barque Sedov

Mergând Bremerhaven - Kaliningrad. Anul trecut am fost la „Sedov“ în primul pasaj al călătoriei, toată lumea a avut o stare de spirit festiv, de data aceasta - ultima etapă a unei călătorii lungi, care a durat opt ​​luni. Este de remarcat modul în care echipajul epuizat. De asemenea, în Bremerhaven Barque a fost amânată timp de două săptămâni, în scopul reparării preventive a motorului.
Din cauza acestui fapt, repararea datele mele au fost determinate chiar înainte, a trebuit să zboare via Paris la Bremen cu andocare riscant scurt, apoi un tren spre Bremerhaven, și seara târziu cu taxiul la port. Taximetristul - un unchi frumos, cu un zâmbet moale, nu a putut înțelege ce fel de vehicul în cauză și a maxilarului său a scăzut când a văzut „Sedov“ catarg iluminat ...

Loc de parcare situat în zona industrială a pescuitului, hangare aglomerat reprezentând un atelier de prelucrare a peștelui, nimic interesant nu a fost în jurul valorii. Senior marinar Sergei Yagotin întrebat ce este acum repertoriul teatrelor din Moscova și sfătuiți să viziteze orașul pentru a lua bicicleta altcuiva. Mulți dintre membrii echipajului să ia biciclete de zbor.

barque Sedov

Serghei avea dreptate în oraș era o distanță decentă. Impresionat clădire veche de poliție și catedrala gotica, acoperite cu mușchi într-un colț umbrit.

În timp ce am fost de a lua fotografii cu o mică fântână cu sculpturi de pește și frunze galbene în piscină, am fost abordat pentru a vorbi de colectare a gunoiului - o zvelte german cincizeci de ani. El a fost flatat că am observat această fântână frumos, dar lăudat și catedrala. Era clar că acest lucru este un rezident local, problema migranților a spus că există câteva dintre ele. Precum și alți germani, cu care am putut comunica, au fost entuziasmați de informațiile pe care eu sunt de la Moscova. A fost frumos.
Trebuie să se răsucească de-a lungul străzilor din când în când părăsesc cheiului. Pe de o punte de legătură zăcând lovit de o mașină un pic iepure de câmp. Se pare că iepurii locuiesc aici, chiar pe peluzele.
În timp ce în picioare în Bremerhaven, am trecut ocazional la bord cu bunicul meu, ca un gnom zână în uneltele cu logo-uri de „Sedov“. Am decis că acest străin membru colorat al echipajului, și a încercat să vorbească cu el. Răspunsul sunau înăbușit prin barbă deasă, și nu am înțeles imediat ce un bunic german, numele lui este Siegfried, el a fost în vârstă de 78 de ani.

barque Sedov

Germanii sunt nave de dragoste fanatice. Siegfried a cumpărat „tur“ pe plaja - a mâncat în cadeți sala de mese, în picioare pe punte cu ancore pentru a lua una, nu cunoaște limba română și engleză ascultând strămoșii voce-navigatoare în inima lui. Siegfried sa născut în Kaliningrad-Konigsberg, așa că, în același timp, a reînviat și a devenit trist când am auzit că mă duc la „Sedov“ în Kaliningrad ...

Când ieșiți din portul Bremerhaven am fost într-o furtună aproximativ cinci puncte. Am vrut să urce pe bompresului. ofițer de ceas cu un dram de răutate a spus că permisul numai dacă mă să merg trinchet personal boatswain Nikolai Mitrofanych.

Și noi cu el de la ultima călătorie o relație de mare. Trei minute mai târziu, el a venit la podul Mitrofanych și a spus că, în general, a continuat bompresului. Blithely sporovăind, a stat acolo timp de o oră, ca pe un leagăn cu o amplitudine de patru metri.
Mitrofanych lăudat achiziții pentru vânătoare: excelent strânse cizme din piele glezna, mănuși cu palmele anti-alunecare și două vedere inteligent. Îmi amintesc că în ultima călătorie a lui boatswain practice flunked cositoarei de cabină și alte selhozinstrumentami produse la târg în Germania.

În ciuda încântarea situației într-o furtună pe Papilio, spre seară, m-am săturat de golaș din partea pereu despre toți pereții etanși. M-am dus la culcare și a dormit pentru cina - nu vă faceți griji, gigant marinar dieta de navigatie tot nu uplesti.

După ce, la un moment dat m-am dus navighează în briza proaspătă a mării pe vapor, a fost un sentiment minunat, am încercat să-și imagineze cum ar putea arata pe o corabie mare, cum ar fi „Sedov“ și „Kruzenshtern“. Sa dovedit că principiul este același. Cu bompresul vedea întreaga punte - cât de frumos barque alunecă peste valuri, cum ar fi tocuri, vântul umple velele ...

barque Sedov

motonavele plug valuri cu tenacitatea de fier, dar încă mai copleșitoare.

