Satul cvas în Munții Carpați și apă minerală, partea 1, în cazul în care casa nu poate sta în continuare

Satul Kvasy în munții Carpați și apă minerală, partea 1

De la Ivano-Frankivsk la Munții Carpați în prag. Cunoscut pentru multi turisti sat Yaremche (înălțime deasupra nivelului mării 550-585 m), situat la poalele munților, este situat la 60 km pe șosea, și dacă te duci la Pasul Iablonița (931 m) și se continuă pentru ea, va fi în Transcarpatia.

Satul Kvasy (560 metri deasupra nivelului mării) este situat la 17 km de JAsinja și la 15 km de Rakhova. Un loc liniștit. Dacă da Yaremche de Yassin se extinde mecca de schi, în Kvasy vin, de regulă, oameni cu privire la tratamentul unic arsenous stațiune de apă la munte Tisa da turisti cu rucsaci - direct prin sat este un traseu marcat de conectare Svidovetsky și Muntenegru variază. De aici, du-te la Goverla, Petros și Bliznitsa.

Localnicii de închiriat camere în casele lor. Condițiile sunt bune, dar este întotdeauna necesar să se ceară în prealabil, indiferent dacă sunt incluse în utilizarea prețului de bucătărie. Acest lucru se referă nu numai Cvas - în multe sate nu există gaze naturale, în doar balonul. Te-ar fi fericit pentru a oferi bucătărie, dar nu știu cât de mult gaz în timp ce oaspeții vor cheltui - proprietarii se tem de „financiare“ acoperi. Prin urmare, incidente neplăcute se întâmplă: în primul rând a permis pregătirea propriile mese, apoi în concediu încercând să pună o cheltuială suplimentară pentru gazul utilizat. Casa noastră nu era departe de stația de tren în apropierea podului:

A trebuit să folosească podul ca un pieton - chiar extreme! Mai ales trehletku. Principalul lucru este sub picioarele tale în decalajul nu arata (ceea ce este imposibil, pentru că acolo unde piciorul se obține blocat) și de la balustrada să stea departe (copilul în găuri între barele metalice pot zbura în jos). Cele mai populare izvoare minerale din Kvasy este pentru acest pod - pe linia de cale ferată ar trebui să fie doar 500 m (din centrul satului în ansamblu - 1 km) și coboară din terasamentului de mare pe drumul cel bun. Landmark - Hotel "vasculita". De pe drum, „Ivano-Frankivsk-Rahiv“ care traversează paralel șina tot satul până când există 300 m. La sursa de pe întreg teritoriul satului (este aproape periferie) merge mai sus și traseu turistic. Sursa de apă în ușor spumant și foarte gustos. Ei spun, de la dinții mai albi si tartrul in cateva zile zboara. Nu știu, din această apă sau o alta (am baut toate), dar este. Close-up de această sursă în fotografie am. Asta e doar o imagine a supraviețuit:

Sunt mai interesat de apa de hidrogen sulfurat și modul în care este similar cu skhodnitskuyu „Naftusya“. Aceste surse au fost găsite două. Unul dintre ei chiar și câteva dintre know locale. Pentru a ajunge la ea, trebuie să treacă prin podul de cale ferată și imediat opriți pânza în primul traseu de pe dreapta. Acest traseu merge în jurul sifonul și papură în sus. Nu se încadrează în dragoste cu ea, și apoi în căutarea sifonul abia vizibile în iarbă (eu spun același lucru, care este sursa de practic nimeni nu merge!) Un alt tropochku - merge spre dreapta / înainte la un unghi ascuțit de la traseul principal. Fotografii din ea:

Conform acestui tropochke și pas ca și în cazul în care în direcția opusă - este, de fapt, pe podul de cale ferată am traversat Tisa Neagră, iar acum se află pe malul opus al abrupte de fapt, pe coasta muntelui. Traversăm poiana și se arunca cu capul sub copaci, apoi - o alta, și din nou sub copaci. De data aceasta sub copaci muta peste pârâu. În spatele lui va fi al treilea câmp. Se aprinde brusc la stânga și urca pe marginea sa, cu puțin sau deloc traseu abrupt - curs de apa care se învârtește pe undeva aproape (stânga) în tufiș. În partea de sus a creșterii flattens, iar traseul nostru desemnat, în iarbă. Ea traversează poiana diagonală spre dreapta și du-te în umbra unui copac. Mergem acolo. În spatele unui copac și este sursa.

Aici este podemchik, există foarte cool:

Atât sursa (este un „acoperiș“ de ramuri), urme vizibile ruginit (apa conține fier):

Melcii de plimbare imens în jurul valorii de:

Oamenii timp de două săptămâni, această sursă nu a văzut nici un moment, altul decât proprietarul casei în care locuiau ei înșiși. Dacă nu pentru el, este puțin probabil ca pe cont propriu, am găsit această sursă. Du-te la el pe un pod de cale ferată nu mai mult de 10 minute, dar în ploaie și seara la amurg călătorie distractiv nu se dă.

Pe al doilea hidrogen sulfurat oamenii de primăvară vin (chiar și din stațiune, dar câteva). Vizavi de stațiune există un pod pietonal deasupra capului peste râu. Trebuie să profităm de ea, și apoi du-te chiar pe plaja - 300-400 m, și aici este:

El este același, dar în vreme bună:

Și dacă te duci pe un pod suspendat în mod direct, mai degrabă decât de-a lungul râului, și să ia toate în timp ce un pic mai mult spre dreapta, atunci puteți merge la sursa, care este recomandat pentru baut medici sanatoriu. În orice caz, a fost adus aici din grupul tur stațiune în fața noastră. Nu pentru nimic au condus, pentru ca să-l găsească, de asemenea, nu doar unul singur. Această sursă nu conține hidrogen sulfurat, dar are o mulțime de fier (și de dioxid de carbon, desigur, ca și în celelalte):

M-am dus la Kvasy în Transcarpatia, deoarece apa de hidrogen sulfurat. Un an a trecut, iar eu pot spune cu încredere - excelent cvas de apă!

Aici am marcat localizarea surselor investigate (de fapt, sunt mai multe), fotografiile pot fi crescută:

Mierea - o nepoata. Un Transcarpatia departe de noi, ea nu este locurile noastre native, dar nu mai puțin o dată la fiecare doi ani vom merge să bea apă minerală Munții Carpați. stațiuni celebre de obicei, nu participa, în căutarea de locuri necunoscute.