Fie că toate stiuca în iarbă!

Pike, toate în picioare în iarbă. - foarte des o astfel de declarație poate fi auzit pe malurile pescarilor, după un pescuit fără succes. Am, de asemenea, sunt de acord cu acest lucru pentru o lungă perioadă de timp, se întoarce acasă fără o captură. Și, trebuie să recunosc - au existat unele consolare această deznădejde. Asta e rece, toamna iarba, stiuca va veni - și apoi etaje! Deci, cred că foarte mult și de așteptare pentru acest moment, asta e doar problema este că încă nu este posibil să se aștepte.

Când vine momentul, nu se poate ști, pentru că apa trebuie să fie acoperit cu gheata. Dacă luăm în considerare iarna noastră ciudat, atunci mă îndoiesc că o astfel de retragere are loc stiuca.

Confirmarea câteva sezoane, atunci când stiuca sări în stuful la ÎNGHEȚULUI. Desigur, mult depinde de locație, dar dacă luați nostru Seversky Doneț, de exemplu, în zona bazinelor hidrografice, există o astfel de situație se repetă de mai mulți ani deja. Nu putem spune că, dacă stiuca în iarbă, atunci nu va ajunge acolo. Există o mulțime de metode și momeli pentru prinderea acest lucru, dar nu vorbim despre asta.

În acest sezon, am decis să nu pentru a prinde în tufișuri. Am vrut să verifice care sunt capturile, în cazul în care numai pentru a prinde pe apa deschisă, nu departe de înot în golfuri și alt loc năpădit. Sincer, am decis să fac toată stiuca în picioare în iarbă sau nu? O astfel de experimentare se face cel mai bine în locuri în care zonele de albie cu găuri laterale cot cu tot felul de golfuri de mică adâncime prea mare. Acest lucru, mai presus de toate, inundații ale râurilor și părți superficiale ale rezervorului.

puteți obține destul de succes Statisticile cu privire la aceste intervale cu privire la care este cea mai eficientă strategie. Pescuitul în fluxul, desigur, trebuie să înceapă cu un studiu al topografiei de jos. Pentru a face acest lucru, un bun ajutor este mai solidă. Dar dacă nu există nici un sonar, apoi găsiți gaura pe river nu va fi mult mai greu. Mai ales aici, pe Seversky Doneț, în cazul în care sunt cunoscute toate găurile, dacă vă deplasați în mod regulat într-un singur loc. Este mult mai dificil este cazul rezervorului. Aici, chiar și în prezența sonar pot petrece o mulțime de timp pentru a studia fundul mării. Dar vreau acest articol pentru a vorbi despre prinderea-l pe râu.

Fie că toate stiuca în iarbă!
Ideea de capturare pe adâncime a venit la mine o vara destul de spontan. Refuzul de capturare în iarbă a fost cauzată de două motive. Primul - este dimensiunea trofeelor ​​în sine, astfel încât există o stiuca foarte bine. „trofee“ 200-300 grame nu sunt încurajatoare. Iar al doilea - doar obosit deja, nu există nici o noutate.

Am ieșit de pe pistă și a decis podzhigovat. Nu pot să spun că am făcut-o prima dată. Dar, în locul unde am prins, dintr-un punct de vedere tactic, a fost în mișcare greșită. Nu mă refer la curentul principal, la toate, și care se întind special al râului, unde vin frecvent. Din moment ce toți prietenii mei persistat la stuf de pește și apă crini țărm, concurenți am aproape nu a fost. Cu toate acestea, rindeluirea periodic barcă cu motor aproape de un pic iritat. Începând cu al treilea „Predator“, am început să pescuit sistematic secțiunea fluvială. Adâncimea pe linia a fost o medie de 5 metri, la gropi a ajuns la 11 (maximul pe care a înregistrat sonar).

După o oră de dzhigovaniya clasic ma sunase acest lucru a fost un pic enervant. Apelurile de la colegii care pescuiau golfurile, starea de spirit nu sa îmbunătățit. Ei au avut deja cel puțin o coadă. Singura consolare este că toate acestea au fost stiuca mici. Am decis să schimbe tactica un pic. În primul rând, am vrut să scape de la zero, și m-am dus pe un mikrodzhig dovedit. El a continuat distractiv de pescuit. Turnarea a trebuit să fie făcut împotriva cablarea de curent - ușor în diagonală în raport cu canalul.

