minuni moderne prin rugăciunile Sf. Iov de la Poceaev

Slujitorul lui Dumnezeu Natalia
Vreau să spun despre poveștile minunate petrecute cu fiica mea sărutînd sfintele moaște ale Sf. Iov. Serios copil bolnav a luat în mod miraculos medicii o altă operațiune de stat a fost operat cu succes la cel mai mic cost din partea noastră. Un copil cu ajutorul lui Dumnezeu a început o viață nouă. Ea este în viață, ne face fericiți și îi ajută pe copii bolnavi. Un arc mic la fraternitatea mănăstire!

Alexander
Îi mulțumesc Domnului, Fecioara Maria, și Amfilohie Iov de la Poceaev. Când am ajuns la mănăstire, fiica mea a avut febră după Împărtășanie Tainele lui Hristos și cererea de a altarelor a dormit timp de aproape o zi și a stat perfect sănătos.

Slujitor al lui Dumnezeu Dimitrie
După vizitarea mănăstirii, devoțiune și deschizând ochii mănăstirea mea fraternitate și un călugăr Diodor păcatele mele, pocăit de păcatele lor, a simțit harul lui Dumnezeu. Și după mărturisirea tatălui său și tatăl Innocent Hipolito, ascultarea de slava lui Dumnezeu. Și după primul în viața de abstinență în dieta în timpul Postului Mare. Și după locurile sfinte de lauri de cult, în special moaștele Părintelui Amfilohie și Sf. Iov și sfintele icoane. Medicul a declarat cura mea un patela rupt. Și mă gândesc tot mai mult despre fraternitatea mănăstirii și jurămintele. Crede, frați și surori, și credința ta va fi dat la tine. Mântuiește, Doamne, toate frate Pochayev!

Serghie
Prima dată când am ajuns la abația în urmă cu câțiva ani. La acea vreme, eram mental și om bolnav fizic (nu înainte de botez nu au participat la închinare și mărturisire). Am avut trei coloanei vertebrale herniat au fost supratensiunilor de presiune frecvente și multe alte boli mai multe minore. După prima vizită, nu am simtit nimic special, dar, pe măsură ce timpul a intrat în biserică și a început o zhizn.Teper spirituală merg la mănăstire de multe ori, însă, că oamenii de călătorie la 300 km. În prezent, dureri de spate nu mă deranjează, eu nu voi spune că au fost plecat, dar eu nu simt o presiune este stabilă și nu reacționează la schimbările meteo. Ultima Maica lui Dumnezeu mi-a permis să fie prezent în momentul în care disidenții au încercat să profite de abație. Am ajuns în pantofi de vară, svitr ușor pe piele și o jachetă de piele. După ce a stat pe stradă timp de câteva ore, când imnurile au fost citite, am simțit că am întins și temperatura mea în creștere, încep să tremure. În aceeași zi, seara, am fost de gând acasă a decis să meargă la templu și închinare icoane. Descoperirea a fost doar templul Sf. Iov. La oameni udevlenie nu era de ajuns, și m-am aplecat asupra cancerului cu moaștele Sf. Amfilohije. L-am rugat să mă întărească în credință și rugăciunile sfinților. Ce-a fost surpriza mea când am observat că toate simptomele rece au dispărut. Se pare că o viață de economisire a spus credința mea ma salvat. Da, va salva toate Domnul!

r.B.Irina
Acum câțiva ani am venit de la Yakutia să se închine la Poceaev Maicii Domnului și a sfinților și Amfilohie Iov de la Poceaev. Această călătorie nu este doar întărit credința mea, dar am tranzacționate foarte repede și cu succes apartamentul său pentru o lungă perioadă de timp pe care nu am putut. Slavă Domnului pentru tot!

