Lacul și pescuit în Khakassia

) A decis să meargă sălbaticii, am luat un cort, aragaz, vase, etc.

barca de cauciuc în mașină nu a fost inclus, ca după aceea am regretat de multe ori. Harta traseului trasat pe o pistă bună: Novosibirsk, Achinsk, Uzhur-pereche imediat la lac. Marele Khakassia și mașina sa mutat pe. Prima noapte la Achinsk făcut pe malul râului Chulym.
Pune-un cort, am luat cina, și nu există prea mult timp pentru a merge la pescuit și mă duc la pescuit cu filare, trolling, punând contorul de apă pe lesa de descărcare. Fluxul în râu a fost mai mult decât Obi și a trebuit să ridic bunurile pentru a face față. Și eu, pentru pescuit pe lacurile, ia filare aluatul 5-25 grame, astfel încât greutatea maximă a încărcăturii este tras puternic râu. Dar eu tot la fel a reușit să prindă un biban destul de bun, până în acel moment, până când această greutate nu taie. experimentul următor nu am, era deja destul de a doua zi temno.Na am condus spre lac „Big“. Numele lacului justifică dimensiunea sa. El a deschis o panoramă frumoasă, cu un multi kilometri extins, lac. Apa lacului era curat, clar, spre deosebire de lacurile din regiunea Novosibirsk. Lacul este înconjurat de o pădure de mesteacăn, pe de o parte și un munte mic și pustie pe de altă parte. De-a lungul băncile sunt multe hoteluri și cabane. văzut în continuare un alt lac mic numit „mic“. Am încercat să ajungem la apă între lacurile și nu a găsit să plătească un loc de parcare, dar băncile au fost lovituri. Pokolesil, nu am găsit un loc rău pentru un cort și să se relaxeze între munte și lac. Soția și fiul meu a plecat de înot o dată, și am văzut că o bancă merge departe în apă, fără o barcă pentru a arunca o filare inutil. Nu departe se afla un cuplu de Krasnoyarsk, care, după cum am aflat mai târziu, în fiecare an, vine să se odihnească în Khakassia.

Lacul și pescuit în Khakassia
Vadim, a fost numele unui om, mi-a spus cum să ajungă la locurile unde puteți prinde stiuca si okuney.Neobhodimo a trebuit să meargă pe traseul: Parnas- Uzhur-sulițele-Shira-Yus. Drive „Yus“ în sat, treci zona în centru, apoi spre dreapta de-a lungul până la intersecția mare și din nou spre dreapta, astfel încât să nu se deplaseze în mișcare. Pentru a ajunge la a șaptea și finală a gropii în fața lui drept la lac, iar pe partea opusă domik.Esli merge mai departe spre dreapta, apoi la capătul drumului pentru a vedea un alt lac, iar pe stanga un canal îngust, în care sălășluiește lin.Mestnye spune Tench prins de până la 5 kg pe un vierme lung. În lac trăiește o știucă și biban. În acest lac, am fost capabil de a prinde o stiuca nada de casă și biban și 800 de grame, pe care le-am dat nepoata ei un bunic local, care a venit la pescuit.

Pescuitul, poveștile de pescarii locali, pot fi de la țărm și dintr-o barca mai buna. Nu sunt condiții speciale pentru turiști, dar există un hotel, o statiune, sectorul privat în zonele rurale. În magazinul de pescuit am aflat că pescarii locali merg la pescuit pe lacul plata „Reyngol“ la 16 km de sat, dar drumul este rău.

În lac se pike de până la 1,5 kg, ceea ce este bine prins în barcă stuf. De asemenea, stiuca prinsa de pe mal și în locul unde ne lasam prin poarta. Biban de obicei mici, și pe timp de noapte de porumb poate prinde crap de 2-3 kg. Dupa ce a stat la acest lac de pescuit și sexual pike, ne-am decis să pună capăt itinerariul nostru de lac „Ingol“, cel mai pur lac cu apă limpede. Drumul să-l pună pe Lacul Negru. Oamenii de pe lac a fost mult, dar am găsit un loc în pădurea de pini pentru corturi și mașini. Am observat imediat că oamenii au adus cu ei peste si peste flacoane de 5 litri și trage apa din lac. Sa dovedit că apa din lacul cu argint este prezent și este utilizat în scopuri medicinale. Prin malul înotat barca de cauciuc cu doi pescari.

Lacul și pescuit în Khakassia

Când am întrebat despre captura au răspuns că pescuitul la o adâncime de aproximativ 9 metri și a vedea partea de jos și duza, astfel încât peștele vede și nu musca. Mai târziu, local am aflat că, din cauza transparenței apei, pește ar trebui să fie. începând de la 12 metri. De pește pașnic prins crap, babusca, Peled, coregon. Fry pe o barca puteți prinde biban, schuku.Maksimalnaya adâncimea lacului este de 36 de metri. Pe lângă acesta este încă un mic lac în cazul în care vă puteți prinde crap, dar locale nu merge la pescuit acolo. Pe aceasta călătoria noastră sa încheiat, este timpul pentru a merge înapoi.