Poți să trăiești la nivelul minim de subzistență

Corespondent al „Komsomolskaia Pravda“ a învățat de exemplu - poate, dar e greu! Salariul de viață este foarte bine numit. Costul de trai, pentru că puteți trăi, dar cel puțin nivelul minim deoarece distracție pe ea, în principiu. După ce autoritățile St Petersburg au anunțat o creștere în coșul de consum, iar acest lucru foarte scăzut, ne-am decis pentru a verifica: cum, de fapt, trăiesc în stare să numere suma.

Pentru produsele alimentare sunt date la 1335 p. 70. Există chiar și un eșantion set de produse, care sunt preferate pentru a cheltui banii. Set, în funcție de întrebările mele umile, este potrivit pentru a trai. Acest lucru este destul de probabil să mențină funcțiile vitale. Singurul lucru care mă sperie este faptul că dispozițiile mele legale și coșul de consum de 330 de ruble pe săptămână pentru a cumpăra toate produsele necesare nu pot.

În primul rând, aș dori să cumpere produse într-un supermarket mare, dar ratele săptămânale au fost unele nedemnă și o greutate de trei sute de grame de fructe sau de două sute de grame de pește Sunt prea timid. În plus, atunci când campania de informații a devenit clar faptul că, în ciuda etichete cu inscripția „mai ieftine“, prețurile în magazine mari nu este în mod clar pentru portofelul meu. Prin urmare, achizițiile a devenit un loc pentru a stoca vorbitor numit „Economie“, pasaje înguste și plăcut etichetele de preț pentru ochi.

capse în primul rând, am fost rezervate - pâine (pâine feliată, 8-50 p pâine Capital, p 50 9 k ....), Paste (coarne 1 kg, 17 p.) și cartofi (2,7 kg, 10 p . per 1 kg). Kilogramele jumătate necesare de legume incluse varză (0,5 kg, 15P. Per kg), ceapa (0,3 kg, 11 p. 1 kg), morcovi (0,3 kg, 13 p. 1 kg), mazăre ( 1 bancă, 14 p. 90 in.), și chiar preferate roșii i (0,4 kg, 63 p. 1 kg). Am decis să ia o ultimă, după multe deliberări și durere de inimă. Prețurile pentru fructe proaspete, din care eu trebuia la 300 de grame, placut multumit. Dar portocale în acest moment al anului - un transfer de bani goale, și banane încă scumpe. M-am oprit la durerea de mere native (32 p. 1 kg). Trei sute de grame de ei sa dovedit a fi doi. dezvoltã rapid ouă (4 articole. 2p. 10. Pentru 1 buc.) și zahăr (0,4 kg, 18 p. 1 kg), în cantități măsurate, m-am dus la carne și produse lactate vitrine. Un suspin peste incizii si jambon, au fost de acord că cea mai bună carne - un cârnat, și a cumpărat „pentru toți“ - (. 105 p per 1 kg), crenvurști, care a apărut în 600 de grame de 8 unități. Pollock, walleye si alte Pietrosel au rămas în ferestrele din spatele meu urmărit cu fidelitate banca „hering“ pentru 13 de ruble.

Pentru a checkout am abordat cu oarecare emoții, pentru că am da niște luxuri. Spre surprinderea mea, nu am ținut numai în cantitatea necesară, dar a primit, de asemenea, predarea de 10 de ruble, aparent destinate pentru achiziționarea de care este indicat de cuvântul „altele“.

Am plecat de la magazin aproape fericit. Se pare că în două pachete de un coș de alimente.

Ceai, sare, ulei de floarea soarelui, cafea, condimente, care sunt incluse în „alte“, au fost la mine acasă.

10.30 Mic dejun. Macaroane cu brânză, cafea cu lapte, salata de varza cu rosii.

13.20 sandviș cu brânză.

20.00 Cina. Cartofi cu mazare, cârnați, ceai.

Dimineața un mic dejun bogat. Atât de mult mâncare în frigider meu nu a fost mult timp în urmă. Mi dau seama cum am retrag produsele timp de o săptămână. Se pare destul de bine. Mi-am amintit că sunt în măsură să gătesc supa, deși supa cu cârnați nu este foarte bogat, dar doar în cazul pus mai multe cartofi. Am fost la o plimbare, am luat cu precautie un sandwich. N-am observat că peste tot, în orice punct de catering și în shavermy parfum cele mai ademenitoare din lume, atunci când nu se poate cumpăra.

11.00 Mic dejun. sandwich-uri brânză, cafea și lapte.

15.40 Masa de prânz. Supa cu cârnați, clătite de cartofi și ceai.

21.50 Cina. clatite de cartofi, salată de varză și tomate.

Am rareori mânca micul dejun la toate. Deci, micul dejun este destul de fericit. Perechea de sandwich-uri - ceea ce ai nevoie. Nici unul dintre prietenii mei nu sunt deosebit de simpatic, toată lumea recunoaște că 330 de ruble pe săptămână pe produse alimentare - cantitate acceptabilă. Familiar spune vesel: „Cu foamea nu va muri!“ și viciously chicoti. Am decis să salveze carnea, Toshu amintit de „fete“ și clătite gătite. Seara, am vrut să merg la cafenea, dar a trebuit să limiteze resturile de prânz - cafea și prăjituri în costul de trai nu sunt incluse. Înainte de a cina a avut loc la cu dificultate. Am fost la un concert, nu este gândit de a mânca doar ocazional, dar cu chin.

