Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

Sâmbătă de la Hot Key, am plecat devreme în dimineața zilei de-a șaptea. Ei au ajuns la Guzeripl cumpărat acolo bilete în rezervă.

Prima zi a marșului pe Fischt

La urma urmei asamblate, ne-am mutat la Fischt adăpost. Traseul începe chiar în spatele zonei de parcare în compensare. Du-te prin pădure la pârâu, în cazul în care arborele este un pointer (n. Fischt și Lago-Naki platou), am plecat.

Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

Mai întâi va coborî și apoi crește tot timpul (este ușor de remarcat, un pic krutovato).

Du-te neslozhno.Kogda nici iarbă (prin care nimic nu poate fi văzut), este imposibil să se uite departe de panorama de munte, dar încă mai trebuie să se uite la picioarele lui.

Lung sau scurt, dar ne-am Guzeriplsky trece, apoi armean, și au fost în curând în adăpost.

Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

Aceste 10 km am trecut încet în 4 ore.

La Fischt adăpost

Selectarea loc mai mult sau mai puțin normale în parcare, am început de gătit mâncare și setarea corturi.

Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

După cină, nu cred că de tine nici o petrecere a timpului liber, ne-am plimbat în jurul valorii de orfelinat, cu ea și sa dus la culcare, în timp ce era în jurul valorii de 20.

Mâine planul a fost aceasta: creștere la 5 dimineața, micul dejun și taxele vyhodv 6am pe Fischt. Cu asta și sa dus la culcare.

retragere

Pe drumul spre Guzeriplskomu trece ne-am întâlnit cu un grup de turiști care au mers la Fisht. Ne-au spus că ghețarul a fost deschis. Noi (eu, Masyanya, Maxim) au existat pisici, pioleți și alte snaryagu utile, în al doilea Treimii nostru a fost. Pentru a merge pe gheață nici un fel nu ne-ar fi, asa ca am avut o idee: urca uite geokeshersky pentru un loc ascuns, uita-te la ghețar, în cazul în care permite ca el să meargă, du-te, dacă nu, admirați vederile și du-te înapoi.

Ziua a doua. Alpinism Fischt

Ne-am trezit, cum a fost planificat, la 5am. Cerul nu este deosebit de mulțumit. Problema a apărut pentru a merge, fie pentru a face voskhozhdenie.Parallelnovse-takinachali colectate.

Au existat două opțiuni pentru a ajunge la cache-ul, sau pentru a merge cu toate junk masina prin Oshten.

Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

Tupnyak, micul dejun și taxele au luat două ore. La începutul celui de al optulea, ne-am dus în direcția Fisht luminii. Pe măsură ce speciile de ridicare devin mai abruptă și mai abruptă.

al doilea trio nostru după o oră și jumătate de mers pe jos a decis să nu meargă mai departe. Noi nu am insistat, ci pur și simplu a continuat traseul.

Se apropie ghețarul l-am văzut în zăpadă, și a decis să urce la partea de sus.

Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

Drumul era ușor, picioarele aproape alunecat.

Au existat câteva momente de groaza: în unele locuri a trebuit să meargă traversa, imozhno a aluneca accidental și glisați în jos. totul sa dovedit favorabil pentru noi. Sky, între timp, a început să se strânge.

Pentru mine ultima suta de metri au fost date cu mare dificultate. Nu știu ce este conectat, dar a fost greu merge.

Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

O jumătate de oră de odihnă, o gustare, și ne întoarcem. Ei bine, care a trebuit să treacă prin nori pentru mult timp.

Du-te jos nu a fost ușor, dar am ajutat un grup la pisici. Ei făceau pașii prin care am coborat.

După ghețar merge mai ușor. Pe drum, am găsit castelul, dar nu puternic.

„Dar ce putem spune despre ascunzătoarea?“ - intreba despre cititorul curios. Cache, din păcate, nu am putut găsi. 10 - 15 minute de căutări fără nici un rezultat. Va trebui să vină din nou să-l ia. Desigur, puteți căuta în continuare, dar a fost dureros cerul negru de mai sus.

Măsurată mers schimbat la un pic pripit. Periodic ne-a venit ploaia. Noi nu am avut timp pentru a ajunge la cort aproximativ 15 de minute și au fost prinși în ploaie. Ei bine, în cort de așteptare pentru noi Maxim, care a fost încălzirea apei pentru ceai. Ca rezultat, coborârea ne-a luat 3,5 ore.

De la adăpost la Fischt Sycamore Glade

Stând în jurul valorii într-un cort, nu am avut timp să meargă și ploaia nu a dorit. Am decis să aștepte vreme rea pentru o jumătate de oră și ceai de băutură.

Planul nostru a lucrat, ploaia a făcut pauză scurtă, oferindu-le posibilitatea de a obține împreună și să vină cu un Fischt adăpost.

Excursie pe jos de munte Fischt fotografii, descrierea rutelor

A trebuit să treacă prin două treceri și să ajungă la mașină înainte de întuneric.

Pentru a trece prin noroi și iarbă udă cu mult mai interesant decât pe o pistă uscată. Din păcate, pe drumul de intoarcere, vremea nu a fost dat posibilitatea de a se bucura de peisaj. Cea mai mare parte modul în care ne plimbam în ceață, din care profilându periodic contururi de copaci și munți.

Cu mașina am ieșit în jumătate a noua. Drumul de intoarcere am luat 4 ore și 20 de minute. Îmbrăcat în haine uscate, am condus încet prin ceață în Guzeripl. Termometrul a arătat 10 în Toyota. De la casa am separat unitatea de 3 ore.