Noaptea, fiica mea mănâncă în fiecare oră! Am cere sfatul

Am o problemă. 6 meyatsev fiica, iar ea mănâncă încă în fiecare noapte chas.Pri somn in timpul zilei (2-3 ore) la fel. El mănâncă fără a se trezi. Restul timpului ne-am mânca la fiecare 3-4 ore, în medie. Ea alaptat, acum încearcă să introducă diverse piure de cartofi, cereale, etc. Restul copilul se dezvolta perfect normal (greutate, înălțime, aptitudini, distracție). Am încercat să se hrănească terci pe timp de noapte - nu ajută.

Cum să-l dezbrace de la ea.
nu a încercat să se hrănească, alunecat suzeta - se trezește, plângând amar, zguduit - este inutil până când dau piept - nu va adormi. Poate cineva mi va spune?

pe care doriți să se ocupe cu ea, pentru a dormi n →

Noastre 4 luni, de asemenea, la fiecare 2 ore pe timp de noapte →

Dar există în acest sens, și profesioniști lor. Nu este nevoie să kazh →

Salutări! Am făcut același lucru. cum →

Salutări! Am făcut același lucru. Din câte am înțeles, există două opțiuni: fie pentru a pune împreună și lăsați Babe e de rahat ca el vrea, sau nu dau deloc. Prietena mea a dormit bine cu un copil care a supt toată noaptea, și anul acesta a trebuit să-l refuze. Nu pot să dorm, atunci când am mânca, de aceea am suferit, sufera, ma deranjat si nu am dat ore sisyu înainte de cinci dimineața. Hohote a fost teribil pentru o oră, în prima zi, cu greu am putut suporta. In noaptea urmatoare, m-am trezit câteva ore și au fost surprinși să constate că copilul doarme! Se trezi chiar înaintea zorilor, și l-am dus la el. În acest mod, am trăit până la un an și trei luni, atâta timp cât nu am scos alimentarea de dimineață. Cel puțin, am început să dorm. Mult noroc!

Kylie. Trebuie să avem răbdare și cont →

O fiica a aspirat întotdeauna la fiecare oră sau nu →

O fiica a aspirat întotdeauna la fiecare oră sau nu? Sugarii trec de obicei prin diferite etape, atunci când suge mai des, uneori mai puțin. În primul an poate fi de așteptat să sugă pentru toate cele 24 de ore. Si in varsta de 6-12 luni, atunci când copiii sunt distras de la hrănire în timpul zilei, producția de lapte de alimentare de noapte și să garanteze o nutriție adecvată unui copil care nu este interesat de a mânca în timpul zilei. Pentru noapte normală pentru sugari trezirea la 3-4 ani (întîmplarea punct de vedere istoric și biologic).

La vârsta de 3 luni, a fost o perioadă de 2 săptămâni, atunci când a existat o perioadă de trei ora 23: 00-02.00, dar a venit la nimic.

Mai în cauză, este normal ca ea e de rahat pe timp de noapte atât de des. Exhausting acest curs, o mulțime de bug-uri pe timp de noapte.

Aproape 7 noapte manca la fiecare 1,5-2 ore →

Avem aceeași problemă. Eu nu lupt. bit →

Ba nuuuu. Dacă credeți că un copil b →

copil Sticlă de asemenea, nu ia deloc (până la trei luni ar lua), astfel încât este imposibil Vodicka noapte. alimente Oricum in plus - doar cu o lingura.
Probabil că trebuie să pună în sus și să se gândească pozitiv :-)

Anya, din sticla-este exact invers. Pat pentru ceai cu nimic mamar nu confuz, și este sticla-sticla-sticla.

Este păcat că acest aspect interesant nu mai vorbim predicatori alăptării. N-ar fi refuzat să se hrănească la fel, dar cel puțin psihologic ar fi gata. Și acest sentiment a fost - toate paragraful a intrat sub locomotiva. Am stâncă barca un pic, dar a dat seama repede că acest lucru este normal, în caz contrar, copilul este grav afectată. Dar am Serzov în aceste luni sunt amintite numai cuvinte blânde, un fel de sentimentalism lor fără limite. „Ah, fraiere e de rahat! Oh, mama mai ușoară și mai plăcută! Oh, acest lucru este atât de mare, atât de natural! Este frumos să se uite la!“. Și te superi, eu sunt în mijlocul respectului lor.

Greșeala a avut-mi scrie - „sticla-o parte.“ Dar, de fapt, eu nu au copii pentru proști nu dețin, și de ce bănuiesc că nu fiecare copil niște apă la prizat. Dar presupun că sticla-cel puțin punct de vedere tehnic mai ușor pentru a încerca să pariezi - Kondrat, cât de mulți sugari, sticla de până la 10 luni, nu a luat deloc și foarte indignat.