11.00 Mic dejun. Sandwich-uri cu unt, mere, cafea și lapte.

14.20 Masa de prânz. Supa de cârnați, piure de cartofi, salata de varza cu rosii.

19.00 Cina. Paste cu ouă, salată de varză cu roșii.

09.00 Mic dejun. Sandwich-uri cu branza, iaurt.

14.00 Masa de prânz. Sandwich-uri cu cârnați, mere.

20.40 Cina. Fried cartofi, ouă, iaurt.

Pentru a lucra astăzi. Pentru puritatea experimentului refuza cina în sala de mese, altfel veți avea o dată pe zi. În loc de masa de prânz de obicei angajat un cuplu de sandvișuri cu cârnați. Extrem de produse alimentare non-caloric. La cina a început să viseze aproape imediat după cină. Seara, am mâncat o întreagă tigaie de cartofi cu un ou. Visat de picioare de pui prăjit.

08.30 Mic dejun. pâine prăjită franceză cu ouă și ceai.

14.00 Masa de prânz. Paste cu cârnați și ceai.

20.00 Cina. cartofi fierți, salată de varză cu morcovi.

Astăzi nu repeta greșelile de ieri. Anterior, mama mea a avut întotdeauna pe borcanul de locuri de muncă cu masa de prânz. Am găsit întotdeauna foarte amuzant. Acum, experiența mamei mele a fost util. El a adus într-un borcan de a lucra cu ultima paste cârnați. Înțeleg că nu selectați produsele corecte. De exemplu, în loc de cârnați în valoare de a lua o pereche de cutii de conserve de carne de vită. Ea a terminat resturile de ei varză seara. Imaginea din frigider deprimanta cartofi -Package și un borcan de alimente conservate. De mirosuri de la vecinii de sufocare cu salivă. Cel mai greu lucru - să se obișnuiască să nu mănânce înainte de a merge la culcare. Singura modalitate de a nu se rupe - du-te la culcare la ora 9:00. Acest lucru este ireal!

08.50 Mic dejun. Supa de lapte și ceai.

14.30 Masa de prânz. cartofi cu alimente conservate fiert.

19.00 Cina. Supa de lapte și ceai.

Oameni buni! Nu cumpăra lapte ieftin. Ultimul meu pachet a trebuit să fie aruncat atunci când încercați să gătească lapte fidea lactate transformat într-un ser. A trebuit să-și petreacă restul de bani pe lapte proaspăt, dar micul dejun a fost foarte bogat. Chiar și la cină a plecat.

Masa de prânz din nou să poarte într-un borcan. Tot ce a mai rămas - cartofii și cutii de conserve. Colegii într-o supă cafenea mananca.

Am observat că. recuperate. Multe glucide, cât de mult în această săptămână, nu am absorbit. Pasta încă a rămas, dar ele nu mai pot.

09.00 Mic dejun. Paste, pâine și unt și ceai.

15.00 Masa de prânz. cartofi cu alimente conservate fiert.

18.40 Cina. cartofi prăjiți cu legume și sos. A fost peste tot. Chiar și pâinea. Numai cartofii și paste. Pentru masa de prânz terminat resturile ei hering. Cu groază, îmi imaginez cum mi-ar fi costat atât de multă mâncare, în cazul în care nu a fost jurnalistul subtil și sănătos ca un încărcător cu un apetit bun. Seara am mers la o cafenea și a mâncat prăjituri.

Carnati - 2 buc. convenționale sau 4 mini.

3 cartofi mari.

Ceapă, morcovi, roșii sau pasta de tomate.

Cartofi fierte pana cand se inmoaie, se adauga carnati, legume, condimente și sare.

Paste sau orez gust.

În laptele de fierbere și se adaugă zahăr la paste. Gatiti pana cand se inmoaie.

Trei cartofi mari, ou.

Cartofi, grătar, se adaugă ou, sare, condimente. Prăjește în ulei de floarea-soarelui în o clatite subțire.

Concluzii și sfaturi

Deci, este posibil să trăiască, chiar și fără prea mult stres, dacă observa câteva condiții.

Nu pentru a cumpăra alimente gustoase și hrănitoare. Pentru cei care mananca mult, are sens să realoce costurile și să nu cumpere cârnați, și, de exemplu, pentru a cumpăra mai multe cereale. Am prieteni care sunt, fără nici sarcini jurnalistice au reușit să dea o lună pentru Hercules cu lapte și pâine.

Pentru a nu face rost de la aceleași gastrite sau ulcere stomacale, trebuie să gătesc în fiecare zi pentru micul dejun, prânz și cină, chiar mai bine în avans pentru a face din meniul care nu a avut o zi la alta lot gol.

Nu te opri la unitățile de servicii alimentare, astfel încât să nu supere. Căci chiar dacă mănânci la cele mai ieftine Cheburechnaya și pyshechnyh, fugi repede de bani, și saturația nu va veni.

Ia-o multime de prieteni care vor alimenta excesul de costul de trai.

Și totuși, mă întreb ce să mănânce pentru micul dejun, prânz și cină, cei care determină cât de mulți adulți de a lucra produse de om pus-o?

Aboneaza-te la canalul nostru de telegrame

Dragi cititori, dacă vedeți o eroare sau greșeală de scriere, ne ajută să-l repara! Doar selectați-l și apăsați în «Ctrl» cheie și «Enter». Învățăm despre inexactitățile și corectați-l.