Construcția de nave moderne de mari dimensiuni stabilite inserturi compensatorii relativ mobile, care le permit să nu se rupă în bucăți în timpul unei furtuni. „Sedov“ toți ca o inserție de compensare mare. El vizibil flexibil. Fiind în cabină în timpul unei furtuni, te simți ca schimbarea de pat, a auzit scârțâind pereților de compartimentare din lemn. In mod ironic, aceste sunete oferi cel mai mare sentiment de confort și de securitate.

Marea nu este atât de mult, dar o furtună. Senior navigator - Serghei, el a refuzat să mă lase chiar și pe bompresului. Apoi am așteptat când va fi înlocuit cu ceas, și veni din nou: pe pod a doua pereche foarte la îndemână a fost de serviciu - Grigory Romanov, care lasă-mă să merg nicăieri, pentru că el știe pe de zbor anul trecut, aventuros frica mea armonios echilibrat.

barque Sedov

Până catargelor de mijloc simt ca o maimuță pe palma iubitei sale, dar mai aproape de vârful catargului devine incomod - Mast shake-uri pe valuri, băieți tremura în vânt, totul este bine și îl lasă pe om singur, cu un spațiu și vântul ...

Mergem navigatie. Vântul de 12-15 m / c, furtună. Cadeți neînfricați și distractiv de a lucra pe catargelor.

Lista permanentă la portul - un munte naviga cu mai multe etaje prinde vântul.

barque Sedov

Uneori, crestele de spumă sunt zdrobitoare punte. Acest lucru este un nonsens: în Marea Mediterană acest an „Sedov“ a fost într-o frământare severă, inundat puntea într-adevăr, naviga rupt. Un marinar luat de vânt, atunci când puntea este în jos țipat, și a fost aproape aruncat peste bord în inaltat pe o mare. Totuși am pus velele și alpinism catarg.
Nava noastră frumoasă are o carisma puternica, cel mai clar se manifestă în sine este în vreme rea. Se pare, „Sedov“, navigatie mare numai rămas la fel de mult a echipamentelor actuale. Acesta are un volan fără hidraulică, nu un fals; manipulare reyami de un troliu manual, nici o asigurare la urcarea greement - se poate spune, de reconstrucție istorică.

Dimineața a ridicat de jos Marsilia cu braț și toate, nu există nici unul pe stâlpii, fotografie nimeni, acoperit de nori, iar unul nu mă simt acolo ventilate. Observând că bompresului există un fel de flashmob, am purta o centură de siguranță și a condus acolo.

barque Sedov

O duzină de studenți trinchet împușcat velastrai și suport de fier (am uitat ceea ce ei se numesc), am avut un moment bun într-o distracție și compania informativ și doi tipi au reprezentat de instalare de viață de lux numit „Titanic“, a susținut un pic de ei DiCaprio.

„Sedov“ a fugit jucăuș toată ziua, aproape de două ori viteza estimată. Se pare că ne-ar veni o zi sau două înainte în Kaliningrad. Toate acestea excitat în afară de mine. Sunt ușor de panică: cum. Noi numai din port! Eu încă nu am avut timp! Putem spune doar loc încălzit pe bompresului ...

Nu, în ziua de decontare este data decontării, în port, nu vom merge mai departe de el.
În timpul nopții, vele oblice au fost lăsate, de ridicare și de curățare care se realizează de pe punte. Iar în al cincilea etaj, în dimineața Abraham a anunțat veliere de vânt a crescut la un uragan, vela s-ar putea rupe. Galina - chelneriță nostru camera de gardă, am fost nemulțumit de faptul că jumătate dintre cadeți sa încheiat micul dejun dormit prea mult, delegând una sau două persoane din cabina de pilotaj pentru a aduce sandwich-uri.
Dimineața, astfel încât de ventilație a urlat cu handicap ei. În cabina mea era clipocitul valurilor, scârțâitul pereților de compartimentare, clopotul navei sună pe punte ... și cineva timp de o oră, a jucat muzica clasica de pian în sală. Intrigat, am încercat să merg înăuntru, dar ușa era încuiată. sondajul a relevat echipajului muzician misterios: a doua grotă Seaman Sergei Yushchenko.

barque Sedov

Ei bine, mai mult dovada de originalitate a „Sedov“ și echipa sa.
Am ancorat în drumurile din Kaliningrad. În spațiu previzibil de câteva nave - vrachiere, nave de tip container. Dimineața am văzut că elevii din prima grota purta centuri de siguranță. - Băieți, sunteți pe catarg? - Da, perekatal Topsail superioară. Vii cu noi? - Da !!
Vânt gravă. Am presupus o față gentil, cap pentru ofițerul de punte de rezoluție. Despre un miracol, casa de diagramă în numele cincilea asistent fără ezitare lasă-mă să urc catarg. Poate că nu era pe punte. Dar când m-am întors, The boatswain a anulat deja evenimentul: vela trebuie să se dizolve în primul rând, și cu acest vânt-l ușor dificil să recupereze.
Până la jumătatea după-amiază vântul și-a întărit. În cabină, tăcerea, doar marea gâlgâie în spatele zidului, și în fiecare minut placa umple fereastra. După-amiază am primit un bar mare de ciocolata, nava se află la colțuri și champs.

barque Sedov

Dă alimente foarte mult, mai ales pastele, dar nu au suficiente tratează.

