Trecerea de la Ufa la Inzer

Inzer River, originar din zona Beloretsk Bașkortosan ideal pentru aliaje. Pentru că este destul de rapid, astfel încât vă puteți relaxa și doar ocazional utilizează zbaturi pentru a regla viteza de circulație. Apa din râul este curat și transparent, fiecare piatra poate fi văzut situată pe partea de jos. Malurile râului sunt foarte pitoresc: există stânci frumoase, munți împăduriți, grote și peșteri. De-a lungul râului, puteți găsi o mulțime de locuri confortabile pentru site-uri turistice. Și, mai important, ajunge la Inzer foarte usor. Chiar dacă nu aveți o mașină, de-a lungul râului pus șinele de tren, și de mai multe ori pe zi pe tren rulează.

Descrierea detaliată a traseelor ​​pentru aliajele Inzer pot fi găsite pe internet. Pe site-urile de călătorie au găsit o mare cantitate, iar acestea sunt foarte interesante. Alegerea depinde doar de câte zile aveți de gând să-și petreacă pe râu.

Din moment ce o mulțime de timp nu am ales un rafting-o zi. Și pentru a merge cu ea a fost mai interesant, am venit cu obiectivul său - catarare pe stanca roz - destul de bine-cunoscut atracție naturală Bashkortostan.

Am decis să navigheze din sat spre satul Assa Brishtamak - aproximativ 6.5 km de-a lungul râului. Înainte de a fundurile ajunge cu mașina. Ufa a plecat la ora nouă dimineața, și deja la 11.15 au fost în loc. Am condus de-a lungul traseului Beloretsk. Duminică dimineața, era gol.

Când ne-am căutat pe Internet, cum să ajungi la fundurile, nu am găsit informațiile pe care este pus la sat este excelent drum asfaltat drept. Pe unele site-uri a scris că ajunge acolo este mai ușor de pe tren, pe de altă parte, este necesar să se treacă prin sat Inzer pe un drum de pământ în direcția satului Iskushta. La o dată, pentru a găsi o modalitate buna de a ne ajuta Navigator. El a sugerat, nu ajunge până la o sută de metri sat Usmangali cu piese Beloretsk virați la stânga (există un semn „Assy 25“). Așa că am făcut-o, și au fost incredibil de fericit despre asta. Înainte de a fundurile ajuns pe un drum gol cu ​​vântul în 20 de minute.

Trecerea de la Ufa la Inzer

Am lăsat mașina în apropierea „Assy“ sanatoriu și stația de cale ferată „102 km“. Ne-am dus în jos la râu, barca umflate, și înotau. Pe malul zilei au existat o mulțime de turiști. Unii înotat și insorit, altele pescuit, altele pietre încălzite bai turistice, kebab la gratar patra. Când am trecut, toți ne-a salutat și a dorit o călătorie fericită. A fost foarte frumos.

Pe drum ne-am bucurat de vederi minunate ale naturii senină. Cu vremea am fost foarte norocoși. În ciuda căldurii, răcoarea râului a suflat, a suflat o briză ușoară frumos. Aproximativ doi kilometri părea roca foarte roz.

Acesta este cel mai plin de culoare și Vista pitoresc Inzer. Numele rocii a primit, din cauza culorii sale neobișnuite. Acestea sunt construite din calcar, care dă o nuanță roz de fier.

Trecerea de la Ufa la Inzer

Stânci se întind de-a lungul râurilor și șinele de cale ferată peste un kilometru. Inaltimea lor ajunge până la o sută de metri. În același timp, pentru a ajunge la ele, nu este dificil. Pentru a ajunge la platforma de observare, aveți nevoie pentru a merge pe un traseu bine bătătorită până la aproximativ 300 de metri.

Am decis să facă ascensiunea pe drumul de întoarcere, astfel încât să nu întrerupă aliajului. Apropo, râul formează o regiune buclă de roci roz. Există chiar ceva de genul praguri, barca role de peste la marginea căii ferate. Când am trecut, există un muncitor în construcții - terasamente armat.

Aproximativ un kilometru de roci roz este o altă piatră pitoresc.

Trecerea de la Ufa la Inzer

Pe este contrară turiștilor ca să se oprească. Există un spațiu destul de adânc, în cazul în care puteți înota. Duminică, oamenii din acest loc a fost o mare afacere.

De-a lungul coastei erau rânduri de corturi.

Dar mai aproape de râu din nou Brishtamaku gol. Pe drum ne-am întâlnit un mic grup de turisti, care plutea pe bărci gonflabile duble. Ei au navigat spre satul Zuyakovo. Am aterizat în apropierea unui pod suspendat vechi în Brishtamake.

Trecerea de la Ufa la Inzer

barca uscat, am ori într-un rucsac și a mers la pista. Înainte de noi a fost de așteptare pentru alpinism pe stânci.

De la Brishtamaka la roci necesare pentru a trece doar doi kilometri de-a lungul piese. Am luat aproximativ 15 de minute înainte de platforma de observare, avem încă zece minute. Creșterea este destul de abrupt, calea și apoi blocați copacii căzuți. Dar punctul de vedere, care se deschide la partea de sus a rocilor, este în valoare de ea. În partea de jos meandre Inzer, căptușită cu sinele de cale ferata.

În partea de sus a stânci falnice. Puteți face fotografii frumoase. Aș dori să viziteze aceste locuri in toamna, atunci când frunzele vopsite în culori galben și roșu strălucitor. Probabil, va fi foarte frumos.

În jos de roci să fie atent. Traseul trece brusc în jos, picioarele lui alunecarea. Trebuie să înțeleagă ramurile de copaci pentru a păstra de la care se încadrează.

stânci roz pentru a evalua aproximativ 3.5 km. Puteți merge de-a lungul căilor, sau coborî un pic mai jos pe drumul lateral și de mers pe jos de-a lungul țărmului Inzer. Am ales a doua opțiune, mai interesant, și le-a plătit. Pe drumul de a găsi o plaja pustie de pietre pentru o baie de sobă tabără.

Trecerea de la Ufa la Inzer

Plaja a fost ascunsă de ochii indiscreti copaci, deci nu era nimeni acolo. Acolo am stat cateva ore.

Am lăsat ora șase seara, și deja la ora 20.30, sa întors acasă de la fundurile. Restul ne saturarea: aliaj, mersul pe jos tur, alpinism roci, odihnă lângă râu. Și tot în tot ce a durat doar aproximativ șapte ore. Acest traseu este ideal ca un tur week-end.

Dacă vă gândiți să vă petreceți ziua off pe malurile Inzer, nu fi leneș și să aducă cu saci de gunoi. Datorită faptului că râul este ușor accesibil, există o mulțime de gunoi. Chiar și în râu. În timpul turului am ajuns la partea de jos a unor cutii de bere. Și în zona de fundurile gunoi doar situată de-a lungul țărmului. Un camion nu este suficient pentru a lua totul. Aceasta, desigur, un adevărat dezastru. Și cel mai important, nu este clar modul în care să se ocupe de ea. Amenzile nu se tem de bătăuși, și cum să păstreze evidența totul? Până în prezent, în țara noastră va fi creat această mizerie, poți visa cu greu de o dezvoltare a turismului ...

Dacă observați o eroare în articol, raportați la editorul prin selectarea cuvântului mouse-ul cu o eroare și apăsând Ctrl + Enter. Ajutorul tău în îmbunătățirea materialul este de neprețuit pentru noi!