Nostru de revizuire frumos nunta Nasty și Igor, Seychelles, octombrie 2018

Bună tuturor! Numele meu este Nastya, soțul meu, Igor! Ne place să călătorească și istoria în sine nunta noastră cu acest lucru și a început)

Și departe vom merge ...

Mai precis a început la o dată) 2 luni petrecute pe înțelegerea faptului că, da, vom avea o nuntă, da, va fi în acest an, și că ar trebui să înceapă ceva să se gândească și să decidă.

Toate gândurile de o nunta traditionala rusesc, cu toată concurența buyout-călătorii-tamada am respins instantaneu - aceasta a fost în mod clar nu a noastră) Prin urmare, decizia de a organiza o nunta în străinătate a venit aproape imediat, ar putea determina doar locul !. Este cineva ar trebui să fie un ocean, pentru că ceea ce ar putea fi mai romantic decât să depună jurământ în dragoste unii cu alții pe malul oceanului este infinit fascinant!

De la nuntă, ne-ar dori un oficial, mai mult de jumătate din locul inițial anticipat al ceremoniei imediat a dispărut. Ne-am dorit ceva complet retras, romantic și incredibil de frumos. Si de aceea am ales Seychelles.

servicii de nunta

Data și un hotel

Am avut de rezolvat două probleme mai importante: este alegerea hotelului și data nunții noastre. Dacă data în jurul, am știut deja că ar fi mijlocul toamnei, atunci hotelul are o situație mai complexă. În visele noastre, era o vilă cu piscină privată, pe o plajă paradis cu vedere la ocean, și pentru a crea un sentiment că, în afară de noi nimeni altcineva!

Cei de la Dek Travel ne-a oferit câteva opțiuni adecvate. Am ales un timp foarte lung, citiți comentarii, fotografii uitat și a realizat că sufletul nostru cel mai mult este hotelul Banyan Tree Seychelles.

Hotelul oferă 3 opțiuni ale ceremoniei:
- versiunea de lumină, care a inclus numai setul minim de opțiuni;
- Versiunea medie, care a oferit deja tot felul de bonusuri;
- și versiunea maximă, în care ceea ce este acolo să nu se simtă în această zi un prinț și o prințesă!)
Deoarece nunta este un eveniment foarte special, am decis să ia această din urmă opțiune, și nu un pic de ea nu-l regreta! Angajații hotelului, iar partea destinatară a făcut tot ce ar putea fi, eventual, dar un pic mai târziu acest lucru)

Documentele necesare pentru înregistrarea căsătoriei noastre, fără probleme, și nu foarte mult de care au nevoie, așa cum am crezut inițial, pașaportul și traduse și legalizate copiile de pașapoarte românești și certificate de naștere.

Rochie și costum

Cu pantofii în cazul meu, a fost doar - nu e nimic mai bun decât cu picioarele goale pe nisip moale) Deci, cu care nici o problema) Deși am cumpărat aceleași adidași alb (este pantofii noastre preferate)), am nevoie de ele doar pentru a obține de la! vila la locul de desfășurare a ceremoniei.

Soțul meu a cumpărat un pantaloni albi ușoare și o cămașă albă - perfect pentru o nunta pe plaja!

În căutare de inele, de asemenea, ne-am petrecut o mulțime de timp. Am decis imediat că va fi din aur alb, orice altceva nu vrem! Ocolind toate magazinele de bijuterii din oraș, nu am găsit nimic potrivit pentru inele și a plecat la Moscova, în Golden Gros. Acolo am ales inelele noastre).

Deci, bagajele lor, ne-am dus la excursie cele mai memorabile din viața noastră! Ajuns în aeroport Seychelles, am fost îndeplinite de către managerul nostru de nunta Valentina 7 de Sud, care a fost asistentul nostru pe tot parcursul pregătirile pentru ceremonie și pentru a rezolva toate problemele. Am convenit a doua zi pentru o întâlnire cu ea și coordonatorul nostru de nunta de la un hotel Maine, și a mers la hotel.

La sosire am fost îndeplinite foarte bine, ne-am umplut card, așteptați un pic, și a mers pe un buggy (este o astfel de mașină mică) la vila.
Când am deschis ușa, a fost un șoc. Acest lucru am văzut doar în filme!), Terasă imensă cu piscină privată, cu vederi fantastice ale oceanului și o vila de lux. Nu exprima în cuvinte emoțiile noastre la acel moment! Și apoi ne-am dat seama că visul a început să aibă loc!

În general, despre hotel, puteți scrie pentru o lungă perioadă de timp, deoarece nu este rece, și ne-a placut totul! Dar, totuși, în primul rând, acesta este un raport despre nunta, astfel încât trece direct la el!)

Întâlnirea cu coordonatorul de nunta si managerul

Cu parul a fost mai dificil, pentru că există unul pentru a face ceva util este foarte dificil. Dar toate în ordine!

