Eagle Eye

Am început prinderea de pește ca un copil, în partea de sud, pe o tijă din stuf. tija de bambus este invidiata și visul de majoritatea baietilor. Una dintre descoperirile copiilor a fost că, odată ce unul pe coasta Marii Negre, am văzut cum localnicii folosit în loc de un gard de desișuri de bambus. Apoi, a existat o conversație noapte lungă cu unchiul meu proprietarul acestui El Dorado, desigur, cu „halba“, în care am fost capabili să subțire din „gard“. Am adus acasă, andocat tăiat în bucăți, și le-a folosit timp de mai mulți ani.

Primul pescuit cu un alimentator și a luat 2 „crocodil“, cum este de a prinde un aborda? Scrie totul bine, și o mulțime dacă te prind? Da, și dacă pot prinde alimentatorul dintr-o dată? Acestea erau gândurile.

PRIMA PESCUIT CU FEEDER

Spring. Am fost la pescuit pe râu. Pra, acesta este unul dintre puținele locuri în care acest timp putem ajunge pe asfalt la locul și la pești. Frumos râu, o pădure frumoasă, Meschera o tulpină - pescari și turiști întuneric! Odată ajuns pe 300 de metri de râu, pe ambele părți ale podului și am numărat o sută de pescari.

Abordați-l colectate de la alimentator SHT din ceea ce a fost la îndemână: Daiwa tambur, vălătuci Pro Power, cârlige Proprietar, jgheab pătrat 90 gr. snap-tip elicopter. Roach a fost prins 200-400gr, datul din cap brusc, înfometate. Beneficiile simțit imediat: arunca, clar poklovki indicație, ăsteia, rezistența de pește - clasa! Senzație incomparabil cu „donochnymi“. Dar nu am putut abandona pur și simplu donok ritm atât de natural de hrănire se pune problema, dar cumva nu am aspiră la acest lucru, peștele în sine a ajutat să cred într-un aborda!

După câteva zile, a decis să se întoarcă la același sex, pentru a câștiga experiență și de impresii, dar cu credință în viteză și fără nici o donok. A venit mult mai târziu, o zi caldă uscată, soarele strălucitor, zgomotul râului primăvară, starea de veghe de pădure. Trecut locul este aproape complet ocupat de doi pescari, unul, ca mai târziu am realizat, conducătorul auto-pescar, al doilea de odihnă băutul, donok baterie. Este necesar să se adauge că dreptul în această perioadă de o lățime de până la 50 m și cu un curent puternic. În acest moment, râul face o ușoară rândul său, înconjoară-n picioare sub apă (pe partea noastră), hit-uri la malul opus și fuge înapoi. Între deget de la picior și nizinka nostru bancar, izvorul de mare inundate de apă, parțial acoperită cu arbuști. și anume locul nu este foarte bun în termeni de confort, atât în ​​mod liber.

Eagle Eye

Cu vervă, din cauza vremii bune, în anticiparea unui pescuit de succes, interesat în:

- Cu toate acestea, urmat de un răspuns sumbru.

- Poate fi aproape te prind?

- Și în cazul în care va arunca? - cu atenție pentru uneltele lor.

- Nu am nevoie de o mulțime de spațiu - și arată în loc chiar sub Capul

- Da, de captură. - surprins de răspuns.

Extinderea, frământare, am arunca. 2-3 cu exprimate începe să ciugulească Roach, dar mai mici, de 300 de grame la Poklovki pe aproape fiecare exprimate, dar punerea în aplicare a 50%, cârlig aparent nu atât de bine direcționate, și mazăre (duza) devin dure. În vedere, în toate, practic, nimic, stând, fumat, privind spre. Vecinii de la mine 10-15 de metri, din când în când a venit surpriza-un invidios voce de odihnă-potabilă:

- Tocmai a sosit ... el aruncă, nu este clar în cazul în care. pește și se freacă. o tijă. și nu avem o ... n-au prins nimic. Stăm la 4 dimineața. și. t. e. Dar tot ce spune o dată blajin, bine-naturedly, mai mult decât supărat pe propria lor eșec. nu menține un driver-pescar, potrivit:

Eagle Eye

M-am uitat poklovku, ăsteia, vyvazhivanie, chiar mai interesat. I-am spus despre această metodă de pescuit (pe care el știa la momentul respectiv). După un timp, în repaus, este beat să observați că nu am cușcă, și am lăsat peștele.

Dar, în cazul în care să-l, un fleac ia, chiar și în creștere în sus, și „pește uscat“, a prins ultima oară - am explicat.

Dar a fost dincolo de înțelegerea lui, atunci el în cele din urmă furios, a luat câteva grame ... și, mormăind ceva de neînțeles, sa retras la camera de culcare (masina).

Am în acest moment, în suflet, ca în dragoste cu tânăr în vârstă de 16 ani. Se pare că aproape barba lui Dumnezeu luat, astfel încât totul este ușor de obținut, și va fi întotdeauna, dar, după cum arată și mai mult experiența mea de pescuit, nu atât de simplu. nu este ușor.

