STIRI Spinning-sport

Vara acestui an, mai ales și nu au, dar încă rece.
Așa că m-am gândit: „Nu face pentru a conduce peste golf în acele locuri în care v-ar trece în mod normal, turneu FORT pe capturare stiuca mare?“
Fac apel la baza de Titan pentru a afla ca sunt lucruri cu monștri marini, care lovilos recent. Andrei-Bazmee a spus că o mulțime de știucă, dar mai ales la o jumătate de kilogram, biban, șalău la adâncimea de 3-4 metri în spatele crestei. „Krok“ încă prea devreme.
Ei bine. Mă duc. Se pare că a venit timpul, la urma urmei. Și a făcut-o!

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Periodic amintit de stiuca mare imens, care a intrat chiar în fața bărcii. O am și nu au prins, dar nu de gând să renunțe.
Ideea de modul de a prinde-l face experimente și de a veni cu diferite trucuri.
Inițial, marea gigant am pregătit un aborda din tije Shimano Yasei turnătorie Pike 2,5m cu testul 40-120gr și multiplicator Shimano Calcuta 201B. În consecință, bobina din cordonul ombilical este 0,33mm destul de gros de culoare portocaliu strălucitor. Am suspiciunea că cablul de culoare strălucitoare sperie pradatorul în apa limpede! pentru că Recent, cu utilizarea acestei unelte, eu nu fac deosebit de norocos, cu numărul de trofee. În contrast, cu utilizarea unui al doilea angrenaj, mai ușoare, numărul de pește capturat este mult mai mare.
Ce se întâmplă dacă am zamiksuyu stick de puternic, cu bobina de lumină?

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Bell inele pe de altă parte.
- Imaginați-vă, pe lac, unde am fost ultima dată, am prins stiuca timp de 5 ore.
- Trebuie să mergem!
O astfel de știri este întotdeauna setat la un pescuit pozitiv!
Deci, de data aceasta, am fost inspirat de trofee altor oameni, care zboară la corpul râvnit de apă.
Din anumite motive, a decis să ia cu el într-un cuplu de turnare Shimano Expride, filare ușoară Shimano Cătană DX, și nu a pierdut.
Ajuns la lac, în primul rând ne-am dus la Sasha, care a fost ieri la înălțime, capturare 5 Predators decente.
Privind la fotografia cu pește, nu am nici o îndoială că pescuitul va fi de succes! Dar a existat un DAR!

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

în valoare întreaga săptămână de vreme schimbatoare. Presiunea crește apoi, apoi scade, în mod periodic precipitații.
Este acceptat faptul că musca bun poate fi de așteptat, atunci când vremea este aceleași trei - patru zile. Apoi, peștii nu se confruntă cu stres și de bună voie hrănește, ne incanta cu poklovkami plăcută. Dar poate că nu e vorba de Petru. Îmi amintesc doar o singură dată în acest an, atunci când presiunea a fost menținută timp de 4 zile, la același nivel, apoi m-am gândit că barometrul meu sa stricat și a fost gata să-l efectueze pentru reparații.
Și astăzi presiunea sare seara ar trebui să fie ploaie.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

M-am întors recent la Sankt Petersburg din Belgorod fierbinte. Cum se face că în St. Petersburg bun, nu prea cald și confortabil.
Desigur, începând cu știri de pescuit. Ce sa întâmplat în timpul absenței mele?
Voi spune acest lucru, nu de mult Jora ratat. Dar un prieten de-al meu a găsit un loc de frumusete minunat în cazul în care prins Ling.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Zvonurile spun că în Seversky Doneț divorțat multe somn. Am decis să-l verifica.
Am un loc interesant în Belgorod, unde am văzut râul gigant, unsprezece ani în urmă, acolo mă duc!
Am luat o năluci Storm silicon, dezasamblare 28 - 35 de grade. spinning Shimano Yasei Casting Pike la 120g 2,50. Și doar în cazul în care o lumină Shimano Technium 190m3-14gr cu un set de năluci Minnow, în cazul în care muscatura nu este.
Prin groapă prețuite poate fi abordată din trei părți de oraș, de-a lungul plajei de mers pe jos la aproximativ 2,5 km, prin trestii, prin mlaștină pe o potecă la 500 de metri de plajă aproximativ 700 de metri. Timp de 7 ani, toate foarte mult schimbat.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Ieri am urmărit cât mai mult posibil pentru a prinde o stiuca cu momeala și a decis să încerce această tehnică astăzi.
Pie mama lui este perfectă ca momeală stiuca.
Noaptea a existat o furtună, presiunea a scăzut un pic, dar, în ciuda acestui fapt, temperatura este de 35 ° C. Ultimele linguri de pescuit lucrate albastru Fox, cu ea voi începe!
Sunt la plajă, apă - apă clocotită. În mijlocul lacului alungare prăjește biban. Eu iau tort și cafea.
În primul rând, avem micul dejun cu malochkom si apoi pike sexual. Nu există nici un vânt, iar piesele de plăcintă nu este aproape afectată. Treptat tort începe să se prinde cu pești mici.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