Pe scurt: să nu fie încă îndepărtat, așa să fie. B →

Pe scurt: să nu fie încă îndepărtat, așa să fie. Pentru mai multe detalii a se vedea surf pe „vis“ - cât mai multe aici scrie despre el, că toate punctele de vedere și sfaturile sunt date în numeroase repetiții.

Prin modul în care - este absolut în limite normale, continuă să se hrănească ca hrană pentru animale. Intarca practic inutil ca un copil nu a crescut (la fel de bine să renunțe la san). Bucură-te în faptul că, chiar și în timp ce alimentarea oochen va crește treptat în sine intervalele.

Și sunt eu să neg? Cu toate acestea, în cazul în care nu mai trebuie să refuze. Doar conta mamele care sunt exprimate ca aceasta, nevoia de hranire noapte eliminate numai cu luarea departe.

Un alt lucru este că, dacă ați înțeles detaliile, este necesar să se afle la ce vârstă au fost hrănite. Dacă alimenta o lungă perioadă de timp - după un an al copilului, cel puțin - ca unii copii să renunțe chiar și atunci feedings de noapte. Înainte de anul, cred, foarte rar sau aproape niciodată. Cu excepția sugarilor alăptați la sân, care au fost forțați să abandoneze activ. Asta, cred că, într-adevăr rău.

Da, (vârsta în general acceptată de înțărcare) până la un an, cei mai mulți copii vor suge noapte.

masă pentru adulți (până la un an, în special) nu înlocuiește laptele, care este principala hrană a copilului.

Și în zona, copilul este extrem de rara de a refuza san, deoarece copilul uman :-) retrage de la piept la varsta gorozdo mai vechi de un an.

Se trezeste noaptea la fiecare 2 ore, se poate 3, a cerut piept. Avem până la 9 luni, de asemenea, a locuit cu părinții lor, ei sunt foarte utile mâini, în plus, ca un copil a vrut să doarmă doar pe mâini sau pe stradă.

Durata 2, 5-3 ore, neparticipare 6 luni. Al doilea copil, o taxă în 2200 ruble. Dacă nu sunteți dispus să vină cu aceste zile, timpul pentru o astfel de durată - nu este nevoie să înregistreze!

Un copil sănătos crește în primele trei luni cu 3,5 - 4 cm pe lună. Pentru întregul primul an adaugă aproximativ 25 cm, pentru al doilea an - 10-12 cm și 5-7 cm pe an. 6 luni, 10-11 ore pe noapte de somn + doi somn scurt, în după-amiaza zilei de 2 ore fiecare

La vârsta de 1,5 luni, puteți încerca „metoda de două ore“, propuse de medicii germani: din momentul în care copilul se trezesc la momentul când îl puneți înapoi în pat, ar trebui să ia două ore.

A doua hrănire seturi de 2 sau 5. De multe ori, în acest mod, copilul nu se trezesc pentru hrănirea în 23 de ore și aproape merge la 6 mese pe zi. De la 3 până la 6 luni ale fiecărei perioade de trezie în copil prelungit la o medie de 1,5 la 2 ore și.

Cererea de zi cu zi medie in timpul somnului la copii este după cum urmează: până la 3 luni - 16-20 ore; 6 luni - 14,5 ore; 12 luni - 13,5 ore; 2 ani - 13 ore; 4 ani - 11,5 ore; 6 ani Deci, știi, că un copil în vârstă de 6 luni doarme aproximativ 14,5 ore pe zi.

Am prieteni cu fata sa dus să plătească o școală puternică de mare după primele 2 luni de toamnă. în sondajul din 1400 de plată, durata de 2 .30 oră nu au participat mai mult de 6 luni. de capital de maternitate și instituția.

Propriile mele 6 luni la începutul tranziției spre visul 2 o singură dată, deși este încă prea devreme să se trezească dacă pot dormi de 3 ori pe zi, dar ei încă dorm după a treia jumătate de oră, 2 ore :( incep sa scâncet, iar hrana este încă prea devreme, nu dormi foame. asa a decis.

Secțiunea: Vacanță cu burta. Am 8 luni pentru a zbura cu avionul (2:00). Este permis să zboare gravidă. Am fost la momentul vizitei a fost de 6 luni, dar hotelul nostru a avut doi copii de patru luni - română și germană.

Soțul ei de la locul de muncă pentru a merge la masina timp de două ore și apoi să mă ducă la spital, de asemenea, poate fi un cuplu de ore - este media și sredneprobochnaya estimare a timpului (de groază - intrări foarte incomod, bine.