În vacanță în Creta cu două 6 copii lunare

Este mult-așteptata vară, și am început să se gândească la restul. După ce sa mutat câteva țări în care nu au fost, și în cazul în care ne-ar dori să zboare, iar restul a rămas în Creta, deoarece din fericire charter lansat în acest an pe această insulă uimitoare. Ceea ce am fost foarte fericit, pentru că N-am vrut să fac transplantul cu copii în brațe. Pregătiți să se odihnească liste bine compilate de elemente necesare cumpărate cărucioare ușoare în mod specific, au pentru prima dată de produse conservate și sucuri, scutece.
(C alimente și scutece probleme în Creta nu a fost, așa cum sa dovedit, toate la fel în Europa.)

La aeroport, obiceiurile au trecut mai departe ei înșiși ca angajați, din moment ce din coada care nu a fost viitoare. În planul ne-am oprit chiar pe scaunul cu rotile, nu a luat bagajele. La copiii avionul tocmai a adormit, încă în creștere, care au dormit timp de două ore, o oră a jucat, au adunat în jurul valorii de o grămadă de copii, a mâncat, și apoi din nou pe partea, astfel încât zborul de cinci ore a fost un mare succes.

Avionul am luat un sac separat pentru copii, care a pus o schimbare de îmbrăcăminte, pături, perne, jucării, alimente pentru copii, apa, sticla de scutece. Copiii noștri au comportat în liniște în avionul care sta câteva rânduri departe de noi, oamenii le-a observat doar în aeroportul Heraklion, când am fost cu ei la controlul pașapoartelor. surprinderea lor nu a cunoscut limite.

Ne-am cunoscut reprezentant personal pe mașină, așa că așteptați atunci când ne vom întâlni întregul autobuz nu a fost necesară. Și ne-am dus la hotel, care este situat la 4 km de orașul Rethymno, drumul a fost o serpentină continuă, deci suntem un pic atât de obosit, cu atât mai mult, în opinia noastră era la ora 4 dimineața deja. Hotelul am ales în mod specific nu este mare, și liniștit, astfel încât nu a existat nici un zgomot pe timp de noapte. Și lucrul cel mai important în cameră era bucătăria, și anume, am ales hotelul de apartamente. Având o bucătărie a fost un mare plus, nu avem nici o problemă încălzit produse alimentare pentru copii, iar atunci când nu merg la restaurant cu plăcere pe ea și-au pregătit. Bucataria a avut diferite feluri de mâncare, în general, tot ceea ce ar trebui să fie într-o bucătărie convențională, inclusiv un frigider și cuptor electric. Prin urmare, dacă zbura cu copii tineri, aș sfătui să-l zboare la hotel, în cazul în care există o unitate de cazare self-catering, astfel încât nu au existat probleme cu pregătirea aceleiași cereale pentru copii.

Ne-am avertizat anterior că cei doi copii mici acoperi, așa că am pregătit un pat de copii pentru ei. O cameră a fost deja pat, iar celălalt nu este bylo.na am întrebat de ce, ni sa spus că până de curând, a crezut că a fost o greșeală de scriere în ordinea în care muștele copil de 6 ani și 6 luni, așa că au pregătit un pat țarc pentru mici și un pat mare de 6 ani copil vechi. Dar, în timpul zilei, am găsit un alt pat de hotel Arena și a adus în al doilea număr, întrebarea a fost ischerpan.Manezh suntem cu adevărat mântuiți, cel puțin pentru copil în timp ce era posibil să se păstreze în același loc, nu se taraste.

Plaja suntem la aproximativ 100 de metri de hotel, nisip, paturi foarte curate soare, atât în ​​Europa, sunt plătite, dar am plătit pentru 2, plus umbrela, și a luat cinci și trei umbrelă cu permisiunea privitorului. Cum am explicat atunci că el a fost surprins de faptul că românul a plătit, în general, pentru că de obicei, fie într-un nerușinat nu plătesc sau vin cu umbrele și canapele lor, și, prin urmare, i se permite să împrumute mai multe șezlonguri și umbrele.

