Sevastopol mai

Ziua 1: furtuna, flori, bug-uri, terenuri, o alee de bowling și ploaie

În Sevastopol a călătorit în mod tradițional cu trenul. Am ajuns la stația de cale ferată de la 11am. Așa că am venit doar 4 zile, lucrurile aproape că nu a fost, a luat un rucsac mic de 10 litri. La fel ca în toate țările, la ieșirea am fost înconjurat de șoferii de taxi care au fost trimise cu succes. Am fost de gând să rămână în Uchkuevka locație aproape de oraș. Pentru a ajunge acolo de la stația poate fi singur pe autobuz, apoi cu feribotul și apoi de microbuz. Apropo, în Sebastopol autobuz numit „Topeka“.

Hoteluri în Sevastopol >>

Ajungând contele, am stat la coadă la barcă. Sevastopol în luna mai, încă nu aglomerat cu turisti din vara, astfel încât locul era destul de mic, în principal, de la localnici. Călătorii costa 2,5 USD (10 ruble), călătoria durează 10 minute.

Barca a ajuns la nord și m-am dus în căutarea unui microbuz în Uchkuevka. Sa dovedit faptul că subiectul a Uchkuevki rulează numai în vara în timpul sezonului turistic, dar nu există nici o cale directă în primăvară, trebuie să mergi pe pista, sau pentru a merge la baza Mokrousova. Am decis să ies pe pista. Se așeză într-un microbuz 52 să plătească pentru drum aproximativ 2 grivne (8 ruble). Apropo, în Sebastopol nimeni nu trimite bani pentru călătorie în timpul mișcării. Plătiți numai atunci când ieșiți.

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea

În cele din urmă, la mare! Notez acest eveniment este o sticlă de preferat Slavutych

Găsiți locuințe în Uchkuevke nu a fost atât de simplu, în mai, ca vara, deoarece sezonul turistic nu a început încă. În cazul în care vara este de obicei toate ocupate, atunci de primăvară totul este liber, dar nu există nici una. După ce vă plimbați în jurul cabana sat aproximativ 30 de minute, am găsit în sfârșit o casă de oaspeți (Guest House), în cazul în care mi sa oferit o cameră mai bună la etajul 3 de 900 de ruble pe zi. Excelent!

Hoteluri Uchkuevke >>

Marea în Crimeea mai

Marea Neagră în Crimeea transformat sacadat în luna mai. Sevastopol Am fost întâmpinată de o furtună. Dar, în planul meu era să înoate peste 4 zile. Dar într-o astfel de apă rece și murdar, nu a vrut să urce.

Valurile nu sunt foarte mari, dar lovituri de gheață de apă și un vânt rece. Am decis să dețină cu o baie. Pentru a face mai clar ceea ce vremea limpezit pentru cină, am fost fotografiat în forma în care a fost la acel moment

centrul de Sebastopol

Odată ajuns în centrul orașului, m-am dus să rătăcească de-a lungul promenadei. Turiștii din luna mai este încă foarte mic, și nu există comercianți.

Cheiul de piatră trăiesc niște insecte ciudate. Cel mai probabil acestea nu sunt periculoase, dar nu arata foarte.

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea

Am fost multumiti de știri, și a continuat să cutreiere străzile din Sevastopol. Poster Alice mi-a amintit de un alt gând frumos festival care, după 2 luni de invazie de rock.

curte tipic în Sevastopol

Vedere Sevastopol

Bowling

Lângă Piazza Lazarev am descoperit accidental o Bowling. Aceasta este aproximativ la fel ca și bowling. Bowling în Sevastopol a fost tipic de tip sovietic. Un sentiment care a fost acum 20 de ani. Monitoare nici o cheltuială este înregistrată pe o bucată de hârtie. Dar lucrul cel mai amuzant este faptul că pinii sunt setați manual de către persoane special instruite. În timpul jocului a dat 15 grivne (60 ruble). Acum, cum ar fi, acest restaurant minunat este deja închis, care este un păcat.

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea

El a ieșit din alee de bowling și strada începea să se întunece, mocnită ploaie, este timpul să se îndrepte spre casă. Pe drum, am luat o imagine a unei vederi de ploaie Sevastopol din deal:

Apropo, acolo jos, aproape de stația de tren / cale ferată are un magazin de proprietate de vinuri Massandra. Nu am fost leneș și sa dus la el pentru a apuca o sticlă de vin fiecare. Apoi, se așeză pe căruciorul la Nakhimov 75 de cenți.

În autobuz puteți vedea un alt exponat al erei sovietice

Dora acasă în condiții de siguranță, chiar dacă este ud. M-am dus la culcare devreme, deoarece a doua zi trebuie să te trezești devreme pentru a prinde parada in cinstea Zilei Victoriei pe 9 mai.

Ziua 2: Parada pe 9 mai, munți, focuri de artificii, un concert de Alice

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea

După paradă, m-am dus în orașul Balaklava din apropiere, pentru a merge în munți. Vremea a fost perfecta, perfect pentru plimbări în natură. Balaklava poate ajunge la propria putere de transport public cu o singură schimbare. Cine nu poate aminti numărul de autobuz, dar eu nu le-am știut, și apoi, doar cere stop local.

Hoteluri în Balaclava >>

Crimeea mai este frumos în felul său. Swim încă rece, dar natura în suc. Acest lucru se simte mai ales în munți.

