Sosire în Kuala Lumpur și Batu Caves Peșteri, independent de călătorie

După patru luni de călătorie în India, de la nord la sud, am zburat la capitala Malaezia - Kuala Lumpur.

Am ales cele mai ieftine bilete de avion pentru prima dată în viața mea a cumpărat un bilet de pe Internet, după ce a studiat toate opțiunile. Teribil de frică, am luat-o mai mult de 2 ore de timp. Kochi este aproape de Varkala. aceasta este ultima mea oprire în India, convenabil și ieftin pentru a ajunge la.

Nu-mi păsa unde să meargă, doar pentru a ajunge la Asia de Sud-Est, pentru a vedea celebrul templu cambodgian antice - Angkor Wat. uita-te la Halong Bay în Vietnam, unde am sperat să văd bărci cu vele tradiționale care ma impresionat în filmul „Indochine în urmă“ mulți ani. Încă văd nordul Thailandei și a ajunge la insula Borneo, care apoi mi se părea departe și un străin perfectă.

Companiile de cost de aeronave, așa-numitele loukost, la cel mai mic pret vinde numai loc să se așeze și să se odihnească pentru bani în plus, orice strănut. Fly peste 4 ore. Prin urmare, o mică gustare, am luat cu mine.

Sosirea în capitala Malaeziei

Noaptea am ajuns în Kuala Lumpur. Am vrut să zboare un zbor de dimineata spre Siem Reap. dar biletul în aceeași zi a fost scump, a trebuit să meargă în Internet și căutare. Am vrut să încep cu Cambodgia, pentru că am auzit că după aceea va fi un sensibil și se încălzește într-o grabă. Am cumpărat un zbor din două zile mai târziu.

-„Ei bine, mă uit la capitala Malaezia,“ - m-am gândit, din moment ce eu nu știu nimic despre această țară. Pe lângă mine la aeroport a fost un om din Iran, cu care am stat de vorba la miezul nopții - un jurnalist, așa cum sa dovedit. Prețurile la aeroport am fost șocat, ca și în cazul în care luptătorii knockdown - doar 5 mai scumpe decât cele la care am fost folosit în India. La început am nici nu am îndrăznit să cumpere cafea. Deșurubați și a cerut într-o cafenea cu o ceașcă de apă și ceai pungi și biscuiți fierbinți am avut.

Ia de la aeroport la Kuala Lumpur

Acesta poate fi pe un tren sau autobuz.

Autobuzul de la aeroport aduce la centrul orașului Kuala Lumpur și se oprește la KL Central - este numele statia de metrou, există, de asemenea, o stație de tren și autobuzele circulă. Într-un bilet de autobuz costa aproximativ 1,6 inel. Pe de metrou - este doar o oprire. Așa că am condus la Chayna Taun - Chinatown, acolo pentru a găsi locuințe la prețuri accesibile. Există o mulțime de diferite niveluri de cazare de la hoteluri mari la pensiuni. El semnează la tot ceea ce mi se părea un hotel decent puțin. Prețurile au fost foarte mare pentru mine, mai ales după India, în unele locuri nu a existat gestah, alții nu-mi place. În general, mă duc, de obicei, cu un rucsac și am căutat, în cazul în care și pentru cât de mult puteți rămâne pentru câteva nopți. Chiar și în pensiune a mers, dar a venit și a plecat - bine, nu e gata, eram încă într-o astfel extremă

Ca întotdeauna, încă o dată a venit la cazul de salvare sau Domnul Dumnezeu l-au trimis la mine. unchiul chinez, proprietarul pensiunii, în cazul în care nu au existat locuri, ma dus la prietenul său într-o altă casă de oaspeți, unde am stat 40 Ringgit o zi într-o cameră mică curată, fără ferestre, dar cu un pat confortabil și aer condiționat. Gest era curat era o atmosferă între turiști și personalul. Am venit în mod repetat, la următoarea călătorie - ca acasă, ca am fost deja acolo în așteptare. Eu încă mai continua să comunice cu gazda.
Acolo am întâlnit o familie de turisti romani, au informat că punctul de vedere al Kuala Lumpur. cu excepția, desigur, celebrele turnuri gemene, pe care le-am văzut în filmul „vestic“ și a vrut să ajungă acolo. Dar, în prima zi m-am dus la peșteri Batu Caves (Batu Caves).

Batu Caves Batu Caves - este una dintre atracțiile orașului Kuala Lumpur. trebuie vizitat în capitala Malaeziei. Peșterile sunt doar 13 kilometri de oraș, puteți ajunge aici cu trenul și cu autobuzul. Ambele sunt foarte confortabile.

Sosire în Kuala Lumpur și Batu Caves Peșteri, independent de călătorie
Aproximativ 30 de minute cu autobuzul, care pleacă în apropierea „Chayna Taun» (China Town) - Chinatown, unde m-am oprit. bilet de autobuz costă 3 ringitov. Aici am fost aproape de Batu Caves trec prin frumoasele porți în stil indian.

Există de fapt două peșteri unul este un templu hindus - o peșteră deschisă la lumina pătrunde prin găurile din roca. Autentifică-te acum este liber. O a doua peșteră în apropiere - întuneric, închis, există taxa de intrare pe bilet.

Apoi, această peșteră, am părut imens - nu am mai văzut o astfel de mare. De fapt, cea mai mare peșteră este situat în Parcul Mulu Borneo.

pestera intunecata

Aceste peșteri au fost formate în interiorul unui mare deal de calcar, împădurite. Ei au format o lungă perioadă de timp datorită distrugerii și dizolvarea calcarului sub influența apei penetrant în interior, prin găuri și golurile din sol. Acestea sunt formațiuni carstice interesante pot fi văzute într-o peșteră întunecată peșteră întunecată.

Acesta este acasa, la lilieci, păianjeni și miriapozi diferite. Felinarele dau tuturor celor din grup.
Sosire în Kuala Lumpur și Batu Caves Peșteri, independent de călătorie

Acolo, pe tur sa întâlnit cu turisti suedezi - tanar, care in tot acest timp de așteptare pentru un taxi - cum șocat oamenii risipesc bani, chiar dacă el a trăit într-o pensiune de lângă Gest meu. Împreună și ne-am dus în oraș.

Nu uitați să împărtășiți cu prietenii și cunoscuții, este, de asemenea, interesant.

Kanyakumari - punctul cel mai sudic al Indiei

Atracții Kuala Lumpur, Malaezia

Vă mulțumesc foarte mult pentru articol, Victoria!
Doar vom în Kuala și doriți să vizitați Batu Caves. Fotografiile sunt mari, și face semn.
Te rog spune-mi unde am ștampila pe tichetul de îmbarcare pentru a călători gratuit de la aeroportul din Kuala.