Excursie la Cercul Polar (Yamburg), o revizuire a turistului pe evgeniy_klodnitskiy

Trip a fost dificil. Ce s-ar ajunge în Yamburg, trebuie să zboare mai întâi la Novy Urengoy (există zboruri directe spre Yamburg, dar îi poartă Gazprom Avia, eu inițial nu știu că în Yamburg are propriul aeroport, așa că am trecut prin New Urengoy, și nu sunt sigur că este posibil să Gazprom Avia cumpăra un bilet la acest zbor), apoi du-te la biroul de Gazprom pentru a obține permisiunea temporară de a vizita Yamburg, și apoi o altă unitate 3.5 oră cu mașina la Yamburg.

De la Urengoy, împreună cu mine, a mers încă doi oameni, astfel ca in masina cu 7 locuri, am fost destul de spațioase. Călătoria durează aproximativ 3-3,5 ore (o distanta de aproximativ 300 km.). Drumul este aproape toate deșert, rar întâlnit din sens opus și mașini care trec, peisajul din afara ferestrei a rămas practic neschimbat de-a lungul celor 300 km. câmp fără margini albe. Undeva la 40 km la Yamburg este un post în care controlul trece. La doar 10 km dupa un post, șoferul de taxi a trebuit să frâneze de urgență, pentru că dintr-o dată toată turma de reni care traversează drumul. Nu știu, dacă căprioare sălbatice sau domestice, dar spectacolul a fost cu siguranță surprinzător pentru mine. În cele din urmă am reușit să conducă dincolo de cerb și apoi călătoria a fost lipsit de evenimente.

Taximetristul ne-a condus la singurul hotel din oraș „Yamburg“. Deoarece hotelul numai, prețurile acestea par să se poate stabili ceea ce doresc. Prin urmare, prețurile sunt 10.600 de ruble. pe noapte pentru o singură cameră, și aproximativ 4.000 de ruble. pe noapte pentru o camera dubla, cu o baie pentru toată lumea. Din fericire, am plătit pentru orice număr, așa că am ales-o singură. Camera a fost suficient de mare, camera pat mare, o masă, un televizor mare, un frigider, un fierbător de apă, un mic set de feluri de mâncare. baie mare. Camera de hotel gratuit și în întreaga internet. Mi-a salvat foarte mult, t. Pentru a. Sa dovedit că nu funcționează în Yamburg operator de telefonie mobilă Beeline. A fost o surpriză la tot ceea ce există în Yamburg Megafon, Tele 2, MTS, dar există Beeline. Din acest motiv, am stat aproape o săptămână fără comunicare. Din fericire, există aplicații, cum ar fi Viber și WatsApp, cu care se pot efectua apeluri prin intermediul internetului. Și pe Internet, din fericire, hotelul a fost destul de bun.

După verificarea în hotel și decantare, m-am dus la cină la un restaurant la hotel. Restaurantul nu a fost mare, dar este destul de frumos, iar prețurile au fost destul de rezonabile, aproximativ 250 de ruble pentru masa de prânz, 200 de ruble pentru micul dejun (micul dejun nu este inclus în prețul de hotel), și aproximativ 600 de ruble cina. Meniul a fost în fiecare zi același lucru, dar nu a fost un meniu pentru micul dejun, prânz, cină altul pentru a treia. Fed destul de gustoase, așa că nu m-am dus la sala de mese în fiecare zi. Nu numai comoditate, cantina anumite ore, cum ar fi masa de prânz ar putea veni doar 12 - 14.

Într-o zi după locul de muncă, am fost în stare să se plimbe în jurul orașului. Yamburg nu este mare oraș de rotație, unde aproximativ 5-6000. Oamenii. Orașul are o biserică, o stație de autobuz (autobuze pentru a sta numai cu permisiune specială), înainte ca trenul a mers Novy Urengoy - Yamburg, dar acum a fost anulat. Toate casele din Yamburg nu mai mult de 4 etaje și totul pe picioroange, ca gama de permafrost. Din obiectivele turistice, probabil, există încă un monument de o pasăre într-o cușcă, casa de cultură, glorie muncii alee și post - simbolizând o torță de gaz. Poate că toți. În orașul o mulțime de magazine alimentare, și a fost anterior propria fabrică de bere (acum în loc o unitate de minerit Gazprom Yamburg), există un magazin cu un mic electronice, în cazul în care de fapt, ai putea cumpăra o cartelă SIM locală, dacă este necesar, dar am decis că nu este Are nevoie.

Seara târziu am ajuns la Hotel Amax. rețea de hotel, astfel încât calitatea nu sunt cu adevărat îngrijorat. Camera era mică, totul aici părea mic (mai ales în comparație cu numărul în Yamburg), o masă mică, o baie mică, un televizor mic și un pat a fost destul de mare, de fapt, și a durat aproape întreaga suprafață a camerei. Internet la hotel este, de asemenea, gratuit și destul de bună calitate. În general, pentru o cameră o noapte destul de coborî.

Dimineața m-am trezit în jurul valorii de nouă, și apoi, la o viteza ametitoare, s-au grabit micul dejun, ca aici este 09:30. Micul dejun - un bufet, cu un mic, dar suficient pentru un mic dejun consistent, o varietate de feluri de mâncare. După micul dejun, am avut ceva timp pentru a aduna în liniște, a verifica afară de hotel pentru a cumpăra suveniruri (am cumpărat păpușa în costum național pentru colectarea unei fiice, dar sa dovedit că aeroportul se află la aceeași păpușa pentru 500 de ruble mai ieftine). După pentru a trece timpul, am decis să merg la masa de prânz la restaurant. Aici o cina a fost mult mai scump decât în ​​Yamburg, dar era încă foarte gustos. Masa de prânz ar putea întinde până la 1,5 ore (timpul înainte de avionul era plin, așa că am întins cina am putut). După prânz, am chemat un taxi și am așteptat să-l în holul hotelului. În această zi, hotelul a fost sărbătorește unele aniversare, iar în hol are un pahar de șampanie sau suc și gustări de fructe.

Aeroportul este situat destul de aproape de oraș, astfel încât întreaga excursie la hotel a durat aproximativ 15 minute. La aeroport din cauza unei overabundance de timp liber, am plimbat în jurul valorii de magazine de suveniruri. Ei nu sunt foarte mult, dar poti cumpara tot ce-ti doreste inima. Suveniruri pentru toate gusturile, magneți (nu numai cu punctele de vedere ale Urengoy, dar și Yamburg și portul Sabetta). Există statui de marmură de chips-uri, păpuși în costume naționale, instrumente muzicale naționale, etc, etc, etc. În departamentul alimentar, puteți cumpăra pește local, dar din moment ce eu nu pot mânca pește, nu sunt chiar interesat de ce fel de pește.

În cele din urmă a anunțat înregistrarea și aterizare pe zborul meu și după 3,5 ore, am fost în cald Moscova. Această călătorie a fost, probabil, una dintre cele mai dificile, dar în același timp destul de interesant.