Cascada fotografii baldachin și Fatma, descriere, cum să obțineți

În imediata apropiere a rezervorului situat Chernorechensk zhivopisnyyvodopad Viziera (Kobalar). În timpul topirii zăpezii și el este o apă foarte mare este un flux puternic de apă care se încadrează la o înălțime de 14 metri. Mai mult de-a lungul râului Kobalar-Su situat la 3 mai interesante și mari cascade: Fatma, Curly (alunecos) și roșcată. Aici noi vă prezentăm un traseu de drumeții ușor pentru ei.

Cascada baldachin: Informații

Acesta este situat pe râul Kobalar-Su (tradus înseamnă „râul peșteră“). Numele râului provine din numeroasele peșteri de-a lungul râului, printre care Fatma de aceeași cascadă (aproximativ 15 metri). În vara cascade seacă, și chiar și la sfârșitul primăverii în ele aproape nici apă.

Cascada Canopy: cum să obțineți

Acesta este un site turistic popular în Valea Baidar. locație convenabilă și apropierea de civilizație, este o populară destinație de vacanță pentru locuitorii din satele din jur și Sevastopol face. Acesta este echipat cu locuri de parcare turistice confortabile, pavilioane și locuri de odihnă. Chiar și drumul spre cascada căptușite vizor.

Cel mai simplu mod de a ajunge la cascada Canopy de Sevastopol 5 km. Trebuie să ia un bilet la sat avansat. Din autobuz traseul este îndreptat ușor spre stânga, pe lângă lacul de Jos. A fost acolo și se varsă în râul Kobalar-Su. Prin 100 de metri de asfalt va fi înlocuit cu grund, și după un timp te afli într-o mică depresionară prin care curge râul.

Cascada fotografii baldachin și Fatma, descriere, cum să obțineți

Prin intermediul ei, a pus un pod, după care începe ascensiunea la drumul Af.

Aici trebuie să se întoarcă la stânga și de mers pe jos de-a lungul lacului. Înainte în fața ta va fi o pădure, la intrarea în care este un semn că există un vizor cascadă.

Coborarea spre râu care duce la drum, aliniat pe ambele părți cu pietre. Pe drum sunt multe pavilioane echipate pentru recreere publice. După 500 de metri drumul va veni la stânca din care curge un pârâu de munte. Aceasta este cascada Canopy. Peste râu este pod pavat să treacă pe partea cealaltă și du-te peste cascada.

Cascada Fatma: cum să obțineți

Aici este necesar să adere la canalul principal și să rămână la dreapta râului. Înainte de abordarea cabane, fiind construit între vizor și lacul Mulovskim (lac poti merge vile bate dreapta, stânga și desișuri mlăștinoase), trebuie să traverseze râul și urca pe drumul de-a lungul cursului de apă principal. Acest lucru este foarte important, deoarece există mai multe căi divergente, care intră în desișurile departe de cascade.

În urma acestui traseu, vom merge un pic mai departe de a tranziției. În cazul în care râul este cel mai profund, trebuie să forțeze nu este pe stânci și Wade. Aceasta este ultima trecere a râului. Pe și o cascadă.

Pe afluent de dreapta - Auburn. Îl va lăsa chiar deasupra râului. Mergând în jos la ea, vom vedea al doilea râu pe care raspolozhenvodopad Fatma și în spatele Curly. De-a lungul modul în care te-a lovit mai mult de o etapă. Primul este Fatma, care este ușor de identificat de către grota, care se află în spatele ei. Dreptul peșterii există un drum la ultima cascadă. De aici puteți admira priveliștea de sus a Fatma si frumusetea defileului.