Vântul este, astfel încât ancora nu deține, încet crawling spre oraș. Plaja vizibil mai aproape. Paralel să se târască alte nave în drumuri. Primerivat ridica ancora și rula motorul. Ploaia care țâșnește, apoi grindină, apoi de ieșire spre punte toate merg cu ochii roșii de vânt. Într-adevăr vine, impermeabil camera mea la îndemână. pauze de vânt de la crestele valurilor și atrage zdrobitoare de cale furtuna. Mitrofanych chicoteste: Prostii! Nu mai mult de șase puncte.
Și apoi - sparge prin nori, crestele valurilor fosforescent flare pe soare, culorile orbitor luminoase, într-o combinație frumoasă - Orange nostru catarg, mare verde, albastru, nori, banda de ploaie și un curcubeu dublu! O jumătate de oră ia această poveste.

Gull stau pe apă. Deci, la sfârșitul furtunii, mâine vom fi în măsură să se rostogolească nava naviga și să aducă în forma divină corespunzătoare ziua cea mare se întoarce dintr-o călătorie. După ce toate furtunile nu au citit chiar numele pe bord, astfel încât sa transformat litere din alamă verde.

În ultima zi încercând să fie obosit cu alergătură catargelor cu un aparat de fotografiat. Cu succes prins în activitatea pe prima grotă.

Apoi am fost prins pe rula Mitrofanych: băieții lui merge în sus catarg să fie fotografiat pentru memorie. Și eu nu am fost la crosstrees pânză principală a trinchetului.

Cadeți ridica la partea de sus a șantierului - bong-Brahm, și să facă acolo selfie pe fundalul punte ... În timp ce ședinței picioarele atarnand pe Bannerele din și dintr-o dată am observat că al doilea vela Aloft ukatyvayut vele. Nu am izbucnit așa de maimuță într-o glumă. Mă duc în jos, alerga la a doua grotă, mai degrabă decât cere permisiunea de a urca, așa cum a pus în popularitate, dar studenții au plecat deja în jos. Vino șederea în mijlocul învelișurilor mai mici în cazul în care acestea sunt suficient de larg pentru a rupe doi oameni. Cum adică ultima zi - de mine cineva coboară în pantofi de oraș de vară ...
„Pace“ și „Kruzenshtern“ ancorate aici, în Bright și cu vele.

barque Sedov

Unii paradă în aparență, ca un restaurant navă. Cu un oftat de satisfacție înapoi în cabina lui, „Sedov“ este cel mai bun!

Ne-am uitat la Alexandrovsky Garden și Red Square, încălzite în GUM și a venit la plimbare. Nu cred că într-adevăr ceea ce se întâmplă, dar în cele din urmă băieții a făcut într-adevăr un minunat tur cu ghid audio la centrul Moscovei.

Cu toate acestea, au trebuit să înghețe, astfel încât la etajul al doilea al confortului cald de autobuz în timp ce în picioare într-un blocaj în trafic, aproape toate a adormit pentru un timp.

Apoi, cu cei care doresc să fi trecut în templul lui Hristos Mântuitorul la vechea mănăstire Petrovsky, În cazul în care să mănânce în sala de mese (care este dus la cină - paste desigur), și Detsky Mir Central la puntea de observație de pe acoperiș.

barque Sedov

Nu există cuvinte pentru a exprima recunoștința mea domnului Sergeyu Vladimirovichu Lavrentevu - reprezentant general al companiei Citi-turistic din România. Ai donat tur a făcut zilele noastre! Vă mulțumim!

nava sora, de același tip cu Sedov, dar destul de diferite - Kruzenshtern. Mai elegant și modern. Mai multe fals. O atmosferă diferită în cadrul echipajului, cabina dispune de un lux pentru turisti. Îmi place Sedov. El e real.

Mai elegant și modern.

diferența dintre ele este de 5 ani. La vârsta de peste 90 de ani navelor pe care le are, cred, este invizibil.

ce ai făcut, că ei au reușit să organizeze un tur al Moscovei, dl Lavrentiev un astfel de act va fi numărate, cred!

Greșită. Pe Kruzene de tăiere moderne și volan fals, vinciuri electrice și de asigurare pentru baieti.

Tu, desigur, un mare expert, dar numit „nave sora“, a construit nave cu o diferență de 5 ani de la diferite șantiere navale, pentru o varietate de proiecte. Doar pentru că amândoi 4 piloni? Ambele au, deoarece, în diferiți ani au trecut și capacul. reparații și renovări și modernizări.