călătorie Marea Mediterană. Privire de ansamblu asupra

Din păcate, toate lucrurile bune vor fi foarte rapid. Care sa încheiat luna de miere în Marea Mediterană. 11 zile au trecut repede, dar la întoarcerea acasă a fost un sentiment că timpul a trecut mult mai mult ca cel puțin o lună. Deci, restul nu a fost doar diferit, dar, de asemenea, memorabil. În fotografia mea raportează cele mai memorabile momente de croazieră noastre. Mai târziu, pe fiecare dintre orașele vizitate, voi pregăti un raport detaliat fotografie, și în timp ce schițe scurte.

Am trăit pe al 10-lea punte. Coridorul și cabina noastră (cu balcon)

Călătorie pe Marea Mediterană

Traseul de croazieră nostru a fost astfel.

După ce admirați vederea la cabinele balcon la portul de la Barcelona

Noi nu pierdem nici un moment a început să se relaxeze

Călătorie pe Marea Mediterană

Când ceasul a lovit la ora 19, nava noastră sa transformat încet în jurul valorii în port, în liniște strecurat afară din ea și viteza de dactilografiere a intrat în noaptea mediteraneană, lăsând la Barcelona în ceata de seara

La apusul soarelui am început încet să exploreze gama de una dintre bare.

Am fost arătat apus de soare și în această seară a fost de peste.

Călătorie pe Marea Mediterană

Din ziua a fost în totalitate pe mare fără oprire, ne-am dedicat studiul său a navei noastre.

Principalul lobby / atriumul

Unul dintre lobby-urile lift. deck de la 4 la 13. Următoarele 4 specificațiile din pachetul. Pe 14 - vila, în cazul în care nu poate fi decât spetskarte pentru vile acestor „moșii“.

Călătorie pe Marea Mediterană

Cele mai mari cafenele - „Garden Park“, pe 12 punte - o parte a mesei este în cameră, unele pe puntea deschisă. Se potrivește în estimarea mea 200. În general, oamenii lucrează catering foarte bine fost stabilită. Cafeneaua este deschisă de la 6 dimineața până la 12 noaptea. Mai mult de jumătate - sistem gratuit de „bufet“ mese - o fuziune gastronomică de produse alimentare asiatice și europene. O parte din cafenea este de asemenea gratuit, dar ele sunt deservite de chelneri. Există o serie de restaurante deschise în seara, cu bucătării din diferite țări.

Pe 12-13 punților lea plaja amenajata cu piscină și jacuzzi.

Multe terenuri de sport: golf, mini fotbal, volei, baschet și alte sporturi active. Un centru de fitness mare și un centru spa.

punte 13, pupa

Seara se bucura din nou apus de soare

Am observat în mare câteva siluete familiare de nave, care încă lucrează, cu excepția mărilor și râuri din România

Călătorie pe Marea Mediterană

În această zi, avem prima oprire. Dis de dimineață nava a intrat în portul din Valletta, capitala Maltei.

City Island, astfel încât începând de la mare și are și capătul străzii.

De îndată ce ceasul a aratat ora trei după-amiază, călătoria noastră a continuat. Cu toate că plimbarea a fost scurt, dar puterea de vreme caldă, ea a luat o multime. Trezindu-se după un vis prânz am văzut conturul Muntele Etna din Sicilia.

Călătorie pe Marea Mediterană

Trecerea deja în întuneric complet ar putea fi văzut de mers pe jos firicel roșu din partea de sus a vulcanului în jos. Această lavă. La sfârșitul lunii mai, începutul următoarei erupție. Se pare foarte frumos!

În dip dimineață în piscină și în jacuzzi otogrevshis am privit cum ceața de înot de dimineață la poalele conturul orașului asupra lui Napoli munți.

Înainte și înapoi în „picioare“ scurried katerki și iahturi. Printre numeroasele aripi submarine de mare viteză

Călătorie pe Marea Mediterană

și „compatrioții noștri“, au fost observate. Acest tip hidropterul „Colchidei“ continuarea unei serii de nave „Comet“.

In timp ce noi au fost ancorate în portul de ceață plutea încet Vezuviu, la poalele căruia se află ruinele din Pompei, și a fost orașul Sorrento.

Tour Napoli nu am luat, așa că utilizarea serviciilor de șofer de taxi locale Maria, tolerabil de vorbit în limba rusă, am făcut o scurtă plimbare în jurul orașului.

