de urât și, acești băieți! Cu toate acestea, sa dovedit că fata este chiar mai bine! Am vorbit timp de aproximativ trei ore, în timp ce restul pasagerilor din tren nu au fost bâzâi în noaptea aceea deja de fapt! Sa dovedit că am avut două întregi Ani, așa că trebuie să se facă distincția între ele după numele de familie - și Anja A. Anja G. Acum nu este momentul pentru a le descrie, și au timp să doarmă, iar pasagerii blestemau.

M-am trezit într-un cadru liniștit de spirit. Toate anxietate ieri diminuat, lăsând loc doar bucurie copleșitoare. Mă duc camping! Pe lângă acesta, toate grijile mele par mici si nesemnificative. Chiar și vremea a început să se îmbunătățească.

Foarte curând am fost așezat într-un autobuz confortabil, discutând despre orice prostii. M-am simțit atât de bine! Și apoi autobuzul transformat pe un drum lateral prețuite. BPshnikov congela inima cu plăcere, și toate alarmele zbura. În afara ferestrei se părea o mare bar - mare mister „mare aventură“. deoarece nu este clar cine, cum și de ce să-l pună. Dar toate misterele pălit înainte de marele mister al fiecărei ture - care va fi instructorul nostru. Persoana am cunoscut mulți dintre instructori, astfel încât în ​​grabă a trecut peste capul lor. Dar ceea ce în mod clar nu a fost pregătită, astfel încât este faptul că acesta va fi același antrenor ca și vara trecută! Există, de asemenea, pe coincidența lumii! Cu toate acestea, am fost bucuros. Așa cum am spus, nu-mi place să întâlnesc oameni noi.

Du-te prin tabără ... Cât timp am fost de așteptare, cât timp am rătăcit de-a lungul și trasee ale rezervei sufletului în visele mele! La fiecare pas am copleșit de amintiri, Lo Lisa râs aleargă la mine întâlni, atât de mic am cu două codițe trăgându imens rucsac sestritsyn, aici zboară sania pe zăpadă alb, ca fumul se ridică de la coșul de fum al unei mici casă acoperită cu zăpadă, așa că eu sunt ajutând la scăderea catamaran de apă ... Toate aceste amintiri vin la viață în mintea mea, umple sufletul de un anumit sens de neimaginat de fericire - deci ce se întâmplă doar în Karelia. Mergem într-un loc unde va exista un cort. Asta e tot. E timpul pentru culcare.

Vom merge de camping

Echipa favorită, suntem uniți - catamaran

Ziua începe cu un strigăt ascuțit de „Rise!“. Ploaie, bate ușor pe pereții cortului nu a fost cea mai bună motivație pentru a ieși din căldura confortabilă a unui sac de dormit, dar nimic de a face - a doua zi au nevoie de mai mult timp pentru. Am ieși din cort și a văzut o imagine șocantă: după ploaie soarele a ieșit, ea ajunge la razele sale fiecare fir de iarbă pentru fiecare frunză pe copac. A plutit în derivă peste ceață la sol, iar razele soarelui refractate bizar în ea, abia vizibile de colorat-l în culori diferite. O briză ușoară, ca un pisoi jucaus, cu degete ocazional lame de iarbă și frunze. Natura naturii, ci a unui program încărcat nu trebuie uitat! Repetiție - mama învățării, astfel încât nou în prima zi, am învățat un pic. Am explicat încă o dată cum să construiască un catamaran - sa dovedit că mâinile mele va aminti mai bine creierul. Am fost primul curs frânghii. Desigur, toate aceste descoperiri sunt foarte exagerate, dar sa dovedit că noi lucrăm împreună încă mai pot. Vreau să spun un special vă mulțumesc pentru cei care au venit cu un nou curs de testare coarda - mi-ai salvat de la un pasaj triplu de unul și același loc de muncă! Și astfel, o zi obisnuita - nimic extraordinar.

A doua zi a început mai fericit - pe pereții cortului au dansat strălucirea soarelui, infectând toate starea de spirit soare și pozitiv, mai ales pentru că astăzi am programat o întâlnire cu ființele pozitive din tabără - Husky. Da, este „Husky“, în loc de „Husky“, deoarece consilierii noștri - un filolog! instructorul nostru a decis să joace un truc și ne-a dat Varya - cele mai tinere și fragile fetele din grup - un caine foarte puternic si rapid - Baloo. Oh, și greutățile am avut! Dar, totuși, a fost o zi foarte interesantă. Dar, cum zilele în tabără sunt zboară la un catamaran de viteză în curgerea turbulentă, a doua zi este de peste, și încă o dată că este timpul să doarmă.

Eu voi fi cu siguranta din nou pentru a merge la aceste trasee, pentru a vizita din nou într-un loc minunat, în cazul în care în loc de frică - determinare, în loc de tristețe - o sete de comunicare, în loc de Internet - comanda, in loc de plictiseală - o campanie.

A doua zi ne-am trezit foarte devreme. Nu este surprinzător, pentru că vom merge pe excursie de o zi! Chiar am vrut să descrie toate detaliile, dar nu voi veni cu - îmi amintesc toate piesele mici. Prin urmare, excursii de o zi sau mai multe zile vor fi discutate în note mici, astfel încât să nu transforme eseul în raport.

Nota 1. Sărbătoarea în marș

- Eh, sa dovedit a fi o zi plictisitoare! - intinderea mormăi Nikita. - Chiar nu îngropa dat în mod corespunzător!

