Multinsky ozera- descriere, fotografii, indicații de orientare și ...

Sami Multinsky lac situat pe raul Multa, care este un afluent de stânga al râului Katun și se varsă în ea în apropierea satului cu același nume. Maralnik de la 1 la Multinsky Lower Lake aproximativ 12 km, iar distanța este cel mai bine depășită cu mașina, de exemplu, UAZ și GAZ-66, ca drumul este foarte murdar și rupt. Acesta se află pe malul stâng al Desene animate. Puteți ajunge acolo la locul de unde curge râul Multinsky de Jos lac Multa. Apoi, du-te la stânga de-a lungul malul lacului la „zgomot“, în cazul în care puteți merge la cealaltă parte.

Dacă doriți să meargă, cel mai bine este să-l facă pe malul drept, în cazul în care traseul de echitație. În timpul ploilor abundente este prea murdar, dar încă nu este o mașină. Înainte de râu Kuyguk furcile de traseu spre stânga se duce la lacul Kuiguk continua prin trecere Kuiguk 2500m 1A la lac Akcay. Lângă lac este un oraș de Akcay Kolban 3118 și, la fel ca orice alt munte din Altai, e un sfânt. Akcay din lac într-o zi vă puteți urca la summit-ul său, în cazul în care puteți vedea mai multe lacuri de munte. Maralnik 1-18 de km Lacul Kuiguk. De la lac la lac Kuiguk Akcay 6 km.

În cazul în care traseul furcii spre dreapta, veți întâlni în curând râul Kuiguk, depășite de trecere prin vad (nu mai sus de genunchi). Mai mult, prin drumurile forestiere vor duce la lacul Multinskiye de Jos. Maralnik de la 1 la 12 km de lac. Prin râul Multa unde se poate bălăci în cealaltă parte. Sau continuă să se miște în continuare de-a lungul țărmului de-a lungul lacului. După Multinsky lac de jos pentru a merge prin pădure la 300 de metri și de a ajunge la lac medie Multinsky. Partea de mijloc a echipat loc de parcare. La sfârșitul Multinsky lac Mijlociu vă va întâlni un cordon de rezervație naturală Katun. Pasajul este posibil numai dacă aveți permisiunea de a vizita rezervația naturală de Katun, dacă nu, atunci puteți plăti pe loc.

Pentru lacurile de Jos și Orientul Multinsky, precum și la lacul Kuiguk se poate ajunge călare, și la restul lacurilor trebuie să meargă.

După înaltă Multinsky lac va avea doar 4 km la confluența râurilor Crucii și multianual. Aici începe Katunsky Reserve. În loc trasee razvoeniya pe lac Multinsky transversală superioară și inferioară a echipat loc de parcare. Multinsky la lacul de sus va rămâne pentru încă 3 km. Dacă te duci de-a lungul calea spre stânga, apoi imediat după ieșirea 3 km pe partea inferioara eco-lac. Înainte de cruce superioară lac va trebui să meargă pentru încă 3 km. Înainte de începutul crucii de sus conduce traseu de lac, uneori se poate pierde în iarbă gros. Un alt 3 km și va trece pe m 1B PSPI 2650, și o aruncătură de băț de la Osinovskaya Upper Lake, la doar 2 km distanță. Mergând în jos, în vale, la doar 1 km va Osinovskoye Lower Lake. Nu există trasee nu mai. Ele sunt prea mare de timp și în virtutea reducerii numărului de turiști în aceste locuri. Prin urmare, prin trecere de 2750 m Akcay 1B poate ajunge la Lacul Akcay, distanta de la fundul lacului spre lacul Osinovskaya Akcay 12 km.

râu puternic este un afluent de stânga al râului MULTA, si se goleste in aval deja multianual după Multinsky Lower Lake. De-a lungul malurile râului puteți ajunge pe jos la lac voinic, va trebui să meargă aproximativ 11 km. Pe drumul spre râu va fi câteva mici lacuri.

Lake River Multa: Multinskiye inferior (lungime 2700 m, lățime de 750 m, 1628 m deasupra nivelului mării), medie Multinskiye (lungime 1700 m, lățime de 650 m, 1648 m deasupra nivelului mării), superior Multinskiye (lungime 1400 m, latime de 380 m, 1800 m deasupra nivelului mării). Un loc unde apa din lac Mijlociu întrezărește Lacul de Jos, numit „zgomot“.

Pe transversal râu (stanga afluent multiplu): Lacul transversal inferior (lungime 1800 m, lățime de 350 m, 1883 m deasupra nivelului mării), superioară lac cruce (lungime 800 m, lățime de 280 m, 2073 m deasupra nivelului mării) .

Pe râul Kuyguk (dreapta afluent multiplu) Lacul Kuyguk (lungime 650 m, latime de 200 m, 2030 m deasupra nivelului mării).

Pe râu Strong (stânga afluentul multiplu) Lacul Strong (lungime 1000 m, lățime de 370 m, 1930 m deasupra nivelului mării).

Pe râu Akcay: lac Akcay (lungime 800 m, lățime de 290 m, 2125 m deasupra nivelului mării).

Pe râul Osinovka AL: Lower Osinovskoe lac (lungime 1450 m, lățime de 430 m, 1915 m deasupra nivelului mării), lac Osinovskoe superior (lungime 890 m, lățime de 480 m, 2115m deasupra nivelului mării).

Noțiuni de bază acolo

Inițial, ai nevoie pentru a ajunge la 241 km și de la dreapta spre satul Multa, un alt 5 km. Pentru a trece tot satul și conduce în continuare timp de aproximativ 10 km pana la 1 maralnik. In apropiere sunt două baze „Cedar marginali“ și „Eternal Wanderer“, în cazul în care vă puteți relaxa confortabil, să ia o saună, etc. De asemenea, acolo vă puteți lăsa mașina în parcare cu plată. De aici puteți face o excursie de o zi cu mașina sau călare la Multinsky lac de Jos sau de a profita de transport pentru a ajunge la grupul la lac.

Lângă lac există cascade Multinsky Shinokskie și Katun creasta

• Multinsky ozera- descriere, fotografii, indicații de orientare și ...