Despre romane Resort

un prieten de mulți ani de căsătorie civilă trimis din cauza întâlnit pe om vacanță, el a luat dreptul ei de a se căsători, cum ar fi trăi fericit.
O alta poveste de dragoste răsucite familiar familiar în ochii socri ei (soțul a plecat fără odihnă), și chiar a adus cu el. și la sosire - divorț. Omul Fancy nu conținea, dar fostul soț și dezlega mamei sale copilului nu au nevoie de nimic (nu este deloc experiența ei, sa căsătorit după liceu a venit, și într-o foarte condițională) în sine nu va fi în măsură să se hrănească. Aceasta este nobil.

Știu povestea atunci când ea ne-a întâlnit la Man Sea, nopți furtunoase petrecut împreună, dar era timpul să plece. Ei au spus la revedere. Fiecare a trăit viața. Asta e atunci când ea a rămas însărcinată. Ea nu a încercat să-l găsească, nu știa de ce oraș. Și ce a fost o surpriză când la întâlnit pe stradă următoare, se pare că au trăit în apropiere, dar pentru acest lucru ei nu au cerut timpul romanului. S-au căsătorit și au trăit până la adânci bătrâneți.

MaLinka1979, știu că fetele din România căsătorit cu turci oochen mult. Singura întrebare pe care cel mai adesea nu este vacanță dragoste, și de a lucra în general, am lucrat în turism. Dar există un familiar romanului stațiune, care este deja în vârstă de 10 de ani, căsătorit oochen bogat frumos Turk de la Istanbul, sa întâlnit în vacanță în Bodrum în Halicarnas, o discotecă, iar el e mai tânăr decât ei de 10 de ani, a luat doi gemeni 4 ani, are acum gemeni născut generală. Aici se întâmplă, trăiesc perfect și nici o reputație, scuipat pe vsereputatsih. Dragoste, perioadă.

Trei prieteni de familie formată în stațiunile.
Unul din Grecia (ea - soț Belarus - greacă), al doilea în Cipru (ea - Belarus-l -. Cipriot).

Al doilea văr de-al treilea sot sa găsit în stațiune. Apoi, câțiva ani împreună ne-am odihnit de familiile lor, la diferite stațiuni. Și apoi, vezi ascunde deranjat în țări străine, am luat și am căsătorit. El - belgian. ea - Belarus.

Sora studiat la in.yaze. Ei practică câteva luni a fost în țările din limba țintă. Mai multe fete au rămas „în practică“.

Am o poveste de dragoste de vacanță sa încheiat în căsătorie))))) lăsând să se odihnească deloc pe etotne de așteptat. Și soțul meu nu este un turc, și a noastră)))))

Dar nu am mers în vacanță în mod specific pentru roman, nu a vrut să aibă nici o relație la mare și la romanele stațiunii este părtinitoare și foarte sceptic. Dar, cum se spune, să promită să nu mănânce ghindele de porc.

Am fost de mai multe ori a scris deja povestea lui. Pe scurt - a venit cu un prieten să vină de pe mare, după un an de lucru greu. Am o intervenție chirurgicală viitoare în viitor, iar anul a fost doar dezgustător și de sănătate, precum și relațiile cu un colaps complet, masina a bătut în ajunul, în general - (. Cum am fost ei) au decis să se rupă în vacanță în detrimentul oamenilor. Dar, în fiecare zi din cauza diferite și fără sex. Stupid împerecheați să jefuiască.

În prima zi cu el, așa cum au fost introduse. Îmi place bine, nu-i place deloc. Chiar potsalovat nu se dăduseră, în cazul în care sunt eu, atât de nobil, astfel încât, chiar tsalovat-l la revedere)))))
A doua zi a venit Nasol, nu ne-am întors în sus, și apoi doar „ieri“ apeluri. Ei bine, ne-am întâlnit cu el din nou. El ne-a plătit întreaga partidului nostru în cele mai tari cluburi de noapte din Arcadia. Și apoi m-am într-adevăr "și-a permis potsalovat" și a zburat)))))) sau de la potsaluya, fie de la consumul de alcool))))))

Prietena mea și trăită, una dintre camerele noastre de inchiriat apartament. Fără supărare tuturor reținută. Chiar și fixate cu mine)))) doar un an în urmă a avut o poveste de dragoste de vacanță este nici un sfârșit. Și eu tusila adesea una în vacanță până când ea tusila cu bărbatul ei.

Felul în care ne-a adus mame mai bune. Tormozok colectate cumpărat de apă lucruri ne-a ajutat să împacheteze în așa fel încât chiar și un loc liber pentru a rămâne. Având în vedere toate achizițiile și cadouri, dar am condus aici abia nasturii valize. Am petrecut în tren. Și când trenul a mers - în compartimentul deja a izbucnit în lacrimi. Ei bine, Nitsche, cred, plânge ziua, trei popyu - și de a trăi ca înainte. Și el va spune „vă mulțumesc pentru o zi bună de odihnă. Și amintiri frumoase.“

Imaginează-ți surpriza mea când a doua zi ma sunat el. Și nu am luat telefonul de două ori, pentru că am podruzhaykoy la momentul fugit într-un alt tren. Și a fost pur și simplu nu până la ea. El a sunat pentru a treia oară))))) a răspuns deja, și am continuat să corespundă apoi pe internet. Câteva luni mai târziu, el ma invitat să „vină la continuarea verii.“ Mi-a luat timp liber de la locul de muncă și să vină pentru o săptămână. De atunci, și laminate. Un an și jumătate. Apoi, la un moment dat am să lucrez, nu este eliberat, iar el mi-a cerut să plece și se mute cu el deja trăiesc. Așa că am făcut-o. Nu regret.

Acum avem o căsătorie oficială, doi copii frumosi. Acest podruzhayka e nașul meu. Adică, dacă cineva mi-a spus că soțul meu este un marinar, și că se căsătorească cu soțul întâlnit la stațiune - ar fi râs în fața lui. Marea lângă noi și nu a fost aproape. Și în romantismul de vacanță nu am crezut. Și uite cum sa întâmplat.

Romantismul de vacanță și continuă să nu creadă, și cred că întâlnirea noastră doar soarta. Există mai multe nuanțe, nu a scris nimic, dar e soarta.