Pescuitul cu sonar

Mulți oameni greșesc atunci când se așteaptă să vadă partea de jos a imaginii, pește, obiecte subacvatice în vrac și de formă ușor de înțeles. Sounder nu emisiuni TV ce vede, și când poate fi greșit. Mult depinde de instalarea și configurarea corectă.

Înainte de a cumpăra un timp de sonar timp am studiat comentarii cu privire la forumuri despre diferitele modele. A trebuit să fac o alegere între sonar-un singur fascicul dublu și. După cum se cunoaște de al doilea fascicul este necesară atunci când caută pentru pești, de unde și numele sonar - pește. Pentru a studia topografia jos doar un singur fascicul. Pe recomandările pescarilor mai experimentați alegerea a fost făcută în favoarea sonar-un singur fascicul. Dupa ce a citit câteva ghiduri au devenit principii clare de funcționare sonar. Inainte de a cumpara un sonar a dorit să vadă o vedere în perspectivă de jos, dar, din păcate, această informație este dată doar 3D (un șase-Sounders), pe langa multi pescari considera o imagine distorsionată. Una și două grinzi Sounders ecou arată numai porțiunea de fund sub fundul bărcii. Beam sonare, sub forma unui con cade în jos și este reflectată de diverse obiecte, pește și partea de jos. Tot ceea ce intră în conul proiectat pe axa sa centrală și o linie verticală este afișată pe ecranul sonarului. Dacă barca este staționară, imaginea de pe ecran nu se va schimba. Numai atunci când barca puteți vedea modificările în relief de jos.

După achiziționarea sonar trebuie să cumpere o altă baterie. În unele magazine recomanda o baterie de capacitate de 7 amperi. Greutatea bateriei de 2,5 kg. Dacă mergi într-o excursie de pescuit prin propria noastră de transport, atunci această opțiune este foarte bun. Dar, dacă ajunge la pescuit cu transportul public și toate echipamentele trageți pe sine, atunci trebuie să aleagă ceva mai ușor. Pentru o zi de pescuit am cumparat o baterie de capacitate de 1.3 Amperi, cu o greutate de 0,5 kg.

La alegerea sonar, apoi, în același timp, mă gândesc cum voi fi atașat la senzorul de barca sonar. Acesta este un punct foarte important, din cauza montării corecte a senzorului depinde de acuratețea citirilor sonar. I din PVC gonflabile fără pupei, și anume părți dure din partea de jos sau din spate a nr. Pe barca mea de la partea din spate sub nivelul apei are o proeminență cu o gaură de trecere pentru legarea unei frânghii. Asta e el cu ajutorul a două plăci de duraluminiu m-am maturizat senzor sonar. Plăcile au trebuit să sculpta tablă duraluminiu 1 mm grosime. Atunci când barca se deplasează senzor este sub nivelul apei la temperatura de 5 cm. Sparturile de suprafata si panza de paianjen din partea de jos a bărcii nu afectează sonar lecturi. Setarea unui sonar și senzor, așa cum se recomandă în instrucțiunile, am început stabilirea sonar. Cei mai importanți parametri pentru setări: sensibilitate, viteza de defilare a ecranului și modul de afișare a peștelui. Sensibilitate Am pus 95%. Acum, apa este destul de tulbure, există o mulțime de plante mici, astfel încât sensibilitatea ar trebui să fie plasat aproape de maxim. Fall, mai aproape de iarna, voi reduce sensibilitatea. Viteza de defilare ecran sonar am setat la maxim. Modul de afișare de pește inițial am pus în formă de arc de cerc. În conformitate cu sfatul de pescari cu experiență trebuie doar să se uite la arcele de pește și a determina ce pește este sub barca. Dar, cu acest regim, eu nu înțeleg. În plus față de afișarea de pește de-a lungul arcele au două moduri - un simbol, pește și profunzime, fără a specifica adâncimea. În timp ce eu iau cel mai simplu mod care indică adâncimea în cazul în care peștele este.

Primul sonar de pescuit, am decis să-și păstreze râu. Pe primul gol de pescuit zakoryazhennye a fost de a găsi un loc cu o diferență de adâncimi. După ce a studiat terenul pentru o jumătate de oră, am ancorat la câțiva metri distanță de obstacole. Prin obstacole la plaja este o pantă ușoară, cu o adâncime picătură de 1-1,5 metri. Ciuguli a fost medie. Într-o oră, au existat câteva mușcături mici șalău, siliciu a fost tras cu un cap jig. Silicon schimbarea culorii de la alb la verde am câștigat o mușcătură pike. Una musca a fost atât de slab, iar peștele a luptat foarte lent, astfel încât de obicei pecks biban. Strike nu a făcut-o, astfel încât să nu rupă buza atunci când tras până la barca, a existat un shuchka mic și aproape de barca ea a mers. Puțin mai târziu, urmat de o muscatura bună, și atunci când joacă un stiuca a avut o rezistență decentă. Trăgând în sus la barca am vazut o știucă sub 3 kg. Mâinile a ajuns la pick-up, dar, din păcate, carabina descheiat și știucă clătinînd din cap a plecat din barca în sine. Mai multe mușcături nu au fost.