În vacanță în Creta cu două 6 copii lunare

Pentru copii, ne-am cumpărat în mod specific un bazin gonflabil unde apa turnat în mare și ei sunt fericiți în ea stropire, dar apoi au dat seama că în jurul piscinei există un nisip foarte interesant, care ar putea încerca să gust în liniște.

Prin urmare, din când în când am alergat la duș spele porci lor, care au fost în sus și în jos tot nisipul, apoi nisip-le și încercați obosit și ei doar se târî înainte și înapoi pe ea Turiști surprinzător ca două broaște țestoase mici.

Din moment ce am avut multe, se pare a mers de înot în mare și, prin urmare, orice inconvenient experimentat. Și când copiii au adormit pe plajă, atunci se pot bronza în condiții de siguranță.

Marea primele zile ale furtunii, copiii au reacționat cu precauție la acest lucru, fără tragere de inimă și a venit la apa, de fapt, noi nu insista ca nu a existat nici o teamă în viitor, în fața mării.

În vacanță în Creta cu două 6 copii lunare

Dar, să se relaxeze, de asemenea, noi nu dorim sa si am luat 4 călătorii pe care le-ar putea merge cu copiii, insula este, de asemenea, a vrut să vadă! Desigur că a fost mai ușor de faptul că am avut o mașină privată cu un ghid, și că nu suntem dependenți de mulțimile de oameni de pe autobuz, atunci când au vrut să se oprească atunci când ne-am dorit cina, când au vrut și cât de multe a vrut să înoate. Și tot turul se termină masa de prânz și înot în mare sau un lac. Primul tur am luat un sondaj care a început cu o excursie la orașul vechi din Rethymno, pe malul unde se află castelul Forteza, Dominând orașul la o înălțime decentă.

Vă recomandăm pentru a vizita lacul cu apă proaspătă, Lucky Qurna, care este la 25 km de locul Rethymno este foarte frumos. Lacul este situat în munți, și nu a văzut imediat drumul. Apa lacului este limpede și proaspătă.

A doua zi am avut un pasiv, ne-am relaxat pe plajă, plajă, înot. Și, din moment ce am luat tur a doua zi, apoi a doua zi ne-am îndreptat spre insula Balos. A trebuit să mergem pe feribot. Prima oprire a fost făcută pentru a vizita castelul, care a fost localizat 138 de metri deasupra nivelului mării. Cât de mulți pași a trebuit să se ridice, nu ne-a luat în considerare, ca doar ceva pentru a urca, nu a fost ușor, copiii au fost transportă oameni, așa că suntem ridicați ușor.

Tipuri de Desigur, există sunt foarte frumoase.

Sfotkalis despre steagul, deși a câștigat puterea și a început să se întoarcă la feribot.

În vacanță în Creta cu două 6 copii lunare

A doua oprire finală a fost făcută într-un loc foarte frumos. Apa are mai multe nuanțe. Trei dintre nava noastră a adus o mulțime de oameni, aduse la mal cu barca, dar cel mai nerăbdător, sărind peste bord, inotat la mal.

Plaja era roz și alb, a format un bazin cu apă cristalină gleznă, temperatura apei în acest bazin de 30-32 de grade, care se bucură stropirea în apă.

Un minus, nici în cazul în care să se ascundă de soare, ca nimic, dar umbrele sunt suflate periodic departe nu a fost vântul. Excursii au fost mulțumiți, pentru că a fost într-adevăr frumos.

La următorul tur ne-am dus la mănăstirea Mont Preveli, care găzduiește crucea, care tratează ochi și viziune se întoarce.

Manastirea Interesant, bine merita o vizita. O vizită la liber românesc. Femeile, de modul în care de la intrare a dat fuste și eșarfe pe umeri. Și apoi ne-au dus la laguna paradis Kurtalotis River.

