independent de călătorie în Thailanda

Să ne amintim?) Am petrecut 8 luni în Phuket. Am decis sa cumpere o masina ieftin (doar cumpere, mai degrabă decât chiria, pentru că mai infricosator de călătorie închiriate) și obehat țara pe cont propriu. Stai în orice oraș, dacă ne place sau lăsați cât mai repede posibil din locurile unde nu este foarte confortabil.

1. În primul rând, dreptul la două ore de la Phuket are o locație uimitoare Khao Sok National Park (Khao Sok). în cazul în care în tăcere și liniște, vă puteți petrece noaptea, sau chiar de a trăi într-o casă în copac (este un vis imens, si aici este posibil să se vândă.). Khao Sok este despre Cheo Lan Lake (Cheow Lan lac). Lacul Cheo Lan - pentru a genera artificial de regele pentru a crea rezerve de apă proaspătă în anul 1982nd. Înainte de rezervor existau păduri dese, unde comuna a trăit refugiați din China. Oamenii au fost evacuați. acasă devastat, pentru a construi un baraj imens Rachaphrapha Dam și satul a început să se umple încet cu apă.

2. între Phuket și Krabi, este considerat unul dintre cele mai frumoase atractii naturale ale Thailandei, acest Golful Phang Nga. Se pune o neasemuită frumusețe! O astfel în această țară, mi se pare, nu mai. culoare de apă în munți smarald Phang Nga lumina puternica verde, cer Bud este infinit.

3. Ca între Phuket și Krabi neatinse de turisti plasati - Sura Thani. unde am tăbărât cortul și a petrecut noaptea pe plaja de la apa impetuos, cerul negru, în cazul în care cojile picioare mai mult decât nisipul, unde localnicii au fost surprinși să vadă un om alb și a vorbit cu noi prin gesturi. Copiii din familia Thai secret încercat să atingă copilul meu, pentru a verifica de ce pielea este parul alb maro și lumină. Am fost tratați la midii prăjiți, care sunt ele însele, de asemenea, a făcut clic sub formă de semințe. A fost incredibil de amuzant).

4. Pe lângă Krabi! Oh, Krabi, eu sunt gata să cânte laudele sute provincia pagini lungi. Ceresc, turistic adevărat, dar nu mai puțin decât un paradis. În primul rând, turiștii români Krabi un pic, în al doilea rând, provincia în sine nu este suficient de mare și atât de special încât nici o acumulare de străini nu se poate păta aspectul ei divin. Faptul că puteți vedea Krabi, mă citiți în acest post în LJ. și cel mai magic, care ni sa întâmplat acolo, a fost o noapte într-un cort pe o insulă aproape nelocuită)).

5. Hua Hin !! Povestea orașului, City of Dreams (e). De fapt, Hua Hin, în opinia mea, cel mai mult, dacă pot spune așa, un oraș occidentalizați în Thailanda. Există o mulțime de zgârie-nori. Aici pur plaja bine îngrijită. Există mai multe supermarket-uri mari și o mulțime de locuri pentru o experiență de cumpărături bun. Sunt tratuary. Cine a fost în Thailanda, el înțelege ce vreau să spun)

În Hua Hin număr foarte mare de europeni în vârstă. Americani, australieni, germani, etc. Ei au trăit o viață lungă în patria lor, au muncit din greu, a crescut copiii și nepoții lor, iar acum la bătrânețe au ales locul perfect pentru a trăi pentru tine. În Hua Hin, puteți cumpăra un apartament într-o mare creștere pentru 1.500.000 de baht și să trăiască fericit vreodată imagina. Aici, preturi ieftine, o mare selecție de produse alimentare delicioase, orașul în sine este foarte frumos și este doar o unitate de două oră de la oraș Bangkok.

6. Bangkok! Ei bine, eu nu spun nimic. Acest oraș are nevoie pentru a se vedea mai mult decât o dată. Primele trei ori am scuipat și a jurat că aici mai mult de un picior. În a doua sosirea lui în Bangkok, în cele din urmă m-am îndrăgostit de el și acum toate călătoriile mele, încerc să-și planifice prin ea. El este un foarte colorat, dinamic, original. Aceasta trebuie să fie înțeles și o mare parte din ea pentru a lua, atunci va ajunge să iubesc pentru totdeauna Bangkok.

