stație de autobuz de Nord în Pattaya

Stația de autobuz este pe partea opusă a Bangkok, astfel încât într-un fel, am fost de așteptare pentru un tur fascinant prin oraș. Cu toate acestea, traficul din Bangkok este foarte bine organizat. Tot timpul am condus peste drumurile principale ale orașului și aproape nici în picioare, în blocaje de trafic ale capitalei. Astfel, după 2 ore am fost în stația de autobuz de Sud.

Vedere mare Bangkok

Aici este necesar să divaghez și să vă spun cum am zburat. Cu o noapte înainte, am găsit site-ul thaiticketmajor.com. care ar putea fi în bilete on-line de autobuz de cumpărare în orice direcție. Dar nu am putut da seama ce autobuz pentru a merge la autobuze și cum putem găsi autobuzul dreapta, astfel încât achiziționarea de bilete prin intermediul internetului a scăzut. Deși prețul de baht VIP-autobuz 876-ne mai mult decât mulțumit. Deci, la Bus Terminal Sud au un birou bilet separat de vânzare bilete majore, asa ca data viitoare vom cumpăra bilete cu siguranta pe site-ul lor. În plus, dacă ne pobeskoilis în avans, mi-ar fi cumpărat bilete pentru VIP-autobuz. La gară, am fost capabili de a oferi doar un autobuz normal pentru 583 baht, dar plasează deja aproape nu a fost.

Înainte de plecare am avut aproximativ două ore, așa că am mers pentru a investiga autobuz de Sud Bus Terminal. El a făcut o impresie foarte bună. Nu pot mânca, nu numai la una din mai multe cafenele, dar, de asemenea, să cumpere tot ce ai nevoie pentru călătorie și de petrecere a timpului liber. Mai mult decât atât, spre deosebire de locurile noastre publice în Thailanda, la prețurile materiilor prime autogară au fost un ordin de mărime mai mică decât în ​​oraș și pe insule. Am cumpărat perne gonflabile pentru 50 baht, 100 baht pentru pantaloni scurți și chiar a vrut să cumpere lenjerie de pat de paie pentru plajă pentru 100 baht, care este apoi pe insula am fost oferit pentru 400 $ poti avea un masaj și o manichiură la etajul al treilea al autobuzului.

Care este costul pentru a obține de la Pattaya la Krabi
Bus așa cum avem, dar numai în Phuket

Profitând de toate serviciile oferite la stația de autobuz, la exact ora 18.00 ne-am mutat spre Krabi. Autobuzul sa dovedit a fi destul de bun, chiar dacă el nu a fost VIP. La parter era o toaletă, autobuz însoțitor efectuate de gustări și apă, fiecare a avut un carouri personal - ar putea spune că totul este perfect, dar nu a fost unul mare, dar. Patru dintre noi a primit locuri teribil de incomod. Chiar mai aproape decât în ​​remarcabila aeronava românească. Dar alți doi au mers ca regi - și anume din cauza paturile lor de lux, celelalte două rânduri de scaune au fost împinse aproape împreună. Nu știu de ce a fost făcut, dar proiectantul ar dori să se rupă de pe mâinile sale (.

La jumătatea distanței de autobuz a făcut o oprire, timp în care călătorii ar putea mânca gratuit în cafenea sau de a lua un prânz saci. Pentru a face acest lucru, aveți nevoie pentru a arăta biletul la Thais. La Vip-autobuz peste hainele sale civile cafenea separată, care este turiștii sensibili mai potrivite. Nu am fost tentat Thai Cafe, asa ca am luat pachetele de iaurt, brioșe, cookie-uri și orice altceva.

Cafe pentru pasagerii VIP-autobuz

Doar modul în care ne-am petrecut mai mult de 12 ore, și a fost dat cu dificultate. Dar am știut ce să se aboneze, asa ca trata oboseala filosofica.

La 6 dimineața am ajuns la stația de autobuz Krabi. Acolo am fost luat imediat cifra de afaceri Savvy Taisia ​​vinde Mini Bus Ao Nang pentru 100 de baht pe persoană. autobuz normal costă 80 baht și se părea plimbari mai lungi. Și pentru a merge acolo, așa cum sa dovedit, destul de un pic. Pe drum ne-am petrecut aproximativ 15 minute pe drum bucurându-se de peisajul magnific Krabi.

Deci, despre șapte am fost pe plaja din Ao Nang. Trebuia să treacă prin zona si sa te regasesti unele otelchik destul de ieftin. Am într-adevăr a mers departe în interiorul străzii principale, dar hoteluri in apropiere de țărm scumpe, dar urca prea departe de dorit. În plus, unii dintre noi nu-i place plaja din Ao Nang, așa că sa decis să meargă pe o anumită insulă. Am auzit doar despre Phi Phi și Lanta, dar pe teren, nu am putut găsi un hotel de buget, astfel că a ales acesta din urmă.

Ao Nang Beach, Krabi

În Ao Nang pe fiecare colț au fost standuri de vânzare feribot la Lanta pentru 470 baht. Prima plecare de la 10:30. Dar ne place cel mai inteligent au decis să ajungă la dig și de a afla prețul și ora plecării de feribot de la site-ul. Sa dovedit a merge foarte departe, iar ideea genială de a lua un tuk-tuk, sa născut nimeni. Undeva într-o oră am ajuns în cele din urmă la dig și a cumpărat bilete pentru același abur pentru aceeași 470 baht)) pe dig puteți cumpăra, de asemenea, bilete pentru feribot Phi Phi (prima plecare 09:00, prețul de 470 baht) și de la Phuket și alte câteva insule. Este păcat să nu ghicit pentru a fotografia programul, dar nu mai era în stare să se gândească coerent. Dacă cineva este în zonă - a face o faptă bună, fotografie.

peisaje uimitoare provincia Krabi

Am avut aproximativ două ore înainte de feribot, pe care ne-am petrecut la masa de prânz la cafenea, găsit aici, pe dig, și o căutare pe hoteluri Lanta. În același timp, am stimat câteva comentarii pe această insulă, și au fost în mare parte negativ. Ceea ce de fapt dobilo. Am crezut ca exista doar un singur - unde mergem, și de ce avem nevoie de toate astea. Ceilalți membri ai expediției gândurile noastre frenetice au fost aproximativ la fel, dar conțin și să le exprime non-verbal, mai ales cu ajutorul unei expresii faciale acru.

Care este costul pentru a obține de la Pattaya la Krabi
La mulți turiști se confruntă

Bacul navigat doar 11-00, ci pe Lanta în loc de 12-30 planificate a ajuns la 13-30. Toate această călătorie interesante am încercat să doarmă pe arcul de barca, iar natura ne mai întâi încălzit lumina soarelui, apoi a ridicat brusc un val udate din cap până în picioare, și apoi a ascuns soarele și suflat de vânt. Și toate acestea se repetă la aproximativ fiecare jumătate de oră. senzație de inexprimabil)

Încercarea de a dormi pe arcul de barca