Blogul lui Depeche Mode

Bună ziua. În cele din urmă colegii, din vacanță și are un minut de rezervă pentru a vă dezabona.

De data aceasta pescuit împreună sâmbătă. vot general (de trei ori schimbat locul) a decis să își încerce norocul pe așa-numitul loc de „două ape“. În ultimii 3 ani am pește, dar numai în timpul iernii, am fost acolo cu Andrew. Dar, din cauza localității rapoartelor nu a fost, și plouă în mod constant au decis să nu plece mai devreme - că, deși era clar unde să meargă. Departe de Creek am depășit Chevy-Niva.

Fără incidente în nici un fel - Altai Club de pescuit

Am fost de acord să mergem împreună, dar nu a făcut-o

Băieții încercați să atașați amortizorul rupt-off

Și nu am de ales decât să se supună pentru a le da orice set de instrumente de vecinătate fota
Fără incidente în nici un fel - Altai Club de pescuit

În general, și nu atașat (echipament de gaz instalat anterior rece și-a făcut propriile ajustări)
Țărm am ajuns după-amiază destul, dar un vuiet vesel. Și a decis, la 2 apa nu se rupe și du-te la Jubilee
Pompată (la acel moment sa dovedit, în general, toate foarte rapid și high-tech - ca asamblarea și dezasamblarea barca) și du-te la punctul în care anul trecut am fost un pic pleava. a avut deja câteva bărci pe apă. Un leschatnik. și o pereche de spinning. Anchor și du-te! Casting pe al 10-lea muscatura foarte clar (așa cum am pierdut deja un suport.)
Fără incidente în nici un fel - Altai Club de pescuit

Și chiar în comparație cu mine și Shchupak mici, dar este destul de edovoy și se află în Cook.
Momeala descrie cred că are nici un sens. Dar pentru o lungă perioadă de timp iau marfă - Am început cu 20, și sa oprit la 14 de grame. Ei bine, cred că acum călca în picioare.
Și într-adevăr, musca din nou, a condus la 10 curți și adunare. Cred că - acest lucru se datorează offset. Pune-un alt Basik pe dublu - musca din nou și din nou pokatushki și colectarea. Andrei, de asemenea, o mușcătură fără a continua.
Apoi, au existat permutări de schimbare momeli - dar toate în zadar.
Cel mai distractiv pe care le într-o astfel de grabă să navigheze - au uitat la mal net de aterizare și mâncarea mea. Un Tsaki ca motor electric în nostru, apoi marș spre mal era echivalent cu capătul de pescuit. Ei bine, lângă un pescar Sasha, a rostogolit până la Alexis pentru lucruri și ne-a adus. Vă mulțumesc din nou.
Dar, din păcate net de aterizare a fost inutilă. Mai multe mușcături nu au fost. Dar vremea a început să se deterioreze complet. A decis să plece ca bateria va permite canalului, și apoi din nou pe vâsle
Când vizitatorii vin - Ob suflă deja vânt destul de vizibile, și a fost relativ liniștită în conductă.
Fără incidente în nici un fel - Altai Club de pescuit

Dar mai departe de gura, cu atât mai puternic vântul și valurile mai mari

Decidem să încercăm să ne întoarcem, și înțelegem că acest lucru este nerealist. Andrew îmi oferă (ca cea mai mare) se deplasează de-a lungul țărmului. Și noi nu înțelegem reciproc. Am sparge prin tufișurile de pe mal, a traversat mlaștină 2 (era teribil), a fost de grădini, și în cele din urmă a ajuns la malul Ob. Dar Andrew încă nu. Un Vetrishche destul de nedetskiy. cu siguranță, am înțeles că el este o astfel de barcă frumoasă nu sa scufundat, dar a început să vă faceți griji, oricum. Și se crede că voi merge direct de-a lungul coastei (naiv). Și nagreb săraci upwind foarte bine, deoarece motorul electric nu ajută în acest caz.
Am dobrel lui Alexei.
Fără incidente în nici un fel - Altai Club de pescuit

Și el, în general, pechalka! Pentru întreaga zi, chiar chibachishka nici nu ciugulit, să nu mai vorbim de platica sau crap planificat.
Vântul suflă între toți în mod direct la noi

Ne-am întâlnit T-34. Comunicată. El a spus că ciugulit astăzi la Bobrovskaya conductă.
În cele din urmă a ieșit din conductele Andrew. barca au adunat rapid, au așteptat până când Alex colecteze cioburile lor și sa mutat acasă. Pe drum ne-am oprit în mlaștină. Andrei a părăsit dispozitivul de fixare. Eu, de asemenea, melkodzhigom (în cele din urmă a decis să încerce Tioga - Sunt 2 ani sau nu raschu scăldat). Și Alex pune prima placa turnantă, și apoi modificați-l la tsueki Hamp sau hard - acidul nu-mi amintesc. Și aici este - musca. Dar, în timp ce încă voblerist a turnat cursul ei. Se pune de-al doilea wobbler că el are, și. dolavlivaet stiuca. 800 de grame a fost. Am ajutat podsaki si fericire nu a cunoscut limite. chiar și, din nou, l-am invitat să se angajeze cu alimentator
Și apoi m-am lovit nor cu ploaie și am fost de acoperire umed în condiții de siguranță înapoi acasă. Mă duc imediat la țară, și acolo am fost de așteptare pentru peștele este aproape gata
Fără incidente în nici un fel - Altai Club de pescuit

Și prinde o stiuca sa dus acolo.

În general, totul a fost din nou bine.

Viața este plictisitor fără incidente)))

Vă mulțumim pentru raportul dvs.

Mai ales distractiv Alexey - acolo cu un amortizor de zgomot, nu a fost deloc ușor.