De afaceri sau de lucru, experiența personală pe

Nu fabricăm BUSINESS, CONSTRUIM RESTAURANT!

Ultimul meu proiect, restaurant „MyZheNaTy“ a durat doi ani, iar apoi a schimbat termenii de proprietari, și a trebuit să se mute, dar am început să facă profit. Am intrat în alt proiect a schimbat totul - de la echipamente pentru mobilier și restaurant mutat într-o altă cameră, de două ori mai mare în dimensiune. Nu doresc să se reproducă, am rescris conceptul și a decis că de data asta voi face totul bine.

Procesul de relocare a fost amânată timp de trei luni; preț (o vacanță de închiriere nu am fost dat) sediul în prima zi de reparații este de 715 000 de ruble. În cele din urmă am dat 2,1 milioane de ruble pentru chiria pentru a putea să-și petreacă bani pentru a deschide un restaurant. Am vândut celelalte două instituții, pentru a compensa diferența de numerar, banii nu este suficient; El a luat un împrumut, a pus plat. închiriere pe termen - 4 ani, numărul de locuri - 200. Ca rezultat al proiectului, pe care am estimat provizoriu la 2,5 milioane, a mers la 6 milioane de euro.

Voi fi în măsură să facă un profit în restaurant, oferind 6000000 și un alt 3.5, în patru ani? Crezi asta? I - nr. Am găsit totul. Banii nu mă întorc, patru ani mai târziu, voi muta într-o nouă locație. Deci, vom trece de la un loc la altul, aruncând mobilierul și echipamentele vechi. Desigur, că exagerez o situație puțin. Destul de probabil, un nou restaurant „împușcat“ pentru reale, iar după un an și jumătate am să-l plătească înapoi, dar atâta timp cât riscul este foarte mare.

În primele luni, oaspeții abia încep să meargă la restaurant. Ei bine, în cazul în care proiectul vine la auto-suficiență în trei luni, dar acest lucru nu este întotdeauna, dar este nevoie de bani imediat. Și astfel lipsa efectului de levier, lipsa de bani libere conduce la faptul că începe să intre în mai multe datorii.

CONS ascunde colectari plus

Restaurant pentru 180 de zile. Ghid practic de deschidere

Dragostea pentru bani

Noul restaurant: 365 de zile de la deschidere. Ghid practic de management

Principalul lucru în alegerea unui restaurant - este în coloana din dreapta a meniului este prețul este cecul mediu. Oamenii sunt întotdeauna apreciază ayut restaurant de cât de multe sunt pahar de vin, o bere, o ceașcă de cafea, „Caesar“, supă și un prânz de afaceri. Desigur, există excepții plăcute, dar, din păcate, cele mai multe dintre noi se confruntă cu această problemă. În continuare - toate celelalte: atmosfera, design interior, tacamuri ... Dacă reduce prețul cu 50%, vizitatorii vor veni și ei nu vor pasa de ceea ce este instituția anturajul. Dacă pui burgeri pe 60 sau 90 de ruble, te va iubi. Dacă faci ceva înfricoșător preț scăzut, acesta va funcționa. Vrei să reușească, se încadrează cel puțin în ceva, cumpărare de dragoste oaspeții.

Bine, rău. INCHIDERE

De afaceri sau de lucru, experiența personală pe

Vreau acest restaurant! De la vis la deschidere

Dacă ieșiți imediat profiturile, nu poate merge în neregulă cu conceptul, și va funcționa corect, veți aduna o echipă de asociați. În timp ce încrederea este încă nici un om.

Fanatică personal dedicat clienților cu adevărat fericit; cum să se apropie, ce să spun - totul este sincer, „cu suflet.“ Aceasta nu este o lucrare mecanică: toată lumea joacă un rol ca un film.

O rezervă uriașă de răbdare

Vei investi cu răbdare 300 000 sau mai mult, care acoperă chiria, unele salarii sau cumpărarea ceva nou, actualizarea în mod constant restaurant - nu au de lucru, ar trebui să încercați altul. Răbdarea poate achita, iar restaurantul nu face un profit, va fi de succes: va veni vizita, și ei în cele din urmă se bucure de ea.

Ceva ce nu ajung niciodată într-un unități de rețea sau de franciză.

oaspeții orientate Preturi

Înțelegem că este necesar pentru a reduce prețul.

Suntem în meniu care se schimbă în mod constant, oaspeții sunt ascultare, vom ajusta poziția.

Putem reconstrui restaurantul o zi.

De afaceri sau de lucru, experiența personală pe

Cel mai bun restaurant „chips-uri“ ale lumii

Democrația într-o relație cu personalul

Mai întâi, deschide și închide cu un restaurant, da personal pentru a încerca toate felurile de mâncare meniul și apoi cazuri de furt. Personalul poate fi dumneavoastră numai în etapa creației - ideea ta, dar trebuie să facă. Restaurantul „Pulover cu cerb“ a fost personal dezorganizată. În timp ce am fost deschiderea de restaurante pentru Jocurile Olimpice de la Soci, angajați mi-a trimis de autoportrete „Draga AB (ma sunat), astăzi am făcut o revoluție!“, Și apoi transportate pe polrestorana. Când am ajuns, nu am recunoscut nici un restaurant sau magazin, sau finanțe - toate au fost jefuite la zero.

Noi - oameni creativi, nu suntem interesați în listele B a declarației vamale, nu umple atât de neplăcut. În plus, odată cu introducerea numărului EGAIS de acțiuni a crescut cu aproximativ trei ori. Ne plictisim, pierdem o bucată de hârtie, am uitat pentru a trimite date către FMS pe migranți, iar apoi ne acoperă cu amenzi.

Confuzia în procesele

Vi se agață de tot ceea ce a implicat în dezvoltarea unui meniu, să ia ordinea în cameră, să ia comanda la banchet. Apoi uitați despre cină, atunci nu este altceva. Ca urmare, restaurantul sa prăbușit, pentru că doriți să fie conștienți de tot ceea ce se întâmplă.
Am venit la ceea ce am de a se oferi cu lanț de restaurante puternic

Nu știi niciodată în ce lumină trăiești. În mod constant pe cineva să dea bani, de multe ori propria lor. Moyschitsa vine și spune: „Trebuie să plece, sora bolnavă“, i-ai da trei mii. Dimineața, este necesar să se plătească imediat noul terminal sau altceva din nou urca banii: „Scrie apoi, pur și simplu nu uita am dat meu“ Apoi dau seama în cazul în care banii este plecat, este imposibil.

333 Trucuri de catering

, probleme nerezolvate

Meniu impresie ciudat

Noi ne gândim la noi ca gazdă a dezvoltării meniului. Am trăit timp de șase luni, în Asia, astfel încât o parte a meniului - este vorba despre mancare asiatica (îmi place bucătăria), iar celălalt - care poate găti un anumit bucatar, plus 2-3 feluri de mâncare pe care le-am găsit pe net. Se pare prost conceput, nu este proiectat pentru gusturile oaspeților și, în afară de mine, nimeni nu-i place.

200 idei pentru restaurant. Sfaturi utile pentru fiecare zi

Dar, dacă ați deschis un restaurant, a început să primească contingent de trei sute de mii de ruble de profit, și, se pare, succesul poate fi repetată, deschiderea a doua oprire. Ia consultanță de îngrijire, înregistra societatea de administrare, dar nu pune banii în afaceri restaurant, amintiți-vă - tocmai ai avut noroc. Este noroc: în unele restaurante oameni merg la alte - nr.