Călătorie de la Alassio

Din moment ce toată vacanța ne-am planificat pentru a trăi în Adler Hotel în Alassio, pe ordinea de zi a existat o întrebare - cea a zonei înconjurătoare pentru a vedea, care nu a fost plictisitor doar să înoate și să faceți plajă.
Schițate mai multe opțiuni:
1. Franța (Nisa, Cannes) și Monaco.
2. Genova.
3. San Remo.
4. Prize.
5. orașele mici locale.

În Franța, nu ne-am dus la San Remo au fost trece prin. Pe celelalte exemple de realizare a discuta mai în detaliu.

Serravalle Designer Outlet

La scurt timp înainte de excursie în Italia, am citit pe forum, un cuvant de magie și a simțit în mod direct un îndemn cel puțin una dintre ele o vizită. Cea mai apropiată priză la Alassio sa găsit Serravalle Outlet.
Deja în vacanță, văzând modul în care sistemul de tren în Italia, am făcut un plan pentru o excursie la Serravalle Designer Outlet. În cele din urmă, așa că acolo și du-te, dar sistemul a rămas.
L-am răspândit aici - cineva dintr-o dată veni la îndemână. Astăzi testat din nou (la urma urmei, deoarece călătoria a trecut un an), încă în vigoare.

Secvența gările din Genova este:
1) Arquata Scrivia (aproximativ 8 km Outlet) - de la această stație continuu autobuze la priză. Autobuze, potrivit datelor de pe site-ul Outlet rula de la 09:00 la 20:00.
2) Serravalle Scrivia (aproximativ 3 km la Outlet) - se poate merge pe jos.
3) Novi Ligure (aproximativ 6 km de Outlet) - de la această stație de autobuze în mod constant Outlet. Autobuze, potrivit datelor de pe site-ul Outlet rula de la 09:00 la 20:00.

De la Alassio lui mai bine pentru a merge la stația de Arquata Scrivia. După stația de cale ferată ARQUATA SCRIVIA se desparte în direcția Milano și Torino, astfel încât pentru a ajunge la stația de Serravalle Scrivia și Novi Ligure mai greu, mai lungi și mai scumpe.
Costul de călătorie de la Alassio la ARQUATA SCRIVIA 10-15 de euro pe adult (în funcție de tren regional pe care stai sau Intercity). Este mai ieftin decât autobuzele de marcă din Torino sau Milano.

GENOA. bilete Wrong Acvariul și un pic centru.

Într-o zi a ajuns suficient de rece pentru a lupta de pe dorința de a înota și am decis după micul dejun pentru a merge la Genova (Timpul până la Genova = 2 ore). Dorința mea principală a fost de a vedea Acvariul din Genova, soția - plimbare prin străzile principale ale orașului, și nimeni nu a cerut copilul.

Aici am făcut gafe. Swept 3-4 în trenurile italiene, am crezut că știu deja totul despre ei. Sa dovedit, în zadar, așa am crezut. Luând ca stație de plecare Alassio și tastând cuvântul magic în terminalul Genova bilete, am văzut că există mai mult de o duzină de stații cu numele de Genova.
Și înainte de unii dintre ei merge? Un pic de consultare, a decis să aleagă ca punct final punctul Genova (Tutte Le Stazioni). Și în timp ce se deplasează gândul va înțelege popping sus la unele posturi.
A fost o greșeală!
Terminalul ne-a dat instrucțiuni de ghidare Alassio-Genova Voltri. Am cumpărat un bilet și a plecat. Sa dovedit că Genova Voltri - aceasta este o parte zonă industrială la marginea distanță de Genova. Noi nu am ieșit. stație Genova Pra slipped, a ajuns la gară, Genova Pegli, și aici vedem că din mașină lângă noi se mută de fir, așa că a sărit.
Sa dovedit că la această stație nu există numai bănci, dar, de asemenea, mașini de bilete. Prin urmare, am ajuns la drum și a stat la stația de autobuz, de așteptare pentru orice autobuz spre centru (care parte este centrul, mi-am imaginat).

Aici am avut noroc. Din fericire, autobuzul a venit mai întâi a apărut autobuz №1, care a mers direct la Aquarium. După o jumătate de oră a ajuns la acvariu.
Pe lângă acvariu - un punct de informare turistică, în cazul în care centrul Genova cumpărat cartela pentru 1 euro la principalele atracții ale orașului.

Călătorie de la Alassio

Având în vedere că unul a lucrat casa de bilete, am vrut să renunțe la vizita.
Soția convins. Am stat în coada de așteptare, și fiica mea și m-am dus la o plimbare într-o corabie de pirați din apropiere.

Tatal meu a placut pescarul fotografia următoare - pack de pește imens îngrășate ..

Călătorie de la Alassio

După 25-30 minute, totul a mers si am cumparat bilete. Prețurile pentru a vizita Acvariul destul de mare: avem bilet de avion Combi-bilet la Acquario di Genova + Biosfera. 1 adult de 30 de euro, iar pe copilul pare să fie de 20 de euro.
Înainte de a intra Acvariul în sine a scăzut în magazin și a cumpărat fiica mea un drăguț de pluș Belka.
Acvariul mi-a placut: Moray anghilă, delfini, rechini, pisici de mare, sigilii, sigilii de blană.

