În Goa cu un copil

O săptămână înainte de zborul spre Goa limba copilul a inghetat la monumentul de pe stradă. doar lins și înghețat. Jerk, a rupt o bucată de piele, o mare de sânge, apoi într-o stare semiconscious pentru a apela o ambulanță, Departamentul de Chirurgie maxilo-facială. In acel moment am fost sigur că nu vom merge, pentru că Goa nu este cel mai bun loc pentru un copil cu o rană în gură, dar după 4 zile, pielea este complet recuperat, iar o săptămână mai târziu, nu era nimic pentru a reaminti una din acest coșmar. am permanent scăpa de bezna cenușie a străzilor Moscova și haine de iarnă plictisitoare!

Ingrediente: eu, soțul și fiul meu. La începutul fiului călătoria a fost de 1,4 luni. Greutate 13 kg) Hrănirea în întregime artificială. Alimente pentru copii a luat o mulțime de: sugari cutii formule), fulgi de ovăz, hrișcă! bagajele cântărit 55 kg)

Am cumparat cele mai ieftine bilete la Chiptripe (580u.e per persoană. Pe 2nedeli), în prealabil supravegherea mai multor opțiuni de locuințe, pentru că inițial nu au fost de gând să trăiască într-un hotel. Hotelul a fost nevoie de care ar arunca lucrurile, să ia un duș și du-te opțiuni de ceas .Putevki două săptămâni a obținut mai avantajoasă decât doar biletele, soțul meu a trebuit să se întoarcă la Moscova, am rămas cu un copil mic .Svoy bilet de întoarcere am vândut), a fost voucher foarte profitabil) ! trebuie să vii la tur ghid. societate sau companie aeriană reprezentativă pentru persoana căreia i se reeditat biletul, documente și bani, în reînnoirea Transaero costa aproximativ 50 de dolari. Anunțând vânzarea, am posta aici în Goa ru_ care doresc era plin)

Înainte de călătorie, lung a ales rucsac ergonomic, el trebuie doar să se relaxeze un pic Reuben, 13 kg pe mâinile sale deja grele pentru a transporta, cu o plimbare cu trăsura special nicăieri. IMHO scaun cu rotile este necesară numai în cazul în care copilul este foarte tânăr (nu a mers) și este deschis la întrebarea. În opinia mea, mai realist puteți călători în continuare cu un cărucior în Calangute și Morjim. rucsac nostru Pone Sunt fericit la 100%, cu curele din interiorul grilei, umerii lui nu a fost cald, copilul pe buzunar fund, atunci când se dovedește a ochiurilor de plasă rasstegivaesh-, pop și spate ventilate.

Principala întrebare pe care mi-a ocupat înainte de călătorie, acest lucru este ceea ce să se hrănească sclifosit în alimente pentru copii, bun în magazin, am găsit iaurturile (capsuni si mango), producția industrială și termenul de valabilitate fete 2nedeli ma învățat cum să facă brânză din lapte locală, un kurd, Lacy, toate legumele obișnuite acolo pentru noi, doar 100raz tastier fierte tocană de copii de legume, există, de asemenea, o fermă de pui, atunci când taie capul păsării, visceral și vă va oferi un sac în carcasă cald cu siguranță destul de plăcută, dar este singura modalitate de a fi sigur prospețime produs, chiftele fierte făcut supe și, pentru aceasta a luat cu un blender. Carnea de pe piață în Mapusa, dar văzând cum se blochează în căldură, cu atât mai probabil nu există nici un control veterinar pentru a cumpăra nu a vrut. Doar sucuri de băut, mânca fructe, papaya gustat copilul astfel încât în ​​fiecare dimineață ne sarutam mănâncă pentru micul dejun, și este totul deja emanat din nerăbdarea până când l-am curățat de semințe, doar fericit să mănânce mango, în beneficiul acestora, există mai multe tipuri. Farmaciile vinde copilul terci Tserelak la vârste diferite, cu diferite fructe și legume, hrișcă este în mod natural nu) În magazine există fulgi de ovăz, de gătit și pur și simplu cu lapte, a plăcut mazăre indian, ea o mulțime de tipuri de culori de la galben la roz și pregătește doar o jumătate de oră. Încă foarte pasionat de ind. mozzarella. întotdeauna proaspete și gustoase! (uite în frigider)

