Ce să se hrănească un copil pe mare în străinătate decât 2y.o. hrăni copilul în străinătate - cont de utilizator

În Cipru și în vacanță 1 an și 2 ani. Dar am trăit într-un apartament și se prepară: supe, cereale, etc. În ceea ce privește jeleu. Supermarket-urile Lidl este acolo, dar acum nu este la câțiva pași. Depinde unde te vei relaxa. Avem aproape de minimarket a fost coagulului groase în bancă, este scris în limba rusă „acre“. Le-am hrănit la copilul din anul. Dar există o mulțime de ori nu mănâncă, ar trebui să fie depozitate în frigider sau de acolo. kislomolochki locale nu au luat lor. In hypermarket-uri mari au tipul de active, etc.

Bună ziua, eu locuiesc în Slovenia. Avem un Lidl magazine alimentare, ele au, de asemenea, în Cipru. lapte pentru copii acolo ieftin. În mod specific se uita la site-ul grecesc: ambalaje iaurt pentru copii de 12 bucăți costă 1,79 euro. Chiar și un copil poate lua terci, care se dizolvă în apă. În general, se vedea tot ceea ce este etichetat ecologic. Există, de asemenea, biscuiți pentru copii, fructe din nou, cârnați pentru copii, puteți pur și simplu se toarnă apă clocotită, Nestle și cereale prea. puteți lua un lapte obișnuit și fără lactoză, în cutii de carton de un litru, acesta poate fi depozitat fără refrigerare.

În fiecare țară, desigur hrăni copiii numai în bucătărie de bucătar lor, am acolo nu va fi acolo, și orașele svedeniyu.v de informare turistică privind hrana pentru sugari în perioadele de preț manazinah 2dorozhe decât un loc al casei, nu am fost greu pentru a obține bănci și trăgând-o valiza doar în cazul în care, deși nu este doar, toate acestea copilul slopaet.u dieta noastră cu un alt copil, eu pot mânca de 2 ori pe zi, în căldură, la toate rele mânca copii 4raza, adu în cameră sau pe borcan mare și pokormlyu

Nu știu în ce locuri te duci. Eu locuiesc în Spania, în orașul turistic. Am, de asemenea, un copil. Iar prețurile nu sunt mai mari decât în ​​România. Un alt lucru este că veți fi cazat la hotel și pregătit, de exemplu, supă de oriunde. Dar terciul - a luat un fierbător de apă și a cumpărat de cereale și se amestecă. Fiul meu este de 5 ani, am călătorit cu el aproape toată Europa. Prin urmare, ne-am luat întotdeauna un apartament, așa că am putut să mă pregătesc. Eu într-un fel nu ar fi avut loc, că copiii mici pot trăi într-un hotel. Deci, eu nu plătesc nici o atenție la ceea ce ai scris despre hotel. Așa îmi cer scuze.

Și ce te face să crezi că avem o mai scumpe apartamente de hotel? Avem cel mai ieftin hotel, 3 *, doar pentru a rămâne pe mare, dar nu în același loc ca și sidet.banki eu n-am văzut, noi nu mâncați sunt, și cu atât mai mult băncile nu au nevoie de 4mes + și de la un an la piesele de pe copil nu am cruțat, Rasch Tasha valiza in plus pe 7mes gravide, că pentru mine calm, nu au venit primele zile de papură și să caute malul drept la buticuri

Anna, asta e pentru tine de a decide modul în care sunt mult mai confortabil și mai ieftin. În orașul în care locuiesc, apartamente pentru 3-4 persoane sunt de 500 de euro pe săptămână. Un hotel de 60-70 de euro pe zi per persoană. Adică 840 de euro pe săptămână pentru două persoane. Acest hotel de trei stele. Dar este în Spania. Se poate, desigur, în Muntenegru și Cipru pentru altul. Dar, în Franța, Polonia, Germania, unde am fost întotdeauna apartamentele erau mai ieftine. Bine, am plecat de la subiect. Tu stii mai bine. Tocmai am împărtășit experiența. Dacă preferați acest lucru, apoi face acest lucru. A fost mai convenabil să plătească mai puțin și de călătorie fără un bagaj încărcat. Mai ales atunci când un copil mic nu vrea să facă baie pe bagaje. Deci, personal, eu cumpăr mereu totul la fața locului.

Ne-am dus cu fiica ei în Turcia, pentru prima dată în 2 ani, a luat cu el doar fulgi de ovăz instant, brânză de vaci și iaurt, pentru că ea le-a mâncat în fiecare zi.
Revendicat meniuri pentru copii la hotel pentru copii - paste și cartofi prăjiți.
așa că, dacă o masă comună - supiki piure de cartofi, carne, legume, legume fierte au fost întotdeauna pe masă dietetice (broccoli, morcovi, conopidă). A fost, de asemenea fiert carne - vitel si pui. De fapt, este copilul și a mâncat - un pic de paste, un pic de carne fiartă, legume fierte. A existat o mulțime de fructe proaspete, copilul a mâncat castraveți în întregime. L-am scris cu tine. Nu-ți face griji, nu stați foame sigur.
Din păcate, infecția cu rotavirus poate fi luat în apă și în contact, mâncarea nu este nimic de a face cu.
Deci, este sigur să se hrănească, dar în piscină, nu aș lăsa, de îndată ce au intrat în cu tatăl meu, chiar de la abdomen a început să sufere, dar - mmm - fără efecte speciale.
În acest an vom merge la cei mai tineri. Anul ei pentru a primi formula pentru sugari, pentru prima dată, și apoi planul de a cumpăra în Migros, lângă hotel, din păcate, nu există magazine. Dacă el vrea ceva de mâncare de la masa comună (aceeași dietă), de ce nu.