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea

Nu am putut ajuta sfotkatsya atunci când o astfel de frumusețe

un pic pierdut

Apoi am decis să mă întorc alt mod. Mai precis, până la plaja de argint, și de acolo cu barca pentru a ajunge la Balaklava. Bărci merg la plaja la fiecare oră. Știu că există o pistă în munți pentru cei care nu doresc să plătească pentru barca. Am găsit o cale în direcția corectă și a trecut prin ea în direcția plajei.

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea
Drumul trece treptat în jos. Primele 40 de minute, am fost calm și încrezător că se deplasează în direcția cea bună. Dar apoi drumul cumva imperceptibil a devenit îngust. Dacă la început a fost un primer destul de larg, drumul este acum transformat într-o pistă îngustă pentru un SUV, iar apoi a curs în calea cu totul. punctul Perturbând a fost găsit pe sol urme proaspete de copite cuiva:

Și urme de ședere umane a devenit mai puțin și mai puțin. La un moment dat am dat seama că drumul pur și simplu a dispărut. Nu mai era nici o potecă. La fel ca marea nu este atât de departe în jos, și înapoi pentru a urca câteva ore, va fi foarte dificil. Acesta va începe în curând pentru a întuneca. Apa se scurge. Leg începe frecat.

Dintr-o dată, am văzut prin tufele de 50 de metri mai jos, ceva de genul traseu și a decis să meargă în jos. Este, calea pe care a trecut prin ea. Ea a citat „sălbaticii“ tabără, și tabăra era deja aproape de malul marii.

Asta e doar nu este un argint sau de aur plajă și coasta sălbatică obișnuită. Ce se poate face pentru a se potrivi pentru noapte într-un cort la sălbaticii, poate, sau să stați noaptea pe plajă? În timp ce meditezi, am observat în 100 de metri distanță un mic grup de persoane cu rucsaci a apărut de pe munte la plajă. După încă 5 minute, am observat o barcă cu motor, care este aproape de țărm. Este o șansă! Am alergat până la el și aranjat pentru 100 de grivne pentru Balaklava cu acești turiști. Ei bine, că era încă un loc gol în barcă!

Focuri de artificii de Ziua Victoriei în Sevastopol

Am admira apusul de soare de la mare, se apropie de portul Balaklava. Acolo stătea în microbuz și condus înapoi la Sevastopol. Doar în timp pentru a ajunge la salutul. Acesta privit de pe dig.

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea

Salute în Sevastopol întotdeauna uimitor, chiar mai bine decât la Moscova. După admirand artificiile stabilite în afara în direcția de Nakhimov concert Alice. Nu mai eram atât de la concert nu va dura mult timp. Literalmente 3-4 cântece și am dat seama că eu cad jos.

Kinchev pe scenă

Ziua 3: înot, pizza, la malul mării, apus de soare

Sevastopol în timpul sărbătorilor de mai 3 zile de aventură în Crimeea

Du-te în apa rece ca gheața mai bine decât o rulare fără să gândească

Este posibil să mergeți la înot în Crimeea mai

După cum se dovedește, puteți înota în Crimeea, în luna mai, dar foarte repede, deoarece apa din Marea Neagră este încă foarte rece. Deci, pur și simplu m-am dus de întâlnire și a plecat. Am reușit chiar să înoate 20 de secunde. În plus am încă o jumătate de om scăldată întreaga plajă. Se pare că, la fel

Pizzeria Celentano

Pentru masa de prânz, m-am dus la oraș în pizza lor preferată - Celentano. Nu știu că ele sunt amestecate în pizza, dar este imposibil să se rupă până când mânca întreaga întreaga pizza.

Seara la malul mării

Seara a petrecut o plimbare de-a lungul promenadei și uitam de apus de soare. Sevastopol - un oraș care este foarte trist să plece.

În cazul în care să rămână în Sevastopol

LIKE Hostel - cea mai bună opțiune de buget, cu recenzii bune
Hotel Omega-Breeze
Pensiunea Paradise Birch
Apartamentele „Perla din Parcul Victoriei“
Apartament pe strada Lenin
Casa de oaspeți „Pine Yard“
Casa de oaspeti GoodPlace Inn
Toate hotelurile din Sebastopol >>

A se vedea, pentru mai multe informații despre hoteluri din selecția noastră de hoteluri - Hoteluri în Sevastopol

Taxi și transferuri de la Sevastopol

Ca și în orice stație din Sevastopol sunt la datorie în jurul șoferii de taxi locale ceas. Dacă utilizați serviciile lor nu doriți, puteți comanda un transfer în Internet. Știu că prețul unui taxi de la aeroport la Simferopol Sevastopol și poate fi comandat aici.

Cum se ajunge la Sevastopol

Se poate ajunge cu trenul sau cu avionul. De la Moscova conduce trenul 25 de ore, și pentru a acoperi într-un avion la Simferopol doar 1,5 ore. mersul trenurilor, vă rugăm să vizitați Tu-Tu.ru. Acolo puteți cumpăra un bilet on-line, astfel încât să nu fie târât la gară. Acum, cu toate acestea, cu o excursie pe tren spre marea dificultate Crimeea, ca prin Ucraina nu mai este posibil pentru a obține, iar podul Kerci nu este încă construit, astfel încât drumul este lung și sol cu ​​transferuri.

Este mai bine pentru a acoperi într-un avion. Prețuri pentru zborurile pot fi monitorizate prin intermediul site-ului Aviaseyls. Noi înșine de multe ori le folosim.