România, Teritoriul Krasnodar,

săptămână sau mai mult

În această vară, am reușit încă să iasă din mare. Am mers un tur cu autobuzul de Perm, un pic mai mult de 2 zile. Mai multe probleme a fost, desigur, în timpul călătoriei. 48-50 ore, tot timpul ședinței, mai ales noaptea și patul a fost inconfortabil. Am ajuns cu picioarele umflate, epuizat în căldura după-amiază, în cel mai de vârf, astfel încât în ​​prima zi nu a reușit să ia o plimbare în jurul satului și de a explora zona înconjurătoare.

Am avut noroc, plaja a fost în 7 până la 10 de minute de hotel, a trebuit să meargă peste râul Buu, care se varsă în mare. Buu - râu foarte murdar, coș de gunoi nu fluctuează, desigur, dar apa este verde stagnante. În opinia multora scrie despre el și este timpul să ia măsuri și să curețe râul.

Drumul spre plaja trece prin piața locală, pe plajă există, de asemenea, o piață unde puteți cumpăra suveniruri și accesorii pentru înot. plajă cu pietriș, în opinia mea mult mai bine decât nisip - nu este nevoie să se agită nisipul din prosoape, costume de baie, papuci și genți de mână, în care totul este purtat, iar apa este limpede, nisipul nu este ridicat în timpul valurilor. Chiar și pe plajă există o cafenea, unde seara muzica joacă și vă puteți relaxa după o zi fierbinte.

Satul nu este mare, chiar și fără nici un ajutor puteți găsi un bancomat Banca de Economii, Magnet, Fiksprays - toate situate în stația de autobuz sau peste drum. Doar în cazul în care de la statia de Fiksprays este o altă piață, dar prețurile sunt mai mari cu 30-40 de ruble fructe. Mai ieftin pentru a cumpăra același fruct în magneziu decât în ​​piață.

De la hotel am avut noroc cu locația și gazdele. Am stat la Angelika, același nume este și un hotel. La hotel există și o sală de mese unde puteți mânca un consistent și relativ ieftin. Complexul trei case de ospitalitate. Camera a avut un duș, toaletă, aer condiționat, televizor și un frigider mic. Și, desigur, bucătărie de vară în afara cu aragaz, ceainic, cuptor cu microunde, dulapuri de bucatarie, care erau tigai si oale. Bucataria este, de asemenea, o mașină de spălat, care a fost folosit de către oaspeți. M-am spălat practic mâinile într-un bazin (care era deja în fiecare cameră) și săpun, deoarece este mai rapid și căldura se usucă repede hainele. Nu văd nici un motiv pentru a încărca aparatul doar un moft (costume de baie), care poate fi sostirnut rapid mâinile și atârnă pe și să se relaxeze și să înoate, sau să ia o plimbare prin sat.

Există și stele locale, trei afro-americani, care sunt fotografiate pentru bani cu etnia lor. Dar cel mai mult mi-a placut maimuta care a urcat pe spatele meu când am fost așezat și să mănânce fructe face plajă. Precum și în altă parte pe plajele vinde porumb, raci și suveniruri.

Există unele momente neplăcute această aclimatizare. Ea a fost deosebit de greu de suportat de copii. Fiul 4 ani. El a vomitat de mai multe zile de la orice masă, mai ales noaptea, când temperatura aerului scade și presiune, respectiv. Acesta este un fenomen frecvent. Adulții, de asemenea, nu sunt ușor de transportat de adaptare.

Vin Nu-mi place foarte mult, dar încercați vinul abhaze piață la robinet, am dat seama că ceea ce vinde, și ce se desfășoară în Abhazia în fabrică - total diferită. Doar vinde vinul de casă, dar are gustul de drojdie, nu este foarte mult, dar mai bine decât magazinul nostru.

Si cel mai important - Vardan este la 40 de minute de mers cu trenul, „Rândunica“ de la Soci. Costul unui bilet pentru adulți în acest an, 68 de ruble la o parte. Fii atent că „Rândunica“ se oprește la stația „Vardan“ nu are întotdeauna să se uite la Yandex program, sau dacă nu prinde ultimul tren, care ruleaza aproximativ la 23:30 de la Soci, nu te va părăsi, până dimineața. A existat un caz (din fericire, nu numai pentru noi, ci pentru mulți, așa cum sa dovedit, angajații au învățat stația de cale ferată), ne-am urcat în tren greșit. A trebuit să stea pe Tuapse-Soci, și ne-am urcat în tren Soci-Adler, care merge în direcția opusă, iar ora de plecare al meciului lor. Din fericire, ne-am dus pe Matsesta Station și a luat trenul spre Soci. Ai putea lua autobuzul, dar este o lungă perioadă de timp și care au călătorit deja de-a lungul drumurilor de munte, știe că, în acest moment foarte mult clătinat și mai ușor să plătesc suplimentar și se lasă cu trenul. Fii atent.

Impresia generală este pozitivă, dar a durat o lungă perioadă de timp pentru aclimatizare. Restul a durat 8 zile, nu mai are voie să plece (2 săptămâni). Dar aș fi rămas acolo în zilele 14-19, nu mai este la fel de obosit.

Vă doresc tuturor o vacanță bună, sper recenzia mea a fost de ajutor