Pescuitul cu sonar

S-au găsit locul sa dovedit a fi foarte promițătoare și la următoarea călătorie de pescuit, am decis să-l studieze în continuare. Sa dovedit că, în mijlocul râului, la o adâncime de 6,5 metri a fost de mică adâncime sau puteți spune tabel. De-a lungul marginilor shoals sau pe margine, adâncimea sonar a arătat acumularea de pești mici. În jurul adancituri este îngrămădite pe 7,5-9 metri. Partea în care meniurile de la 6,5 ​​până la 7,5 metri am prins călătoria de pescuit anterior și am venit de pe o știucă sub 3 kg. Pe de altă parte picătură la adâncimi de 6,5 m la 9. Mai târziu, am reușit să găsesc pe marginea unui buturugă mare banc de nisip (foto). SnagIt este într-o locație excelentă, chiar în spatele ei este îngrămădite. După completarea o duzină aruncă am descoperit că în afară de rupturi cârlige din amonte au loc în mod constant. Probabil să pună mâna agățată o bucată de rețea. Aproape toate cârligele erau morți, salvați nezatseplyayka nu a reușit de câteva ori. In cele mai multe părți ale driftwood, în aval, cârligele nu erau. Momeala sari in mod constant peste un obstacol fără consecințe. Sounder a arătat o concentrație mare de pești mici în apropierea buturugă. Ore de la 7 la 10 au avut o mușcătură în zona Driftwood, dar foarte slab, taie silicon și colectarea un mic stiuca. După odihnă și forțele susținute, el a decis să se întoarcă la acest loc și să continue Oblov acestuia. Sunt situate în așa fel încât să se arunce în amonte de adancituri la standul și, în același timp, am aruncat o buturugă.

După câteva aruncări, urmat de o muscatura. Sweeps și pește stă pe cârlig (pentru prinderea în obstacole ce le folosesc instalarea pe plastic moale de cauciuc momeala cârlig și greutăți improvizate sub forma unui glonț). Tragerea de peste un metru și jumătate, am decis să re-tăiere. Deja după a doua agățare o știucă începe puternic rezista. Rezumând pestele aproape de barca, am văzut un monstru. Primul meu gând a fost să aducă la barca și trageți rapid captura de pe cap. Dar știucă a început să reziste și du-te sub barca. Stamped picioarele pe partea de jos, a fost posibil să o sperii și se mute departe în adâncuri. De multe ori gândul apărut în capul meu, peștele va pleca. De două ori am tras până la stiuca barca nu încearcă să ia ridicarea ei, și de fiecare dată când un pește cu un ambreiaj tipat ascutit a intrat în adâncuri. Obosit de lupta și a pierdut speranța de a trage o știucă, am decis să ia o fotografie pentru memorie. Țineți apăsată filare, a doua a scos un aparat de fotografiat și a luat o pereche de fotografii cu mâinile tremurânde pentru a combate stiuca mare. Din cauza fotografii jitter dovedit mâinile neclare. Lăsând camera a continuat să se lupte și surprinzător însumarea știucă încă o dată la barca nu a simțit o rezistență puternică. însumate încet de preluare și a pus-o pe capul peștelui. Din păcate, pickup nu a fost pentru o astfel de pește și a ridicat îndoit. Luând preluare întoarse pe verticală pentru a trage peștele în barcă. Eliminați un pește din pick-up și a plantelor pe care nu am decis să Kukan. proces Vyvazhivaniya a durat cinci minute, aceeași sumă am fost așezat într-o barcă cu mâinile tremurânde și nu știa ce să facă. Reasigurat a decis să înoate spre țărm și du-te acasă. Înot către mal tras peștele și abia apoi a scos-o din pick-up. Pike nu a rezistat. Ne-am apropiat pescarii locali, se uita la trofeul și în timp ce am fost de gând să, au făcut poze cu stiuca mea. Pike a fost foarte subțire, cu o greutate de 5,6 kg, lungimea sa 94 cm. Toamna la o știucă lungime va cântări cel puțin kilogram mai mult.

Cea mai mare surpriză este că temperatura apei de suprafață a fost de 27 de grade. Mușcătură a avut loc la ora 10:30. Prinde o stiuca în căldura zilei și este foarte rară.

Lăsând un semn pe harta acestei secțiuni a râului, aici, în toamna și iarna devreme. Acum, caldura intensa se va concentra pe punctul de evacuare a apei și confluența râurilor mici.

Prinderea al doilea sonar de pescuit, stiuca 5,6 kg încep să înțeleagă scopul și nu încercați să vedeți în silueta ecran a unui pește mare, și sunt în căutarea pentru locuri interesante.