7. Pattaya. Acesta este singurul loc în Thailanda, pe care am absolut nu-mi place. Acest Gelendzhik este cel mai bine anii. Plaja este murdar. preț scump (în comparație cu alte stațiuni din țară). Unii spun „da, nu ai vazut Pattaya“ - am răspuns, nu vedeți țara! În Tae multe locuri elegante și dacă ai pus evaluarea fiecare oraș, fiecare sat și provincia, Pattaya va am la sfârșitul listei ca fiind locul cel mai interesant nu. Dacă vin la Pattaya, aceasta este doar de dragul insulelor, care sunt atinse prin închirierea o barcă în Pattaya, și, din nou, Srul cât mai curând posibil, pe insulă.

9. Pod peste râul Kwai. Podul râului Kwai. Acest loc este de valoare istorică pentru populația anglo-americană, au filmat chiar și un film despre el, și ia dat câteva Oscaruri. Podul a fost construit în timpul al doilea război mondial, prizonier nazist de război în Japonia pentru a transporta bunuri în India și înapoi pe w / d, a fost bombardat în 1944. Se spune că cei uciși în timpul construcției căii ferate mai mult de traverse.

Și obehav toate cele de mai sus, ne-am mutat înapoi în Phuket.

Au existat două motive. În primul rând, am decis să plece din țară pentru un an de viață a trăit aici și a dat seama că în momentul în care a fost de ajuns, și va zbura la Phuket mai ieftin decât Chiang Mai. În plus am cumpărat mașina noastră Phuket și vinde poate fi doar aceeași (cu excepția cazului în desigur, noi vrem să-l oficial, și l-am dorit acest lucru.).

Chiang Mai de acolo direct la Phuket cu un nesimțit, nu era real. Mai mult decât atât, noi încă sărit în Ayutthaya și a petrecut noaptea acolo. În dimineața și înainte de cină a mers în jurul templelor, murind de căldură și au vrut mai mult să se încheie această călătorie lungă și undeva să trăiască cel puțin o lună fără razezdov, să se răspândească lucruri în dulap, cu haine agățat pe umerase, cu cina la locurile preferate și altele asemenea.

De la Ayutthaya aproximativ 6 ore cu mașina de la Hua Hin, Kanchanaburi și Bangkok trece. De fapt, cu toate luminile de trafic avansat perekusonami mai mult timp. Am ajuns în Hua Hin aproximativ 22 pm. Desigur, am știut unde să meargă. Acesta este cel mai ieftin și avem deja o sută de ori pensiune obnochevanny BAAN POTNPIMOL.

Frustrat și furios, am spus că în Hua Hin nu va rămâne. Plictisit. Vreau să merg acasă la Phuket. Da, în timp ce Phuket am fost deja ca o casă).

Am decis să mergem. deși ceasul și a arătat 23-15 și la Phuket 7 ore de mers. în mod natural, nu de finisare, dar avem, de asemenea, un cort imediat ce Arthur simte că mai multe forțe acolo - se extindă și să doarmă, pentru noi cât mai aproape posibil de casă și în dimineața înainte de a fi complet la indemana!

La ora trei dimineața Arthur, după a cincea ceașcă de cafea cumpărat de la 7-11, a spus că pentru a merge mai departe atât de periculos, el a fost pe cale de a adormi. Forțele pentru a se asigura că corturile lor nu am avut. Am decis să doarmă în mașină. Noi Nicholas pe bancheta din spate. Arthur într-un fel format pentru a se potrivi pe partea din față. Ei s-au refugiat saci de dormit și îmbrăcăminte. Aceasta este prima mea în viața mea și singura rămâne peste noapte în mașină și ea a fost într-o țară străină - a fost distractiv) Groaznic de inconfortabil - întregul spate îl durea teribil de cald în interiorul mașinii, dar încă distractiv)

independent de călătorie în Thailanda

Dimineața soare. Casa aproape. Viața e frumoasă!

Pe drum m-am ocupat cu site-ul. Pe plajele și imagini de călătorie de muncă, în mașină pune-l pe site-ul lor.

Pe drum am trecut diferite plantații. Durians, banane, ananas. Un drum în apropierea plantațiile se pot cumpăra fructe pentru doar mărunțiș.

Există doar 84 km.

va urma

DRAGI PRIETENI, dacă vă place blogul meu - utile pentru dezvoltarea acesteia - nu prea leneș să apese un buton pentru a „share“ în rețelele sociale.

Instagram meu - @julia_batirova

Multe înregistrări disponibile pentru utilizatorii înregistrați!