Propedalit toată Europa - comentarii, călătorie pe drum 100

La jumătatea drumului în jurul lumii pentru o lungă perioadă de timp, fără frontiere, dar vacanța noastră - toate aceeași schemă rigidă de voucher-rezervare-tur. Noi etapiruem charter în sine, convoying autobuz într-o cameră de hotel, am pus la el însuși ghidul și să plătească o mulțime de bani în schimbul pentru o copie palidă a țării comerciale. Ironia este că originalul este mai ieftin și pare mai luminoasă. Acest lucru a convins Vadim Eglitis, șeful firmei „Sistem integrat de marketing“, care risca naviga sălbatic în jurul valorii de Europa pe perimetrul.

diavolul a amăgit
„Există un stereotip că Europa nu poate călători cu un rucsac și cort. Că există fiecare bucată de natură înconjurat de un gard și sa oprit permis numai în hoteluri. mituri tenaci care nu pot fi puse în țări străine, care nu deține limbile locale, și că turiștii stradă stupide doar de așteptare pentru poliție și marginalizați: să arunce în spatele gratiilor sau trageți în afară pe donarea de organe. Toate acestea - un basm. Am călătorit în Europa de 20 de mii de kilometri pe bicicleta, nu una, ci o femeie, și vă asigur: puteți călători pentru doar mărunțiș și a explicat - cu ajutorul gesturilor. Nu este important, ci dorința de a se bazeze pe soarta. Și apoi circumstanțele se aliniază în favoarea ta. Odată ajuns pe drum ne-am întâlnit un olandez șaptezeci: shuruet la o bicicletă de sport pe un telefon mobil și rapoartele de soția sa, în ce moment în traseul de moment este. Am vorbit un pic. El a avut de la primul la ultimul minut de călătorie toate pictate - aici cina acolo noaptea, se întoarce acasă - atunci că, costurile de călătorie se va ridica la 583 de euro și nu jumătate de euro mai mult! Când bătrânul a auzit că avem o idee comună - pentru a merge rotund Europa, dar nu există nici un plan specific, acesta este un pic de pe motocicleta a căzut. Agitat, a început să ne furnizeze hărți, informații, a arătat drumul spre cel mai apropiat camping. Am spus - vă mulțumesc, și apoi uita de sfatul lui.

Frumosul va salva NUC
Calea către Santiago de Compostela - este calea pelerinilor, rătăcind pe tot parcursul anului pentru a venera relicvele Sf. Iacob în oraș pe partea de nord-est a Spaniei. Dar drumul este atât de pitoresc și atât de mare este păzit de către stat, ca urmare a unor credincioși adevărați în ea jumătate nu naskrebet. Altele - aventurieri, cupluri, a scăpat o călătorie romantică, sportivi și gardieni ai unui stil de viață sănătos. Adică, a fost mult timp un traseu turistic pe care cineva se deplasează în cârje, și rugându-se, și cineva - fericit bawling si fumat marijuana. Fiecare 15-20 km de pelerini așteaptă Albergue. Adăpostește în cazul în care gratuit sau pentru o taxă nominală de câteva euro poti scalda, de somn, pentru a primi o farfurie de supă de linte dimineața și merge mai departe. Mai mult de o noapte în Albergue nu este permis să leneviți - nu o stațiune.

Există două condiții care trebuie îndeplinite pentru a se califica ca pelerin - este de a cumpăra un pașaport pelerin (disponibil în orice templu, în valoare de 6 euro, puteți cumpăra chiar și în Franța sau Țările de Jos) și a elimina una dintre cele trei moduri - pe jos, cu bicicleta sau pe animale de ambalaj . Cea mai bună oportunitate de a vedea real Spania, nu știu. Nu puteți trage cu corturi, aproape nu au bani, și a vedea frumusețea nebună a locațiilor sale - Navarra, Burgos, Rohu, Galicia. Încercați carnea, pe care ochii tăi au pregătit peste un foc deschis în sat, și nu este un spectacol demonstrativ pentru turistii de aici astfel încât să mănânce și prețul este pe coasta, pentru că nu vomit. Trecerea prin Țara Bascilor, am făcut cunoștință cu criticul de artă, care a vorbit puțin în limba rusă (a aranjat expoziții ale artiștilor spanioli din Sankt-Petersburg). Omul - un descendent al Cavalerilor Templieri Ordinul si este un certificat care vă permite să opriți off pe cal în templu. este corect că, desigur, nu folosește, ci faptul!

