Prețurile pentru alimente și produse alimentare în Thailanda

Masa de prânz la o cafenea în aer liber este de la 150 la 350 de ruble bucata.

Proaspăt pe plajă sau pe strada 85 - 100 de ruble.

Același proaspete în cafenea a fost în jur de 150 - 200 de ruble.

Serviti orice fruct feliat pentru a lua un cost de 15-20 de ruble.

cocktail alcoolic, cel mai ușor costa 170 de ruble.

Cârnați, kebab, fructe de mare, pulpe de pui la grătar - și vândute pe un băț în valoare de 35 de ruble.

O sticlă de apă potabilă 0,5 litri de 17 ruble.

Un teanc de jetoane de aproximativ 30 de ruble.

Acum, pentru mai grave produse pentru gospodine:

Creveti 220 ruble

Carne de porc de la 100 la 250 de ruble.

Ficatul este de 120 de ruble.

file de pui 126 de ruble.

pulpe 71 ruble.

Am numărat prețul la rata de 1 baht = 1,68 rublă, și este rotunjit.

anna-Nikitina

Puteți mânca în cafenele și restaurante, precum si cumpararea produselor alimentare în magazin. De exemplu, într-un supermarket porțiune de orez BigC 12 este liliac, liliac 60 tilapia pește, feliere fructe - la 50 la 100 de lilieci, bere locală 0,33 l - 34 Bata. Prețurile restaurant pentru o parte din intervalul de la 80 la 250 baht, în funcție de starea restaurantului.

Metrunya

Prețurile la alimente sunt foarte diferite, după cum puteți mânca în makashnits stradă, după cum puteți - la un restaurant scump. Pe stradă, de exemplu, frigare de creveți - 50 baht, în timp ce cafeneaua cu serviciu - 150 baht. În cele mai multe unități de catering prețurile sunt rezonabile - până la 1500 baht pe masa de prânz / cină pentru două persoane. clatite Thai minunat, cu banane - 40-50 baht. Piureuri și nuci de cocos de la 50 baht. rom Thai 500 THB 0,7 litri. Fructele nu am cumparat departe de hotelul nostru, totul a fost întotdeauna în stare proaspătă. Bogeyman ne-a dat 40 baht pe ciorchine, mango - 40 fructe mediu baht, dragon ochi - 50-80 baht.

membru al partidului conservator

În ceea ce privește produsele alimentare, produsele alimentare aici este foarte ieftin, puteți cumpăra un sac de banane pentru $ 1, dar restaurantele am mancat gratis, din moment ce ne-am all inclusive.

Mika

prețurilor la produsele alimentare sunt diferite în funcție de locul în care să mănânce. freshes pentru BT60 gheață fără 80bat gheață (1dol - 34,90bat). feluri de mâncare cu produse marine de la 100 de preparate thailandeze baht de la 40 baht. trebuie să fie foarte atenți, pentru că am avut 8 oameni au mai mult de o dată a încercat să inducă în eroare. și anume o mulțime de oameni ordonăm prea mult, respectiv, costul de mese ei scriu cecul chiar aici, iar suma totală nu ne-am dus pur aritmetic. prima dată când am încercat să trișeze pe baht, a doua oară pentru 130 baht. astfel încât să fie atenți atunci când vă aduce contul. mai bine pentru a lua un meniu și dublu-a verifica totul decât să fie înșelați.