Medicamente și boala: aclimatizarea copilul nu a fost imunizat și nici nu am făcut-o, a marcat cu o valiza plina de droguri. Primele două săptămâni pentru a da copilului un prebiotic Enterol preventive tselyah- noi de apă, alimente, bacterii. Din ceea ce este util: smectite, Espumizan, Zelenka și iod în stilou pâslă vârf (mai bine pentru 2 bucăți), BF lipici pentru a sigila rana, supozitoare Nurofen și sirop, unguent după mușcături de țânțar (Psilo balsam), care nu ar fi zgâriat. Enterofuril, termometru electronic. Orice altceva este acolo, cu atât mai mult că boala locală nu este tratată cu medicamente noastre, cu produse farmaceutice acolo bine! De probleme acolo-noi toți, la rândul său a luat o infectie intestinala (bine suntem adulți, dar pentru copil am fost serios speriat, el a avut o temperatură de 40g, diaree lui it.d.Posledstviya după this- formarea puternică de gaz. Espumizan folosit tot. Acesta este tratat din nou numai medicamente locale, asigurați-vă că pentru a face înainte de asigurare de călătorie. am făcut-o în continuare o lună și jumătate din Rosno, care este în valoare de cel puțin o mie., în general, astfel de acțiuni, sunați la tel. specificat în asigurarea de cupon (este mai bine pentru a face o copie a documentației Tovarășul), o copie a asigurării trebuie acordată medicului. Pentru tine de a veni un doctor, un foarte frumos vorbitor de limbă rusă indian, care a studiat în România și are o soție rusă și fetița, el vă prescrie medicamente și totul se explică în detaliu și liniștitor. Am mers pentru două zi, dar, desigur, plăcut mici (în general, nu este necesar să mănânce la shekah., care ar hvatanut kishechku, de altfel, prietenul meu a mers la această vară într-un internat din Soci, cu copilul, nu toți copiii au luat niște un fel teribil de kishechki și copilul ei aproape o jumătate de lună sunt culcat pe o picurare d. (Un alt medic sfătuiți să nu se implice în creveți, a declarat că acestea pot provoca probleme grave, până la gută, și asigurați-vă că pentru a curăța intestinul negru, care este situat pe partea din spate a creveți. tk există orice cacao (

Alimente în shekah am ales nis plaja cal negru, și a mâncat aproape întotdeauna acolo, îmi place salata cu ton si diferite tipuri de nudels, copilul cu plăcere mâncarea tortilla cu branza, bautura Lassi cu suc. În apropiere în pat Rock meniu mare și carne de bine gătită, mai ales miel .tak fel de gustoase a fost în „mintea“ cafenea română, băieții au un excelent prăjituri cu brânză, piure de cartofi cu chiftele de pui, supa si multe altele toate vkusnyashek, foarte rău că în acest an, ei nu vor să deschidă (

Plaja și marea: a fost foarte interesant modul în care copilul reacționează la mare) a concurat prima acolo ca un nebun, tata abia a avut timp să-l prindă. În fiecare magazin, puteți cumpăra sovochki-matrițe pentru nisip, mare, de multe ori nu strună bazine mari în care malyshnya fericit impotmolita.

Ashvemskom-ne pe plajă au fost de aproximativ 5-6 mame cu copii de la 8mes do4let, altcineva a venit -uezzhal. Apropo, pe plaja Morjim mai multe familii cu copii. Cel mai greu lucru a fost să explice copilului că nisipul nu este în valoare de a mânca și conduce periodic în tenechek cățeluși. Cea mai mare selecție de gadget-uri gonflabile pentru copii am văzut în districtul Bagh.

Pe mare trebuie să fie foarte precaut, de mare în Goa este foarte înșelătoare, pictura, practic, o astfel de perioadă lungă de timp este mic, du-te apoi Stupenko valuri nu este mare, apoi, din nou, o mare netedă. Așa cum ne-am decis să înoate prietenul meu, a fost ca merge la plaja de la plaja la cafenele Ashvemskogo Zu, în restaurantul anti-tibetan, am decis să înoate într-o serie de valuri și înota în mare calmă. Prietena mea Masha, între timp, este deja navigat peste valuri, m-am simtit ca am bănuitor departe de țărm, și așa mai departe eu peste poartă, am plâns prietena, dar ea nu a văzut sau auzi-mă. Am fost cuprins nu cu un sentiment plăcut și gheare rece cuprins stomacul. Știu că aproape toți indienii nu știu cum să înoate, precum și plaja era aproape goală, salvați mine nu era nimeni. Doar a face o rezervare, eu înot nu este rău, dar apoi înot, ca de obicei. Nu am putut mișca, și sa împotmolit într-un singur loc mai departe și mai departe de țărm. Am început să obosesc și panică a fost în creștere ..., m-am întors la locul ideii că am fost singurul copil al părinților săi, și modul în care corpul meu va trece cu răceală în țara sa natală, copilul meu singur într-o țară străină și va rămâne un orfan .Sobralas și bras înotat, direcționând mișcările corpului sacadat , a plutit pentru o lungă perioadă de timp, când m-am simțit în partea de jos a picioarelor sale, am inceput sa atingi ceea ce ar putea întâmpla, venind pe uscat pe picioare șubredă, am ajuns la un prieten, ia spus ce sa întâmplat, mi-a spus că nici măcar nu a auzit ce am fost tipa, a comandat un râu curat m .vypila înghit și apoi încă o săptămână nu a mers la mare, la toate. Este scris în astfel de detaliu, pentru că era convins că acest lucru nu se va întâmpla cu mine vreodată! (