Ne-am întâlnit germani, un cuplu căsătorit, este - un foarte plin, este foarte subțire. călătorii neexperimentați, au mers pe drum, în pantofi noi, doamna a izbucnit imediat în picioare de sânge. Soțul atât atingând-o curtat, ei bine, nici da, nici să ia o pereche de iubitori de lebede. Suntem cu ei a băut o sticlă de vin în alburge vatră. Ei au întrebat: ce se întâmplă dacă sunteți în deplasare, este dificil? Noi - Da, serios. Ei clătinau din cap, dar avem ceva de genul un hard, pentru că noi nu merg, și du-te. Am fost de acord - Da, voi sunteți mult mai abruptă, tu, desigur, mai greu. Funny People vin peste pe drumul spre St James, pentru a fi sigur. Drumul este întotdeauna o mulțime de excentrici se întâlnesc. Paris noapte plimbare - direct la mine este un om mic. Am lăsat-o la stânga. Am lăsat-dreapta. Am întâlnit - și vorbesc. Se pare că acest francez, bine daty din mers lectură Pelevin. Predă limba română, astfel: o pagină în cartea sa, în limba rusă, cealaltă în franceză. Am petrecut restul serii împreună, prinde din urmă cu vinul deja complet slave și despărțit prieteni buni. În Grecia, templul Andreya Pervozvannogo ne-a condus la ciclism italian, cere direcții. Noi spunem - Nu știu, du-te întreb la templu. Și el - nu, biserica nu va merge, și înșelăciune este un nonsens. Dar, pe de altă parte, există un scriitor Dostoievsky, nu au auzit? Noi spunem ca prudent auzit. Așa că țip vis italian expresiv să vină la Sankt Petersburg și acolo obtselovat teren pe care a umblat. Sa dovedit el a fost de 6 ani sunt călătoresc cu bicicleta, purtând cuvântul scriitor preferat de pe lume. buzunarele sunt umplute cu bucăți de hârtie cu citate, cum ar fi „Frumusețea va salva lumea“ în limba engleză, italiană și germană. Ea le dă el întâlnește pe drum.

scârțâie din nou șa sărăcăcios
Desigur, pentru a pedala 20.000 de kilometri într-un rând, este necesar să se aibă dreptul de biciclete. A fost cea mai mare investiție noastră: fiecare costa aproximativ 1600 de euro. Biciclete făcute în Olanda, în ordinea în care societatea eliminată anterior din măsurătorile noastre: în cazul în care au adunat pentru a coase haine. Cu toate acestea, am intervievat în detaliu - cât de departe vor depăși ceea ce este terenul. Când a aflat că traseul este prin Pirinei, instalate frâne hidraulice. Pentru că dacă pe coarda biciclete de spargere, și în acest moment târându sus pe deal pe o stâncă - kranty. În conformitate cu lanțul de distanța calculată - astfel încât să nu se pisa în afara înainte de timp, în conformitate cu diferite tipuri de sol - aparat de fotografiat. Special a fost lumina - faruri cu halogen, puternic, ca o mașină care poate arde 180 de ore, din spate ar putea lucra fără întrerupere pe tot parcursul anului. Chiar și volanul nu a fost ușor, dar cu mai multe opțiuni potholders. Mâinile amorțite după toate! Dar cea mai interesantă - Are o capacitate de (Dutch le-a ordonat în Anglia), dintr-o piele speciala. Prima săptămână au fost dure și greu, dar treptat a luat forma fese noastre, astfel încât în ​​două săptămâni am fost așezat pe bicicleta confortabil ca într-un fotoliu.

În medie, am condus 100 de km pe zi. A fost greu de doar primele două săptămâni, iar apoi muschii devin mai puternice, astfel încât sarcina nu se simte. Am luat off pentru călătoria de cel puțin 20 de lire sterline, și chiar nu am observat - cum ar fi. Cu fiecare oras nou ne-am simțit mai mult și mai încrezători. Noaptea, am ajuns la Roma pentru a fi văzut orice DIG, în cazul în care să caute un loc de dormit - este neclar. Ei au scuipat și sa stabilit în parc în apropiere, fără a rupe cort, saltele gonflabile. Ne-am trezit pentru că cineva este nepoliticos să ne vărsat o găleată de apă. Este 5 dimineața a intrat gazonopolivalki. Renata nu și-au pierdut-o, ea a luat sampon și a început să se spele parul meu. Când destul de lumină, ne-am uitat în jur și a dat seama că nu a dormit oriunde, și în Vatican, Papa în sânul lui.

