Devils nas - drumul de nord de-a lungul coastei de la Shalsky (partea 1), o călătorie fără sfârșit

Toți cei prezenți au fost de acord cu acest plan - check-in de la nord și de ieșire de pe drumuri normale la Karshevo. Compoziția finală a fost determinată cu o săptămână înainte de plecare, iar în ziua de plecare a scăzut chiar și pentru o singură persoană.

Astfel, participanții la stânga la dreapta:

Ach pe Jeep Wrangler, noi la Toyota Hilux Surf si Fantasmo Negro pe Nissan Patrol Y60.

Toate mașinile din cele 33 de roți cu troliuri care au inspirat unele optimism. Din păcate, navigatori, nu am fost - pentru trei mașini 3 șofer și doi fotografi 😀

- Ei bine, dintre care nici unul, ne despartim prin! - ne-am gândit, și a început în seara zilei de joi la șoseaua de centură din Moscova spre nord.

A devenit clar că să parcheze unul dintre fotografi au confundat ziua de plecare, și deja nu pot merge cu noi. „Și mai erau patru“ ... povestea direct despre mica indieni O_O.

Marina: Este amuzant că al doilea fotograf - prietenul nostru va merge cu noi la Devils în ultimul an, dar activitatea sa de fiecare dată pentru a rupe călătoria. Și în acest an ea a emis timp liber în avans și încă nu a putut merge. Ca în cazul în care, Bes nu mă lăsa. Dar vor exista mai multe motive pentru a merge cu ea împreună pe jos. 🙂

Astăzi am fost vine la doar o cursă lungă pentru a Pudozh și de acolo la coasta Onega sub Shalsky. pentru că Fantasmo nu a pus la radio, apoi de câteva ori să-l piardă pe drum: D, dar apoi fericit găsit, și de 22 am fost în picioare pe malul lacului Onega, ascunde în spatele mașinile de un vânt puternic din lac.

Pe drum, vremea sa schimbat de la ploaie langa Vologda pe un cer senin în Vytegra.

Apoi a fost ploaia din nou, și din nou sub cerul liber Karshevo aproape de Shalsky. Am glumit chiar că peste Besov nas anomalie, iar mâine vom ajunge la granița în pelerina de ploaie.

Ritualul împingând mașina prin granița Karelia

Peste noapte aranjate la capătul plajei, chiar în fața unei stații de la prima Cape.

Ca o decizie generală de a amâna creșterea până la ora 10 ... cer senin, aproape fără vânt și la 12-00, a scăzut la 1,0 (extrem de bigot la 0,7, iar cel mai optimist la 1,5), am ajuns la spec. secțiune.

Trebuie să facă o remarcă faptul că întreaga rută de la Shalsky este o zonă de plajă 3 km 4-5 SU și trei-două al pelerinei, care este necesar să se treacă de pădure / mlaștină / pietre și de fapt, a verifica pe promontoriu în sine Devils nas în satul rezidențial.

Check-in la început plat Capul, puțin pe tufișuri și Rularea pe pistă svorotka în Zonele umede. Depășirea ei abur și judecat peste pietre între copaci.

Pentru a-l pune pe toate Ach`u Renge 🙂 - dimensiunile cele mai corecte. manevră de patrulare dificilă a tuturor.

Mergând în sus în partea de sus de piatra, uneori sub formă de rulouri destul de puternic, dar, practic, toate drepte. Unele murdărie și scări.

Prima „victimă“ a fost Surf - scoate copac, și am încercat în schimb otlebeditsya imediat să se retragă, dar mai mult pentru a mușamaliza pupa.

Tras 2 vinciuri pe echitatie meu înainte și Ach târât din copac.

Marina: Am decis să ia o adâncitură cu umor. Să fie demonul victimă. Apropo, Fantasmo stors, de asemenea, masina în câteva locuri. Și nici nu-l observi la început. Ach a fost rănit, dar „cumpărat off“ de atunci vin Besa. :)

Câteva mai multe etape, șerpi și alte „farmece“ ...

Și ne-am dus la prima coborâre (despre ea am citit chiar și la domiciliu) - 20-30 de metri sub unghi bun - de la țărm numai pe troliul, dar a decis să meargă în jos pe cont propriu.

Mai întâi, trebuie să sari de pe un deal de nisip și se va opri pe ea 😀

„Sunt chinuit de îndoieli vagi ...“

Principalul lucru nu este de a încetini (literalmente: D) - primul coborâte și suntem cu toții în partea de jos.

Marina: Am încercat, fotografia nu a putut transmite prăvăliș dealului. Cred că băieții au fost într-adevăr speriat să se mute din ea. cumva am ieșit chiar înainte de actualizare.

O altă plajă și apoi du-te la pădure.

roți dezumflate nisip fin realizez (doar amintit Muromsky și încercările mele de a furtuna de nisip creștere acolo).

Sistem lung cu pelerine rutier propilenă - patrulare trece cu dificultate, Surf pic mai ușor.

Voioasă prelinge - cu rola de prost - Stall ține evidența 😀 - atunci patrula troliului, coarda târât Surf și Reng, de echitatie primul urcat de unul singur.

Un pic mai mult și vom merge rulajul la sol până la a treia plaja este o coborâre scurtă și abruptă - este de Besov nas la îndemână și câteva minute mai târziu, ne-am oprit de la începutul drumului spre satul rezidențial pe un promontoriu.

Aici ne-am întâlnit local, care a spus că anul viitor totul va fi închis și am avut foarte bine. Ei bine, și bună: D. Mergem în sat, și le-au îndepărtat pe camera jos 😀

Lasam la vechiul sat.

La 500 de metri și aici suntem pe plaja - toate au ajuns ... 17-00.

Marina: în mijloc este rău capul Besa distinge converge câteva fisuri, acolo ne-am turnat niște vin. Cred că demonul atenția noastră a fost frumos. :)

Cel mai bun dintre toate petroglife poate fi văzut la soare scăzut, care este, la apus sau răsărit de soare.

ora șase ne-am trezit între m. Nas si m Dracului. Peri Nos pentru noapte.

Foc de tabara, vin fiert și apus ofigensky.

sa născut aici, această compoziție - Ciuperci pe drum au fost multe:

Marina: Îmi place toamna Karelia pentru generozitatea sa. O multitudine de ciuperci, fructe de pădure din jur. Deci, ce este pentru cina este întotdeauna un ciuperci și fructe de pădure fierte sau prăjite suc, pe care de multe ori ne pregătim pentru drumeții toamna.