Animale: cel mai mult Sunt turbați Goan tantari mutanti, ei nu se tem de nici un fumigators (Acestea sunt deosebit de activi la apus de soare în prima zi am intrat în casă, acoperișul a venit în galop pipi de maimuță și a fugit.) După cum se vede în apele de mică adâncime ale unui skatika mic. el a navigat imediat ce am văzut câmpul furtuna văzut beached șerpi mari și mici, de mare și negru-alb, dar în apă o dată. Soțul cum a condus pe Motyka în toiul satului hindus a văzut un șarpe pe drum, ea sa ridicat și a deschis capota, soțul ei tras în cealaltă direcție. Încă o dată galopat lăcuste gigant, și de mărimea palmei unui om, verde luminos, la început am crezut că a fost o pasare) Porci, pui, gărgărițele, câini precum și întotdeauna și peste tot.

Motik: Este prima mea dragoste mare și nevoia de a fi sincer era sigur că nu se întoarce pentru a conduce, deși pentru o lungă perioadă de timp eu conduc mașina. Când a plecat, soțul meu pe ultimul detaliu zi mi-a arătat cum să conducă, în cazul în care să faceți clic, și t.d.Uezzhal vecin mi-a lăsat Motik lui, o Honda roșie, mai întâi a mers în sus și în jos 200 de metri pentru amuzamentul vecinilor indienilor, și apoi a mers cu o prietena la Arambol , după alungare-se în Mapusa pe piață și în ziua de piață) cu copilul în rucsac în sine nu încerc să călărească pe moto. De îndată ce este distractiv de 150 de rupii pe zi, am luat doar o lună, adică 100dollarov luni. Din fericire, n-am căzut, dar a fost întotdeauna un trusă de prim ajutor în portbagaj.

Babysitting: mulțumesc ceruri, am fost foarte norocos! În primul rând punerea în sus anunțurile privind posturile, rezultatul este 0 (Assisted ru_goa din nou, napisla post aici care are nevoie într-adevăr o dădacă, și i-am spus fetei (mulțumită Olga-Flying Duck), care pleacă după 2 zile și a eliberat asistenta hindus. Am vrut inițial bona indusku- un catolic, mama mea asistenta mea trăiește în Ashvem, și ea în Mandromanse (piața Mandi).

Nici măcar nu au un frigider (b.u.shny lăsând cumpărat frigiderul ei, ea a fost fericit!) Nu știu cum să trăiască în această căldură, fără refrigerare, la toate. încă strică acest moment. Îmi place să-i deda, cumpărat-o cămașă frumoasă, haine pentru copii, a dat bani în plus, cumpăra pungi de produse, cred că în afara sezonului a vieții lor, în general, staniu oameni simpatici In general hindușii, probabil norocos, doar oameni buni intra mai repede în felul meu. Copil mers calm hindus foarte negru, dar nu ar merge atât de liniștit la omul românesc. ei au un fel de putere speciala.

Rezidențiale: Mulți oameni întrebați despre pană de curent, bate periodic, dar nu am fost niciodată mai mult de o oră, congelator și acest lucru este destul de adevărat, care ar fi decongelate. Nevoie de o lumânare și o lanternă, toate feluri de mâncare pot fi cumpărate la fața locului. Puteți lua containere acasă sunt bune, normale observate doar în Mapusa. saci mici rola pentru scutece folosite, deoarece căldura începe rapid să miros și este mai bine să aruncați.

Cumparaturi: Sunt un Shopaholic cu experiență, dar în Goa despre acest lucru nu a alerga într-adevăr departe atunci când stăpânit Motik a călătorit de mai multe ori pe piață în Mapusa, în cazul în care vă puteți cumpăra haine pentru copii, uneori, vin peste nu este lucruri foarte rele și firmele din întreaga tricotaje de vară pentru fiecare copil (pantaloni scurți, chiloți maechki- tricou) pot cumpăra acolo. selecție deosebit de mari pe femei devchenok le puteți cumpăra tricouri și pantaloni ușor de purtat în Goa, tarife de la 35 la 100 de rupii pentru fiecare element) .tak, de asemenea, în cazul în care puteți cumpăra orice ustensile în casă, saltele, 150-200rupy cuverturi de pat de culoare, legume și fructe , saci de călătorie și multe altele lucruri.

