Se întâmplă că adormiți în transportul public (autobuz)

Mulțumesc pentru întrebare, chiar dacă el a cerut pentru o lungă perioadă de timp. Te trezești nostalgie în mine.

In 1987, a existat un caz care va fi amintit pentru o viata. Am fost curtam viitoarea lui soție și a rugat-o pentru a sărbători Anul Nou împreună. Deci Ajunul Anului Nou a fost atât de furtunoasă că, după ce am condus-o acasă în dimineața și sa întors la autobuz, am adormit și a condus la ultima oprire. Eliberat, afumat, am călătorit înapoi. M-am trezit - din nou, desigur, este opusul. Aerisiți, m-am întors, a cerut conductress mă împinge la opritorul din dreapta. M-am trezit din nou în finală. Conductress a devenit bolnav, se pare, de asemenea, realizată după viguros în sărbătoare, și ea ar putea gândi la nimic mai bun decât pentru a obține unele aer curat, despre naturale mea într-o astfel de situație nu chiar a adus aminte șoferul a promis să o ia pe drumul de intoarcere. Pe drumul de intoarcere, sa dovedit că un conductress a aterizat nedekvatnye manivele cu litera „M“, a trebuit să iasă și să ajute șoferul să o ducem înapoi la locul de muncă, în semn de recunoștință, ea a deschis o sticlă de șampanie, a stat timp de o jumătate de oră, a petrecut anul vechi, am în semn de recunoștință pentru salvarea , a folosit jumătate, ca șoferul, desigur, nu. Am glumă, The conductress a amintit de promisiunea de a mă trezesc la stația de dreapta, în mod natural a primit o astfel. și m-am trezit din nou în finală, conductress, din experiența și beat dormit calm. așa cum sunt. Am ieșit, prins din fericire venita, taxiuri și a ajuns în condiții de siguranță.

Așa cum am mers în Polonia, în reprezentarea societății cu care cooperează. Cea mai mare parte a zilei a fost pe drum. El a sosit în seara în Wroclaw și a rămas la stația. Am avut o sumă decentă de bani, astfel încât somnul am avut nici un drept. Toată noaptea în restaurant a vorbit cu un polonez. De dimineața până după-amiază m-am decis afacerile lor și a mers pe tren. Prea, nu am dormit. Am condus la Lublin. A fost de transplant Lublin Chelm. Aici a fost de neuitat pentru mine. Am adormit, că trenul am patinat înapoi și în jos de 4 ori. Am cerut conductorul. De ce nu se trezesc. El a spus că el a fost rău să se trezească. Fun poluchilos.Zato dormit.