prețurilor la produsele alimentare variază considerabil, în funcție de locul în care să mănânce. Am avut, de obicei, micul dejun la Villa-au pregătit, am luat cina pe plaja Chaweng Noi în mese cafenele preț de exemplu, orez cu legume și creveți în valoare de 110 supa de baht Tom Yam 100BAT prețurile preparate thailandeze 80-120 baht pe care deservesc, în stare proaspătă pe 80 liliac cu gheață, 100 fără lilieci gheață. Noi încercăm să aleagă unde să aibă cina undeva în centrul de produse marine de la 80 la 1000 baht (homar) pe vas. la piața de noapte să mănânce preț mult mai favorabil pentru o porție de creveți prăjiți în aluat, am plătit 40 baht (5 creveti mari), caracatita 50 baht, 40 baht o clătită banana. frigarui de pui de carne de porc 20-30 baht este, de asemenea, foarte ieftin de a mânca în supermarket-uri mari în departamentul de prețul din cordonul ombilical picior pentru un fel de mâncare 50-120 baht cea mai mare parte toate produsele alimentare thailandeze. fructe în supermarket-uri este mai bine să nu ia prețul este prea mare pentru mai puțin pe piețele de fructe și negocia cu ei cât posibil. pret per 100 kg mango 3 liliac, durian - 180 bat, o mână de banane - 50-70bat, lychee - 80 THB. în mashazinah 7eleven cumparat micul dejun este tot felul de chifle preț Sosikov de 20-28 baht, feluri de mâncare de orez cu sos, macaroane și Sasikov și mai mult - 3-60 baht, vă puteți încălzi în magazin și să mănânce imediat. în supermarket-uri mari, cum ar fi Big Si, Tesco Lotus, aproape de magazine sunt închise de la ora 9 face reduceri bune pe produs perisabile, astfel încât, practic, sa dus la supermarket, în seara de până la 70 la sută. Supermarket Macro este magazin en-gros în cazul în care am cumpărat tot felul de snacks-uri pentru a aduce acasă, și de modul în care prețurile sunt aproape mai ieftine decât Big Si și Tesco Lotus, de exemplu, prețul de 40-50 baht krivetki deveshle

AnnaA

Produsele cumpărate în supermarketuri Tesco Lotus, Close-up (macro plăcut). coș alimentar pentru cină în jurul valorii de 300 baht pentru două persoane. În cazul în cafenea pentru a mânca poate scapa cu 300-700 baht pentru două. Alcool: bere TNV 50, TNV 150 cocktailuri, whisky / rom 200 TNV 100 ml.

Andrew Surgut

Cafe 200 Bad 2 persoane și pot mânca și bea! homar imens live chat nu se pregătească pentru dvs. 500-700 Bad, bine, foarte gustoase! Dacă bei lăturilor local, tipul de rom ca vodca noastra este foarte ieftin pur și simplu nu spun diferitelor prețuri de aproximativ 150 de litri de rău!

Irinka

Numărul de cafenele și restaurante doar o mare. Așa că nu am comandat masa de prânz și cină la hotel și a decis să meargă la diferite cafenele. Prețurile sunt în continuare la fel, dar puteți alege de fiecare dată când un nou loc pentru o masă. Dacă luăm în considerare că întotdeauna am comandat sau feluri de mâncare de legume sau fructe de mare, apoi o masă pentru două persoane ne costă 700 baht (aproximativ 15 $). Toți au fost îndeplinite, ei pregătesc bine. Ai putea cumpăra întotdeauna fructe - papaya, mango, mini-banane, ananas și multe alte Yummy 2-30 baht pe portie (0,5 $).

Irina D

Am luat micul dejun la hotel. Masa de prânz ne-am ținut în diferite moduri, daca o excursie pe jos, sunt all inclusive. După ce a mâncat la un restaurant indian, a plătit 300 baht. Dar mai ales am mancat la „Festivalul“ mall, la parter există un parc fud- ieftin în cazul în care o mulțime de diferite mini-bucătării. Plata este un card special, care aveți nevoie pentru a pune banii în avans. Plata cu plată nu va funcționa. Ne-am intors la 100-150 baht pe persoană. In magazine, vom lua apă pentru 6 baht. Fructele, am luat pe stradă, cum ar fi costurile de papaya 35 baht per kg, nuca de cocos - 20 baht.

ACVA

Am luat micul dejun la hotel gratuit. Am cinat mai ales în cafenea în apropiere de plajele. Costul mediu al cina pentru o - 300 baht. Băuturi Beach - de la 50 la 100 BATT (moale), alcool (în special bere) au fost luate în magazine. În medie, o sticlă de bere costă 40 baht 0.3.

Am luat cina în cafenea prea, de obicei, pentru două stivuite 800 baht, inclusiv o pereche de sticle de bere sau două pahare de vin. Mai ieftin pentru a merge la restaurante nu pe malul mării, și pe străzile paralele cu promenada. Sunt mai ieftine ori și jumătate. Și totuși - trebuie să acorde o atenție la numărul de vizitatori la cafenea. În cazul în care nu, sau foarte puțin, merită luat în considerare. Cel mai probabil, este foarte scump.