Călătorie pe Marea Mediterană

Avantajele acestei călătorii a fost faptul că a reușit să treacă pe astfel de străzi unde voluminoase Autobuzele nu pot conduce. Uneori se pare că printre ce unele case si ne blocat.

După masa de prânz și o răcire a aerului supraîncălzit în cabine prospețimea napolitană condiționat am continuat cunoștință noastră cu împrejurimile. Un tur la bord ne-am dus la Pompei.

În Popmeyah multe ruine antice, rânduri întregi de vanzatori de suveniruri de trivia românești și o mulțime de turiști. Acesta din urmă fiind atât de mult încât pe vechile străzi înguste sunt obținute aici astfel de blocaje aici când converg grupuri de excursie. Lucru amuzant este că toate sunt pentru a ajunge la bordel antic locale.

Călătorie pe Marea Mediterană

Așa că a zburat în liniște zi încărcată. Ne-am întors la bord, și se rostogolesc departe de andocare „Gem norvegian“ frunze în apus de soare seara mării. Vezuviul înapoi este.

Și pe partea stângă - Isle of Capri

A doua zi, nu contează ce.

Dimineața vom ajunge în portul Civitavecchia - porți de mare de la Roma. Numele orașului știu atât de bine din povestirile scriitorului Gianni Rodari. Roma este situat în 80 km est.

Călătorie pe Marea Mediterană

In dimineata (poza de sus am făcut seara, înainte de navigatie) arunca ploaie ușoară și cerul gri-negru culoare. Îndurera un astfel de pic-amestecare, și atunci când sunt ude, vom merge într-o excursie la Roma.

„Orașul Etern“, ne-a întâmpinat cu gri, dar fara ploaie. Amintindu Napoli debilitante caldura si soare, m-am gândit că totul nu este atât de rău. mulțimile mișunau Colosseum și alte ruine antice romane și monumente.

Opt ore de tur a zburat și a decide pentru tine ceea ce ai nevoie de la Roma va fi special pentru câteva zile pentru a veni, toate pe cont propriu și încet a explora. Bootarea nava a mers mai departe în mare, care compensează vremea dimineață cenușiul ne-a prezentat juca un „joc de umbra, soare și apă.“

Călătorie pe Marea Mediterană

Confortabil lenevind în canapele moi în barul panoramic cocktail în prova navei

Ne-am uitat pentru navele care trec

Și admira apusul de soare

Călătorie pe Marea Mediterană

Apoi ne-am dus pentru a explora gama de magazine locale

În dimineața următoare ne-am întâlnit la portul Livorno (Italia).

În dimineața zilei de turisti ubyla într-o excursie la Florența, și am fost în căutarea pentru divertisment în timpul zborului. După ședința în internet locală mi-am amintit suferința lor, cu emisii reduse de viteză „dial-up“, un cuplu de ani în urmă, pe Internet și a constatat că, chiar și atunci când rata a fost mai mare decât este acum. În general, on-line la nivel scăzut. Nu numai că este scump - la 100 $ pe oră, astfel încât chiar și cu o astfel de viteză uimitoare.

Călătorie pe Marea Mediterană

Comandarea loc seara într-unul din restaurantele

Și se uită la turistii care au ales croaziera pe mare mai economic

Ne-am dus în orașul în care toți turiștii sunt fotografiate aici, în această poziție

Călătorie pe Marea Mediterană

Numele orașului este scurt și încăpător, concordant unor cuvinte românești. În plus față de principalele atracții ale Pisa

După examinarea tuturor propunerilor în câteva ore, ne-am dus pe drum.

Am inceput cu micul dejun în cabină

Călătorie pe Marea Mediterană

Apoi, cufundat aici pe o astfel de păsări de apă „Strider apă“ burtos

Am trecut la mal a mers să rătăcească pe străzile din Monte Carlo, capitala Principatului Monaco. Oraș deși nu mare, dar produce o impresie.

Iar cazinoul celebră în întreaga lume

Călătorie pe Marea Mediterană

Tăcerea străzilor uneori explodează hohote următoare „Ferrari“, care zboară în jos pe stradă cu viteza unei mașini de curse, astfel cum se desfășoară aici curse, „Formula 1“, dar întotdeauna se oprește la trecerea de pietoni există cineva care traversează drumul. Toate parcare înfundate

spațiu liber este numai în parcare nominală

Turul zboara rapid si iata-ne din nou la bord. Căptușeala ia cursul opus al Barcelonei și mâine se va încheia călătoria noastră în dimineața. Ultima zi este întotdeauna un pic trist. Pentru a risipi ne plimba în jurul navei.