Declaratie favorit: Goa este locul perfect pentru a ocupat ei înșiși, fructe, sucuri, nu dieta myasa- excelent la dieta. Pe parcursul ultimelor luni a mers (eu nu pot rula) în fiecare zi de mers pe jos rapid-rapid, ruta Ashvem- Arambol și Ashvem - Morjim, jucător, muzica frumos, mare frumos la picioarele lui. Beauty) Esche3 săptămână într-o cabină plajă făcut masaj greu ca scop reducerea Zhirkov pe. picioare, stomac, tambur, acesta este în valoare de plăcere 450rupy-1.5chasa, a huenky, dar indusik foarte puternic. curs de masaj thailandez inferior, dar eu sunt fericit cu efect, nici un ingerințe nu a fost nici măcar o dată. Întreaga vacanță se gândea la orice abordare din partea a cursuri de yoga, dar nu este crescut împreună poate speria experiența negativă vechi, chiar și la Moscova a venit la cursuri de yoga și predă la o dată a încercat să pună toată lumea în headstand.Suport, pentru a spune cel puțin, că am nu a fost pregătit pentru asta.

Aș vrea să intre în Hampi, dar bolnav imagina o excursie acolo cu un copil, vreau să călătorească în statele vecine, a se vedea mai puțin turistice India.

Dacă cineva a continuat să ceară să meargă cu copilul sau no- să răspundă în mod neechivoc DA! mare de aer curat, fără întreprinderi dăunătoare, fructe și legume proaspete, frumoasa mare în schimbul rece de iarna!

Vă sfătuiesc pe toți care zboară cu copii să se înregistreze on-line plan, mai probabil, că va fi un loc bun.

Medicamente: Zelenka în balon
Anul trecut a fost o infecție streptococică en-gros începe ca pryshechek, apoi divergent krugamii formează o rană care crește de captură foarte simplu și copii și vzrolym suficient pentru a avea o „gaură“ în immunitete.Samoe trist că este imposibil să se spele și scalde în această boală. și în ceea ce privește prakticheskine Goan climatice realno.U vecin focarele au fost chiar băiat din Romania pe capul (doriți să sperii .Nu pe nimeni, doar aspectul a ceea ce nu se înțelege fenomenele mai bine să se știe că delat.Luchshe ia unele mai multe medicamente ssoboy, care nu este pentru toată lumea aveți nevoie este acolo: 1) fukortsin (ceva de genul chestii verzi, doar roz), Zelenka (fără stilou și butylek) vodoroda.2 perk) Unguent "Baneotsin" și pulbere "Baneotsin". Și aspectul estetic (spre deosebire de fukortsinom) și atunci când crusta va începe să se usuce, lăsând doar unguent, aceasta nu formează un cruste Ranque.
3. „Triderm“ -ona, în general, din mai multe nenorociri
4. unguent levomitsitinovaya sau levomikol (l antibiotic)
și asigurarea de răspundere civilă pentru întreaga perioadă de ședere)
Prima noapte la sosirea copilului a avut o febra de 39,4, trebuie să aibă aceeași temperatură de sirop srazu.Vrach pentru asigurare a venit a doua zi seara, se face referire la virusul musonic, dar cred că a fost aclimatizarea.
Asigurari de anul trecut a fost mai bună în Reso, adică la medic vorbitoare de limba rusă cu Rosno nu mai funcționează.

Din Ivy, foarte informativ, vă mulțumesc. Goa, am întâlnit o femeie tânără care timp de trei ani consecutivi iernat cu sonny sa la Arambol. Băiatul a fost de 3,5 la momentul respectiv. Tăbăcită pentru a ticăloșie, înot și se arunca cu capul ca un pește! La aeroport, ea laminate două mașini cu (bagaje 40 kg pentru două persoane) lucruri, plus un cărucior de zi cu un copil de dormit, de aspectul intimidant. Ne-am așezat lângă în avion, am mult timp de ore de zbor am ascultat povestea ei despre viata pe plaja, au mers la Hampi cu autobuzul. Este neobișnuit și rece.

Vă mulțumesc) am scris acest post pentru cei care se îndoiesc mame)
Iubitor Europei trece imediat la întreb poveștile de groază despre GOA)

Sunt un fan al Europei, dar, de asemenea, Asia, cum ar fi cel puțin :) Oh, imaginile postate cu Lyalko! rece.

Ivy, ai terminat! Un sfat foarte util. Chiar a vrut să crească copii - și să decoleze în Goa :-)
Spune, după prima călătorie a copilului au dispărut toate problemele asociate cu lipsa de vitamina D?