Am cumparat, de asemenea, produse alimentare de la piața de lângă hotel. 1 kg de crevete proaspete (ne la grătar imediat pe cărbuni) - 200 Baht (în prețuri creveți depind de mărimea ei înșiși creveți, am luat dimensiunea medie). Foc pe cărbune - 10 Baht.

Uneori, cumparat de pe strada mese gata în vrac. Foarte gustos si ieftin (o bucată decentă de carne cu orez - 100 baht).

Costul fructelor: în grajduri de la plajă poate fi cumparat pentru 50 de mango baht, felii, pe un substrat cu o furculiță. Sau deja periat ananas - aproximativ 100 baht. 1 kg mandarina - 70 batt.

Așa cum am călătorit cu mașina, pe drumul de la dreapta Phuket lângă drum sunt de vânzare o mulțime de fructe. Am cumpărat acolo Ananas - 3 ananas mare pentru 20 baht. Deci, în prețurile zona turistica de mai multe ori mai mare. Aceste fructe delicioase nu am mai mâncat!

Evenflow

prețurilor la produsele alimentare au fost mult prea mare în comparație cu alte provincii din Thailanda.

O portie standard taitei din hotel a ieșit din 250 baht, supa - de la 200 de baht.

Am găsit Hut un pescar cafenea, unde se hrănesc jumătate din prețul. prânz și cină medie de 400 baht pentru doi.

magazine de preț nu diferă de cele de pe continent. Apa - până la 20 de baht, taitei instant - 50 de baie.

Mariya2309

Cina 4 (2 copii) tratați la aproximativ 1000 de lilieci (bere și cocktail-uri). Într-adevăr bucurat de consumul de la IBC la etajul 5. Mai ieftin doar mâncat la Big Si, un nivel record un cec de 400 de baht. În stradă pentru a cumpăra o mulțime de fructe, clătite copii. În valoare de un ban. Sinha bere în baht magazin 54.

Natallia

prețul alimentelor în restaurante, precum și peste tot cresc direct proporțional cu străzile de proximitate turistice. Volkoff pe faimoasa stradă porțiunea de orez cu fructe de mare a fost în valoare de aproximativ 500-600 de ruble. și starea sanitară și mirosul acestor zabegolok motiv de îngrijorare serioasă. Fiul meu și am mers afară înainte de cină și cină într-o astfel de mici confortabil, cafenele pentru aceleași 600 de ruble. pentru cina au existat cel puțin două feluri de mâncare și sucuri proaspete.

Kristpopova80

Phi Phi Don este destul de mic. Și toate cafenele, restaurante, magazine, magazine de suveniruri, au adunat în centrul insulei (sau mai degrabă pe un istm îngust. Mezhuyev cele două părți ale insulei). Deci, este tot de viața de noapte se întâmplă în acest loc. Pe Tonsai Beach (în cazul în care sosește feribotul), există tot felul de restaurante cafenele, o piață cu magazine de suveniruri și magazine. Prețurile în restaurante pe Phi Phi Don este mult mai mic. decât în ​​Phuket. Aici puteți mânca într-un restaurant cu o vedere frumoasă a oceanului timp de 30 pentru două UE (fructe de mare, garnitura cu legume, cocktail alcoolic). Dar, înainte de a alege un restaurant, trebuie să te uiți la meniu, ca preț de aceeași masă în apropiere de restaurantul situat, poate că merită 2 sau chiar de 3 ori mai scumpe (diferența este în fapt. Că muzica live în acest loc, este în plină expansiune numai). Produse în magazine sau atunci când nu sunt cumpărate, astfel încât aproximativ un preț de spus, dintre care nici unul nu pot, dar farmacia a fost) De asemenea, am asigurat că nu e de mirare ei spun „În Thailanda, unul dintre medicamentele cele mai bune și ieftine de la gât, tuse, secreții nazale.“ Rata de 25-100 de lilieci.