Dar mai ales: pinguini,

și unii pești tropicali.

Călătorie de la Alassio

Biosfera - era o cameră mică, în cazul în care foarte fierbinte (tropicale) și tot ce se poate vedea timp de 10 minute.
Disponibilitate: țestoase, piranhas trăiesc într-o piscină, păsări tropicale.

După ce a vizitat acvariul și a mers la centrul de după cină trei ore rătăcit pe ea și pe strada comercială principală.
Standardul de program: palate, Columbus Casa, karudzho.

Înapoi în Alassio condus de la Genova stația Piazza Principe (ar putea fi mai mult de la Genova Brignole).

Călătorie de la Alassio

In acvariu am mai mult decât în ​​centrul orașului Genova, iar soția lui a placut - dimpotrivă (în general, ceea ce toată lumea a dorit, el a primit atunci).

În a doua parte a planului de a vorbi despre excursii la orașele învecinate: Ventimiglia, Imperia, Ceriale.

C cu plăcere cufundat în călătoria spre Italia, bolee.chto dintre recenziile anterioare și acest lucru în sine este deja acolo „a remarcat“

Italia - acest lucru este cool. Ei bine-călătorit?
În acest an am văzut în orașul italian, care părea să-mi mai rău decât orașul meu natal din Arkhangelsk. Acest Bologna. În centrul bețivi parc roll dependenții de droguri, o fântână acoperită în noroi și pe lângă strada principală a distribui sticle goale. La stația de o grămadă de oameni fără adăpost din Moscova, sunt chiar lângă platforma principală și somn.
Ei bine, am fost acolo doar in trecere.

Că eu literalmente „notat“ în Ventimiglia-ai ei nu vin în jos un pic))
Un frustrat cu Bologna: orașul ceva foarte oameni fără adăpost și alte gloata lui svoeobraznyy.Nu nu este eliminat. În țara vecină, Franța, scrisă de stripare.
Arkhangelsk, singurul oraș din România, vreau posmotret.Muzh acolo tocmai a sosit, a plăcut orașul dintr-o călătorie de afaceri.

A fost o greșeală!

Nu este un bug, și aventură! )))
Eroare - acest lucru, de exemplu, să ia și du-te la o stațiune plajă, în afara sezonului, și chiar un hotel pentru a alege inutil undeva în suburbii, și, în consecință, să stea acolo în ploaie o săptămână kalyaki cu mânie știe că, în Italia, în conformitate cu scopul de revocare)) ) Unii fac)))

Aici am avut noroc. Din fericire, autobuzul a venit a apărut autobuz prima №1

bilete de autobuz achiziționate?
ceva ce aspect nu sunt acoperite :)

Că eu literalmente „notat“ în Ventimiglia-ai ei nu vin în jos un pic))

1) Tot ce nu pot ajunge la Ventimiglia, dar orașul nu este deosebit de impresionat.

bilete de autobuz achiziționate?
ceva ce aspect nu sunt acoperite :)

Calaf, cumpărat o dată.
Noi întotdeauna merge la autobuz prin ușa din față și cere șoferului să vândă bilete. Pe autobuz interurban în Alassio am avut chiar de a conduce aproape întregul traseu într-un cerc, așa că ne-am lăsat la magazinul de unde biletele sunt vândute (toate italienii au fost de conducere fără bilet).
Dar, în acest an, de două ori a intrat în probleme atunci când conducătorul auto a refuzat să vândă bilete, și a spus că nu avea bilete scoase la vânzare, cum ar fi du-te-caută.
Într-un caz, am reușit încă să cumpere bilete de la conducătorul auto (care el este doar departe de a ascunde și el a fost leneș pentru ei să urce), iar în Salerno a primit unchiul foarte dăunătoare, șoferul și ne-a condus afară din autobuz, pe care le-am așteptat deja de o oră.
Cu siguranță el a avut, de asemenea, bilete, dar nu le-am vinde. Așa că a trebuit să plece trenul Salerno în 2 ore, deoarece autobuzele nu erau mai mult.

Și iată-mă acum aproape o săptămână, a călătorit fără bilete))), deși într-o altă regiune a Italiei, în cazul în care nimeni nu a avut nici o dorință de a le testa. și să vândă.

Arhara! Arkhangelsk soțul meu a adus aminte de strada din casele vechi din lemn, au explicat că casa colectate din diferite zone ale orașului și combinate într-un pieton ulitsu.Eto asa?

Arkhangelsk Știu doar o stradă pietonală - Chumbarova-Lucinschi. Este în centru și există într-adevăr încă mai au case de lemn (în alte părți ale centrului pentru aproape toate ars). Pro au fost aduse de la peste tot în oraș - nu știu.
Dar dacă el a fost impresionat Chumbarovka, Karel mici ar îi plăcea de 10 ori. Există case din lemn (construite fără un singur cui!) Sveza din întreaga regiune.

Cu toate acestea, el a părut să se încălzească la Marea Albă)).

Multumesc pentru poze, dar marea este foarte cald, în cazul în care există meduze))
Cele mai mici karelieni prea a fost luată, și în Kargopol