Amintindu-și de pescuit, am impresia că cineva m-am aruncat pe partea de sus a momeala cu un cârlig în formă de Gamele de pescuit, și l-am înghițit și de pe cârlig acest lucru nu mai este posibil, nici de dorit.

„Fiderchoknutym“ Pentru mine pescuit a dat un impuls de energie și optimism pentru eșecurile viitoare și în cele din urmă am devenit.

Nu este atât de simplu

Eagle Eye

pentru că îmbunătățiri cantitative și calitative în captura nu a fost observat, jucat de principiul „Măciucar“, ia cantitatea de unelte, cum ar fi al doilea alimentator nu este rănit. Cumparata Mikado UV TWIN 3,6 / 4,2 la 110gr, versatilitate urmărit, și 5 ispitit vershinok. Dar ne-am dovedit a fi câteva locuri unde se poate pescui la distanțe diferite, între 5 și 10 m pe marginea de jos și totul: feeder meu principal 140g plutesc departe. Am inceput sa am probleme cu turnare. Dacă se întoarse spre direcția, apoi cu un interval (chiar și cu o bandă de cauciuc de pe bobină) nu este ușor: la dispozitivele de alimentare sunt diferite: lungimea de aruncare-greutate, construi, greutate proprie. Desigur, rata de alimentare a încălcat. Și, ca urmare, la etapa inițială de dezvoltare a alimentatorului, nu a primit schimbările în capturile. După analizarea mai târziu a decis încă dacă utilizează al doilea alimentator, doar mai puțin consumatoare de timp pentru a prinde:

- sub zakarmlivaniya 5-10 m, cu intervale mari de duze perezabrosov cel puțin 20-30 de minute.

Literalmente din primele fishings și tot sezonul scurt, am fost chinuit de întrebarea de ce peștele nu se ajunge la momeala? Și este nu numai mari și mijlocii, dar chiar și mici, care în râu o cantitate considerabilă.

momeală de casă utilizate (nu există nici o concurență, și la un cost de 3-4 kg pe excursie de pescuit, cu două alimentatoare, există o diferență). Pentru „aptitudini“ verificat: aruncarea bulgări în apă - se destrame rapid, pentru a ridica praful, amenzi imediat merge. Gândindu gradul de umiditate sale (spion nu a fost unul), am ajuns la concluzia că nedouvlazhnyal momeală (pe mecanicii sale, de altfel, a avut, de asemenea, încredere) și imediat am clarificat problema cu producția de pește până la punctul.

Prezentarea ca un jgheab mic cu nedouvlazhnonnoy. momeală legkovymyvaemoy cade la partea de jos pentru 10-15sekund, luând în considerare rata extinsă de alimentare (cu două alimentatoare), și chiar și o răspândire mică la hrănire, am dat seama că tabelul normal de groundbait nu am lucrat. Sezonul următor, a decis să utilizeze momeală în cazul în care nu partea de sus, dar producătorii de încredere.

Eagle Eye

Seara, în ajunul de pescuit, manifestat entuziasm, chiar și unele emoție asociate cu pregătirea. Dimineața vreau să ajung repede la suprafața apei prețuită. Asamblarea de viteze, frământare momeală premoniția poklovki prima - în acest moment de adrenalina atinge un maxim. Desigur, nu vreau să pierd timpul pe un studiu aprofundat al topografiei de jos. Fără acest punct important modul în care la un pescuit de succes este închis, așa cum am găsit pe propriile lor experiențe rele.

Privind înapoi la sezonul trecut, el a spus că 90% prins pe site-uri similare: Outer Beach o curbă largă în râu, lungimea gropii de coastă de 100-300 m, cu o adancime de 5-8 m Puțini ia timp pentru a căuta noi domenii promițătoare .. Aproape nu a încercat să prindă la alte adâncimi, de relief. Nu uita despre legea nescrisă de pescuit: „80% din peștele este de 20% din râu.“ Acesta este un factor major în succesul de pescuit, pentru că în cazul în care există pește, chiar și lipsit de experiență cu uneltele lipsite de importanță, nimic, dar captura. Și în cazul în care nu există nici un pește pentru a prinde ... nu are nici un sens.

NEW SEASON feeder VIITORULUI

Timpul se execută înainte de primăvară și noul sezon de apă deschisă. Fiecare pescuit feeder novice, probabil, au existat alte câteva probleme. Cu aceste probleme vor apărea alături. Noi schimba, schimbarea naturii din jurul nostru, inclusiv locuitorii din râuri și lacuri. Calea iubitor de pescuit la perfecțiune este fără sfârșit. Dar în aceasta constă farmecul pescuitului, cunoașterea secretelor și subtilitățile sale. Acumularea de experiență, vom obține următoarea porțiune de adrenalină și bucurie.

Cititorii doresc capturi demne și o mulțime de emoții pozitive.