De la Berlin, la Leipzig, cu trenul ce aventuri se poate întâmpla pe drum

Am ajuns la Berlin în seara. Avionul a fost întârziat, așa că am luat bagajul meu este undeva în 18-40 - pentru o jumătate de oră mai târziu decât era planificat. Pregătite în prealabil, am aflat că de la Berlin la Leipzig, în fiecare oră trenuri directe. Ei au ajuns la secție. Acolo a început. Gara principală presat la scară și detașarea.

centru de cumpărături mai multe niveluri, cu mai multe straturi tort, plin de viață furnicar. În general, mi-a plăcut. Am găsit o mașină care vinde bilete. I-am cumpărat un bilet la Leipzig. 15 minute înainte de plecare. In timp ce versat cu ceea ce trenul părăsește platforma, - trenul a plecat. Și este bine, pentru că, la momentul nu am stiut toate detaliile turneului lor viitoare.

Următorul tren a fost lăsând în 40 de minute. Am găsit o platformă pooglyadyvalas - bine, nu există nici un tren la Leipzig. Lista finală a stațiilor - alte nume solemn germane. Am decis să merg la Biroul de informare pentru a treia oară (celelalte două dăți a alergat la ei să dau seama în cazul în care platforma mea și în cazul în care numărul unu meu de tren-tentativă). Biroul de informare râde, mă văd de departe. Eu spun: Ei bine, eu sunt prost, ei bine, explica ce se întâmplă. Omul-informator continuă să insiste asupra faptului că trenul spre Leipzig aici cu platforma în sine, care nu mi-a plăcut. Dar, pe tabloul de bord aprins alte orașe.

De la Berlin, la Leipzig, cu trenul ce aventuri se poate întâmpla pe drum

Și apoi încep să înțeleagă că este mult mai gravă decât mi-am imaginat: această seară este nici un tren direct la Leipzig. Cum așa? - Eu spun. Mâine va repara acum pe linia - vorbesc. Mă uit în primire itinerariul - în loc de ora si jumatate excursie va fi o excursie de trei ore. Și trei transplant undeva în linia de decontare germană. Ei bine. Undeva la Leipzig mi-o singură cameră caldă într-un mic hotel în apropiere de stația de cale ferată. pentru a ajunge la miezul nopții.

Între timp a devenit destul de întuneric. M-am dus înapoi la platforma și a dat seama că am fost în el singur. Nu trebuie să-l place. Am decis să împungere o mașină miracol, uita-te pentru alte opțiuni. Trenurile directe sunt doar în dimineața. Astăzi, există trei posibilități de a ajunge la Leipzig, iar acestea sunt foarte mari consumatoare de energie. Și forțe din mine după două zboruri nu mai era.

Masina a spus că, chiar și după 40 de minute, va exista un tren într-o oarecare Bitterfilda, în cazul în care va trebui să ia un autobuz la midnight'm din Leipzig. Această opțiune Mi-a placut mai mult decât altele - și m-am dus în căutarea pentru o nouă platformă.

Ce plăcere pentru noi amândoi a fost faptul că numele meu este la fel ca fiica ei. Katya. Femeia a spus că ea a avut un alt fiu, Alexandru. Imprastiati mâinile scuzându - nu, nu rădăcini slave.

Cu ea se așeză pe tren (în cele din urmă). Ea este în mod constant pe cineva chemat și am știut că ea spune: „Mă duc cu Frau rus, numele ei este Kate, zashib!“ Coupe-ul este în mod constant de oameni au venit, inclusiv bilete de verificare. Tot la rândul său era ciudă că se întâmplă, evocând căile ferate germane să ardă în iad. Vă întreb de multe ori aici, așa? Germanii, cu ochii lărgirea, dând din cap cu furie: în mod constant, este Deutsche Bahn! Mental, am fost râs, comparând mașina germană „dezgustătoare“ cu română noastră. Trenul german a fost de locuri curate, liniștite, confortabile din piele, conductorul-controler sub formă strictă și zâmbete în toaletele miros de parfum. Ei bine, da, se blochează pe linie. Aventura!

De la Berlin, la Leipzig, cu trenul ce aventuri se poate întâmpla pe drum

Am ajuns în siguranță. In Bitterfilde (în câmp întunecat) a fost bun, mirosea trenuri. Era întuneric, iar stelele străluceau. Germană ma atins de mână și a arătat în sus la cer și luminile îndepărtate ale aeroportului. Eu spun, frumos.

La Leipzig ea mi-a transferat peste drum și a arătat în ce direcție hotelul meu. La miezul nopții, am băut ceai fierbinte în restaurantul hotelului, au gândire distractiv despre cât de mare a fost totul.

În Leipzig (mai exact - în cinematografe și pivnițe Leipzig), am petrecut patru zile. Despre aceste zile - mai târziu, dar acum despre drumul înapoi la Berlin.

Oriunde am fost - cineva mi sau pavare calea mea, sau locuri urmează de-a lungul meu lumini de trafic rutier și semne. Uneori se întâmplă: lumini de semnalizare lumină. Cineva spune: Ei bine, vezi tu, eu sunt următoarea. Sau este doar modul în care lumea, și am uitat despre ea, și apoi mi-am amintit. Lumea de mirare pentru totdeauna. Lumea face tot posibilul pentru a face interesant, era în siguranță, a fost bine.

Nu știu cum să se raporteze la această situație glorioasă: puterea amuzant și a adăugat accident. Când am ajuns la Berlin de patru zile în urmă, la stația am întâlnit o doamnă care mi-a arătat calea și a asigurat într-un mod. Numele fiicei sale este Katya. Și, ca și în cazul în care pentru o noapte, într-o călătorie împreună, ea a devenit mama, care apare de nicăieri, spunându-mi cuvintele germane pe care eu - cum s-a întâmplat - realizat.

Când am plecat din Germania, în drum de la Leipzig la aeroportul Tegel nu au existat obstacole sau eșecuri, și numai frumoase vederi de la fereastra trenului și franceză notebook cuvânt partir în scolarita germană, să împartă cu mine coupe.

Lungă așteptare la aeroport am avut pentru a finaliza citirea și cafea. Dar lumea mi-a alunecat o surpriză, având în vedere reuniunea. La o masă unde am absențelor de ore, m-am așezat un profesor suedez Niels chimie în vârstă, care mi-a spus despre tinerețea sa în Australia și Noua Zeelandă, și i-am spus despre faptul că nu pot uita inelul benzenic. El mi-a spus despre călătoriile sale, despre propriile lor limbi, despre rădăcinile finlandeză și despre vacanța în Tenerife, soția lui, fiice și despre hobby-urile lor. El a spus câteva cuvinte importante despre faptul că zbor nu este teribil (Niels dintr-un basm spune că zboară nu este teribil), casa lui de vară pe insulă, despre Manila si despre Stockholm.

Inutil să spun, că, în timpul conversației a devenit clar că numele fiicei sale este Katya? Kate iubește câinii săi, Australia, Kaliningrad și învață limba română. Când spui la revedere, el a spus că ar crede despre modul în care am așteptat afară noaptea la un aeroport din Moscova. Interesant! Cât de interesant!

Foto: site-urile mele și abunda.ru, krasfun.ru - poze ale postului nu am avut timp :)