Cine a mers cu cortul să se odihnească cu câinele

pentru că subiect este arhivată.

sled.vyhodnye merge la smucitură cu un cort pe prirodu.kto am călătorit cu un câine? Nu știu cum acest lucru se va întâmpla)), mai ales pe timp de noapte, teamă că stins)), deși avem un cort bine închis, dar încă) au unele caracteristici pentru a care trebuie să fie gata? cel al medicamentelor trebuie să fie luate în caz de urgență? bine, care pot plasa nasovetuet bun, și să înoate și pește de captură) și apoi nu determină ¶

am condus o mulțime de locuri, nu va dispărea, am dormit în picioare. În general, dacă vom merge pe natura câine este întotdeauna cu noi. apoi mai degrabă ca „câine“ merge o săptămână. cel mai important, a se vedea dacă oamenii sunt câine de aproape și de mare ar trebui să fie atent. ¶

Câinii de orice dimensiune sunt mereu în căutarea de la pază. Ea va dormi într-un cort în picioare sau în jurul acestuia. după o excursie la natura doarme ca un jurnal) ¶

Da, după excursii la țară sau într-un sat din oraș și ea nu merge pentru o lungă perioadă de timp) și de a face lucruri strivindu spre casă, odihnă în sus)) ¶

Și m-am dus))) Aceleași temeri au fost că decolorat (este un laș, poate fi speriat și podea în cazul în care vreodată) să fie incomod Sissy meu - un smochin, lagărul nu a pierdut schasliva a fost până la epuizare, nakupalas, a jucat destul, culcat cu mi place un jurnal. de droguri - la fel ca toți ceilalți oameni, Zelenka, de la otrăvire, împotriva țânțarilor, alergii, ceea ce unii dintre tăieturi unguent, peroxid, bandaje. în general, și că ei înșiși pot fi utile (nu am nevoie.) Într-un loc care nu solicita - am fost luat, nu știu unde)))) ¶

Da, și noi laș că încă))), dar natura de multe ori du-te, foarte mult, mai ales în mediul rural, este atunci când el vede casa condus în sus, imediat se repede la voința mașinii))) dar cum se rulează spre domeniu ) acolo, ea nu se oprește, ca rana-uzată)) ¶

Și vom călători în mod constant în jurul valorii de docha semoy-, mi, soțul meu și 5 câini. Noi încercăm să aleagă un mesto.Ugol pustiu activat nu neapărat zabudte.Sobaki, nu urmeze, băut apă din râu. Somn cu mine în toate palatke- în aglomerat, dar nu nebun))). Cu toate acestea, murdăria și nisip. daaaaa.Ya nu poate fi închis într-o cușcă, ei nu mă vor ierta))))
Vara trecută, pe o saltea conventionala (care de somn) au fost transportate pe râul Vetluge.Kartina maslom- pe un copil saltea, I și 5 câini, și soțul meu ne tolkaet.Muzhiki plutește pe barca inotat pootvisali-cot maxilarului))))). ugaral peste noi.
În acest an a găsit ogrooooomny plyazh.Kto Vetluga știe unde puteți merge la pescuit klassno.I super.Ya nisip superficial-superficial, belenkiy.I aventură pentru a găsi)))))
În general, o odihnă bună. ¶

5 câini. lea !! si eu sunt aici cu o deranjez))) în contul celulelor împotriva soțului, de asemenea, spune că nu ne va ierta)) ¶

Ltd., un alt Linda a plecat. Bor după trecerea prin pod spre stânga și Linda. înainte de podul de la stânga și „grădini“ Locul nu este rău. Și înot, nisip. Și captura de pește, iar oamenii de acolo. Komarov lui adevărată au fost mulți. Există o pădure desișuri solide. Dar nimic, spray de fum și ne-a ajutat. ¶

cât de multe informații) vă mulțumesc foarte mult)) „M-am dus pentru a studia harta“ ¶

poze mari) locuri frumoase) ¶

Soțul seara vine, voi seta cărțile, să arată) Tes nu va înțelege)) sunt acum încă în căutarea dop.palatku, mama mea a decis să meargă cu noi)) Nu știu unde se pot inchiria pentru a lua? Avem nevoie doar de 3 zile ¶

despre chirie nu cere, nu știu. Seara, mă uit, pur și simplu nu-mi amintesc în cazul în care avem un 2-dană. de obicei, sub hozblok sale Ne bucurăm. În cazul în care casa atinge scopul. Dame de la popolzovavshis. ¶

Mouse-ul a fost corectat. Întrebați. -D
Am dormit câine într-un cort, ea are propria spumă și lână pătură. Fără mine, cortul nu este permis, nici nu este unul să stea în ea.
Dacă aveți nevoie pentru apă planiruete- prosop la umed și murdar în casă nu am mers. Foarte bun caine uscat zamsha- artificial pentru a ridica moralul.
Alimentele cu o ia, dar nu în totalitate. Porridge cu carne înăbușită, pe care nu le-am mâncat, devine câine, câinele este fericit. În general, în ceea ce privește vizitele kormozhki în vacanță de natură pentru el, acesta poate fi ceva delicios pentru a fura sau să cerșească.
O trusă de prim ajutor în om meu obișnuit, acolo pentru toată lumea ceva acolo; sigur că ar fi fost ceva de răni, escoriații și otrăviri. Vom fi sigur de a lua fiola de alergii, si dexametazona, si chiar medicamente inima. În cazul unei mușcături de viperă. ¶

