Locul anunturi Google - Cât de repede Ecopark z
1. Începeți la gmail.com căsuță poștală separată, într-o scrisoare de la Google nu se pierde printre multe alte scrisori.
Că ai fost cu care trebuie să se ocupe, am cita un fragment din Wikipedia:
Prin intermediul său web-editor al contului online, în orice moment pentru a vedea numărul de interogări, clicuri, rata de clic, precum și veniturile sale curente din AdSense.
2. Conectați-vă pe site-ul google.ru și în tipul de bara de căutare în AdSense. Selectați regulile Adsense și pe pagina SERPs, selectați
politicile AdSense. Ghidul începătorului
Cu atenție, dar în diagonală, citiți acest ghid. Principalele limitări și restricții sunt după cum urmează:
Clicuri și afișări nevalide
încurajarea clicurilor
Rețineți că această restricție este valabilă:
3. Creați un cont AdSense. selectați bannere trei - patru dimensiuni - conform statisticilor, are sens să utilizeze o dimensiune de 300 * 600, 160 * 600 și 728 * 90, pentru că de multe ori vizitatorii sunt clic pe bannerele de site-uri este de asemenea dimensiuni. AdSense vă permite să aparent mai puțin cod, schimbare banner-ul, dar este mai bine să nu pierdem timpul experimente cu codul.
Poate încerca să se întindă un banner orizontal de jos - banner-ul ar trebui apoi să fie în mod automat fi scalate, astfel de experimente am făcut, și nu sfătuiesc. Plimbați-vă prin fișierul de ajutor și forum - cauta idei pentru a schimba codul pentru a personaliza bannerele de pe site-ul dvs., ceea ce duce la o creștere a valorii CTR.
4. Copiați codul banner-ul în fișierul AdSense.txt - din care va fi convenabil pentru a copia codul pe site.
între
Faceți clic pentru a edita fișierul style.css și introduceți linia de la capătul său
gs6 / * - (1336-970) / 2 = 183 - banner la stânga dantelat - * /
Faceți clic pe sub fereastra cu codul de fișier pentru fișierul de actualizare.
Nu uita pentru a goli cache-ul de pe serverul gazdă, în cazul în care ați instalat deja un cache indispensabil plug-in. De acum încolo, banner-ul va fi prezent pe toate paginile.
5b. Banner 160 * 600 sau 300 * 600 loc în bara laterală dreapta a site-ului - pentru că ieșirea în consolă. etc - Aspect și Widgets. Contorul de statistici de widget sub codul inserați codul banner. Apoi faceți clic pe Salvare și închidere.
5c. Banner 300 * 600 (a) Trial și doar o singură dată locul în pagina cea mai vizitată a site-ului de a ieși din fereastra în fereastra Visual Text. În nici un caz nu pune un banner pe mai multe pagini ale site-ului - chinului atunci ei caută și curat.
5g. Pentru banner-ul 300 * 600 (sau în alt mod) pe toate paginile, puteți utiliza plug-in, dar, în opinia mea, este mai bine să nu utilizeze această metodă.
Veniturile estimate $ 60.17, care este de aproximativ 2151 n rublei;
Pagina 61573 vizualizări
805 clicuri
Valoarea CTR a paginii 1.31% - considerat un indicator decent, pentru mai mult de 1%;
CPC $ 0,07 respectiv 2,50 pe clic;
RPM pagină $ 0,98 adică la 35.04 de ruble pe afișări o mie de pagină.
Cred că are nici un sens pentru a forța site-ul să lucreze pentru unchiul său, ia partea leului din veniturile din morcovi, suspendate în fața nasului.