Cartea este un caine care nu a vrut să fie doar un câine, pagina 37

Era un loc frumos. Remorca a fost în picioare la marginea apei unui mic golf, proprietate privată. În uzul nostru personal are un port de agrement, scufundări rampă de lansare echipată. Mai ales teren atras de confidențialitate, și l-am folosit pentru a înota fără costume de baie. Respectăm cu precauție, deoarece acestea nu doresc să șocheze gazdele noastre, dar au fost puternic înclinați să fie în apă îmbrăcat, cu excepția necesității cele mai extreme.

La scurt timp, cu toate acestea, necesitatea de a apărut. Pe plajă există multe pentru tineri: tineri preoți și preoți în vârstă tânără fiică.

Toți au iubit să meargă într-o canoe de lumina lunii, iar golful nostru retras, pare a fi irezistibil îi atrase în apele lor. Canoele se pot deplasa pe timp de noapte în secret, și de cele mai multe plăcerea noastră de înot de noapte mânjit nevoia de a fi în gardă tot timpul.

Părinții mei este mai enervant decât Matta, mai mult decât mine. Matt, în orice caz, nu au nevoie de nimic de ascuns, și am fost atunci în vârstă de doar doisprezece ani. Părinții mei au început să renunțe la plăcerea de a înota în seara dezbrăcată, dar Matt și am fost mult mai îndrăzneață.

Matt a navigat perfect și iubit să se scufunde. El a preferat să meargă în apă, sărind de la o rampă de lansare, și a fost distractiv sa ma uit ca el se leagănă încet la sfârșitul consiliului, alegerea momentului pentru a sari.

Într-o seară, amândoi am ieșit din remorcă, și Matt a fugit înainte.

Până când am ajuns la mal, Matt a ajuns deja la mijlocul trambulină, și era prea târziu pentru a face ceva să-l oprească; Am putea viziona doar.

Springboard era deja ocupat. Pe marginea situată sconcs și privi gânditor în lumina lunii pătruns apă, bancurile de nisip spumante de biban mici. Deși Matt nu a avut încă nici o experiență cu sconcși, el a arătat toate aceeași prostie nejustificată - primul semn de un fel de slăbiciune ciudată, cu care ne cunosc atât de bine mai târziu. El nu a încercat să se familiarizeze cu sconcs. El a coborât pur și simplu din cap, a luat înapoi urechile lungi și repezi.

Defensiv Skunk jet lovit Matta o distanță de cel mult trei picioare și așa a respins în direcția în care este plecat de la o rampă de lansare și a scăzut în apă, la o distanță considerabilă de catwalk. Probabil sa dus peste canoe, ca atunci când a apărut, țipând în durere și resentimente, îmblătire orbește labe în apă, sa dovedit a fi de lângă barca de lac.

Până atunci, nu am observat o canoe, dar nici eu, nici ceilalți locuitori din această plajă nu a rămas mult timp în întuneric cu privire la ceea ce sa întâmplat cu această canoe. Matta încearcă să urce la bord, completat consternarea și jena unui cuplu de tineri îndrăgostiți. Omul, viitorul preot, a găsit generozitatea proporțională cu datele sale de asteptare si voce. Dar tânăra a fost fiica unui preot paroh - și-au comportat în mod corespunzător. Expresia ei era departe de biserică, și cu toate că am petrecut mult timp în Saskatoon între limba necumpătat la băieți, care nu se poartă așa cum era de așteptat, virtuozitatea acestui discurs de debut a făcut o impresie mare asupra mea.

mânia noastră împotriva lui Matt și comportamentul său nesăbuit a fost înlocuit cu un sentiment de recunoștință, pentru că tot restul șederii la lac Lotus Lacul nu se mai face griji tineri îndrăgostiți luna de iod, și golfuleț nostru în rândul locuitorilor locali a câștigat departe de măgulitoare porecla.

pacea noastră, de asemenea, a ajuns la un sfârșit: după această primă întâlnire Matt și sconcși au devenit aproape inseparabile. În mijlocul iernii, a existat o mică pauză, dar în primele zile ale primăverii, trezirea din sconcsi de hibernare a început masa noastră.

Ea nu depinde de faptul dacă am fost în unele zone. Odată ce ne-am întâlnit primăvara, în cazul în care timp de treizeci de ani nu a văzut un singur Skunk. Dar, în această primăvară sconcși a venit în astfel de numere care localnicii au fost uimiți, și numai cu o voce joasă, vorbind despre semnele cerești.

Happy-Home este situat în centrul orașului Toronto și este separat de jur pustie multe mile de asfalt deșert. Cu toate acestea, în acest cimitir o mulțime de verdeață, și, cel puțin în primăvară, acesta sună voci de păsări. La cimitir numele apt. [37] deoarece cu copaci și fluxurile sale, se pare ca o oază într-o tristețe cenușie a orașului. S-ar putea găsi fericirea aproape toată lumea. Desigur, pentru noi, Matt și cu mine, a fost o descoperire fericit, singurul nostru refugiu în anul teribil pe care am trăit în Toronto. Am petrecut multe ore în Hepni Acasă, căutând păsări sau doar de mers pe jos printre sălcii. Am nutrit visul într-o zi a întâlnit un alt exil ca noi - fazan sau de iepure.

Odată ce am auzit cântarea warblers galbene în copaci din spatele iaz artificial și a continuat vocea, și Mutt, care niciodată nu a atras păsările cântând, a fugit, rulare nasul în speranța de a găsi ceva mai interesant. Dintr-o data el a atacat și AP ar trebui să latre off în urmărirea. M-am întors în timp pentru a vedea fundul lui alb din vedere, printre copaci.

„Rabbit, în cele din urmă!“ - și m-am gândit, dorind să nu pierdeți nimic important, a fugit după Mat.

Când am apărut pe teren plat din iaz, Matt era deja câteva sute de picioare înainte. Lui Canter strâmbă ciudat ca o listă grea la tribord, ca o barcă cu vele mică, cu chila este prea ușor, face transformă într-o briza constantă. De fapt, Matt merge împotriva vântului, și rapid și în mod direct.

A existat o lumină, dar suficient de briza. A zburat Matt ma lovit, și m-am oprit brusc. Am dat seama ce se întâmplă, și m-am simțit trist. Am atât de dorit ca acest lucru să fie un iepure.

Acum știu ce scena este în așteptare pentru mine să vină, când a văzut în depărtare un grup de oameni sumbre, cum ar fi pinguini. Vezi de o procesiune funerară a stârnit preocupările mele puternice. Am fluierat tare Matt, dar a fost surd la chemarea mea. ecou încălzită de obsesia lui de mult timp, el a fost difuzate puternic înainte.

El a fost deja apropie procesiunea funerară în urmă, iar oamenii în doliu nu l observe. Cu toate acestea, fluier meu a auzit, probabil, cioclu asistent, deoarece acest tânăr înalt se întoarse încet în jurul valorii. functionar meu nu a observat, așa cum m-am ascuns în spatele sălcii și ia dat soarta de neinvidiat nefericiților. Matta a văzut un om se apropie de câine turbat.