excursie de schi la Svalbard

Ascult muzica in timp ce am de gând să cred. Doar acest subiect. Din cele șapte mări și tot ce. Si uita-te la hartă.

Svalbard - urșii țară recunoscută. Ei sunt acolo mai mult de oameni. Umplute urs, vei vedea la aeroport, în holul hotelului, în orice suvenir. Nu este faptul că se va vedea în campanie, dar pe care nu o va regreta. Chiar înainte de a merge de sosire, atunci când am colectat lacomie date despre Svalbard, știri a apărut următoarea tragedie într-una din stațiile meteorologice și povestea pe larg discutate de atacuri de vară skinny, urs infometat că nu a reușit să migreze în primăvară cu topirea sloiurile de gheață de nord, grupuri de cercetași făcut tabără de pe coasta. Ei au lovit carabina, dar nu imediat, el a fost rapid și a preluat din viața lor.

În fotografie - punctul de vedere din camerele de hotel dimineața, în ziua sosirii, atunci când am descoperit de privirea de la ecranul GPS cu răsărituri și apusuri de soare care Svalbard era noapte undeva ca la 23:55 si la 23:57 a fost dimineață deja. A doua zi polară. În zori sumbru lui geroasă albăstruie am găsit mai târziu în afara trist copite cerb iarba de troiene înghețate.

excursie de schi la Svalbard

Cum se ajunge la Spitsbergen? sfaturi turistice. I-am scris din memorie, după impresiile. Poate au apărut deja unele modificări. Monitorizați de tine.

1.Viza. Pe poporul român Spitsbergen-Svalbard. L-am sunat o dată Grumant poate trăi fără viză pe care doriți. Dar e acolo, dacă aveți un zbor direct din România, cu avionul sau cu barca, care este foarte rar - este că se poate potrivi în orice proiect de cercetare. Dacă ești un turist credincios obișnuit, aveți nevoie de o viză în Norvegia de două ori (intrare-ieșire de intrare și de ieșire, și încă o dată). Pentru aeroportul din Oslo, lipsit de zonă de tranzit ar putea intra și apoi replantarea planul local, lăsați acest regat de nord. Același lucru este pe drumul de intoarcere.

guvernator 2.Uvedomlenie. Ia formularul online și completați-l. Apoi, depozitați biroul din Longyirbine, asta e tot. Bariera la controler nu am găsit, deci cred că nu se poate umple. În această formă, de altfel, va fi obligat să introduceți numărul de baliză de salvare prin satelit, care, respectiv, au puternic fi obligat să angajeze un magazin local. Această cutie mică, în caz de urgență „trage inelul„apare antena, și apoi apasă butonul roșu și așteptați pentru ajutor.

3.Oruzhie. Adu permis de arme, dacă este cazul, sau un certificat de la poliție, care nu este implicat, și vă va emite un permis temporar în loc. Apoi, du-te la magazin local și să ia orice doriți. Avem un revolver în 1939, cu o zvastică și o cutie de muniție. Am bahnul apoi de câteva ori pe eșantionul - aparatul funcționează perfect. De asemenea, a luat un pistol cu ​​taxe de poluare fonică.

excursie de schi la Svalbard

Și din ferestrele restaurantului vă puteți bucura de clădiri portuare Longyirbina, snowmobile de parcare și munți, în cazul în care ne-am dorit pentru a obține. După formalitățile.

Și aici, de altfel, biserica, în cazul în care, spun ei, sătenii se adună în primăvară, când este afișat prima dată după noaptea polară de la soare de munte. Desi viata de noapte a Svalbard de călătorie nu se oprește - Aurora Aurora Borealis. festival de jazz, sania trasă de câini, curse cu snowmobilul ... Tot ce destui bani. Ne asculta melodia.

am cumparat, de asemenea, la Coop locală (fără interval, nici o aparență, nici anturajul, inclusiv mirosul este diferit de la supermarket dvs. preferat profitabile în jurul valorii de colț) și-a uitat lucrurile mici - într-un magazin de arme - câteva rezervoare cu arzător cu gaz.

Apoi, el a încărcat totul pe remorcă sanie angajat și a plecat, lăsând hotelul lucruri în plus și toate acestea civilizație turistică cu latrină cald. A trebuit să arunce o bună sute de kilometri în profunzime insulă.

excursie de schi la Svalbard

Pictura - de la muzeul local. Despre același loc. Munții, fiorduri, doar tehnica de ușor diferite.