Singurul lucru care este un pic enervant, este o momeală picătură lungă. Aceste trei grame, am aranjat tvisterkom mannsovskim, a ajuns în partea de jos a 8 secunde sau mai mult. a avut în mod constant de a alege din cordonul ombilical moale ca momeală pentru mine alezajului. Biban ciugulit bine, dar principalul lucru - „procesul a început.“ circulație constantă de-a lungul râului reflectate în bibanul musca. Efective de marinar oi în picioare în apropiere de coasta de pe margine, direct din adâncimea canalului Intepaturi aproape nu a fost. Cu toate acestea, uneori peste cazuri de până la 150 de grame.

Rafting în groapă, am decis cu atenție pentru pescuit pe. Groapa era pe turn, iar adâncimea a fost de 7 metri. Ancorat aproape de stuf, el a început să-l pescuiască în fiecare. Am aruncat groapă și de a face cablajul din unghiuri diferite. Biban a fost îngrămădite și ia-o, pentru cea mai mare parte, la creșterea momeală din adâncuri. Mai mult decât atât, drop-off a fost destul de rece, iar peștele a fost de aproximativ mijlocul standului.

În după-amiaza vântul a crescut și pentru a controla momeala a trebuit să mărească greutatea suportului de. În caseta am găsit un cap de 10 grame cu №2 croșetat. Aceste capete de jig au fost la mine pentru o lungă perioadă de timp, încă nu a putut găsi o utilizare pentru ei. Cât despre mine, au avut un cârlig destul de mici pentru această greutate. Ca urmare, echiparea cu un Twister de 5 cm, am renuntat. „Wand“ a avut, de asemenea, să se schimbe într-o mai puternic. Pentru aceste scopuri, eu iau întotdeauna cu ei în corabie, cel puțin două filare. De fapt, nu-mi place să tastați o mulțime întreagă de unelte și de momeală, dar în această situație, am decis să utilizeze la maxim arsenalul tău.

Pentru „mikruhi“ am folosit „Tim Sabaneev“ stestom 0,5-6 grame, iar pentru greutati mai mari a luat „Banaks Ultra“ 2-11 grame. Ca urmare, al treilea turnare atunci când trece momeala sus standul de abrupt, urmat de o lovitură puternică. După o scurtă știucă vyvazhivaniya 1,5 kg a fost plantat în Kukan. Imediat după cinci aruncări, urmat de un alt muscatura puternica - de data aceasta a luat o stinghie despre grame per sută. Okun a luat momeala aproape cele mai multe barci. Mai degrabă, el a urmărit-o din adâncuri. După aceea, cu trei mai mult bas a luat momeala în standul de mijloc. Toate acestea au fost două sute de grame, nu mai puțin. În mod clar, și biban și știucă pe o muscatura mai mare a provocat înlocuirea momeală - o creștere a greutății și dimensiunilor sale.

Fie că toate stiuca în iarbă!
La astfel de locuri mai mult depinde de direcția de cabluri. Am schimbat apoi locul lui, a făcut aruncă o abruptă scădere-off, după care a fost momeala de adâncimi de o recuperare buna.

Cu acest fir mușcături au fost mult mai mici, pești ciugulit mai fină. Am condus un pas momeală clasic. În opinia mea, un pas - este circuitul cel mai versatil. Am încercat o mulțime de cabluri opțiuni de viteză, dar cele mai eficiente am găsit întotdeauna uniformă pasul trei bobina rândul său, pauză, atingeți în partea de jos. Dar când dzhiguesh în groapă, este necesar să se simtă o parte din modul în care momeala vine. Pe o coborâre lină, am lucrat ca bobina uniform; a început o ascensiune puternică, iar apoi a trebuit să facă un ritm mai rapid, iar pauza la scaderea a fost mult mai mic. Rezultate foarte bune pe astfel îngrămădite abrupte aduce tija de animație, mai degrabă decât bobina - a făcut explozii accident vascular cerebral tija de momeală. Principalul lucru valoarea optimă Găsește-a cursei de amplitudine a tijei. Dar trebuie să fie determinate experimental fiecare pentru el însuși. momeală timp de cădere nu trebuie să fie mai mică de 1,5 secunde.

Pauză după ce am atinge partea de jos, la un nivel minim. Este foarte important să se „lipi“ fixate în mod clar în partea de jos tactil. Bites apar cel mai frecvent in toamna, iar cel mai important lucru - pentru a vedea și de a simți acest moment în timp pentru a face tăiere. Pe râul este deosebit de important, deoarece greutatea incorect potrivire face momeala mai puțin atractivă. În cazul în care nu este suficient de severă, transporta peste. În acest caz, jocul de silicon momeală este distorsionat sau dispare cu totul. Personal, încerc să rezolve un pic mai bine cu greutatea de a mai clar simt cablajul.