În viață există situații diferite, bune și rele, și de data aceasta a trebuit să împacheteze și să vină la el acasă, în orașul Belgorod timp de o săptămână.
Desigur, am transporta mai multe seturi de tije și momeli, pescuit ar fi!
Drumul era greu, navigatorul nu mi-a luat prin Moscova și prin Smolensk. Beneficiul SUV meu, pentru că pe pasager, în unele zone nu a trecut. Tin plin 1400 km am mers un record pentru o lungă perioadă de timp. Dar toate aceste lucruri, doar data viitoare voi merge pe un drum bun.
Programul am pescuit la stiuca. Și a marcat recent nezatsyaplyaek stiuca excelente și silicon.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Am stritfisherami cu colegii, a dezvoltat un "Managerfishing" (pescuit Manager)
Aceasta este o oportunitate de a pescui pentru persoanele cele mai aglomerate. În viața modernă, pentru a obține unele rezultate, aveți nevoie de o mulțime de rotire și de muncă. Acest ritm de pescuit nu este de multe ori suficient timp. Cum se poate aloca timp pentru a merge la pescuit nu este în detrimentul muncii și de familie, care contează pe week-end-ul?

Un cuplu de ani în urmă, am fost pescuit cu filare pe un mic lac nu este departe de oraș. Lacul este situat chiar lângă drumul în 20 de minute cu mașina. La momentul l-am prins stiuca bine. Mărimea maximă a stiucii l-am prins, a fost de 1450 g. și o medie de 400-500 grame. Dar abordare aproape și convenabil.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Vremea este minunat ca întotdeauna! Vânt, ploaie. Un câine pe stradă nu expulza, și prietenii mei și am venit în căutare de trofeu toothy la Narva.
Lucrurile ar fi vreodată bine, chiar înainte de călătoria am rupe călătorie de afaceri. Și acum, în loc de 3 zile am doar un singur pescar zi.
Și apoi a început totul.

Sunt adesea întrebat: „Cum de a începe filare ...“
Am decis să împărtășesc experiența mea cu pescarii care aleg prima tijă universală la un prădător.
Ce se învârte vagon și care sunt opțiunile?
„Universal“ este selectat pescarii care nu au încă nici o tijă, și ei nu știu ce anume au nevoie de filare!

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

La începutul lunii mai, pe Neva, puteți prinde un mare șalău, principalul lucru este să nu piardă acest moment.
Timp de mai mulți ani, cam în același timp, pentru a primi pe stritfishery săptămâna zhor biban de mare, care este pescuit în mod activ pe un suport de la o adâncime de 5-6 metri.
Deci, în acest an, totul se repetă. Ar trebui să fie vreme mare, soarele dă speranțe pentru un pescuit confortabil. Există informații că primul monstru capturat de la fel de mult ca 7 kg.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

La Neve mirosit Desigur, se hrănește în mod activ întregul prădător Nevsky. Dacă în urmă cu câteva săptămâni a fost posibil pentru a prinde ceva, dar acum șansele de pescuit de succes extrem de scăzut.
Biban nu este aktivnichaet, stiuca bolnav după depunerea icrelor, stiuca hrănite mirosit. S-ar părea că puteți uita de filare de pescuit pentru câteva săptămâni, dar în curând turneu SFO24NEW și este necesar să se antreneze.

Astăzi, o zi incredibil! Soarele și briza de primăvară de lumină și face semn să ia tors și merge la pescuit. Dar, ca de obicei, lucru interferează cu pescuitul.
Mâine salvez totul și mâncarea! Astfel de momente minunate nu pot fi trecute cu vederea.
Serviciul de 6:00, în timp pentru a se bucura de pescuit pe deplin.
Dimineața mă uit pe fereastră, dar asta este. Totul a fost acoperit cu un strat subțire de zăpadă, ceva se revarsă din cer, care zboară, suflare, nu în primăvară.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Am avut recent o idee foarte buna pentru a prinde pe stinghia pe drop-shot. El a ciugulit suficient cu furie complet moale încet și constant Slug silicon.
Am vrut să verifice modul în dungi va reacționa la by-pass lesa plutitoare „lipitori“. Pe Neva pe ea nu are egal pentru prinderea biban, a se vedea ce se întâmplă pe un mic râu.
De data aceasta vremea sa schimbat, vântul sufla și a fost o zi rece tulbure.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

în valoare întreaga săptămână de vreme excelenta de primăvară, în afara plus. Am planificat duminică pentru a merge cu wobblers în râu congelare pentru stiuca. Sub năluci mi languishing Casting Shimano Expride și săpunieră Shimano Calais 201A. Principalul lucru pe care a fost în afara ferestrei a fost un „plus“! N-aș vrea să opereze în turnarea rece.
Ziua Judecății.