Frozen-navă este acum - nu mai mult de distracție pentru turiști. Baudrillard avea dreptate - suntem înconjurați de simulacre. Copii ale copiilor lipsiți de comunicare cu originalul ... Dar suntem încă în viață!

Și munți și mare - lucru real.

excursie de schi la Svalbard

Dar acum Halo polar clasic, Jack London a fost o altă poveste - calea de sori false. se pare. Foto, de altfel, complet natural - nu grafica pe calculator, pur și simplu adunate ca panorama a mai multor cadre, deoarece această frumusețe a luat jumătate din cer, și a durat timp de câteva ore. Acest lucru se întâmplă în timpul unui ger greu atunci când aerul este umplut cu cristale de gheata, înghețate în aer. Am găsit exact aceeași imagine, dar cu luna în loc de soare în cartea Nansen. Am văzut acest lucru atunci când snegohodchiki ne-a lăsat și a plecat. Am decis că acest lucru este un semn rău nu poate fi.

Am continuat drumul de-a lungul ghețar plat Universitatea.

În fiecare zi vom săpa cu sârguință într-un cort de un zid de blocuri de zăpadă. lopata Avalanche a fost o procedură de instalare bivuac după oprire până când zapolzaniya cort durează aproximativ o oră. Primele zile nu a fost foarte util, dar am insistat să o fac pentru formare - ulterior, în timpul unui viscol este foarte la îndemână.

excursie de schi la Svalbard

Era frig. În timpul se oprește la fiecare oră ne-am arunca în jos jacheta, fiecare sac adus lui termos cu nuci și fructe uscate și un pic kayfovat (a pus muzica vine în curând!) - dar nu a fost posibil să se așeze pentru o lungă perioadă de timp. Este o ceașcă de ceai - nu mai este. Rece, inconfortabil, doresc să aibă să se mute.

Era ziua polară. Asta nu este tot ce a fost obtinerea întuneric, dar soarele este încă în seara coborât mai jos, vântul preia și a devenit vizibil mai rece. Ca și confort.

Am ramas la traseul principal snowmobilul abia vizibile. O dată pentru totdeauna de tranziție pentru el să-bang-ului pe sania măturat și a turiștilor fro. Restul timpului am fost acolo complet singur. Am ajuns la piciorul cel mai înalt punct al Spitsbergen - Munte Nyutontoppen, set tabără și lumină a crescut. Pisica utilă, deși ar fi posibil fără ele, dar nu atât de confortabil. Am deschis ghețarii care coboara fiorduri din Polul Nord, la care deja nu a fost de multe.

Admirați vederile, ne-am mutat înapoi. Vremea sa acru. Asta nu s-au oprit în mișcare ritmic. Muzica!

excursie de schi la Svalbard

Două zile de mișcare în condiții de vizibilitate zero instrumentului. În primul rând, doar în ceață de lapte cu o zăpadă ușoară, apoi plin de muște, inclusiv peste noapte destul de furtunoasă și peste furtuna ulterioară în jos ghețarului țeavă de piatră Von Postbreen. Pe care noi, în orice caz, sfătuiți să meargă în jos, pentru că este periculos - cred că din cauza țevii de piatră.

Și apoi, când ne-am dus în jos la platoul ghețar, cineva vânt oprit, totul a fost bine, ne-am petrecut noaptea, a trimis snegohodchikam noastre poziția noastră pe satelit și a început să aștepte pentru a doua zi cu snowmobilul taxi. Asta a fost o astfel de scurt Trek, grațios.

Îmbrăcăminte: programul complet - trei straturi, incepand cu o lenjerie de corp termică bună. Balaclava bune, puncte bune. Sac de dormit am avut a mea cu temperaturi extreme 35. Nu transpira o dată.

Termos - acesta este prietenul tău. Cu cât este mai scump, cu atât mai mult deține căldură. Ar trebui să fie pentru toată lumea. Alimentați pe gustul tau, dar nu mai puțin de un litru de apă pentru întreaga zi.

Nu uitați să mergeți la muzeu pe drumul de intoarcere. În general, mă duc întotdeauna la muzee!