Excursii la Luxor, malul vestic al Nilului, mormintele faraonilor

Travel. Foto. Etnografie. Oameni. Țară. City.

Egiptean jurnal de călătorie - Hurghada, Cairo, Luxor
Povestea călătoriei mele în Egipt cu fotografii, observații, note și sfaturi

Excursii la Luxor, malul vestic al Nilului, mormintele faraonilor

Navigator cap al jurnal de călătorie egiptean

Cartouches, muzeu papirus, cum să distingă realul de papirus de banane, Karnak, Luxor rutier

Luxor de la fereastra de autobuz, pe străzile din Luxor, cartiere arabe rezidentiale Luxor, terasamente Luxor

Fluviul Nil, lățimea Nilului, a traversat feribotul Nilului de pe malul vestic al Nilului, hoteluri de lux in Luxor

Excursii la Luxor, malul vestic al Nilului, mormintele faraonilor

Banca Luxor vest de Nil, masa de prânz la restaurantul Luxor, bufet, țigări în Egipt

Alabaster fabrica, statui de piatră alabastru, falus piatra, mici cadouri pentru bacșiș

Restaurantul este situat chiar pe malul mării. In ciuda dimensiunii sale mici, foarte confortabil și drăguț (dar nu de lux), umplute o mulțime de oameni - la coada de bufet. Toaletă este gratuit, dar în valoare de arabchonok și necesită o lira. A decis să nu dea (nu stiu de ce) - ei bine, cu siguranță nu din lăcomie. spălat temeinic mâinile, amintindu-bacteriile africane furioase. El a stat timp de cinci minute într-o coadă. Hrănite în mod normal, în consistent egiptean și destul de gustoase. impune din nou, de mult, după cum doriți. Salata, ovoshami, orez, carne, o bucată de pește la cuptor, deserturi, un cuplu bananchiki, o bucată de portocaliu - mai scurt din nou umplute. Nu mă poți lăsa la bufet;) chelneri care servește băuturi: Cola 0.5-15 LE, Barack - 10 LE. Scump, trage în liniște din rucsac și să bea apă. Unele bere băutură. Cred că în zadar. Uffff - du-te pe stradă. căldură teribilă, oamenii agățându-se de câteva umbre, dar nu este loc pentru toată lumea nu este de ajuns. Am cumpăra țigări într-un magazin din apropiere. LM - 7 LE. "Maybee hamsie paunt?" - "OK". (Poate 5 lire - arabsk.angl.) - Hurghada 3.5 LE în supermarket pentru un pachet. Va asteptam pentru consumatori și autobuz tardiva. Guides anunta nou program - o fabrica de alabastru, morminte, Colosii Mnenona. Despre Hatshepsut nislova. Întreb ghidul nostru - imediat devine nervos. Să mergem. Drumul spre fabrica se află între cartierele cu colibe și mahalale mici, cu semne luminoase „fabrica de papirus“, „cele mai bune uleiuri aromatice,“ etc. Dintr-o data drumul (da, atât de simplu, aș spune ordinare) sunt Colosii Mnenona - statui gigantice, care au mai mult de trei mii de ani. În jurul săpăturilor și ruinele clădirilor vechi. Aproape nimic nu a fost păstrat într-o formă mai mult sau mai puțin decente. Pass. Am ajuns la fabrică. Am intrat în clădire: dacă hangarul nebolshoy, sau un depozit - dar în interiorul instalației de aer condiționat;))) Pe pereții de rafturi cu sute de statui de piatra - de la imens la mici, culori si forme diferite. Administratorul special începe să vorbească despre alabastru, malahit, granit, onix, swinging vibrator de piatră, pe care le deține în mâinile sale. Mă întreb de ce nimeni nu observă. Setează o întrebare și ceea ce îi spune corect femeia, el mâini falusului de piatră, spune acest premiu. Ea a tras deja mâinile, dar apoi observă că oferta ei, speriat, confuz și odorgivaet mâini brusc deja întinse. Apoi, toată lumea a observat că în cele din urmă a fost un cadou, distractiv. Acum, se spune că poți încă-l cumpere. Prețurile nu au statui, eyeing scrumiera (nefrita poate fi - ca în culoare) - 50 $. Liniște oh $% Vayu. Practic necomercializabile. Am mers, sa uitat la poze cu pisici, scarabei, zei și faraonilor. Imediat Dumnezeu Amin (întreg regiment) de toate culorile și mărimile. Oamenii tranzacționate și trage de dolari. Femeile sunt fotografiate cu un falus de piatră - arabi, împrăștie saliva mea, încântat cu plăcere, și să glume sebacee (bun slav Arabă nifiga nu înțeleg, dar apoi am auzit cuvintele familiare). Du-te pe stradă, la intrarea omului vechi dă un cuplu de pietricele, cioburi „Prezent“, spune „schukran“. Dintr-o dată începe să vorbească despre „Fife Pound“. Nifiga spun "ei actuală? Odds mi? Dar lira. Senks." Aici vin următoarele, și el rostogoleste noi turisti - unii dau pe lira. La intrarea doi arabi portretiza procesul de luare vase. Deși ghidul și a spus că lucrează, dar cred că toată munca lor este pozand pentru fotografii și bacșiș cererea ulterioară pentru ea. Apropo, prima dată când a auzit cuvântul „ceai“, invata de turisti romani, mama lor. Am așezat și merge mai departe. oboseală teribilă și frustrare a tuturor acestor magazine. ghiduri de lăcomie nu cunoaște limite.

