sat Sebino și un pic de Tula

Nu știu dacă cineva în această resursă călătorie interesantă într-un sat îndepărtat și aproape pozabroshennoe Sebino, la marginea regiunii Tula. Desigur, nu este mult mai remarcabil si ca sute de alte sate din hinterland românesc, cu excepția faptului că este acasa, la unul dintre sfinții mai venerat în țara noastră - Fericitei Matrona.

Multe ore să stea în oameni coadă în Pokrovsky templu pe Taganka, în cazul în care raclă. În satul Sebino nu este nimeni pentru a obține rareori câțiva pelerini. Am vrut să ia o excursie în această vară este acolo - acasă Matroana. În același timp, pentru a vedea Tula, în cazul în care nu am fost înainte.

Am mers cu mașina, cu un copil de 5 ani. Inițial, planul a fost o excursie mare - Tula Sebino-Kulikovo câmp Iertarea bine și, dacă au timp, Iasnaia Poliana, Tolstoi. Inițial rezervat o noapte la hotel, apoi prelungit șederea chiar și pentru o zi. Din câmpul Kulikova a fost abandonat. Copilul a fost greu, prea mult timp a fost drumul de la Tula la Sebino și înapoi.

sat Sebino și un pic de Tula

TC fier - punctul de grăsime este vizibil, iar formele sale justifică în mod clar titlul:

Această sculptură a unui dinozaur în fața Tula Exotarium - popular cunoscut sub numele de „Monumentul Hot Garoafe“:

I se exotarium ne-a plăcut, sau mai degrabă, ca și copilul nostru. Dimensiunile mici și modeste, dar este clar că totul a fost făcut cu dragoste. Mi-a plăcut că a efectuat diverse activități pentru copii. De exemplu, pe un costum de duminică „Yum Yum arată“ unde copiii pot vedea procesul de hrănire a animalelor. Cu toate acestea dețin un vot - alegere de cei mai buni 3 locuitori (o bucată de hârtie cu numele animalului poate fi omisă în coșul de gunoi). Este evident că nu există bani, dar personalul nu încerca să facă site-ul mai interactiv și interesant pentru copii.

sat Sebino și un pic de Tula

Am fost lovit de veneratia specială în Tula biserici Nicolae II. În toate bisericile în care am fost, inclusiv biserica din Sebino, într-un loc proeminent atârna întotdeauna icoane care descriu familia ultimului rege român.

Catedrala Sfânta Ipoteză:

De asemenea, este numit templu „cupole negru“ sau „Catedrala Neagră.“ Situat vizavi de monumentul lui Lenin. De fapt, se pare Ilici. Temple 2 etaje, într-o mulțime de icoane vechi. În timpurile sovietice, templul găzduit arhiva.

„Samovare Tula“ Muzeul:

Samovar - unul dintre simbolurile ca Tula și din România. Desigur, „bomboane“ ar putea fi făcută de un astfel de muzeu. Și așa ne-am dus să se uite, dar pentru a fotografia nu a vrut. Acesta poate fi în continuare din cauza faptului că toate exponatele sunt plasate în spatele cazuri de sticlă. Este clar că muzeul nu dispune de fonduri. Aparent, toți banii au mers la Muzeul din apropiere de arme.

Istoric și Muzeul Memorial Demidovs:

Datorită vârstei copilului la noi doar de către un astfel de muzeu mic și confortabil. Interesant mai ales erau fotografiile descendenti ai acestei dinastii faimos. Soarta lor a risipit în diferite colțuri ale pământului - care locuiește în Italia, cineva din Canada. Am fost singurii vizitatori. Draga bunica - un angajat al muzeului, a fost foarte bucuros parohia noastră. I-am dat copilul nostru să dețină mail și alte câteva elemente de epocă.

sat Sebino și un pic de Tula

Cazare: aceasta a ieșit prost. „Compusul“ a rămas la hotel. Locația hotelului este bine - în centru, parcarea este gratuită. Camerele înșiși - minimalismul mai mult. În cazul în care numărul de 2-pat, în baie exact 2 stick-uri prosoape, 2 umerașe în hol, nici mai mult, nici mai puțin. Nimic mai mult. Dar cel mai rău dintre toate - lipsa oricărei izolarea fonică între camere.
Mai precis, este izolată fonic, aici este aceasta:

Dacă ești norocos, iar următoarea nu va fi sau va dormi noaptea, vecinii - nu este nimic. Suntem norocoși în parte, doar prima noapte. În general, hotelul nu recomanda.

