Raport cu privire la excursii în Konstantinovo (art sec)

A doua zi - Konstantinovo
Transmis la 9-40 de la stația de autobuz pe autostrada Moscova. Biletele au fost luate în prealabil. Stop la Fish - storming cu autobuzul care doresc să meargă de pește. Pe drumul spre Konstantinovo 40 de minute. Vom prin s.Kuzminskoe.
Konstantinovo locul de naștere Esenin, este într-un lanț aproape neîntrerupt de sate de pe malul drept înalt al Oka: Kuzminskoe, Konstantinovo, Fedyakin, Waukeen.
Tururi ale muzeului obiecte SA Esenina efectuate și Alexander Titov Warden literar Muzeul Alexei Maryunin.
Am început cu un tur în Muzeul Literaturii, care a avut loc de precomandat ghidul muzeului regulat. Ni sa spus despre originea strămoșilor și istoria familiei Sergeya Esenina, am examinat cărțile și unele elemente unice legate de viața poetului.
Apoi am luat vizitatori la puntea de observație de pe malul înalt al Oka, în cazul în care, a fost instalat un portret mare al poetului perioadei de sărbători, dedicat ziua de naștere a Esenina. Vedere de la munte uimit oaspeții noștri. În Siberia, ei, desigur, un bine purtat, dar aici - o țară specială, rusă, care ajută să înțeleagă mai bine caracteristicile operelor lui Sergei Yesenin.
Ne-am întors la subiectul naturii, de vânătoare și de călătorie. Michael Rudkovsky - atlet, turiști de apă. Am discutat despre direcțiile viitoare de drumeții chiar în pădurile care sunt vizibile la orizont.
Am vorbit despre pești și păsări locale și siberiană. Am ascultat povestea Alekseya Maryunina despre calatoriile sale in Marile Lacuri in apropiere de Kriushi (în cazul în care a vizitat, de asemenea, Esenin).
În continuare am vizitat școala Zemstvei. Un tur al expoziției a condus A. Maryunin. Am aflat despre calitatea înaltă a formării și mai ales în această școală, programe educaționale urmărite, au vizitat sala de clasă.
Expunerea Examinat L.Kashinoy fosta casă ( "Anna Snegina" poem muzeu).
În cele din urmă, ne-am dus la casa părinților Sergeya Esenina. Oaspetii nostri au vizitat casa poetului, a vizitat clădirile agricole de pe site-ul și plopii plantat poet. Am văzut noul monument S.Yesenin. Conform tradiției, scriitorii noștri dețin de degetul mic al poetului, și au făcut poze cu el ca amintire.
Apoi a trecut biserica ne-am dus înapoi la malurile Oka, a vorbit despre regiunea Ryazan și Esenin, iar conversația a continuat la Muzeul Literar bufet, în cazul în care ne-am pregătit o masă delicioasă.
14-45 Și acum, e timpul pentru a merge la autobuz. Din păcate, oaspeții de la acest moment nu a fost suficient, iar noi nu am comandat vehiculele lor. Și a trebuit să iau autobuzul de furtuna. turiștii din Moscova, cu rucsaci mari și care nu au primit în, a rămas acolo.
Desigur, în cazul în care nu trenul de întoarcere, puteți merge înapoi prin pajiștile pe de altă parte, în cazul în care gard sau Solotcha mănăstire veche extraordinară în care a locuit scriitori și artiști celebri. Și de acolo la Ryazan. A fost posibil pentru a vizita muzeul în Novosyolky Pirogov frați, mănăstirea în Poschupovo și alte obiecte. Dar acest lucru - în cazul în excursii mai lungi.
În Ryazan, înainte ca trenul era încă timp - a vizitat Muzeul de Arta Ryazan cu exponatele sale foarte bogate și interesante.

(Raport privind tur a fost Alexander Titov. Dacă doriți să obțineți pe tur, scrie [email protected], [email protected]).