Pachetul de nunta noastră a început în seara. Pentru a scapa de stres, relaxați-vă și să aibă un somn bun înainte de un astfel de eveniment important, noi cu Igor a fost amenajat program de spa pentru 2 ore cu un masaj de lux la sunetul șlefuirii pe malul valurilor oceanului.
Temeinic relaxat, ne-am întors la vila. Logodnicul meu la acel moment a mers la culcare, și am început chinul meu cu machiaj. M-am dus la culcare destul de târziu, dar în dimineața a fost un somn bun și consistent!

A doua zi, cea mai interesantă și fabulos.

Trezirea la aproximativ 9, ne-am Igor dat seama că era în aceeași zi, și au fost gata pentru exploateaza si aventuri!)), Dar a ieșit la terasă și am văzut că tot cerul este acoperit cu nori, dar până atunci toate zilele șederii noastre a fost soare și clar, și foarte supărat. Plânge un pic, am decis, totuși, că tot ceea ce se face - tot mai bine că suntem acum nu obgorite câteva ore fotografierea și calmat.

Am fost la un restaurant micul dejun, ne-am întors la vila, iar apoi am început nervozitatea ușor)
Femeia a venit din partea personalului, a luat costumele de nunta noastră la călcat și a spus că va aduce totul este gata în câteva ore.

A venit la fotograful nostru Igor Mikhnev, a făcut o fotografie mică trage nunta noastră în dimineața, și apoi tot învârtit, filate!

În același moment am venit și fotograf. Dupa cateva fotografii, și rochie-mă cu el, e timpul să-l poarte!

Când totul a fost făcut și gata, și am dat seama că totul în timp, tremurul nervos diminuat un pic, dar imbunatatit starea de spirit) și, în cele din urmă, prin norii încep să se uite prin soare!

Și aici este mai puțin de jumătate. Maine a venit și a adus meu buchet de mireasă! Când l-am văzut, starea de spirit a devenit chiar mai bine, pentru că era o grămadă de visele mele. Ea a spus că registratorul nostru este deja în vigoare și că, după 15 minute, după mine va veni. părinții Ultimul apel încă în starea miresei și este timpul pentru a merge !!

Îmi amintesc în timp ce de echitatie la plaja a fost emoție sălbatică, toate gândurile și chiar dat peste cap la un moment dat, se părea, am fost de gând nebun!)

Mergând în jos la locul de desfășurare a ceremoniei, am văzut Igor, doar frumoasă și iubită, știa că 3 ore au avut timp sa ma plictisesc foarte mult si a fost foarte fericit să vă cunosc!

Apoi am văzut arcada, decorat în această culoare, decor frumos, și tort nerealiste cool! Toți au făcut acest lucru, așa cum ne-am dori, așa cum am visat.

Și acum, suntem pe una dintre cele mai frumoase plaje din lume, pe malul oceanului este infinit de frumos, acum vom recita un jurământ unul altuia iubire și fidelitate.

Toți au fost asamblate, și totul a fost pregătit pentru ceremonie! E timpul pentru a începe.

Nici măcar nu știu cum să descrie momentul jurământului, pentru că este o anumită emoție. De mai multe ori am început să plâng și, și Igor. Acestea au fost lacrimi de bucurie, care nu a fost niciodată în viața mea. Un vis devenit realitate. Acum suntem soț și soție.

Si aici sunt rostite un jurământ unul de altul, au făcut schimb de inele, au semnat numele lor și s-au grabit felicitări. Felicităm pe toți cei care au participat la ceremonie, a început să cheme părinții și alte rude, pentru că toată lumea a fost cu noi în acea zi. Mai mult, a fost șampanie, tort de nuntă și care transportă o alta, deja simbolic „nuca de cocos“ ceremonie! Sensul său este după cum urmează: pe masă în fața noastră este de 2 de nucă de cocos, într-o adăugăm facturile cu promisiuni, și arunca împreună nucă de cocos în ocean, iar cea de a doua băutură în același timp cu două tuburi. A fost destul de amuzant!)

Am cerut, de asemenea, o nouă tradiție în Seychelles - atârnă castelul de nunta, și cheile aruncate în ocean)) Ca fotograful nostru, el a el a văzut câțiva ani de muncă acolo o prima data) Ei bine, uite, poate că într-un timp tradiția noastră să prindă rădăcini și acolo! !))

Apoi, am avut o sedinta foto dreapta sus până la apusul soarelui, ne-am dus la diferite locuri, foarte obosit, dar au fost pline de mulțumiți!)

Și a reveni la hotel am fost într-un memorabil primul nostru cină în familie.

A doua zi, m-am trezit în această dimineață, am dat seama că totul a fost, și a fost un pic trist. Dar există un ocean întreg de amintiri plăcute și interesante de nunta noastre frumoase de pe plajă, atât de mult a fost experimentat în acea zi, nu a trecut.

O zi mai târziu, am avut o alta sedinta foto, „postsvadebnaya“, ca să spunem așa)) Am mers pe insula La Digue, în cazul în care cele mai multe plaje ale lumii fotografiate, iar aici sunt câteva fotografii din călătoria noastră!

Ce pot să spun în sfârșit ... Visele devin realitate. Și așa este!)