Alimentare: fără a cunoaște instituțiile locale, astfel încât să nu riște cu mic dejun și cină în „Shokoladnitsa“. În cele din urmă, ne-am decis să luăm prânzul „tomate“, în restaurant. Nu a fost otrăvit, dimpotrivă, a fost destul de comestibile, frumos și rapid pentru a menține. În general, a regretat faptul că nu a autentificat anterior.

Suveniruri: turtă dulce, desigur. Producția locală - această fabrică „Old Tula“ și „Iasnaia Poliana“. Toate acestea, desigur, este vândut la Moscova, dar în Tula este gamă mult mai largă și mai diversă de produse. Și există o turtă dulce foarte frumos - ca aricii și alte animale mici amuzant. Dar, în cazul în care și prăjituri vândute Belevsky bomboane și bezele. Am cumpărat aceste prăjituri pentru ultima restul de bani într-un cadou pentru tine si familia.

Sebino
Templul Sebino conservate, unde Binecuvântatul Matrona a fost botezat. Conservate chiar font în cazul în care o traversează. Acesta este acoperit cu petale de trandafir în ei încă botezam copii.

In interiorul templului, am fost filmare, dar în acea zi am fost aproape singurii oaspeți. Serviciul nu a fost în acest moment.

Templul în sine este după cum urmează:

sat Sebino și un pic de Tula

În spatele lui, am găsit mormântul protopopului Vasiliya Troitskogo, omul care a botezat Matron și asistat semne neobișnuite - parfum în timpul Matroana botezului.

Lângă templu există un muzeu foarte mic dedicat Matron. Drăguț, acasă, provincial, a creat, în mod evident, prin eforturile localnicilor. La primul etaj - o situație tipică de colibe țărănești din acea vreme, în partea de sus a fotografiei. Există o imagine curioasă. Taxele de intrare nu sunt luate, puteți păstra orice sumă ca donație. Planurile sunt de a crea un complex cu un hotel, unde am putea lua pelerini.

Fotografii companion Matroana - proprietar de pământ din satul Sebino Lidii Yankovoy cu care matroană la o vârstă fragedă (când am putut încă de mers) a mers la locurile sacre - în Lavra Kiev-Pechersk și Treime-Serghie din București Ioan de Kronstadt:

Protopopul Vasiliy Troitsky (cel care a botezat Matroana) cu soțul:

Unii dintre miniștri în biserică sau în muzeu, nu-mi amintesc, el ne-a spus că nu departe de biserică este sursa de vindecare a apei și font. Din moment ce ne-am dorit cu adevărat să ajungem la Iertarea bine pe teren Kulikovo și plonjați în font, dar am știut că deja nu au avut timp, am fost foarte bucuroși să meargă la sursa Matroana.

Sursa este situat pe malul abrupt al râului:

sat Sebino și un pic de Tula

Font, peste care partea de sus a făcut un cuib de rândunică:

Locul unde se afla casa Matrona. Casa în sine nu a fost păstrat, încă ars în timpul vieții ei:

De-a lungul mult de margarete (declarat a fi foarte favorit Matron)

Stella - un pointer la SEBINO sat:

Templul din Boboteaza impresionat de monumentalitatea sa:

Pe drum, ne-am mulțumit în acest moment semănat câmpuri. O priveliște rară în urmă cu doar câțiva ani. Nu am putut rezista, astfel încât să nu ia o fotografie:

De asemenea, doresc să se constate că drumul de la Tula la Sebino a fost destul de obositoare. Noi nu am fost în stare să găsească un loc unde ai putea lua prânzul cu copilul fără teamă. A trebuit să îndure la Tula și deja acolo prânz și cină. Urmați drumul înapoi de la Tula la Moscova a fost dat mult mai ușor.