MiYulia

Ne-am gândit că prețurile Pattaya pentru produsele alimentare și băuturile sunt mai ieftine, și sunt foarte greșite. Fructe în piețe și tarabe stradale, în cazul în care doar un pic departe de clusterul de hoteluri - de la 10 baht, dar fructul este în principal bucata (ananas, nuca de cocos, mango). la greutatea fructelor (de exemplu banane, litchi, etc.) - între 30-40 de liliac. Pește și creveți sunt foarte ieftine - de 10-20 baht de la, la o piață cu produse alimentare mare, orașul Phuket sau Tesco. Apa potabila - 20 liliac per litru, dulciuri si chipsuri tip ciocolata - cu 10-20 de liliac. Peste tot pe străzi și în Tesco și Big C, puteți cumpăra gata făcute (și mare!) Porțiuni de produse alimentare, inclusiv orez cu ou, de la 10 baht. Surprinzător scump pentru a cumpăra cârnați sau mezeluri (nesoevye) 7 Eleven - 50 baht, dar este, probabil, pentru turisti special vinde =)

Cafeneaua (de exemplu, mananca 70-100 baht pe persoană, dar porțiile sunt mari, puteți mânca din inima Ei bine, cocktail tradițional de fructe și gheață - 40-50 baht Fara ea, noi nu sunt tratate în orice zi.!

Bar ne-a plăcut doar unul, Offshore Bar, o bere acolo pentru 60 de baht, și cocktail-uri delicioase. Un bar mic, confortabil, liniștit. Dar vinul este foarte scump - 300 baht o sticlă, și nu prea bun.

Katerinka

Aproape de hotel o infrastructură de mare nu este de până la supermarket BIG C poate merge 30 de minute sau de a lua un taxi pentru 200 de baht. Cina pentru trei într-un bun restaurant francez lângă hotel costa 1700-2200 baht pentru trei (cu bere). Cina a constat din 3 salate, pizza mare, la cald 2, 2 și 1 cocktail de bere.

În cazul în care o supă thailandeză pentru prânz, servirea pe persoană costă în jur de 120-150 baht. Ne-am dus la Kata Beach, în cazul în care puterea este mai ieftin, de exemplu, aceeași supă costă în jur de 80 de baht. Dar pe turisti Patong, Kata, și o mulțime.

Yahont911

În hotel am luat cina ca un bufet la prețul (plătit o dată și timp de 2 ore, mananci tot ce vrei) Butte 800 per persoană. Masa de prânz în makashnits constând dintr-o mare parte din orez cu ou și creveți, bucăți de pui gratar, portiuni de tempura creveți, Pepsi l 2,25. portii de supa Tom Yum a fost de 650 Butte pentru patru. Masa de prânz în cafenea de pe strada au fost 1000-1200 cap la cap, la toate. La prânz pe fiecare supa de intrare, cu carne sau pește și o băutură. Uneori erau burgeri sau salată în loc de supă, la prețul pe care îl are un efect redus. Fructe cumpărate de la plajă, à la carte și au curățat deja trei ambalare 100 Batt. Fiecare pachet conține trei bucăți mari de ananas sau pepene verde sau pepene galben. De asemenea, makashnits pe plajă, puteți cumpăra crabi pe 500 cap la cap în 4 bucăți, acestea sunt mici, 12 centimetri în diametru coajă. Când le-au împărțit în bucăți pentru ușor și va da diferite sosuri calde. Produse din „7-Eleven“, ca în altă parte în țară. Alcoolul nu a cumpărat.

Blohodavka

prețurilor la produsele alimentare sunt destul de mici, în cazul în care aveți de gând să mănânce în așa-numitele cafenele stradă, dar nu am fost în stare, așa că a trebuit să cheltui bani pe mese de la instituții mai mult sau mai puțin normale. Cina, în medie, ne costă 600-800 baht pentru doi. În cafenele stradă să mănânce despre același lucru poate fi în două sau chiar de trei ori mai ieftin, dar era prea frică de noi murdărie. Ei bine, pentru puritatea care urmează să fie plătită. Uneori, cumpărături pentru alimente șapte-unsprezece, a plăcut mai ales crevete într-un test de 35 de baht în același loc vă puteți încălzi ei.