Preotul ne-am întâlnit într-un orășel italian - și a devenit imediat prieteni. El ne-a spus despre Italia, a condus admira imprejurimile. Ca un stand de stânci sălbatice, dintr-o dată am auzit un covoraș-peremat. Aceasta a constatat că aproape de delegare de mers pe jos: director al fabricii de mașini din România cu anturajul său, toți vorbesc doar în limba rusă, și ghid le italian, care vorbește doar limba italiană. Văzând noi, Rumyniyane teribil de emoționat și a întrebat pe tatăl său Teodosie a explicat italian, este foarte recunoscător pentru lectura minunata. Ea a venit la lumină, ochelari de alcool dorogushchy. În general, am fost beat. La întoarcerea în oraș ne-am decis pentru a adăuga mai mult. Ne-am oprit la un restaurant vietnamez. Dar vietnamezii italian arogant a spus că avem deja în stare de ebrietate și a refuzat să servească. Părintele Teodosie era furios nu o glumă. Că, strigă el, tremura barba, decideți cât de mult pentru mine, un bărbat român bea? A început lupta, el a arătat cum sunt vioi cams de operare. Abia l-au târât. Am găsit un alt loc în care am fost vândut. Dimineața, toate inspirate de o mahmureala și remușcare, Teodosie tatăl a făcut el însuși un post aspru, și am fost binecuvântați să călătorească în sanctuare grecești.

înlănțuit
Viața - este una și scurt. Nu decide, în aventura ei cel puțin o dată - să te priva. Am un prieten în România: o dată el a fost interesat doar faptul că da mers cvas. Și dintr-o dată a lovit în 40 de ani: un om a învățat cinci limbi, face yoga. El este acum de 85 de ani, în fiecare an, el plimbari cu bicicleta în jurul valorii de Europa, cu un grup, cum ar fi pensionarii. Și un prieten în compania - cel mai mic. Cu toate acestea, eu sunt familiarizat cu Rigan, care 67 de ani. Mai aproape de vară el stă în autobuz, care călătoresc în Germania, în cazul în care achiziționarea unui biciclete folosit, și a trimis-o în Spania, unde a început să recolta, trecând de la plantație la plantație, de la o țară la alta. Deci, înapoi în Germania și a fost merge înapoi acasă - iarna. În acest ritm, el a locuit timp de opt ani: și lumea vede, iar unii bani câștigă.

Suntem Renate câștigat de asemenea bani: în numerar se termină, vă apropiați de orice fermă, întrebați dacă există de lucru. În Spania, Portugalia, oameni foarte prietenoși - în cazul în care nu au ele însele, indicați spre vecinii, spunând că acoperișul este necesar pentru a patch-uri, pentru a repara gardul. Am recoltat cartofi, portocale, Portugheză - cel mai delicios, în opinia mea, în lume. Ei chiar decât bine: aproape rotund ani Bloom - pe partea de sud a fructelor, florile de pe partea de nord, apoi vice-versa. Săptămâna de locuri de muncă, va primi 300 de euro și de a merge mai departe. Am, de asemenea, un prieten, un rezident al Letoniei, în fiecare an, de la Amsterdam, la Santiago de Compostela este de mers pe jos. Eu sunt de la el, de fapt, despre acest traseu interesant și auzit. Totul a început această aventură pentru mine, la toate cu faptul că dimineață de primăvară, în oaspetele a spus Ruslan prieten - în starea de spirit sumbru. Eu întreb, ce suferi? Și el a spus: depresie. Am spus, citesc ceea ce avem în statele baltice numai 50 de zile insorite pe an, pe tot timpul și starea de spirit dezgustător. Dar dacă, să zicem, la sud pentru a ajunge la soare, nu ar fi depresia mea și a dispărut. Ei bine, ce sa întâmplat, eu întreb - a lua pe bicicletă și du-te! Ochii lui deja pe frunte a urcat: cum este? Ca urmare, m-am dus într-o călătorie. Și el depresie până acum.