Face soareci Aricii capturate

Nu toate pisicile sunt dispuși pentru a prinde șoareci, aricii și poate aplica, cineva prinde pe cineva acolo. Si poate prinde puii doar fără experiență.

arici

Face soareci Aricii capturate

În ciuda faptului că aricii trăiesc adesea alături de un om, cunoștințele noastre despre ele este incomplet. Despre aricii multe legende, de exemplu, că acestea sunt foarte bine prinde soareci si ca acestea pot pastra pisica in loc. Între timp, la exterior, este dificil de a obține o dețin de o rozătoare vortkogo arici. alimente său principal - insecte. Jerzy mânca orice greutate pentru insecte și melci dăunătoare din lemn. Aceasta, de asemenea, ar trebui să includă și distrugerea cuiburilor forestiere cu rozătoare puiet dăunătoare pentru agricultură și silvicultură.

Aricii Glory ca un luptător șoareci, șobolani, gândaci de bucătărie foarte mult exagerate. După destul de stîngace arici, se colectează mai multe insecte decât să le vâneze și captura doar un relativ lent în mișcare șerpi, broaște și tineri animalele cu sânge cald. Aricii sunt, de obicei adormit în timpul zilei, în adăposturi, sub foc, Driftwood și vyvorotnyami, și în condiții de cameră - în colțurile întunecate sub mobilier. Activ pe înserat și noaptea.

Aricii de putere. Hrana ozha în sus, de insecte desigur, extermină și el aduce beneficii atât de mult. Dar asta nu e tot. VOLES Urchin capturi, dar destul de rare. Ariciul nu se teme de mușcături de șerpi veninoși și vipere mănâncă de bună voie, fără consecințe pentru ei înșiși. Studiile care organismul este rezistent la ariciul și alte otrăvuri. Uneori, el regales ouă și pui de păsări de păsări care cuibăresc pe sol. Ariciul resturile de alimente aduce și de a face gaura lui stocurilor. El iubește și mâncare vegetariană.

aricii de lapte dragoste la orice varsta, deci trebuie să fie administrat în dieta acestor animale în captivitate. Altor furaje trebuie administrate carne crudă, pește, ouă, pâine albă, și râme, insecte, fructe și yagodyy. In ziua a unui adult Arici necesită doar 100-150 g de alimente. Puteți bea lapte și apă. Aproape orice deșeuri de la costumul de birou și un arici.

Ai auzit vreodată vorbi între ei, aricii? Probabil că nimeni nu a auzit.

O să-ți spun în ordine. În timpul iernii și vara în care trăim Karacharovo pe malul râului, într-o casă mică, pe toate părțile, înconjurat de pădure. Mergem în pădure pentru a viziona și asculta păsările cântă și de a trăi ca flori sălbatice floare, care zboară și insecte taratoare.

Mergând pe timp de noapte pe terasa pentru a admira cerul înstelat și de a asculta sunetele de noapte și voci, am auzit de multe ori cineva se execută în iarba înaltă sub liliacul. Am aprins o lanternă și am văzut Urchin mare fugă. Arici, am văzut de multe ori în seara, când soarele apunea: în căutarea hranei, ei rătăcesc fără frică în jurul casei noastre, am luat sfărâmături și ceea ce lăsăm pentru ei. Adesea Aricii abordat un castron mare cu edoyu de la care ne-am hrănit câinii noștri - Beetle negru blajin si proteine ​​dificil. De obicei, veveriță a început să latre cu furie și sensibil, iar fiul ei gândacul flegmatic a plecat deoparte și cu răbdare tăcut. Jerzy a urcat labele din fata intr-un vas de câine și, horcăit încet, calm mănâncă. De mai multe ori am prins aricii de mare și a adus în casă. Ei nu se tem de oameni în liniște în jurul camerei și nu a încercat să se coaguleze într-o minge. I-am lăsat liber, și continuă să se hrănească, în fața casei, câinii noștri enervant.

Odată ajuns în noaptea de vară întuneric, m-am așezat în camera mea pentru un birou. Noaptea a fost tăcut, doar ocazional de râu a venit sunetul de lumina distanta. În tăcere totală de noapte sub podea auzit deodată o voce necunoscută foarte liniștită și plăcută. aceste voci au fost ca, dacă conversație, sau să-i șoptească pui trezit în cuib. Dar ce fel de pui ar fi subteran. Și un chițăit de șoarece, țip la șobolanii răi nu erau ca vocile blânde ale subteran. Nu am putut înțelege cine vorbește la mine sub podea. După un timp, am auzit din nou conversația afectuos subteran familiar. Acolo, ca și în cazul în care vorbesc între ele, două misterios, eu nu sunt creaturi familiare.

