Până în prezent, Samuel Bună ziua, Bangkok! Sau ca o călătorie cu trenul de la Koh Samui la Bangkok - mytravelbaby

Samui Island - un loc minunat, este diferit de acele insule unde eram înainte de: Phuket, Koh Samet, Koh Phi Phi, Lanta. Este destul de o alta. După ce a ajuns aici am simțit o atmosferă diferită, care conduce la viață lungă.

Digresiune pe Samui

Când am fost călătoresc cu mașina de Phuket, am crezut că vom rămâne în Samui, nu este mai mult de o lună. Dar, având condus pe insulă, am știut că am vrut să rămână pe mai mult timp.
Rolul important jucat de casa noastră, în cazul în care ne simțim în siguranță și confortabil.

Rolul important jucat de oameni ne-am întâlnit acolo. Pe lângă noi, a fost o fată Vika și doi copii, cu care ne-am petrecut timpul Demid. Ei au devenit pentru noi nu doar cunoștințe, ci prieteni.

Rolul important jucat de simplitatea de circulație și accesul la civilizație. Și este un rol important jucat de natura.

Samui, ne-ar dori să meargă la plajă și înota în mare, în ciuda faptului că pe alte insule plajele sunt mai curate, iar apa este limpede. Acum înțeleg acei oameni care aleg să Samui pentru o viață lungă cu copii. Aici mai multe temeri calme dispar.

Am încercat să mă pun în izolare informații din toate experiențele mass-media și prăbușirea electorală în țara noastră. Și sa dovedit. Gândurile pe care mi-a afectat înainte de a stins în ceata a soarelui care apune peste Baphutom.

Copilul podzagorel în cele din urmă și sated mare. Nu fără boală, dar copiii au tendinta de a se îmbolnăvesc în orice punct al lumii. Noi nu am avut timp să meargă la vecinii insulei: Koh Tao si Koh Phangan.
Într-o anumită măsură, îmi pare foarte rău că pleacă în alte locuri, dar sunt destul de sigur că vom reveni cu siguranta aici. Cu toate acestea, este timpul pentru schimbare și mișcare.

Prețurile pentru transportul de la Koh Samui la Bangkok

Pentru a ajunge la Bangkok, am decis pe un tren de la Surat Thani. Astfel, a fost necesar pentru a rezolva problema, cum se ajunge la gara Surat Thani. Tesco - Lotus, am văzut vânzarea de bilete pe tren, dar, în primul rând, prețul, deși nu de mult, dar mai scumpe. Și, în al doilea rând, atunci când am aflat informațiile de care au avut unele probleme cu site-ul.
Așa că am rezervat bilete la Bangkok pentru tine pe site-ul web. și ne-am dus la continent cu feribotul.
Bilete în gradul 1 la 38 de tren, care pleacă de la 23.28 ne-a costat aproximativ 1500 baht - raftul de jos și 1300 - partea de sus.
Un taxi la dig la Nathon Baphuta de la 400 baht. Deși puteți lua autobuzul pentru 60 baht pe persoană.
bilete de feribot + autobuz spre Surat Thani pentru 200 de baht pe persoană. bilete de feribot, inclusiv un autobuz, au fost cumpărate de la același dig.
Dar pentru un tuk-tuk de la Surat Thani la gară, am plătit în plus în mod clar - 400 baht (aproximativ 20 km de drum). Dar, să fiu sincer, absolut nici o dorință de a comerțului cu fermitate și să caute altceva. Apropo, lângă stația de tren cu taxiul cântărește etichete cu prețuri la Surat Thani - 120 baht (nu știu o persoană sau o mașină) și la Bangkok 8000 baht.

Istoria noastră este calea

Am părăsit casa în 16 ore, astfel încât să nu fie târziu. Am uitat că în Asia trenurile care sosesc la timp - sau un mit sau a unui tren din China.
Copilul de feribot este de 1,5 ore de funcționare și distrați thailandezi.

Vapor din nou, diferit de cel pe care l-am călătorit pe o viză de vindecare.

Pe acest feribot a fost chiar un masaj pentru 300 de baht. pentru noi, timpul a trecut repede, dar la sfârșitul copil destul de obosit și a început să vâslească.

El a căzut repede adormit în autobuz și a dormit aproape tot drumul. Pe autobuz am mers timp de aproximativ o oră. copil Tuk-tuk cu interes se uita la Surat Thani și ia înfipt un deget în totul cu întrebarea „ce este?“

În final, am ajuns cu două ore înainte de tren. In jurul stație este nimic special de făcut. In apropiere există două magazine și mai multe mici consumate.

Într-una dintre ele am decis să avem o masă, lăsând valiza în bagajele. Mâncarea este delicioasă și ieftin, în cazul în care nu se tem de aroma Thai și a alerga gândaci de trei metri imense, este foarte potrivit pentru o gustare gustoasă.

Ca urmare, trenul a fost reținut pentru încă 40 de minute. Cele mai multe ori copilul a fost difuzate din nou la gară, dar în cele din urmă încă obosit. Ei bine, trenul a fost reținut doar timp de 40 minute. La bord am văzut întârzieri în două ore.

Apropo, pe tabela de marcaj. Ea nu se afișează în sensul convențional, ci pur și simplu un marker de bord pe care sunt introduse ora de plecare a trenului și de întârziere. Se pare că oamenii au fost confortabil de așteptare la stația de tren există mai multe televiziuni, pentru care un grup de tailandezi aduna și urmăriți emisiunile TV preferate.

Train mai devreme - un buget mai mare. Am observat că există în principal sedentar și vagoane de la ferestrele deschise a venit miros neplăcut toaletă.

Clasa întâi - un coupe cu două rafturi largi. Rafturile sunt diferite de cea română și chineză. Ele sunt mai late și mai mici.

Plafonul este de asemenea mai mic, astfel încât oasele lungi nu erau foarte confortabile. Coupe-ul este, teoretic, ușa la toaletă, dar din anumite motive nu a funcționat. La fel ca în coupe-ul are o chiuvetă, apă îmbuteliată și ochelari.

Thailandezii dragoste cod în camera rece, astfel încât mașinile din timp de noapte poate fi foarte rece. Ca să nu mai spun că trenul în Thailanda sunt mai bune decât ale noastre, așa cum am citit pe internet.

Trenul călătorea zgomotos, prost zguduit dintr-o parte în alta și, uneori, este foarte lent. Prin urmare, la Bangkok, am ajuns cu întârziere de trei ore.

Noaptea copilul dormea ​​sub zgomotul normal al roților și balansoar, m-am trezit doar atunci când conductorul a venit pentru a ridica rufele. foarte Modul în care nu am văzut dormit de când. Este interesant faptul că au condus la Bangkok trenul a făcut mai multe opriri în stații diferite, ca trenul nostru.
Am ajuns la concluzia că de călătorie în Thailanda pe trenuri este posibil, adevărul poate purta întîrzierea lor.

De la gara din Bangkok, am luat un taxi la taximetrul apartamentelor - Centana Apartment. Taxi ne-a costat 200 de lilieci, având în vedere o secțiune de drum cu taxă (45 THB).