Locul de amplasare este, de asemenea, foarte frumos, este un râu de apă dulce întâlnește copaci mare, de palmier, puteți vedea broaște țestoase,

dar a trebuit să meargă în jos 400 de pași în jos (și aceeași creștere.), și nu am putut, pentru că A fost un vânt foarte puternic care a purtat pur și simplu rupe, și se părea că nu cântărească nimic, astfel încât este ușor pentru tine de a împins marginea falezei. A fost foarte infricosator, și Ilyushka suspină atât de greu, se pare teamă că ne-am decis să se întoarcă.

Dar, odată ce a căzut prin tur, atunci ne-am decis pentru a obține noroc într-un loc frumos să înoate, care nu transporta turiști, în cazul în care grecii locale restul. Bay ne-a plăcut, foarte frumos au astfel de valuri mari, besilis ca și copii în ele, deci nu suntem cât de mult regret, că nu a mers în jos acei pași, pentru că avem o mare plăcere de înot în valuri, a făcut o grămadă de poze frumoase, deoarece locul este într-adevăr frumos.

În vacanță în Creta cu două 6 copii lunare

Ultimul tur a fost o vizită la Palatul Fest sau Palatul Festky.

Festa puțini turiști, fiecare piatră și fiecare pas aici-autentic minoice. Discul din Phaistos nu a fost încă descifrat - primul monument din Europa de scris găsite în Festa. Vezi de la Palatul muntelui, pe câmpia și kalasalnoe de munte impresie. Dar, din moment ce era foarte cald, copiii speriat și am plecat în curând site-ul istoric și a plecat pentru masa de prânz.

Am cinat în sat, care este faimos pentru sursa de apa potabila. Critica a mers chiar lângă insula Creta, ca în apă, nu este suficient de iod, oamenii devin bolnavi, dar eu trebuie să spun că apa este foarte gustos, am marcat cu apă și sa dus la cină.

Copiii noștri sunt deja puternic atât de obosit și a adormit pe drum, pe mâinile tale.

În vacanță în Creta cu două 6 copii lunare

Restul de zile de concediu ne-am petrecut în piscină, pentru că Marea furtună a fost din nou. Inota in mare nu a permis lucrătorilor de salvare, dar apa piscinei este încălzită la 28 de grade și copiii noștri iubit, am fost stropire, scufundări cu ei, încă nu în zadar, ne-am dus cu ei la piscina cu 2,5 luni. călători a adus grămadă de noi placere sa ma uit.

Trebuie să spun că copiii nu a fost mai ușor decât acasă. Ei au dormit in timpul zilei timp de două sau trei ore fără pauză, se pare că aerul curat de mare a fost bun pentru ei. Ei au fost atât de interesant este faptul că ei au stat în liniște în scaunul cu rotile și se uită în jur cu gura deschisă în surpriză.

Câteva seri ne-am petrecut de mers pe jos pe străzile vechi ale orașului venețian Rethymno. Structura italiană a orașului este păstrată în întregime, doar turcii au construit un far. Orașul este atât de confortabil încât nu am vrut să-l părăsească, și am luat cina aici, într-un restaurant foarte bun, iar copiii au adormit deja, în acest moment, în scaune cu rotile lor.

Când a venit timpul să spunem la revedere de la insulă, ne-am dat seama că două săptămâni este foarte mic, asa ca ne-am obișnuit cu noul loc, am deja știut cu toții, toți știm, și era greu să zboare acasă. Nu-ți fie teamă să ia copiii cu tine în vacanță, chiar și o astfel de mici, au adaptat rapid la noul climat, la diferenta de timp, a fost completat în timpul alocat pentru ei, deși diferența a fost 3:00 încă dormea, scăldat, respira aerul de mare, și totul a mers numai în beneficiul lor.

Copiii au avut o mare de timp foarte bine, chiar dacă ei încă nu-mi amintesc, dar ar fi foarte frumos să se uite la poze, și poate vor apărea chiar și ceva, și în memorie.