Da, mici pentru a crea ploaie într-adevăr o senzație neplăcută de disperare. Cerul era întunecat și acoperit de nori, se apropie de o ploaie torențială mare. Excursie de o zi este aproape de peste, picioarele și brațele dureau de la sarcină neobișnuită, iar ochii au fost udat de fum, care cu siguranță era în fața mea.

- Știi că am o zi de naștere astăzi? - dintr-o dată am întrebat instructorul.

Felicitări turnat din toate părțile. Toată lumea a crezut aproximativ la fel - ar fi necesar cel puțin ceva pentru a da! Ca urmare, noi nu vin cu ceva mai bun decât pentru a aduna afine. Am ieșit din boluri în direcții diferite, și doar ocazional, s-au auzit strigăte de „Ay!“, „Unde ești?“ Și „Pot să aud pe cineva la toate?“. După întoarcerea din pădure, am constatat că instructorul nostru a făcut deja tort. Nu știu unde a luat prăjituri și portocaliu, dar tortul a fost foarte gustos. Instructor care doresc fericire, sănătate și bla bla bla, ne-am dus la culcare. A doua zi nu părea monotonă.

Nota 2. Arăt ca o broască

Așa a început noastre excursie pe jos de mai multe zile. Toată lumea a avut o stare de spirit neobișnuit de bună - pantofi era încă calusuri uscat pe mâinile sale nu au avut încă timp să apară, și foame, nu avem încă. Apa era calmă și netedă, nu au existat semne de probleme.

Dintr-o dată, râul a apărut zone ciudate în care apa este barbotaj și ușor accelerat semnificativ. A fost o rola - lungi, grele și plictisitoare de tot ce am întâlnit obstacole de apă. Am avut foarte dispersat, astfel încât să nu se așeze pe stânci. I-am spus băieților că e un catamaran și toate trare cu sârguință vâslele. A existat un puternic „HRIII-I-I-I“, iar vasul este ferm blocat pe o piatră plată.

Vom merge de camping

Micul galben și albastru un pic

respirație Doomed, mă urc cu atenție în jos de la catamaran. Brrrr, bine, apa este rece! Strecurat este mutat de pe nava de piatră. Abia au timp pentru a sari, iar apoi catamaran poartă un torent. Oh, și, de asemenea, am nevoie de încă pentru a trage înapoi! Omiterea o vâslă în apă, dar e prea târziu ... Nava intră brusc spre dreapta, se întoarce înapoi, și cu toate izbește lui în piatră. Gonflate de primăvară baloane, lucrurile încearcă să scape. Începem cu Christina, în același timp, trage înapoi, și ne-shake-uri ca un cip într-un curent de munte. Cu catamaran vecine auzit țipetele dezaprobare explicită a acțiunilor noastre.

Catamaran se desfășoară pe o piatră mare, aproape zboară peste el, dar blocat în mijloc. Privind la picioarele ei ude, am urca în jos în apă și nu sunt pregătiți pentru faptul că nu ajung la picioarele lor la partea de jos. Neajutorat floundering, încercând să urce înapoi, dar nu este atât de ușor. Imaginați-vă că sunteți de până la gât în ​​apă cu gheață, iar platforma pe care trebuie sa urci este deasupra capului. Într-o mână țineți zbaturi, iar celălalt a încercat în zadar să dețină pe mâner. vestă de salvare curele sape în costum corpul umed trage pe partea de jos, și prietenul tău în fața pokes cu zbaturi, strigând: „! agăța de“. Mă simt ca mine preia, dar în ultimul moment, apuca o vâslă și stângăcie urca la bord. Printr-un catamaran miracol si se intoarce direct între cele două pietre.

Pe malul I a lua una dintre cele mai neobisnuite complimente: „Arăți ca o broască - aceeași umed și rece.“

Notă 3. Sub pod

Totul a început încet să intre în ritmul campaniei. Primul și obstacol de neuitat în spatele nostru acum vâslit în principal pe lacuri și râuri calme. Următorul obstacol - un pod neobișnuit de scăzut. A fost construită din bârne de întuneric și arăta ca un baraj castor. Se trece sub ea a fost destul de infricosator, deși la început mi se părea că pragurile sunt mult mai periculoase. Sub primul pod am trecut fara probleme.

Venind la al doilea pod, am văzut că în mijlocul deschiderii este pur și simplu imposibil să treacă. Instructorul, care la acel moment sa așezat pe catamaran nostru, a declarat că necesitatea de a trece pe stânga - este mai mare, dar mai îngustă. Inspirat Rularea pe pistă, eu nu cred că ar trebui să am să rață.

Vom merge de camping

Flying direct în perete! Era întuneric, a existat un zgomot teribil. Cred că mi-am rupt brațul. Sau un picior ...

Catamaran de sub pod. Cap de dureri un pic, dar nu prea mult. Pe capul lui - casca în mână - o vâslă rupt. Toți se grăbesc să-mi și vying întrebat cum m-am simțit.

Sunt sănătos.

Aici, probabil, și toate. Impresia mea cea mai vie a campaniei. Vreau să spun că am devenit cu adevărat o echipă în timpul acestor trei săptămâni. Și când am legat „îmbrățișări“ plânge involuntar.

Să știți că voi veni, și, sprijinindu-se de stânci,
Din nou, ca și mai înainte, voi aștepta pentru apus de soare,
La urma urmei, nimic nu sa schimbat - totul rămâne
Dar numai timpul nu va merge înapoi.

Și voi fi cu siguranta din nou pentru a merge la aceste trasee, pentru a vizita din nou într-un loc minunat. în cazul în care în loc de frică - determinare, în loc de tristețe - o sete de comunicare, în loc de Internet - comanda, in loc de plictiseală - o campanie.