Valea orașului mort al morții, mormintele faraonilor, Valea Regilor, Valea Reginelor, Valea nobilimii

Fotografierea în morminte, suveniruri din Luxor, Colosii lui Memnon, Banana Island, umor Arabă

Podul peste Nil din Luxor, Luxor seara, apus de soare pe Nil felucă, Nile

Luxor Templul, seara pe străzile din Luxor, Luxor-Hurghada Road, incidentul cu turiștii germani

Întoarceți-vă la Hurghada, noapte hydrating turisti pe hoteluri, reveniți la hotel pentru o cină târzie la hotel

Excursii la Luxor, malul vestic al Nilului, mormintele faraonilor

E timpul să mergem acasă. Autobuzul ne duce peste pod peste Nil. Apoi, de-a lungul promenadei. Soarele apune și mă uit frumusețea uimitoare a apus de soare peste Nil. O plimbare de-a lungul arabilor promenadă cu familii și turiști în perechi. naviga Felucca pe râu. Palms, o briză ușoară, căldura a fost adormit - pe scurt, un paradis complet;) seara în Luxor. M-am uitat la viața de mers în gol a orașului arab din fereastra de autobuz, încercând de-a lungul drum, pentru a elimina ceva interesant. Ne oprim lângă Templul Luxor, deși nu din față. Am luat aparatul de fotografiat „ah keV Cinci minets?“ „Jess,“ și a fugit de-a lungul gardului pentru a căuta unghiuri bune. Am făcut câteva poze și sa așezat bateriile pe camera (rucsac de înlocuire pe autobuz). Înapoi. Cea mai buna vedere nu a fost imprimat, (așteptat germani 20 de minute în altă parte pe tur se uita în jurul valorii de zeci de vagoane trase de cai pentru turiști schi sunt invitați la plimbare „ah Dont keV și de timp“ - fotografiat detaliu interesant în spatele calului va trage un pic ca ..... . gamachok -prin în cazul în care se acumulează, îmi pare rău, konovskie caca a doua zi a marcat deja un buchet solid, un roi de muște plutind peste tot stă arabo-conducătorul auto în spatele lui un loc pentru turisti -. o duhoare când de echitatie pot imagina doar sunt în așteptare pentru germani .. Da uitat să spun că la malul mării, când totul a mers pe insula condus nostru autobuz vechi (cea pe care am fost călătoresc), m-am dus și am văzut că locul nostru cineva a luat (lucruri de minciuni împreună.) - ei bine, cred, bine, mă duc să caut un loc liber mă ​​duc la sfârșitul salon. a se vedea la sfârșitul unui cuplu de locuri goale. Stai jos, fă-te confortabil, însoțitorul meu vine de la ElSamaka, am făcut cu mâna lui, el îmi spune despre fiasco-ul de la insula de banane, în experiențe scurte, de partajare drăguț. conduce pe germani. Așezat, și apoi vysnyaetsya pe care le-am luat locul unei familii germane - tata (un intelectual cu ochelari), mama (femeie tipic german, cu botul unui cal) și fiul (roșu băiat bold aproximativ 10 ani - urmatorul burger). Se spune că au avut loc „ist das zittsplatse oyro“. Încercarea de a explica (bine, eu fac cum pot), că era liberă, scaunele noastre sunt pline și am stat acolo și nu vor părăsi niciodată. Într-un amestec de engleză și germană. Ei insistă asupra întoarcere. Fiul meu începe să țipe obscenitati bine la mine. Eu, de asemenea, deranjat călătorii nereușite și oboseala, ridica vocea mea, și acolo a fost ceva în pereklinivaet creierul meu. Decide (pentru mine), care nu va merge nicăieri de aici - ceea ce este, de ce toți germanii, și nu avem nimic. Pe scurt, trebuie să apere acest loc, pentru a apăra onoarea micului românesc. ;) Acum, se uită la acest conflict local, medzhunarodnye devine ridicol, dar jur la acel moment, am fost înființat foarte serios. Un tip de la Chelyabinsk potolit, a spus că putem uydom, i-am spus (printre dinții încleștați) - stai. „Tiz Locul de cartofi prajiti!“ copil striga „LEU LEU ..“ Am încercat să-i spun să nu strige (dar ați uitat atât în ​​limba engleză) - toate cuvintele zburat din cap. Apoi, ceva ce vine în minte unui curs școlar al Germaniei (Nicht Rühen.) „Nicht Rouen.“ - ca germanii e privit cu suspiciune. Digresiune: Un prieten de-al meu lucrează la Siemens și timp de câteva luni, au mers să studieze în Germania. Limba el știe, și cunoaște obiceiurile / mentalitatea de mai mult sau mai puțin bine. Așa că atunci când am început să repovesti povestea lui, și el a râs pentru o jumătate de oră. Sa dovedit că am fost spunându-le: „Nu voi calma (eu nu sunt în regulă)“;))) dat peste cap Rühen (liniște - ea) și ruffen (striga - l) ..) Ce informativ am învățat din această situație. Toate aceleași, poporul nostru (in special copii) sunt mai mult ca chtoli modeste (bine, se poate spune și înfundat), cu toate că nu cred că e jignitor. Vă puteți imagina că în vârstă de 10 ani și copilul român striga obscenitati bun la un alt om „du-te dracului.“. Și a fost. Ei bine, de asemenea, nu au fost în datorii - le numesc „fascisti“ si a adus aminte de Stalingrad;))) Pe scurt, Papa se va plânge cu privire la limba lor ghid „rusish“. Germanii din jurul dezaprobant uita-te la noi.