Aici este o călătorie publicată. Drumul de întoarcere acasă a fost ușor. ore Domchalis 2. Datorită tuturor celor care au citit până la sfârșit, și aș fi fericit dacă cineva mi unformat veni la îndemână.

Ceea ce a fost practic fără formare - prost.

Formarea a fost, cu ceea ce ai, care a mers fără ea.

Cum nu a putut ajunge la Iasnaia Poliana - nu înțeleg. Cu mașina, există literalmente 20 de minute pe un drum bun. Vara cu un copil la o plimbare pe amenda muzeyu- Estate.

Sunt conștient de asta, vă mulțumesc. Iasnaia Poliana nu a fost o prioritate în timpul acestei călătorii. Pe drum, în funcție de modul în care copilul a reacționat la vizitarea muzeelor, am dat seama că acest lucru ar fi de prisos și o povară pentru toată lumea. Fără un copil, lumina, asigurați-vă că pentru a merge.

Cred că, sunteți sigur de a reveni pentru a explora Iasnaia Poliana. După vizita ei, m-am îmbolnăvit literalmente Tolstoi și familia sa. Acesta este un loc uimitor! Și ne întoarcem la Tula, pentru că nu a avut timp pentru a vedea Muzeul de arme. Și în Iasnaia Poliana - încă o dată.

Cred că, sunteți sigur de a reveni pentru a explora Iasnaia Poliana.

Mulțumesc, Irene. Da, înapoi la Iasnaia Poliana. Dar nici un copil va merge acolo.

Traseul sunteți pregătit, fără îndoială. Nu este autentificat muzeu confortabil de turtă dulce cu o ceașcă de ceai, dar nu este obligatoriu. Nu a fost văzut de formare în materie de interne. În Tula, nu există probleme cu produsele alimentare, locuri pentru a se potrivi toate gusturile. Pentru mine, cea mai bună jumătate de oră pentru a verifica comentarii alimentație publică, decât au cina într-o pizzerie.
Și Iasnaia Poliana - mai mult conac, cu un parc decât un muzeu. Birch Alley, grajduri, cai, paturi amuzante, grădină, flori. Există un loc de odihnă la umbra. Copii place. Din nou, un copil ar spune legenda stick-ul verde pe drum spre mormântul lui Tolstoi.

Am planificat să rămână acolo timp de două ore, și ca rezultat au fost mai mult de patru ore. Și ne-a plăcut turta dulce din Polyakova. Un aliment cele mai delicioase și ieftine în mall „Globe“ (deși puternic la periferia)

Glumesti? în lume pentru a merge să mănânce? autobuz gratuit acolo, desigur, mersul pe jos. dar petrec atât de mult timp doar pentru a mânca.

Nu este nimic de a lua în râs. Suntem în toate orașele, în cazul în care există Globus, în cazul în care masa de prânz. Nu doar mânca. Suntem încă în produse acolo de cumpărare. Nu de mult timp este nevoie. Aproape la fel de mult ca și așteptați pentru produsele alimentare în restaurant aduc.

Henry, despre o baghetă verde, mi-a placut cel mai mult legenda, așa că vreau să merg acolo. Copilul ei încă nu înțeleg, cred că da.

Despre muzeu turtă dulce, am vrut, dar nu au putut. Apoi, aparatul ar trebui să rămână o altă noapte, care deja nu-mi place. În general, ne-am decis să vină altă dată doar de dragul Iasnaia Poliana. Roșia, pizza nu a mâncat, îmi amintesc, a existat chiar și un meniu pentru copii. Am avut masa de prânz și doar du-te deja.

Și pentru un motiv bun.
Tolstoi a auzit despre el la aceeași vârstă. Am înțeles. Nu numai că afectează perspectivele sale viitoare.