Catherine
Prin rugăciunile Părinți și frații tăi sfinte, am vizitat Pochayiv, mărturisirea și comuniunii, toată săptămâna în timp ce am fost în mănăstirea a văzut vodichku, a început să părăsească nisipul de la rinichi. câteva zile, a fost foarte dureros să stea, stai și se culcă, dar după vizitarea peșterilor și rugăciunea pentru dureri St Iov sa oprit și mi-am revenit. Lăudați pe Domnul! Visul meu este să vină înapoi.

Natalia
Exact 40 de zile după venerate moaștele sv.Iova Pochaev, el mi-a apărut într-un vis și a spus că el a fost vindecat de epilepsie. Într-adevăr, după acest vis de multe ori a facut sondajul - diagnosticul: sănătos. Foarte recunoscător sv.Iovu Poceaev pentru vindecare!

RB Helena
Slavă Domnului pentru tot! Părinții mei frați și frați arcul redus vă sute pe moștenirea lui Iov venerabililor de a apăra puritatea Ortodoxiei. Tu, ca un avanpost la frontiera Sfintei Rusii. Fii cu tine pentru harul lui Dumnezeu și Maica Domnului în locul cu tine în Vozbrannoy Voevode victorios! vă salvați, Doamne! Sunteți un exemplu valabil pentru toți creștinii ortodocși.

Sursa: Site-ul Pochaev Lavrei

Panouri cu citate din corespondenta Patimilor Sfintei regală a apărut în diferite părți ale Moscovei, a declarat marți Departamentul Sinodal pentru Relațiile Bisericii cu societatea și mass-media. Dedicat dragoste, căsătorie și fericirea familiei citate din jurnalul personal al Împărătesei și scrisorile ei către soțul ei a devenit o parte a proiectului bisericii „Nicolae al II-lea și Alexandra Feodorovna. Cuvinte de dragoste“, care are ca scop afirmarea valorilor familiale în societatea românească.

Economiștii spun că Bitcoin poate să aștepte din nou pentru schimbare: ea poate fi divizată din nou, așa cum a fost deja. Ei bine-cunoscut economist Valentin Katasonov a spus ceea ce el a crezut despre Criptomonedă fascinație. „Bitcoin - este bani din lumea interlopă lumii infernale“, - a spus Katasonov. De asemenea, el a spus că nu crede că Bitcoin durează mult, și el a prezis o moarte rapidă. „Bitcoin nu oferă.

minuni moderne prin rugăciunile Sf. Iov de la Poceaev
. Privind la crucea lui Hristos - un instrument al mântuirii noastre - nu poate să nu vadă puterea și măreția lui. canon elaborați pe comunicare „Sfânta Cruce“. Kozma Mayumsky descrie magnific puterea și măreția armelor spasitelnago suferința lui Hristos. Puterea dătătoare de viață al crucii, el vede în Vechiul Testament, când proobrazovaniya el singur a lucrat divnyya znameniya.Tak St. Moise razsek Marea Roșie cu o tijă, „transversală, într-adevăr de înscriere“ (t. E. În onestitate), și din nou i sa alăturat „în ciuda faptului că au scris arma invincibil“ (t. E. Crucea în lățime). De asemenea, el a învins, de asemenea, Amalec mâinile întinse „imaginarea cruce“ - a depus un medicament rănit șerpii, șarpe legat de „copac - imaginea crucii.“

Acum, mass-media este fără precedent în campanie de denigrare la scară împotriva Natalia Poklonsky, și împotriva tuturor oponenților „Matilda“. campanie, clienții doresc în ochii locuitorilor simpli și nesofisticați din România, noi, poporul ortodox, ar fi asociată cu teroriști. Chiar daca nu terorismul ortodox el nu sa mai întâmplat și acolo, dar aceste mituri, unii oameni au, din păcate, a început să creadă. Este necesar să se rupă legătura asociativă, este necesar să spunem că ortodocșii nicăieri și nimic ars și nu au de gând să dea foc, nici de orice teatre sau birouri sau mașini. Ortodox va fi niciodată pune în pericol viața și proprietatea oamenilor nevinovați.