Herceg Novi (Herceg Novi), atracțiile noastre de revizuire, plaje, preturi

Herceg Novi (Herceg Novi) - unul dintre orașele stațiune de pe coasta din Muntenegru, și că este ceea ce am ales pentru primele trei zile de vacanță de la mare. Herceg Novi este situat în apropiere de intrarea în Golful Kotor frumos, pe care ne-am dorit cu adevărat să vadă. Soul a cerut aventura, dar a sosit în Herceg Novi, am început viața monotonă și turiști leneș.

Dar altceva este greu să vă imaginați aici: tot orașul consumat de hoteluri, digurile pline cu restaurante, și nu au nici o alegere, ci să joace după regulile propuse - pentru a merge la înot în mare, apoi stau în restaurante și în seara du-te la mall. Aceasta rutina este familiar pentru oricine care a odihnit vreodată pe mare ca turist tipic.

Plaje în Herceg Novi

Plajele din Herceg Novi beton sau pietriș. Îmi place „piatră“ plaje, deoarece apa de la aceste plaje deosebit de transparente, și doresc să se scufunde, dar iubitorii se întindă pe plajele de nisip din Herceg Novi și Golful Kotor nu va veni pe placul lor.

Herceg Novi (Herceg Novi), atracțiile noastre de revizuire, plaje, preturi

Fasie de plaja, este destul de îngust, astfel încât a doua zi va trebui să îndure proximitatea altor călători în orice moment.

Nu doresc să se așeze printre multe trupurile goale, ne-am decis să meargă la cel mai îndepărtat, plaja de vest, în cazul în care Herceg Novi curge lin în orașul învecinat Igalo. După ce a trecut un drum lung, am ajuns în cele din urmă în destinația.

S-ar părea o vedere frumoasă la mare, în locul - cald și puțin adâncă. Am fost gata să înoate, cum să ne părea mai multe organisme gol! Sa dovedit, nu numai că ne-am dorit să scape de mulțimile și nudisti locale au ales plaja lungă „sălbatic“ în Igalo.

Pentru a nu ofensa nudisti îmbrăcat punctul său de vedere, ne-am grăbit să plece, dar a auzit vocea bătrânului ne cheamă. „Fetele, răspândirea înapoi“ - am întrebat nudiști bunicul ...

Herceg Novi - orașul de relief, el urcă în sus pe deal.

Herceg Novi (Herceg Novi), atracțiile noastre de revizuire, plaje, preturi

Dacă trăiești așa cum facem, în partea înaltă a orașului, apoi la plaja pe o bază de zi cu zi va trebui să meargă în jos numeroasele scări, și apoi o urcare lungă și obositoare înapoi.

Noi chiar citit o recenzie supărat din Herceg-Novi, se citește astfel: „Am venit să se odihnească cu familia, dar în schimb am avut în fiecare zi pentru a urca pe scări! oraș teribil!“.

Noi nu am experiență astfel de emoții negative, pentru că exercitarea este benefic pentru sănătate, și de la balconul nostru în partea de sus o panorama a orasului, care nu ne-am primit obosit să admire (în contrast cu gazda mătușa Sonya - zilnic ferestre cortina si balcon).

Herceg Novi (Herceg Novi), atracțiile noastre de revizuire, plaje, preturi

După o baie de dimineață am început să se plimbe de-a lungul mării, în căutare de o cafenea plăcută. Uneori ne-am mutat de la o cafenea la alta fără a găsi ce altceva să se ocupe în mijlocul unei zile fierbinte.

Cele mai multe dintre toate ne-a plăcut acest lucru, cu un meniu extravagant:

Aici chelnerii au fost frumos și modest, spre deosebire de alte locuri unde ne Ogle sau Whispering erotic «Fetele mele ...».

Atracții Herceg Novi

Seara am explorat orașul și toate atracțiile sale.
Pe piața centrală a orașului este unul dintre simbolurile Herceg Novi - turnul cu ceas Sahat Kula.

Herceg Novi (Herceg Novi), atracțiile noastre de revizuire, plaje, preturi

Du-te pe scări, prin porțile turnului cu ceas, te afli într-o zonă în care Biserica Sf. Arhangela Mihăilă.

Pe Internet este de mers pe jos o declarație că biserica a fost transformată într-o moschee în timpul Imperiului Otoman. În acest ușor de crezut, uita la Attached „minarete“. Numai inconvenient este faptul că țara a obținut independența față de turci în secolul al 17-lea, iar biserica a fost construită numai în 20 ...

Forte Mare:
Herceg Novi (Herceg Novi), atracțiile noastre de revizuire, plaje, preturi

In timp ce noi fotografiat castel la vedere a fost un om, care este blocat pe porțile de blocare ale unui conac. Omul a observat că se uita la el, și apoi ne-a invitat să vină. „Muzeul!“ - a spus el.

Mergând în subsol (și de conducere departe gândul că suntem ademenite maniac lor vizuină), am ascultat povestea ghidului. Sa dovedit că suntem în casa unuia Rumyniyanina care se consideră un artist și chiar a organizat propriul său muzeu. Poate că aceasta este o celebritate locală, pentru că chiar și gazda noastră mătușa Sonia ne-a dat o carte despre rusă în Muntenegru.

Herceg Novi - este, desigur, oraș la malul mării drăguț și plăcut. Dar, dacă nu găsiți nici o experiență specială interesant, în a doua zi de aici devine plictisitor.

Preturi Hereg Novi

Și tu, de asemenea, așa cum am fost doar pe mare sau interioare și de a urca?

Avem două săptămâni de plimbare Muntenegru, a încercat să se uite peste tot), mai ales de bine îmi amintesc de un lac uimitor în munți .... este numit Lacul Negru, pe fondul unor vârfuri acoperite de zăpadă de munte se pare fantastic de frumos! Deasupra lacului se ridică cel mai înalt vârf din Muntenegru - Bobotov Kuk, înălțimea 2522 m și până când mergeți la zona, de-a lungul drumului de serpentine înguste, trecut satele de munte -. O grămadă de afișări)

Wow! Trebuie să mergem, muntele este întotdeauna impresionant!
Vă mulțumesc) Noi, de asemenea, în cazul în care mâinile și du-te până la rapoartele, cu atât mai puțin decât de dorit ...

Uneori banale, nu suficient timp.

Și noi suntem în Herceg Novi au fost în trecere, și tocmai la timp, că cetatea Kanli Kula face o fotografie de autobuz. Muntenegru, deși nu a fost prima țară am vizitat, dar foarte mulțumit. Timp de 12 zile, nu am avut timp să viziteze toate locurile pe care ar dori, deci cred că să mă întorc.

După cum toată lumea îi place Muntenegru :) Aici și în imediata apropiere a Budva Rumyniyane cumpăra întreaga proprietate!

Din câte știu eu, această situație a fost acolo înainte, Rumyniyane cumpărat de proprietate, hoteluri construite și așezări cabana. Dar în urmă cu câțiva ani, entuziasmul sa încheiat. Chiar există un număr de neterminat abandonate.