- Care copiii noștri dorm? - a spus o voce blândă.

- Vă mulțumesc, copiii noștri dorm liniștit, - a răspuns la cealaltă voce mangaieri.

M-am gândit, care vorbește atât de amabilitate sub biroul meu în subteran? „Poate că acolo trăiesc aricilor, - m-am gândit. - vechi arici vine la Hedgehog lui și a întrebat-o despre micul ezhata“. În fiecare noapte am auzit vocea ezhinye în subteran și a zâmbit atât de a vorbi pe cale amiabilă și Ariciul Ariciul!

Într-o seară, când soarele apunea peste râu, prin fereastra deschisă am făcut clic nepotul.

- Bunicul, bunicul, - strigă el, - vine în curând!

Am ieșit pe verandă. Nepot mi-a arătat să se plimbe liber de-a lungul calea călcată întreaga familie aricilor. a mers mai departe vechiul Hedgehog mare, pentru ariciul si a fost un pic bulgări mici laminate ezhata. Aparent, părinții prima dată i-au scos din cuib pentru o plimbare. De atunci, în fiecare noapte vechiul Urchin ezhata și a mers la o plimbare pe pista. Le-am lăsat într-un lapte farfurioară. Ezhata liniștit de băut lapte, împreună cu un pisoi pe care le-am trăit și a crescut.

Acest lucru a continuat timp de câteva zile. Apoi Aricii a intrat în pădure, și le-am văzut foarte rar. Noaptea ei încă mai vin la cabana noastră, am băut lapte și a mâncat o ceașcă de câine, dar mai mult am auzit vocea subterană ezhinyh blândă.

Toți au văzut și știu Aricii. Este animale foarte docile și blânde. Ei nu au rău nimănui, și nu se tem, ei dorm după-amiaza și noaptea vin la vânătoare. Ele distrug insectele dăunătoare, luptă împotriva șobolani și șoareci, musca la moarte șerpi veninoși. În timpul iernii, ei aranja pentru ei înșiși sub rădăcinile copacilor, mici den confortabil. La spini le trage în vizuinile lor mușchi moale și frunze uscate. Întreaga aricii de iarnă somn. bârlogurilor puțin ascunse acopere troiene profunde și aricii somn liniștit toată iarna. Ei se trezesc devreme în primăvară, când zăpada se topește în pădure, du-te de vânătoare.

Jerzy în curând să se obișnuiască cu oamenii și manualul fac. În apropiatul Pioneer divorțați Aricii turma întregi. În fiecare noapte au ieșit din pădure pentru a pionier sala de mese și tratație edoyu, care este lăsat pentru ei pionieri. În cazul în care aricii vii, fără șoareci sau șobolani.

După ce, la un moment dat am trăit mâna-Urchin. În timpul zilei, el a urcat într-un vechi cizme felted bootleg, iar pe timp de noapte a mers la pradă. de multe ori m-am trezit dintr-o ștanțare și de zgomot mic, care este produs la Hedgehog de noapte. Două sau trei ori am fost capabil sa ma uit cum prinde soareci. Cu Ariciul viteză neobișnuită s-au grabit la un colț al camerei se arată în mouse-ul și să-l pedepsească imediat. Sincer, mi-a provocat o mulțime de anxietate, tulburări de somn pe timp de noapte și sa comportat fără scrupule. În ciuda toate necazurile, am devenit prieteni buni. Eu și oaspeții mei într-adevăr plăcut niște mănuși de baseball cuptor amuzant ezhinye. Ieșind din adăpostul de noapte, el cu atenție adulmecat și privi în jur de fiecare scholku, ridicarea pe podeaua firimiturile mici. Era ceva hilar amuzant în mișcările sale, plimbarea, mica lui botului, acoperit cu păr gri în ochii lui negri mici și inteligente.

Uneori, am pus-o pe masă și tare pălmuit mâna pe bord. Ariciul se prăbușește aproape instantaneu în gri disonant mingii. Pentru o lungă perioadă de timp el a rămas nemișcat. Apoi, el a început încet, în liniște se desfășoară. Din tepi ascutiti cenușii arată un pic bot amuzant și nemulțumiți. El adulmecă și se uită. Pe fața a apărut o expresie a blajin fost liniște.

Despre aricii scris și spus de mult. Ei spun cât de vulpi viclean pradă pe Aricii. Ghemuită într-o încâlceală de vulpe Arici țepoasă aluneca încet pe mal abrupt în apă, în cazul în care ariciul repede se desfășoară, Fox și-l zdrobește ușor. Același lucru cu a face o aricii niște câini inteligente.

Poate că cineva știe cui e această poveste?