Am venit la Moscova la Sankt Petersburg pentru a lucra pentru câteva zile. Știind ce pescuitul în București râu, nu am putut lua de-a lungul setul meu preferat Aernos o lovitură picătură.
Am 3 zile pentru a prinde pește, mai precis 3 pm, timp de aproximativ 3-4 ore de la 19:00 la 23:00.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Astăzi am o jucărie nouă Shimano Calais 201A.
Prin studierea caracteristicilor acestui factor de multiplicare, sa dovedit că americanii l prind în principal, sau linia de pescuit fluorocarburi și frânghiile împletite nu este, practic, folosit. Interesant, și dacă ai pus Flur și să încerce să-i prindă acum, în temperaturi de inghet?

Bună ziua tuturor! Cu câteva zile în urmă a testat noul stick-ul, pe care a luat la el însuși un drop-shot. Spinning Shimano Aernos Spinning Eva 5-25 240 gr.

Această tijă este testat pe râul urban, cu o adâncime de 3 metri și un flux mic. Testul a fost pe suportul clasic și drop-shotu.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

În spatele ferestrei - 5 C, presiunea de fiori în sus. Soarele a ieșit, care este atât de rar complace St. Petersburg prin aspectul lor. Nici un motiv să meargă la pescuit? Mai ales că anul a început cu renovarea uneltelor de pescuit.

Mini gear recenzie Shimano Aernos

În altă zi am avut un nou jerkbait. Apariția unui astfel de partener este întotdeauna un eveniment. Am pierdut recent două dintre cele mai bune luptator sale, iar unul dintre ei în lac, în pădure, pe care am acum merge.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Astăzi, orașul este dedicat stiuca. Am de gând să rătăcească în jurul Okhta cu anvelope de mai multe și mari.
Dimineața, termometrul a arătat aproximativ + 4C, nu există practic nici un vânt, burniță de ploaie, vreme tipic stiuca. Eu încă decis să de pescuit, ceea ce va prinde, deci nu neapărat cu o trageți toate casetele, numai unul.

Acesta sa confruntat cu un joc serios. În joc este victoria în turneu.
Am lucrat deja traseul pentru trei puncte din oraș.
Ruta mea dezvoltat trebuia să fie eficientă în atingerea celor mai bune rezultate și să-mi aducă biban, știucă și mărimea știucă-gol!

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Experimentele cu lures mijlocii a dat rezultatul său așteptat. Mai multe tipuri de noapte fishings aduce o cantitate decentă de bas și biban pe punctul meu de lângă casă. Dar scopul meu - este un pește care depășește dimensiunea medie a orașului.

În această săptămână este plin de descoperiri neașteptate.
de multe ori mă duc la râu preferată. Neva și încerc să petrec mai puțin timp pe drumul spre pescuit mai mult. Am crezut întotdeauna țara Neva aproape de casele lor nu sunt promițătoare, deoarece există puține pescari, flux rapid, o mulțime de iarbă pe partea de jos, la o distanță de țărm. Absolut nu este un loc confortabil pentru pescuitul cu jiguri în timpul verii.
Am fost mereu chinuit de întrebarea: de ce în Neve prinde numai Jig?

Astăzi turneu SFO24NEW.
Sunt îngrijorat cu privire la rezultatele turneu după modificări ale regulilor. Acum, un pic pentru a prinde cel mai mare pește, și acum încă mai trebuie să otrybachit suma maximă de timp on-line și a prinde cozile maxime.

turneu SFO24NEW ma inspirat să captureze Soma în puternicul nostru Neva. De unde începe?

În timpul nostru, nu neapărat să se plimbe de-a lungul malul mării și de a cere pescarii locali cu privire la experiența lor în pescuit. Acum, tot ce ai nevoie este internetul. De atunci am început.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Ar trebui să fie o vreme bună cald. Sufletul trebuie să ia filare și gheare ripping la malul mării.
Mâine o mulțime de muncă, astăzi este necesar să se pună fiul său să doarmă. Ce ar putea fi de pescuit.
Cred că cea mai mare parte orășeni. Eu, în general, este unul dintre ele
Dar nu de data asta! Astăzi, mult-așteptata vară, și am spus în acea zi noapte Stritfishem

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Street de pescuit - aceasta este direcția de activități în aer liber pentru afaceri de succes de locuitorii din mediul urban.
om de afaceri modern sau un manager de top cele mai multe ori ocupat cu munca sa și probleme urgente.
El are foarte puțin timp pentru ei înșiși, și singura posibilitate de a opri timpul și să acorde o atenție pentru a le va fi de filare, care se află întotdeauna în portbagajul unei mașini!
Prinderea de pește, chiar mici, nu este doar de pescuit, este ceva mai mult.
Peștele cu siguranță trebuie să dea drumul, pentru ca sarcina sa nu este de a hranei pentru animale, și vă va da un pic de natura, instincte, dezactivați de realitate și viața de zi cu zi.

știri Spinning-sport - distribuitorul oficial în Rusia

Se crede că, odată cu apariția întunericului, tot peștele afară, în adancituri mai aproape de țărm. Nu se păstrează prăjește, se prăjește și în cazul în care, există un animal de pradă!