Acum, ea tochno.nuzhno spumă separată kupit.u au saltele de aer și spumă cumpere))) și apoi soțul a zis Matres ei nu lasa astfel de gheare lacrima ¶

oh, kiryushik, din păcate, 2 persoane cort, nu suntem acasă. unul dintre copii a luat și nu sa mai întors. Am efectua interogatoriu. ¶

Ei bine, cort mama turistică a găsit, dar acum nu mai merge 5 și 8 persoane, o altă soră și soțul ei și un copil, și 3 câini)), în general, o familie fericita mare)) pentru a plasa un imens spasibo.teper opredelilis.vsem important pentru vremea nu a ratat)) copiii așteaptă cu nerăbdare)), în special cea mai în vârstă, ea doar ziua de naștere sâmbătă, iar noi sărbătoare script-ul este gata)) ¶

Excelent. Bună vacanta! De țânțari și pictor prost soarele nu uita. ¶

și Kremenki decât sau crabi, care au fost capturate. ¶

Avem o taxă de 7 luni. Ea doarme între mine și soțul meu aproape perne. Și asta nu ar face (abuzat, urmărit), încă în așteptare atunci când are loc usnom și op între noi. Ziua este departe. Raza de 3,4 m merge. Toate se scurge, urcă în iarbă (o iarba este de trei ori mai mare), doar arată cum kalyshetsya oriunde ar merge. Înoată mai înfricoșător, dar mersul pe jos pe malul apei. Mergem la lac pentru Surovatikha (Arzamas naprovlenie și spre dreapta). Există și pescuit și de recreere. , Nisip fin de fund. Și când zahodish în apă, rupt în sus și se prăjește mici începe să prindeți pielea picioarelor. Pentru astfel de tratamente la stațiunile oamenii plătesc bani, și acum liber. ¶

Sunt în cort, și câinii de pe stradă))) Toată lumea este fericită))) ¶

am în principal în campaniile doarme numai într-un cort! „¶

E ca religiya- la toată lumea. Suntem diferiți, avem diferite câini. ¶

Anterior, în fiecare vară cu un club de tineri crescătorii de câini a fost timp de 3 săptămâni, în pădure - a locuit în corturi, primul meu câine Lady, somn de noapte cu noi, chiar în mijlocul aranjat sortie în bucătărie în căutare de dispoziții, iar când a luat Ward pitice - care dryhla pe perna de lângă cu mine toată noaptea, toată ziua câinii erau legați - pentru a evita lupta. Foarte timp rece petrecut! ¶

Ei bine făcut! Mă uit și invidie :) dar cum va introduce cât de multe lipitori :) Brrr. ¶

Ei bine făcut. kolites în cazul în care. ¶

Am mers pe efimevskoe lac, este aceasta Burtsev, ¶ districtul Bogorodskoye

Ne-am întors ieri de la Desert. Prima dată când au existat foarte plăcut. Câinele este foarte kayfovat. Apropo foarte bine în pădure pentru a afla, au existat foarte proprii. ¶

Ei bine făcut. Zverushka fericit? ;-) ¶

O să-ți spun cum am mers in acest weekend cu rulote cort)
fierbinte pe traseu ca să spunem așa)))
Beagle mea, de 1 an, 4 luni, fata)
am fost pe un tursletom r.Linda de la locul de muncă (în jur de 200 de persoane), ea a comportat bine, nu fugi, iar în cazul în care apoi a fugit repede înapoi) scăldat, a jucat, a alergat, a primit, împreună cu copiii (care este foarte surprinzător pentru mine, poate că se teme de). În general, eu sunt foarte fericit și vacanțe inteligent lor) tot ce îmi place cu experiență, și dintr-o dată fugi, și apoi dintr-o dată, și dintr-o dată), dar a fost bine)
Am mâncat, a băut din castron, care a fost la cortul (găsit întotdeauna sute de corturi este al nostru)!
M-am culcat cu noi) și se pare că ea a fost atât de obosit in timpul zilei, de îndată ce am acolo a lansat aceasta a început imediat bate pături, pregătit locul și pur și simplu sa prăbușit cu coroana sa „Uffff“ =))))) dormit fără a trezi toată noaptea și în dimineața chiar a trebuit să mă trezesc. MK Steph nu m-am trezi))
si da, am chiar nu au nici o trusă de prim ajutor. acest lucru este, probabil, rău. Dar mulțumesc lui Dumnezeu este nevoie de nimic) ¶

În districtul Autazavadskaya din Nijni Novgorod timp de 20 de ani de funcționare.

În acest an a avut loc prima expediție de arheologi pe site-ul unic.

salon de comunicare angajat, clienții acceptă plăți, a furat de numerar mai mult.