Unele prind spinning, evitând contactul cu partea de jos, pentru a minimiza trageți și, în consecință, pierderea de momeli. aproape întotdeauna încerc să fac cablajul la partea de jos. Este mai bine să utilizați un locuri deosebit de puternice decuplata de montare pe cârlig de cauciuc și momeală se efectuează încă la contact permanent cu partea de jos. Bites într-o astfel de pescuit va fi întotdeauna mai mare decât atunci când pescuiesc în jumătăți de ape (uneori, desigur, există și excepții).

Gear ar trebui să corespundă metodei de pescuit. Tija trebuie sa fie rapid. În general, pentru jiguri de pescuit, filare la cerințe mult mai mare decât atunci când pescuiesc, să zicem, platane și linguri. Nu se va lista aici modele care sunt potrivite pentru acest tip de pescuit filare. O mulțime de ei, iar alegerea pe care o face, in functie de abilitatile si dorintele tale. Se poate observa că la scări mari mai ușor de a urmări de cabluri, și rezultă că pentru un dispozitiv relativ greu este mai ușor de a găsi o tijă adecvată în clasa de buget decât mikrodzhiga.

Silicon, pe care am aplicat, a constat în principal din „Hangar mannsovskih“ și 5-santimetrovyhtvisterov. Mai mult decât atât, dimensiunea, în opinia mea, este cel mai versatil. Se ciugulesc perfect și biban, și o știucă foarte mare. Când m-am stabilit de-al treilea „Predator“, știuca aproape Peck și biban și au dispărut cu totul. Majoritatea lucrătorilor culori au fost lumina verde, „caramel“ și „Ultraviolet“. Cu toate acestea, „shedy“, locul de muncă mai bune culori „lubrifiant“ în versiuni diferite (roșu, verde paiete). Cel mai important lucru în această situație, mi se pare, mai importante sunt mărimea și instalația electrică, nu culoarea.

Deoarece capturile sunt adesea prezente biban, nu am pus-o lesa de oțel. Zgarda utilizat diametrul flyuorokarbonovy de 0,24. În ceea ce privește reducerile, acestea au avut foarte puțin. Dar ce pot spune sigur este faptul că mușcăturile lesa de oțel a fost un ordin de mărime mai mică. Dupa lesa vyvazhivaniya pike preferat imediat înlocuit. Acest lucru devine clar dacă să-l examineze cu atenție. Uneori este suficient pentru a petrece o lesa cu degetele pentru a simți bavurile care sunt lăsate de dinții stiuca lui.

Dar eu nu iau niciodată din acest punct de mai mult de două știucă sau biban 4-5 bun. Aceste locuri trebuie să se acorde „înainte“, după prinderea câteva cozi. Destul de un alt lucru, dacă ai pus pe un loc dovedit, nu ai primi nici mușcături. Aici trebuie să avem de a experimenta cu momeli și cabluri. Cel puțin, nu dau doar în sus și se lasă. Uneori, în aceste situații, am salvat peredneogruzhennye platane. În propria noastră experiență, am devenit convins că peștele este întotdeauna în astfel de locuri. Oricum, aceste diferențe marcate de adâncime nu este necesar să se priveze atenția. Ce locuri valoroase de lucru bine pe tot parcursul sezonului.

Pentru mine, am găsit o alternativă excelentă pentru pescuitul în tufiș. Comparând capturile lor din capturile prietenii pescarii care pescuiesc în stuf, am ajuns la următoarele concluzii:

• în primul rând, pe găurile de pescuit și îngrămădite aduce trofee mai mari;
  • în al doilea rând, capturile sunt prezente în afară de știucă și biban biban;
  • În al treilea rând, uneori, acest lucru este de pescuit mai confortabil. Sunt de acord, cu rafale puternice de vânt dzhigovat mult mai convenabil decât să înoate în stuf și demantelarea aborda după un alt deget de la picior.

Desigur, există, de asemenea, minusuri. Este, după cum am spus, un număr limitat de locuri foarte interesante. În plus, aceste locuri de muncă încetează rapid. Prinderea jiguri îngrămădite în gropi și pe numărul de cozi tiuci am pierdut întotdeauna tovarăși, care au vânate în mod tradițional pentru „travyankoy“ în apă puțin adâncă, dar stiuca mea a fost întotdeauna mai mare. Și mai mult, în general, a fost un bonus suplimentar sub forma unui biban destul de bună.

În orice caz, ar trebui să experimenteze mereu și vă va recompensa capturi bune. De asemenea, nu uitați să lăsați peștii mici (cel puțin, nu au case să argumenteze despre cine este să-l curat). Lăsați-l să rămână în apă și crește. Poate să vă și întoarceți aceeași, doar de data aceasta un trofeu important. Nici tu coada solzi!