Călătoria noastră mini-luna de miere la St. Petersburg (închirierea unui apartament prin piterstey)

Începe povestea cu faptul că în acest an, eu încă nu te duci nicăieri în vacanță în străinătate. Pe motivul principal - nunta mea. Soțul meu deja mult timp de călătorie în străinătate. Și, după o lungă dumok, am decis că vom merge după nuntă în timp ce în Petru pentru a începe))

Eu spun câteva cuvinte aici despre zbor - S7 întârziat de zbor „acolo“ pentru o oră, „înapoi“ - 40 de minute, dar am ajuns încă aproape la timp. În zbor, a dat sucul. harta orașului, puteți lua în cabina de informații la sosire. Obținerea de bagaje în Pulkovo, am început să sugrume broasca de a cheltui bani pe un taxi, și am decis să încerce să ajungă la oraș în autobuz pentru 50 sau 60 de ruble (nu poate aminti). Tot nu a fost atât de rău, dar foarte bun. Route K-800 ne-a condus la metroul din Moscova și pe metrou, am ajuns cu ușurință la apartamentul nostru la m. Mayakovskaya. Direcții de conducere de la aeroport la apartament sooo rapid, metroul nu a fost o busculadă (toate în contrast cu Moscova). În general, ne-a placut) Din autobuz am sunat managerul în mișcare, și am fost de acord să se întâlnească la casa de la 13:30 (chiar un pic înainte de soluționarea de timp). Managerul a venit la role!))) Timp de aproximativ 15 minute pentru a face contractul, care arăta ca un apartament, a dat restul sumei de cazare și a plecat, ducându-ne un alt angajament în 3000 de ruble pentru „chei și ordine.“ Apoi ne-am întors la ei, fără a vorbi servitoare, care a venit la evacuarea noastră în ziua finală și a fost foarte surprins de faptul că am realizat chiar și un gunoi de))

Apartamentul sa dovedit a trăi exact la fel ca și în imagini: cu aer condiționat, ferestre mari, luminoase, cu geamuri duble, cu bine, a fost foarte liniștită. Maaalenkie erau defecte: nu a existat nici o masă de sticlă (probabil, cineva a spart) și „sidushka“ WC a fost rupt (unii meșteșugari chiar au încercat să-l lipici) și toate. Apartamentul este considerat un dormitor, realizat de studio tip cu zonă de living. Set plat TV, TV prin satelit, DVD, o canapea foarte mare confortabil.

Bucataria a avut totul: frigider, cuptor cu microunde, ceainic, fier, aragaz, toate ustensilele de bucătărie, mașină de cafea, și chiar și o mașină de spălat vase.

Cazare si dulap erau cam într-o cameră separată. Pat confortabil, lenjerie de pat este normal.

O baie combinată cu o cadă mare cu hidromasaj, am primit 5 prosoape pe durata sejurului dumneavoastră. Există o mașină de spălat, uscător 2. Apartamentul are 2 camere mici, oficii. Wi-Fi Inet nelimitat.

Am condus de-a lungul Nevski Prospekt de Gostiny Dvor, Catedrala Kazan, Piața Palatului.

Stop „Mântuitorul pe sânge“, ne-am decis să ieșim. Din moment ce soțul meu Daghestan, el a fost foarte interesant pentru a ajunge în interiorul catedralei, în excursii anterioare am văzut-l numai din exterior. Intrare - 250 ruble, puteți trage off - miercuri. Pentru a spune că amândoi gurile pootkryvali când ne-am dus la catedrală - nu spune nimic! Aceasta ne-a produs o impresie puternică este un loc pe care soțul meu la sfârșitul călătoriei a pus Mântuitorul în sânge rezultat în clasamentul său imaginar, în locul 1.

Mai mult de-a lungul traseului de la stația de autobuz a fost „Aurora“, dar nu a mers. Soțul și prietenul l-au văzut deja o dată, dar am o echipa britanica a avut un tur lung al crucișătorului. Înainte de Aurora a pus o grămadă de corturi nenorocit decât strica întregul aspect.

Urmatoarea oprire - „Petru și Pavel Cetatea“. Apoi am ieșit, poate că nimeni nu a fost vreodată acolo înainte. Plimbați, au mers la panorama Neva - mi-a plăcut.

În continuare a fost săgeata de Vasilievski Island.

Catedrala Sf. Isaac cu Călărețul de bronz. A fost o dorință foarte puternică de a urca pe colonade, dar toate l-au ucis. A decis să urce la a doua zi pe timp de noapte, binecuvântarea în vara aceasta poate fi făcută până la 4 dimineața. Și a mers la autobuz nu mai mers la - pentru noi și-a îndeplinit funcția sa.

Am ajuns la Piața Palatului și a dat seama că frigul și sa dus la încălzi în apropiere de ciocolată.

Așteptați nu a fost cu mult timp înainte de divorț Palace Bridge, bine, în cele din urmă așteptați)) și apoi mers pe jos înapoi la apartament. Walk nu a reușit)

Seara, am decis totuși să ajungem la Finch-faun și să încerce să arunce o monedă - îmi place foarte mult să fac o dorință))) Dar suntem - proști monede uitate namenyat))) Dealer aproape de Fawn a spus că lucrurile acolo ieri, ne-am dus să se uite stoca unele monede și nu s-au schimbat. Desigur, amândoi au reușit să arunce o monedă pentru Chizhikov doresc ar trebui să fie sigur de a deveni realitate))

În seara finală, și am mers o jumătate de zi, sa bucurat Petersburg, mi-a plăcut acest moment doar o nebunie.

Mulți compara la Paris, și așa mai departe pentru mine, la Paris nu orașul meu, eu în ea mă face rău, nu este plăcut, și cum am fost bun în St. Petersburg, chiar dacă 17 în mijlocul verii și vesta de iarnă. ) Nu am furat de un sentiment constant de fericire, cu siguranță, nu diminuat încă emoția de nunta - acestea se adaugă culoare la călătoria noastră. Noi nu am avut foarte mult în St. Petersburg și va reveni cu siguranta!