Sunt una dintre acele mame care sunt legate foarte atent la dieta copilului, în special mici. Cu o masă comună la acea vârstă a dat numai legume proaspete si fierte, mai mult suc, pâine, ouă fierte, paste fara sos, pește cu abur.

Folosit pentru a lua alimente pentru copii, și nimic în neregulă cu asta nu te văd pacea mea sufletească și de sănătate a copilului este mai important. Am luat borcane de vârstă cu chiftele și banală piure de carne internă - a mers cu un bang. Laptele nu este folosit pentru a lua, deși știu că transporta în saci - frigidere necesare pentru odihnă, numărul. Cumpara iaurt în loc. În general, primele trei veri într-un hotel apartament cu o chicinetă, terci și ea însăși supe de gătit ca de cereale încă nu în același hotel fierte în mod normal, nu este văzut, supe - piure principal vezde- este mare, dar nu sunt amestecate, nu faci știi). M-am simțit personal mai bine atunci când copilul ei alimente familiare testate.

De două ori o odihnă în Croația, există la fața locului și în apropierea orașului au fost supermarketuri bune cu un bogat sortiment de alimente pentru copii.

În Creta pentru a cumpăra tabelul de mai frecvente în sucurile de magazine locale și apă, cookie-uri.

În acest an au fost în Kemer, hotelul unde era un copil și mese dietetice. Frigidere cu iaurturi și borcane de fructe și piure de legume pentru copii. Candidează blendory pentru a se pisa alimente.

În cazul în care stomacul nu suferă și copilul mănâncă tot, nu poate deranja atât de mult, dar mai bine să fie în siguranță. Dupa ce am vorbit și schimbările climatice, iar apa este alta, iar modul este schimbat, și este încă puterea este diferită de cea obișnuită.

În general, medic pediatru, chiar sovetayu o perioadă de odihnă pentru a sprijini bifidopreparaty digestia și enzime. Eu nu susțin, dar utilizarea acestui sfat, dar nu reușește.

Sunt la fel ca tine mami) De asemenea, am mai calm și mai multe garanții că copilul a fost otravit cu o masă comună, voi transporta un borcan doremi.kashi.kislomolochku acolo cumpăra, de până la 3 ani nu au un astfel de sistem imunitar puternic, ca un adult, chtr-peniță asa ca ridica acolo, Doamne ferește

Da, chiar si ca adulti burțile sufera de schimbarea de ritm si dieta. tummies atât de mult copiii ar trebui să fie protejate.

Au o vacanță plăcută.

Aici, în Spania, același lucru - există chefir și brânza de vacă fără copii lui. Prima mea este foarte surprins. Apoi mi-am dat seama - ei a lua proteine ​​din fructe de mare și brânză. Deci, copilul a anulat liniște lapte, brânză de vaci și se adaugă mai mult de brânză.

Am mâncat doar fulgi de ovăz achiziționate în cutii, a început diaree de la ei, cum ar fi cerealele vom mânca, sufocare, sub forma de cotlete bolee.Ot roase chiftele dureri de stomac, ficatul este, de asemenea, nu est.Kushaet cartofi cu pește sau carne de piure pentru micul dejun și uzhin.na.

Fetelor, drăguț, vă rugăm să scrie ce hrăni copiii de la 9 luni? a rupt complet capul cu acest nada. Noi cei de la GW 8:30 Mic dejun - terci fara lactate (hrișcă, orez, fulgi de ovăz) cu fructe (banane, mere coapte, prune.

Pe scurt, în acest caz. 1. Fiu de aproape 1.1. GW de la naștere la cerere, acum somn / in timpul somnului (de 1-2 ori pe zi), timp de noapte și în dimineața înainte de a trezi, laptele este suficient. Masa de prânz (dacă te numeri primul piept) -.

Deducem o alergie la lapte. Nu știu ce să se hrănească copiii! în special în gustare la mijlocul dimineții! UE Are cereale dimineața, la prânz legume cu carne, de exemplu, și în snack la mijlocul dimineții de fructe (orice număr de insule ??) și cookie-urile care se adaugă.

dDochke 1 an. Până în anul Atractivitatea nu a fost introdus, deoarece ea nehotela numit altceva decât de san. Acum pot vedea deja că ei puțin un sân. Acesta este adesea aplicat in seara asta asa face, probabil, la fiecare oră.

Tata a plecat pentru călătoria noastră, cu siguranță supărat, dar a decis să nu-și piardă inima. Ne-am dus la bunici bunica ei în regiunea Voronej. Deși vremea nu ne-am bucura de înot în piscina nou împreună (80 p ocupație. După.

După un an a copilului intr-o cina ideala, cu familia sa. În cazul în care dieta de familie nu este adecvat din cauza indisponibilității unei mese pentru adulți - sau prezența alimentelor prajite, condimentate și grase, există întotdeauna idei cum să transforme nepotrivite.